Als dat allemaal niet van belang is, dan ben je inderdaad een zeer gelukkige Dommel-fanboy

Zoveel mogelijk downloaden en vele zijn tevreden en dommel fan, zoals Deekay al mee gaf .... "en ben er tot nu toe zeer tevreden mee, max snelheden met usenet rond de 480 kb/s."Uzzi schreef:Ik kan inderdaad alleen maar constateren dat het verwachtingspatroon van de mensen peilsnel naar beneden gaat : maanden moeten wachten is ok, geen 12 mbit is ok, geen antwoordapparaat is ok, niet naar elkaar kunnen bellen is ok, facturatiesysteem dat kaduuk loopt is ok, ...
Als dat allemaal niet van belang is, dan ben je inderdaad een zeer gelukkige Dommel-fanboy
Spijtig genoeg wel... tevreden dommel-klant zijn is verboden tegenwoordig.FredWP schreef:Een gelukkige Dommel klant zijn en over Dommel spreken op een forum = automatisch Dommel fanboy zijn in de mensen hun ogen die alleen maar kwaad willen spreken over Dommel.
Lord Utopia schreef:Spijtig genoeg wel... tevreden dommel-klant zijn is verboden tegenwoordig.FredWP schreef:Een gelukkige Dommel klant zijn en over Dommel spreken op een forum = automatisch Dommel fanboy zijn in de mensen hun ogen die alleen maar kwaad willen spreken over Dommel.
Dat zijn dus dommelfanboy'sfiestaboyke schreef: Maar dit is geen reden om te klagen over dommel voor mij want de enige reden dat ik homeconnect heb genomen is het onbeperkt downloaden en dat heb ik echt er al wel uitgehaald![]()
![]()
nee, dat zijn mensen die homeconnect hebben genomen om onbeperkt te downloaden.kaise1 schreef:Dat zijn dus dommelfanboy'sfiestaboyke schreef: Maar dit is geen reden om te klagen over dommel voor mij want de enige reden dat ik homeconnect heb genomen is het onbeperkt downloaden en dat heb ik echt er al wel uitgehaald![]()
![]()
Vergeet niet dat Belgacom en Telenet hard pochen met hun klantendienst en goeie abo's... dat dat hun hoge prijzen vertegenwoordigt.kaise1 schreef:LOL, heb zonder als iemand eeen powershake moest nemen bij telenet om meer te downloaden ze ook zo vergevingszind zouden zijn als ze zo'n probs zouen hebben met telefonie
het is niet dat éne moment of een privé nummer hoor, het heeft nog niet gewerkt van het begin af aan, en dat vind ik wel jammer want wanneer we er niet zijn en er wordt gebeld knn we achteraf niet zien wie er gebeld heeft. zelfs niet zoals FullHD hieronder zegt ... Noch tijdens/voor het gesprek, noch na het gesprek ... enkel in de homelink software bij de 50laatste gesprekken kan ik dat zien.gregmans schreef:De Maestro 2060 heeft gewoon CLIP ondersteuning, dus dit zou moeten werken.MStichel schreef:Moet dit zelf ingesteld worden of hoe zit het want de weergave gebeurd niet ... Maestro 2060 , vroeger wel bij Belgacom het is dus bijgevolg ZEKER mogelijk !!!
Alvast bedankt !!
In de Homelink software kan je enkel CLIR bij jezelf inschakelen. Dit betekent dat anderen jouw nummer niet kunnen zien.
Voor CLIP moet je niks instellen, dit zou automatisch moeten gaan. Ofwel was het een privé nummer, ofwel lag het op dat moment aan Dommel.
Anyway, hopelijk komt er daar verandering in anders misschien toch eens denken aan overschakelen op ander telefoontoestel die wel alles ondersteunt zoals het uit de Siemens komt ...FullHD schreef:Er is een probleem met compatibiliteit van telefoons met de manier waarop de Siemens modem (of de Dommel VOIP server) telefoonnummers doorgeeft. Ik heb zelf ook een Belgacom telefoon en het rare daar is dat op het moment dat iemand mij opbelt, ik altijd de melding 'onbekend nummer' op de telefoon zie verschijnen. Als ik nadien in het telefoongeheugen de gevoerde (of gemiste) gesprekken bekijk, dan staat het nummer er wel. Er is hier op Userbase een topic geweest over welke telefoons werken met HomeConnect en welke niet (goed).
Lord Utopia schreef:nee, dat zijn mensen die homeconnect hebben genomen om onbeperkt te downloaden.kaise1 schreef:Dat zijn dus dommelfanboy'sfiestaboyke schreef: Maar dit is geen reden om te klagen over dommel voor mij want de enige reden dat ik homeconnect heb genomen is het onbeperkt downloaden en dat heb ik echt er al wel uitgehaald![]()
![]()
Het enige probleem wat ik in het begin opmerkte (dat er nu niet meer is) was dat je soms niet kon bellen of opgebeld kon worden.kaise1 schreef:De vele ontevredigen (in de meerderheid, homeconnect) ook, deze zijn dan zagers
btw FredWP hoelang heb je moeten wachten tot alles perfect was ? en zijn alle comfortdiensten oké ? (zoals bv. nummer-weergave, uitgebreid antwoordapparaat, doorschakeling, signaal tweede oproep, …)
kaise1 schreef:Allé kom zeg, ge betaald een factuur met telefonie 49.95€,maanden problemen omte bellen, t'zijn dan zagers(vergelijk het vroeger een analoog telefonie abbo nemen en maar half kunnen bellen/bereikbaar zijn
) en bij velen hier kan hen dat niets schelen
als ze maar onbeperkt kunnen leechen
zijn die gasten nog normaal ? betalen voor iets wat niet/maar half werkt ? geen compensatie
ge zou voor minder dommelfanboy typen
Ik versta,versta het niet sorry....
Daarmee sponseren ze een bedrijf die er blijkbaar mee weg kan om producten te verkopen die niet werken. Elke vorm van respect naar de klant teniet doende. Met recht en rede kan je dus op een cynische manier stellen dat er wel degelijk een Dommel-Fan-Base is die het voor klanten die wel het telfonie gedeelte willen hebben het gewoonweg verpesten. Deze Dommel-Fan-Base is door hun goedkeuring voor een niet-werkend product mede verantwoordelijk te stellen voor de slechte naam die Dommel hiermee krijgt op middellange en lange termijn. Dus als die Dommel-Fan-Base hun opgehemelde provider kapot gemaakt hebben met negatieve reclame waar gaan ze dan naartoe? Welke provider zullen ze dan kapot maken?fiestaboyke schreef:kaise1 schreef:Allé kom zeg, ge betaald een factuur met telefonie 49.95€,maanden problemen omte bellen, t'zijn dan zagers(vergelijk het vroeger een analoog telefonie abbo nemen en maar half kunnen bellen/bereikbaar zijn
) en bij velen hier kan hen dat niets schelen
als ze maar onbeperkt kunnen leechen
zijn die gasten nog normaal ? betalen voor iets wat niet/maar half werkt ? geen compensatie
ge zou voor minder dommelfanboy typen
Ik versta,versta het niet sorry....
Zoals al voorheen gezegd, PROBEER MAAR EENS EEN PROVIDER TE ZOEKEN VOOR 50€/maand WAAR JE ONBEPERKT MAG DOWNLOADEN
waarschijnlijk niet, sinds de norm in België gemiddeld 10 GB is.kaise1 schreef:Allé kom zeg, ge betaald een factuur met telefonie 49.95€,maanden problemen omte bellen, t'zijn dan zagers(vergelijk het vroeger een analoog telefonie abbo nemen en maar half kunnen bellen/bereikbaar zijn
) en bij velen hier kan hen dat niets schelen
als ze maar onbeperkt kunnen leechen
zijn die gasten nog normaal ? betalen voor iets wat niet/maar half werkt ? geen compensatie
ge zou voor minder dommelfanboy typen
Ik versta,versta het niet sorry....
allé nog even dan, U begrijpt het niet!!! bij u werkt het perfect dan, van de meerderheid van users werkt het maar half, ikke ikke ikke de rest kan stikke(n)FredWP schreef:Wat jij blijkbaar niet begrijpt kaise1 is dat je volledig verkeerd bent. Ik heb Homeconnect en alles werkt perfect (voor mij) sinds ze dat probleem hebben opgelost dat je soms niet kon bellen.
Proficiat, en dit is nu echt mijn laatste bijdrage, begrijp jullie kronkels niet ivb mensen die nu nog problemen hebben met dat hommeconnect, eigenaardige weirdos (laatste comment zenne)_rEuTeL_ schreef:bij mij werkt ook alles perfect...
als je niet tevreden bent stap dan op en betaal niks meer, is dat nu zo moeilijk?
+1 (ik sluit me hier volledig bij aan, kon het zelf niet beter verwoorden)FredWP schreef:Ja kaise1 inderdaad, je kan beter opgeven.
Je begrijpt ook zeker niet dat mensen die geen reden tot klagen hebben je hier praktisch niet tegenkomt? Daar al eens aan gedacht? Je zou het algemeen moeten bekijken, niet alleen maar wat jij zelf graag wilt zien.
80% van de mensen op Userbase Dommel forum komen hier voor hulp of klachten. De rest ga je natuurlijk niet horen want ze hebben hier niks. Dus waar haal jij eigenlijk je statistieken van dat meer dan de helft van de Dommel Homeconnect gebruikers zeer ontevreden zijn?
Homeconnect kwam op de markt met vele dingen er nog niet in, inderdaad, daar heb je gelijk in, maar ik heb nooit gezegd dat dit niet zo was. Homelink 2.0 en nu zit er bijna alles in. Het enige wat ik kan opnoemen is dat Homeconnect klanten elkaar niet kunnen bellen (ze weten dit en proberen dit op te lossen, net zoals het probleem dat je soms niet gebeld kon worden wat even op zich liet wachten, ben ik er zeker van dat dit ook opgelost zal worden) en dat de upgrades nog moeten komen.
Dus wat probeer je hier eigenlijk nog te bewijzen. Die twee problemen die ik hierboven vermeld heb zijn niet overtuigend genoeg om kwaad te spreken over Dommel en direct weg te gaan van Dommel vanwege het feit dat zei niet perfectionist zijn.
Beeld u ook even de situatie in van een kleine ISP die het wil maken in België. Denk aan al die factoren. Ja, ze zijn nog steeds op zoek naar meer mensen op support te behandelen, ze doen er iets aan, maar geef alles zijn tijd.
Niet tevreden? Begin uw eigen ISP service eens in België, dan zullen we nog eens praten.
op wat baseer jij je, dat het niet goed zou gaan ? Ik lees toch regelmatig topics hier over mensen die snel binnen geraken op de helpdesk, geraken aangesloten, etc...Fireblade schreef:Toch even een opmerking over de werkwijze van dommel. Ik ken geen enkele ISP die 7 maanden wacht met hun telefoonrekening hoor. Wat gaan ze binnenkort doen? De mensen alles laten betalen en als ze niet kunnen, rechtzaken starten en deurwaarders sturen?
En wat de rest betreft, veel hoop heb ik er zelf eigenlijk ook niet meer op. 1 ding is zeker, alles mag zo stilaan in orde gaan komen of ze zijn binnen de kortste keren failliet, en dan kan Belgacom hen ook nog overnemen. Het gaat echt niet goed hoor, en dat valt helemaal niet goed te praten. ook al werkt voor sommigen alles naar behoren.
Das is nu eigenlijk een reply waar die fanboy's niet omheen kunnen, die de moeite is om te lezen...wat ze ook mogen zeggen die gasten ze kunnen hier niet omheen , alsof wat hun return uitgebreid idioot betoog iets betekentFireblade schreef:Toch even een opmerking over de werkwijze van dommel. Ik ken geen enkele ISP die 7 maanden wacht met hun telefoonrekening hoor. Wat gaan ze binnenkort doen? De mensen alles laten betalen en als ze niet kunnen, rechtzaken starten en deurwaarders sturen?
En wat de rest betreft, veel hoop heb ik er zelf eigenlijk ook niet meer op. 1 ding is zeker, alles mag zo stilaan in orde gaan komen of ze zijn binnen de kortste keren failliet, en dan kan Belgacom hen ook nog overnemen. Het gaat echt niet goed hoor, en dat valt helemaal niet goed te praten. ook al werkt voor sommigen alles naar behoren.
Hoi valium, ik hoop dat je niets stuk gemaakt hebt (in je bekabeling). Of het zal weer Dommel zijn fout zijnvalium schreef:ik had vorige week de kabel van de splitter naar de modem al ff door de muur getrokken (activatie brief nog niet aangekomen) heel de kabel laten steken (de splitter nog aangesloten op telenet voor de telefonie ) en nu is de knop die je insteekt in de adsl poort zon beetje stukgesmolten![]()
![]()
maar vandaag kwam activatie brief binnen nou heb ik dat andere kabeltje van de homeconnect genomen (modem -->telefoon) maakt dit een verschil uit? want de modem krijgt namelijk geen connectie. (en ik heb de kabel die van buiten komt op dezelfde manier aangesloten als men schoonbroer grijs in a wit in b)
De gebruikers van dit forum hebben het recht om hun mening te geven. Er zijn draadjes die constructief/informatief bedoeld zijn en er zijn draadjes waar het over opinies, meningen en zelfs geruchten gaat. Als dat al niet meer mag, dan zal het wel heel snel heel stil zijn op dit forum. Elk draadje en elke post hebben in meerdere of mindere mate een toegevoegde waarde.Gent32m schreef:Kritiek geven en geruchten verspreiden is gemakkelijk. Echter, wat voor meerwaarde levert dit op in het forum ? Ik ben alvast blij in mijn laatste (eigen) topic heel wat bijgeleerd te hebben (ivm config homeconnect). Dat is tenminste eens een constructief en leerrijk topic, waar je iets van opsteekt.
Er zijn altijd mensen die over de schreef gaan (zonder naar bepaalde mensen te kijken), maar dat geldt in de twee richtingen. Voor sommigen kan Dommel niets goeds doen, voor sommigen kan Dommel niets verkeerds doen.Gent32m schreef: Echter, als sommige (zoals ceurrix, zambo, kaise1, e.a.) niet liever doen dan Dommel te zitten afbreken. Word het toch moeilijk als tevreden Dommel gebruiker, je daar niet mee te bemoeien.
Zet uw roze zonnebril eens af. Ik denk dat er wel meer dan één persoon geklaagd heeft over de Dommel helpdesk. Ik denk dat er wel meer dan één persoon (waaronder jezelf) aangegeven heeft dat, ondanks de vele loze beloftes van Dommel, ze nog steeds geen 12Mbit/s hebben. Dat Dommel daardoor minder nieuwe klanten zouden krijgen, hebben ze enkel en alleen aan zichzelf te danken. Je mag oorzaak en gevolg niet omdraaien !Gent32m schreef: Het volstaat dat één iemand hier opstaat en roept, dat hij op de helpdesk van Dommel b.v. niet meer binnengeraakt, of dat er geen 12 Mpbs voor HomeConnect opgeleverd zal worden en voor je het weet, is heel de community met dat idee weg. Mensen die de laatste maanden naar hier komen en zich op die manier een beeld wensen te vormen van deze provider, zullen daardoor vaak een verkeerd beeld (van Dommel) krijgen. Waardoor ze misschien minder snel klant worden..
Weer zo een loze kreet. Er zijn hier al genoeg mensen die aangegeven hebben dat ze hun Homeconnect abonnement wil opzeggen, maar helaas laat Dommel hen niet zomaar gaan. Vind je dat fair van Dommel ?Gent32m schreef: En zoals zo vaak gezegd. Staat de werkwijze van Dommel je niet aan. Ga dan op een ander.
Stop dan aub met roepen dat ze maar op een ander moeten gaan. Ze mogen niet van Dommel, zo simpel is het. Zolang Dommel hun problemen niet oplost, hebben ze dus alle recht om te roepen en te vloeken. Ze zijn veroordeeld tot een huwelijk met Dommel dat minstens één jaar duurt.Gent32m schreef:Als in je instapt bij een andere ISP, hang je voor één jaar vast (dat is overal zo). In extreme gevallen, kun je de ISP in gebreke te stellen. In het andere geval zit je de rit uit. Lijkt me vrij normaal. Je verandert ook niet iedere maand van auto-verzekeraar.
Ha, BIPT. Zijn dat niet die mannen die opzettelijk hebben gekozen om bij de ADSL2+ upgrade te kiezen dat het upload gewoon zeer laag moest blijven, en waarom? Zodat wij niet kunnen delen, of zodat wij een paar uur langer mogen wachten om hoge kwaliteitvideos te uploaden naar Youtube, Vimeo, etc...?Gent32m schreef:Iets anders, ik lees daarnet op het Belgacom forum, dat het BIPT een onderzoek start naar Belgacom.
Dit zou in de zomer van volgend jaar afgerond moeten zijn.
Misschien dat we tegen dan aan 12 Mpbs kunnen surfen.
Hoewel.. De slagkracht van het BIPT. Het valt nog te bezien...
Let's cross our fingers...