Dommel wens-lijstjes 2009
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
-vdsl2 aan 4.6Mb@dezelfde prijskarp_p schreef:Hé,
Met het nieuwe jaar dat er aan komt kunnen we misschien beginnen ons wenslijstje voor Dommel 2009 beginnen opstellen.
Wat zouden we in 2009 willen als extra's bij de huidige abo's.
-vdsl2 12Mbit@dezelfde prijs+activatiekost!!
-vdsl2 20Mbit/1,5Mbit up@45€
-(fiber 100/100Mbit @80€)
-Evt. Hoger downloadvolume:150-200GB
-Meer info als er tijdelijke problemen zijn (geweest).
-Een ander muziekje op hun helpdesk/keuzelijst uit diversie melodietjes.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
- NetConnectPro terug laten komen met VDSL2 snelheden aan 20Mb/1.8Mb aan dezelfde prijs
- NetConnectPlus upgraden naar VDSL2-snelheden aan 20Mb/1.5Mb aan dezelfde prijs
- Boostpack laten vervallen en standaard unlimited op 4 Mb, 35,95 EUR (naar Tele2-waarden)
- limiet NCLite naar 25 GB
- Statisch IP op homeconnect
- 50 EUR activatiekost ADSL2+ (12Mb) voor iedereen
- beter bemande dienst + ander liedje
- laat de hosting vallen
- Gent + Brugge laten aansluiten op Cityconnect
- rawcopper prijs laten dalen (al vrees ik dat dat niet echt mogelijk is)
- NetConnectPlus upgraden naar VDSL2-snelheden aan 20Mb/1.5Mb aan dezelfde prijs
- Boostpack laten vervallen en standaard unlimited op 4 Mb, 35,95 EUR (naar Tele2-waarden)
- limiet NCLite naar 25 GB
- Statisch IP op homeconnect
- 50 EUR activatiekost ADSL2+ (12Mb) voor iedereen
- beter bemande dienst + ander liedje
- laat de hosting vallen
- Gent + Brugge laten aansluiten op Cityconnect
- rawcopper prijs laten dalen (al vrees ik dat dat niet echt mogelijk is)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
awel, de telefoonrekening eigenlijk, want anders krijgt mijn ma nog eens een hartaanval als ze meer dan honderd euro in een keer mag betalen
en voor de rest nog de 12 mbps die beloofd is. Want soms komt dat wel eens van pas. (Niet persé om meer te downloaden maar om iets dringends sneller af te handelen )
en voor de rest nog de 12 mbps die beloofd is. Want soms komt dat wel eens van pas. (Niet persé om meer te downloaden maar om iets dringends sneller af te handelen )
To download or not to download, that's the question.
Ik denk dat je vdsl wens niet realistisch is,... BGC vraagt namelijk enorm veel voor vdsl lijnen, waardoor volgens mij andere providers het onmogelijk aan goedkope tarieven kunnen geven,...silencer schreef:
-vdsl2 aan 4.6Mb@dezelfde prijs
-vdsl2 12Mbit@dezelfde prijs+activatiekost!!
-vdsl2 20Mbit/1,5Mbit up@45€
-(fiber 100/100Mbit @80€)
-Evt. Hoger downloadvolume:150-200GB
-Meer info als er tijdelijke problemen zijn (geweest).
-Een ander muziekje op hun helpdesk/keuzelijst uit diversie melodietjes.
-
- Erelid
Daarom zijn de mijne veel redelijker !AnubisS schreef: Ik denk dat je vdsl wens niet realistisch is,... BGC vraagt namelijk enorm veel voor vdsl lijnen, waardoor volgens mij andere providers het onmogelijk aan goedkope tarieven kunnen geven,...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Daar wacht ik ook op , al weet ik nu al dat ik uit de boot ga vallen . Wegens de afstand tot de centrale (7.4 km tot bilzen , adsl gaat wel , maar minder dan 1mbit down is ook niks ) . Hopelijk hang jij daar ook niet op , want dan mag je dit zowieso vergeten .VDSL2 is hier al uitgerold , maar nog niet actief ( zal niet meer lang duren ) , maar dan moet eerst BGC verplicht worden om dit open te stellen .regeri schreef:Homeconnect dat zonder problemen gaat werken
cityconnect in Limburg(Riemst) wat dit jaar gepland stond
That's all,
Vandaar dat ik al 9 jaar een ontevreden ( en vooral bestolen ) Telenet klant ben .
Inderdaad een aansluiting inclusief enige service zou fijn zijn!Zambo schreef:Wees realistisch en vraag gewoon dat hun huidig product aanbod werkt zoals het hoort. Al de rest is voorlopig maar bijzaak.
Afschaffing van hun " Early Cancelation Fee" (Opzegvergoeding)
en hun dagvaardiging ?
en hun dagvaardiging ?
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
-
- Starter
Mijn loon van bij hun te werken
Laatst gewijzigd door Rootworking 10 dec 2008, 20:12, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 1 keer
snelheidsverhoging netconnect plus
Ik hoop van harte dat ik volgend jaar eens naar een andere homeconnecter (wij zijn met een groepje overgestapt om deze reden...)kan bellen... want alhoewel je hier nogal dikwijls leest dat alles ok is met de homeconnect-aansluiting, is er nog steeds NIEMAND die met een homeconnectaansluiting een andere mede-homeconnecter kan bellen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Betere support en communicatie. Want alles wat ik hier lees schrikt een toekomstige klant wel af...
En de kandidaat werknemers niet ? ? ?Avenger 2.0 schreef:Betere support en communicatie. Want alles wat ik hier lees schrikt een toekomstige klant wel af...
Zeker ? ?Rootworking schreef:Mijn loon van bij hun te werken
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
@ geuf
"is er nog steeds NIEMAND die met een homeconnectaansluiting een andere mede-homeconnecter kan bellen."
Toch wel: ik heb een vriend Homeconnect aangepraat Die had geen vaste telefoon meer, zat voor internet bij Telenet, en belt nu via Homeconnect. Ook ik heb Homeconnect. Hij kan mij niet bellen, maar ik hem wel...
Incroyable mais vrai!
"is er nog steeds NIEMAND die met een homeconnectaansluiting een andere mede-homeconnecter kan bellen."
Toch wel: ik heb een vriend Homeconnect aangepraat Die had geen vaste telefoon meer, zat voor internet bij Telenet, en belt nu via Homeconnect. Ook ik heb Homeconnect. Hij kan mij niet bellen, maar ik hem wel...
Incroyable mais vrai!
Ik ben al langere tijd klant bij dommel eerst netconnect+digitel, werkte super, klantenservice was perfect, direct beantwoord, geen storingen.
Destijds(juli) overgestapt op homeconnect, dat ging ook goed, echter kwam ik er na aankoop achter dat het dus nog eigenlijk niet volledig werkte. dat was dus een minpunt(en heb me daar ook erg aan ge-ergerd) vooral het uitvallen van de telefonie.
Gelukkig is dit nu al enige tijd van de baan, en werkt het naar behoren.
Klantenservice was toen ook slecht te bereiken(tot zelfs niet te bereiken).
Op dit moment is de klantenservice weer goed bereikbaar, en ook goed en vriendelijk te woord gestaan.(de nieuwe medewerkers doen hun best om je zo volledig mogelijk te helpen).
Punten die nog te verbeteren zijn:
Software+functies volledig bijgewerkt te zien (homelink).
Snelheidsverhoging.
2e telefoonnummer.
telefoongesprekken buiten het pakket gefactureerd.
servicenummer wachtmuziek verversen.
website updaten met informatie/faq's.
sneller informatie/nieuws doorspelen naar de klanten en op de website zoals geplande werkzaamheden/storingen.
online helpdesk dmv chat, zoals norton en hp hebben. dit werkt efficienter voor de helpdesk en kunnen ze weer eventueel een 24 uurs service aanbieden of in iedergeval weer langer).
Het beste aanbod blijven behouden tegenover andere providers.
dat zijn eigenlijk mijn ''wensen'' .
Destijds(juli) overgestapt op homeconnect, dat ging ook goed, echter kwam ik er na aankoop achter dat het dus nog eigenlijk niet volledig werkte. dat was dus een minpunt(en heb me daar ook erg aan ge-ergerd) vooral het uitvallen van de telefonie.
Gelukkig is dit nu al enige tijd van de baan, en werkt het naar behoren.
Klantenservice was toen ook slecht te bereiken(tot zelfs niet te bereiken).
Op dit moment is de klantenservice weer goed bereikbaar, en ook goed en vriendelijk te woord gestaan.(de nieuwe medewerkers doen hun best om je zo volledig mogelijk te helpen).
Punten die nog te verbeteren zijn:
Software+functies volledig bijgewerkt te zien (homelink).
Snelheidsverhoging.
2e telefoonnummer.
telefoongesprekken buiten het pakket gefactureerd.
servicenummer wachtmuziek verversen.
website updaten met informatie/faq's.
sneller informatie/nieuws doorspelen naar de klanten en op de website zoals geplande werkzaamheden/storingen.
online helpdesk dmv chat, zoals norton en hp hebben. dit werkt efficienter voor de helpdesk en kunnen ze weer eventueel een 24 uurs service aanbieden of in iedergeval weer langer).
Het beste aanbod blijven behouden tegenover andere providers.
dat zijn eigenlijk mijn ''wensen'' .
dat is geen ingebrekestelling maar een scheldbrief.
een correcte ingebrekestelling bevat een duidelijke omschrijving van de klacht, een redelijke termijn van 10 tot 14 dagen om het in orde te brengen, en tenslotte je eis indien het probleem niet in orde wordt gebracht.
een correcte ingebrekestelling bevat een duidelijke omschrijving van de klacht, een redelijke termijn van 10 tot 14 dagen om het in orde te brengen, en tenslotte je eis indien het probleem niet in orde wordt gebracht.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
gr4vity schreef:Welke functie had je als ik mag vragen?Rootworking schreef:Mijn loon van bij hun te werken
Speelt dat een rol? werken = betaald worden toch?
Bye, Maurice
https://on4bam.com
-
- Erelid
Speelt heel veel rol, ik dacht dat in het contract stond dat je er niet voor mocht uitkomen dat je bij Dommel werkt.on4bam schreef: Speelt dat een rol? werken = betaald worden toch?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Ok, dat speelt een rol indien je ontslagen wordt. Je gewerkte tijd moet dan toch nog betaald worden.Lord Utopia schreef:Speelt heel veel rol, ik dacht dat in het contract stond dat je er niet voor mocht uitkomen dat je bij Dommel werkt.on4bam schreef: Speelt dat een rol? werken = betaald worden toch?
Ondertussen wel serieus OT...
Bye, Maurice