Wat een trieste zaak kom ik daar tegen. De operator zelf klinkt als een uitgebluste veertiger.
1) Ik had geen klantennummer bij de hand. Het duurt ongeveer 2 minuten om de klant te vinden (hebben ze daar nu geen eenvoudige klantendatabase waar je eenvoudig en snel op naam of adres kan zoeken??)
2) Men kan niet met zekerheid zeggen of BGCTV beschikbaar zou zijn, noch het aantal tv's, hd of niet, internetsnelheid. Dit is blijkbaar enkel te onderzoeken door het product aan te vragen. Men kan dus bij de bestelling niet weten of men zal krijgen wat men besteld
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
*) Activeringskosten niet bespreekbaar (ok for that)
3) Operator geeft foutieve promoprijs door
4) Ik meld dat de klant geen utp aan een tweede toestel heeft liggen en hoe een draadloze oplossing werkt/kost. Werking is me nu nog niet duidelijk. Operator zoekt een drietal minuten naar de prijs van een Ruckus en brabbelt dan "iets van een 99 euro".
5) Is een do it yourself mogelijk met ruckus en/of is dit dan voor de twee tv's 38 euro? Operator zoekt 2 minuten, vraagt uiteindelijk waar ik dit van haal. Ik vermeld hun webpagina.. operator probeert de webpagina te vinden.. duurt wederom enorm. Ik heb na een tijdje de operator bedankt voor zijn tijd en neergelegd.
Nu mijn echte opmerking. Je kan uw tv niet opzetten, of ze bombarderen u met reclame over BGCTV. Wanneer je dan geïnteresseerd bent, ga je naar meer info zoeken. Als je deze info niet vindt, bel je.
Is het nu zo moeilijk om op voorhand te bedenken welke standaardvragen een klant zal stellen? Is het zo moeilijk om een guideline voor die operators op te stellen? Als je dan nog heel de dag op de "dienst" BGCTV zit, zou je het toch wel moeten weten. En ten slotte, ze leveren een actieve internetverbinding. Is dit dan zo'n groot vraagstuk welk type lijn dat daar ligt of wat de mogelijkheden op die lijn zijn?
Grote commerciële afknapper.