Het grote Homeconnect topic deel 2
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Ik kan inderdaad alleen maar constateren dat het verwachtingspatroon van de mensen peilsnel naar beneden gaat : maanden moeten wachten is ok, geen 12 mbit is ok, geen antwoordapparaat is ok, niet naar elkaar kunnen bellen is ok, facturatiesysteem dat kaduuk loopt is ok, ...
Als dat allemaal niet van belang is, dan ben je inderdaad een zeer gelukkige Dommel-fanboy
Als dat allemaal niet van belang is, dan ben je inderdaad een zeer gelukkige Dommel-fanboy
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Zoveel mogelijk downloaden en vele zijn tevreden en dommel fan, zoals Deekay al mee gaf .... "en ben er tot nu toe zeer tevreden mee, max snelheden met usenet rond de 480 kb/s."Uzzi schreef:Ik kan inderdaad alleen maar constateren dat het verwachtingspatroon van de mensen peilsnel naar beneden gaat : maanden moeten wachten is ok, geen 12 mbit is ok, geen antwoordapparaat is ok, niet naar elkaar kunnen bellen is ok, facturatiesysteem dat kaduuk loopt is ok, ...
Probs allerhande via telefonie, bereikbaarheid kunnen hen blijkbaar niet veel schelen, hier zou ik nogal wat meemaken zenne moest er iemand ons niet kunnen bereiken via onze aloude nummer, lang leve analoge telefonie maar verdomme zo duur of je moet dan alweer packs nemen op kabel , ook ff
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Spijtig genoeg wel... tevreden dommel-klant zijn is verboden tegenwoordig.FredWP schreef:Een gelukkige Dommel klant zijn en over Dommel spreken op een forum = automatisch Dommel fanboy zijn in de mensen hun ogen die alleen maar kwaad willen spreken over Dommel.
-
- Elite Poster
De vele ontevredigen (in de meerderheid, homeconnect) ook, deze zijn dan zagers
btw FredWP hoelang heb je moeten wachten tot alles perfect was ? en zijn alle comfortdiensten oké ? (zoals bv. nummer-weergave, uitgebreid antwoordapparaat, doorschakeling, signaal tweede oproep, …)
btw FredWP hoelang heb je moeten wachten tot alles perfect was ? en zijn alle comfortdiensten oké ? (zoals bv. nummer-weergave, uitgebreid antwoordapparaat, doorschakeling, signaal tweede oproep, …)
Laatst gewijzigd door kaise1 01 dec 2008, 19:23, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
Lord Utopia schreef:Spijtig genoeg wel... tevreden dommel-klant zijn is verboden tegenwoordig.FredWP schreef:Een gelukkige Dommel klant zijn en over Dommel spreken op een forum = automatisch Dommel fanboy zijn in de mensen hun ogen die alleen maar kwaad willen spreken over Dommel.
Idd,ik heb ook de nodige problemen gehad voor m'n homeconnect werkte en nu is ook alles in orde.Buiten dan het feit dat de verhoogde snelheid bij mij precies niet is toegepast Maar dit is geen reden om te klagen over dommel voor mij want de enige reden dat ik homeconnect heb genomen is het onbeperkt downloaden en dat heb ik echt er al wel uitgehaald
-
- Elite Poster
Dat zijn dus dommelfanboy'sfiestaboyke schreef: Maar dit is geen reden om te klagen over dommel voor mij want de enige reden dat ik homeconnect heb genomen is het onbeperkt downloaden en dat heb ik echt er al wel uitgehaald
-
- Erelid
nee, dat zijn mensen die homeconnect hebben genomen om onbeperkt te downloaden.kaise1 schreef:Dat zijn dus dommelfanboy'sfiestaboyke schreef: Maar dit is geen reden om te klagen over dommel voor mij want de enige reden dat ik homeconnect heb genomen is het onbeperkt downloaden en dat heb ik echt er al wel uitgehaald
-
- Erelid
Vergeet niet dat Belgacom en Telenet hard pochen met hun klantendienst en goeie abo's... dat dat hun hoge prijzen vertegenwoordigt.kaise1 schreef:LOL, heb zonder als iemand eeen powershake moest nemen bij telenet om meer te downloaden ze ook zo vergevingszind zouden zijn als ze zo'n probs zouen hebben met telefonie
het is niet dat éne moment of een privé nummer hoor, het heeft nog niet gewerkt van het begin af aan, en dat vind ik wel jammer want wanneer we er niet zijn en er wordt gebeld knn we achteraf niet zien wie er gebeld heeft. zelfs niet zoals FullHD hieronder zegt ... Noch tijdens/voor het gesprek, noch na het gesprek ... enkel in de homelink software bij de 50laatste gesprekken kan ik dat zien.gregmans schreef:De Maestro 2060 heeft gewoon CLIP ondersteuning, dus dit zou moeten werken.MStichel schreef:Moet dit zelf ingesteld worden of hoe zit het want de weergave gebeurd niet ... Maestro 2060 , vroeger wel bij Belgacom het is dus bijgevolg ZEKER mogelijk !!!
Alvast bedankt !!
In de Homelink software kan je enkel CLIR bij jezelf inschakelen. Dit betekent dat anderen jouw nummer niet kunnen zien.
Voor CLIP moet je niks instellen, dit zou automatisch moeten gaan. Ofwel was het een privé nummer, ofwel lag het op dat moment aan Dommel.
Anyway, hopelijk komt er daar verandering in anders misschien toch eens denken aan overschakelen op ander telefoontoestel die wel alles ondersteunt zoals het uit de Siemens komt ...FullHD schreef:Er is een probleem met compatibiliteit van telefoons met de manier waarop de Siemens modem (of de Dommel VOIP server) telefoonnummers doorgeeft. Ik heb zelf ook een Belgacom telefoon en het rare daar is dat op het moment dat iemand mij opbelt, ik altijd de melding 'onbekend nummer' op de telefoon zie verschijnen. Als ik nadien in het telefoongeheugen de gevoerde (of gemiste) gesprekken bekijk, dan staat het nummer er wel. Er is hier op Userbase een topic geweest over welke telefoons werken met HomeConnect en welke niet (goed).
Alvast bedankt voor de reactie
-
- Premium Member
- Contacteer:
Lord Utopia schreef:nee, dat zijn mensen die homeconnect hebben genomen om onbeperkt te downloaden.kaise1 schreef:Dat zijn dus dommelfanboy'sfiestaboyke schreef: Maar dit is geen reden om te klagen over dommel voor mij want de enige reden dat ik homeconnect heb genomen is het onbeperkt downloaden en dat heb ik echt er al wel uitgehaald
Idd, denk dat er hier veel mensen zitten die maar al te veel plezier hebben om dit woordje te kunnen typen terwijl ze wss nog niet eens weten wat het wil zeggen... IK, een dommelfanboy? van de moment dat er iemand anders goedkoop ONBEPERKT download aanbied en dommel dit afschaft of in vergelijking met die andere duurder is, schakel ik over. Zo simpel is het ... Mij intereseert het niet of ik nu bij dommel of telenet zit. Zolang ik onbeperkt kan downloaden aan deze prijs ben ik bij dommel.
same, ben enkel bij dommel vanwege de grotere download (ofja unlimited atm).
Vroeger bij scarlet & was daar tevreden van, maar we wouden gewoon meer limiet.
Mocht telenet ooit met een aanvaardbare prijs komen voor snel internet + onbeperkt downloaden dan sprong ik onmiddelijk naar Telenet.
Vroeger bij scarlet & was daar tevreden van, maar we wouden gewoon meer limiet.
Mocht telenet ooit met een aanvaardbare prijs komen voor snel internet + onbeperkt downloaden dan sprong ik onmiddelijk naar Telenet.
Het enige probleem wat ik in het begin opmerkte (dat er nu niet meer is) was dat je soms niet kon bellen of opgebeld kon worden.kaise1 schreef:De vele ontevredigen (in de meerderheid, homeconnect) ook, deze zijn dan zagers
Nummerweergave en doorschakeling heeft altijd gewerkt (heb dit zelf getest, ik zeg dit niet zomaar), uitgebreid antwoordapparaat en signaal tweede oproep nog nooit gebruikt.
Ik ben blij met Dommel maar heb ook mijn klachten bij Dommel hoor, alhoewel deze maar klein zijn. Bijvoorbeeld dat sommige mensen wat problemen ondervinden om Dommel te bereiken (deze heb ik zelden zelf meegemaakt) nu ze naar Dommel Homeconnect willen gaan.
En dat Homelink niet beschikbaar is als web versie (dus Windows gebonden) en niet zo Vista vriendelijk is (.NET Framework error bij het updaten als je niet als administrator uitvoert), en slecht spelling/grammatica gebruik (ik kies Engels als taal, bij Nederlands zou ik het niet weten).
Maar eens je Dommel hebt werkt het goed (in mijn geval toch). Homelink voer je praktisch maar 1 keer uit (tenzij er een grote update is waar je gebruik wil maken van nieuwe mogelijkheden). Dus daarom dat het niet zo'n probleem is, of reden tot massief klagen.
:3
-
- Plus Member
Ik heb een haat-liefde-relatie met Dommel Homeconnect
Situati:. ik moet bellen naar mijn lief die ik ook homeconnect heb aangesmeerd, zij belt naar het buitenland supergoedkoop holycrap ivgm belgacum dus valt goe mee voor hen, en denk ik gvddddd! ik moet naar gsm bellen terwijl ik gratis kan (en f** betaal) of toch zou moeten kunnen. Mijn modem staat naast mijn draadloze dect telefoon en ik kijk dan sadistisch naar die gigashit bak, en de gigashit bak kijkt terug: "ge kunt nie zonder mij hahahahah". Mijn wraak zal zoet zijn, denk ik dan. Tot ik dan voor mijn pc zit en mijn lijstje vul en massaal begin te leechen, "work biatch work" gans de nacht door tot hij zichzelf afsluit, tot de laatste bit. Dan hoor ik mijn nachtmerrie die gigabastard "hahaha, aan 4.6 maat en gene bit sneller".
Situati:. ik moet bellen naar mijn lief die ik ook homeconnect heb aangesmeerd, zij belt naar het buitenland supergoedkoop holycrap ivgm belgacum dus valt goe mee voor hen, en denk ik gvddddd! ik moet naar gsm bellen terwijl ik gratis kan (en f** betaal) of toch zou moeten kunnen. Mijn modem staat naast mijn draadloze dect telefoon en ik kijk dan sadistisch naar die gigashit bak, en de gigashit bak kijkt terug: "ge kunt nie zonder mij hahahahah". Mijn wraak zal zoet zijn, denk ik dan. Tot ik dan voor mijn pc zit en mijn lijstje vul en massaal begin te leechen, "work biatch work" gans de nacht door tot hij zichzelf afsluit, tot de laatste bit. Dan hoor ik mijn nachtmerrie die gigabastard "hahaha, aan 4.6 maat en gene bit sneller".
-
- Elite Poster
Allé kom zeg, ge betaald een factuur met telefonie 49.95€,maanden problemen omte bellen, t'zijn dan zagers (vergelijk het vroeger een analoog telefonie abbo nemen en maar half kunnen bellen/bereikbaar zijn ) en bij velen hier kan hen dat niets schelen als ze maar onbeperkt kunnen leechen zijn die gasten nog normaal ? betalen voor iets wat niet/maar half werkt ? geen compensatie ge zou voor minder dommelfanboy typen Ik versta,versta het niet sorry....
-
- Premium Member
- Contacteer:
kaise1 schreef:Allé kom zeg, ge betaald een factuur met telefonie 49.95€,maanden problemen omte bellen, t'zijn dan zagers (vergelijk het vroeger een analoog telefonie abbo nemen en maar half kunnen bellen/bereikbaar zijn ) en bij velen hier kan hen dat niets schelen als ze maar onbeperkt kunnen leechen zijn die gasten nog normaal ? betalen voor iets wat niet/maar half werkt ? geen compensatie ge zou voor minder dommelfanboy typen Ik versta,versta het niet sorry....
Zoals al voorheen gezegd, PROBEER MAAR EENS EEN PROVIDER TE ZOEKEN VOOR 50€/maand WAAR JE ONBEPERKT MAG DOWNLOADEN
-
- Elite Poster
Al eens gedacht aan de mensen waarbij telefonie belangrijk is, voorspel meerdere toekomstige prob met hun voip ! jij hebt wss wel een gsm abbo dat je niet bijjrekent/gerekent hebt wss...enfin ze verkopen iets dar momenteel bij vele users maar half werkt EN GEVEN GEEN COMPENSATIE VOOR EEN BETAALD ABBO VOOR MENSEN WAAR HET NIET WERKT/OF GEWERKT HEEFT !! EN DAT GOEDKEUREN ONDER HET MOM VAN ONBEPERKT LEECHEN IS IDIOOT !!!
Daarmee sponseren ze een bedrijf die er blijkbaar mee weg kan om producten te verkopen die niet werken. Elke vorm van respect naar de klant teniet doende. Met recht en rede kan je dus op een cynische manier stellen dat er wel degelijk een Dommel-Fan-Base is die het voor klanten die wel het telfonie gedeelte willen hebben het gewoonweg verpesten. Deze Dommel-Fan-Base is door hun goedkeuring voor een niet-werkend product mede verantwoordelijk te stellen voor de slechte naam die Dommel hiermee krijgt op middellange en lange termijn. Dus als die Dommel-Fan-Base hun opgehemelde provider kapot gemaakt hebben met negatieve reclame waar gaan ze dan naartoe? Welke provider zullen ze dan kapot maken?fiestaboyke schreef:kaise1 schreef:Allé kom zeg, ge betaald een factuur met telefonie 49.95€,maanden problemen omte bellen, t'zijn dan zagers (vergelijk het vroeger een analoog telefonie abbo nemen en maar half kunnen bellen/bereikbaar zijn ) en bij velen hier kan hen dat niets schelen als ze maar onbeperkt kunnen leechen zijn die gasten nog normaal ? betalen voor iets wat niet/maar half werkt ? geen compensatie ge zou voor minder dommelfanboy typen Ik versta,versta het niet sorry....
Zoals al voorheen gezegd, PROBEER MAAR EENS EEN PROVIDER TE ZOEKEN VOOR 50€/maand WAAR JE ONBEPERKT MAG DOWNLOADEN
Een dikke proficiat aan de Dommel-Fan-Base voor het kapot maken van de goede naam van een provider.
-
- Erelid
waarschijnlijk niet, sinds de norm in België gemiddeld 10 GB is.kaise1 schreef:Allé kom zeg, ge betaald een factuur met telefonie 49.95€,maanden problemen omte bellen, t'zijn dan zagers (vergelijk het vroeger een analoog telefonie abbo nemen en maar half kunnen bellen/bereikbaar zijn ) en bij velen hier kan hen dat niets schelen als ze maar onbeperkt kunnen leechen zijn die gasten nog normaal ? betalen voor iets wat niet/maar half werkt ? geen compensatie ge zou voor minder dommelfanboy typen Ik versta,versta het niet sorry....
-
- Elite Poster
Ja jong, ge kunt zo verder lullen hé, ik stop ermee...ga het niet aan min hart laten komen, int me geen kloten meer
Ga als ik kan nog mensen helpen in dit subforum, maar niet meer dan dat
Ga als ik kan nog mensen helpen in dit subforum, maar niet meer dan dat
Hier werkt ook alles wat ik gebruik goed atm.
Telefoon werkt goed (ik ken bena niemand met homeconnect dus dat probleem heb ik niet).
Ongelimiteerd downloaden is het grootste pluspunt. Snelheid is niet echt een hekelpunt, het mag, maar ik krijg alles binnen wat ik wil!
Doorschakelen van de Telefoon geeft ook geen enkel probleem.
Voor de rest: 2de lijn, Antwoordaparaat, hosting en andere dingen vermeld hier in deze topic die nog niet 100% werken gebruik ik eigenlijk niet.
De enigste 2 opmerkingen dat ik eventueel heb is:
- nummerweergave werkt niet 100%, maar volgens sommige ligt dat aan oncompatibiliteit van telefoon & router.
- Telefoon rekening? Iemand deze al gehad? heb zo het vermoeden dat velen wel een grotere factuur kunnen krijgen als ze alle maanden ineens gaan tellen
Telefoon werkt goed (ik ken bena niemand met homeconnect dus dat probleem heb ik niet).
Ongelimiteerd downloaden is het grootste pluspunt. Snelheid is niet echt een hekelpunt, het mag, maar ik krijg alles binnen wat ik wil!
Doorschakelen van de Telefoon geeft ook geen enkel probleem.
Voor de rest: 2de lijn, Antwoordaparaat, hosting en andere dingen vermeld hier in deze topic die nog niet 100% werken gebruik ik eigenlijk niet.
De enigste 2 opmerkingen dat ik eventueel heb is:
- nummerweergave werkt niet 100%, maar volgens sommige ligt dat aan oncompatibiliteit van telefoon & router.
- Telefoon rekening? Iemand deze al gehad? heb zo het vermoeden dat velen wel een grotere factuur kunnen krijgen als ze alle maanden ineens gaan tellen
-
- Elite Poster
allé nog even dan, U begrijpt het niet!!! bij u werkt het perfect dan, van de meerderheid van users werkt het maar half, ikke ikke ikke de rest kan stikke(n)FredWP schreef:Wat jij blijkbaar niet begrijpt kaise1 is dat je volledig verkeerd bent. Ik heb Homeconnect en alles werkt perfect (voor mij) sinds ze dat probleem hebben opgelost dat je soms niet kon bellen.
Makkelijk , werkt perfect bij mij, de rest van klanten met homeconnectprobs zijn maar zagers
Met de nadruk op vele users(klanten) herhaal ik het nog ff
enfin ze verkopen iets dat momenteel bij vele users maar half werkt EN GEVEN GEEN COMPENSATIE VOOR EEN BETAALD ABBO VOOR MENSEN WAAR HET NIET WERKT/OF GEWERKT HEEFT !! EN DAT GOEDKEUREN ONDER HET MOM VAN ONBEPERKT LEECHEN IS IDIOOT !!!
the end
-
- Elite Poster
Proficiat, en dit is nu echt mijn laatste bijdrage, begrijp jullie kronkels niet ivb mensen die nu nog problemen hebben met dat hommeconnect, eigenaardige weirdos (laatste comment zenne)_rEuTeL_ schreef:bij mij werkt ook alles perfect...
als je niet tevreden bent stap dan op en betaal niks meer, is dat nu zo moeilijk?
Ja kaise1 inderdaad, je kan beter opgeven.
Je begrijpt ook zeker niet dat mensen die geen reden tot klagen hebben je hier praktisch niet tegenkomt? Daar al eens aan gedacht? Je zou het algemeen moeten bekijken, niet alleen maar wat jij zelf graag wilt zien.
80% van de mensen op Userbase Dommel forum komen hier voor hulp of klachten. De rest ga je natuurlijk niet horen want ze hebben hier niks. Dus waar haal jij eigenlijk je statistieken van dat meer dan de helft van de Dommel Homeconnect gebruikers zeer ontevreden zijn?
Homeconnect kwam op de markt met vele dingen er nog niet in, inderdaad, daar heb je gelijk in, maar ik heb nooit gezegd dat dit niet zo was. Homelink 2.0 en nu zit er bijna alles in. Het enige wat ik kan opnoemen is dat Homeconnect klanten elkaar niet kunnen bellen (ze weten dit en proberen dit op te lossen, net zoals het probleem dat je soms niet gebeld kon worden wat even op zich liet wachten, ben ik er zeker van dat dit ook opgelost zal worden) en dat de upgrades nog moeten komen.
Dus wat probeer je hier eigenlijk nog te bewijzen. Die twee problemen die ik hierboven vermeld heb zijn niet overtuigend genoeg om kwaad te spreken over Dommel en direct weg te gaan van Dommel vanwege het feit dat zei niet perfectionist zijn.
Beeld u ook even de situatie in van een kleine ISP die het wil maken in België. Denk aan al die factoren. Ja, ze zijn nog steeds op zoek naar meer mensen op support te behandelen, ze doen er iets aan, maar geef alles zijn tijd.
Niet tevreden? Begin uw eigen ISP service eens in België, dan zullen we nog eens praten.
Je begrijpt ook zeker niet dat mensen die geen reden tot klagen hebben je hier praktisch niet tegenkomt? Daar al eens aan gedacht? Je zou het algemeen moeten bekijken, niet alleen maar wat jij zelf graag wilt zien.
80% van de mensen op Userbase Dommel forum komen hier voor hulp of klachten. De rest ga je natuurlijk niet horen want ze hebben hier niks. Dus waar haal jij eigenlijk je statistieken van dat meer dan de helft van de Dommel Homeconnect gebruikers zeer ontevreden zijn?
Homeconnect kwam op de markt met vele dingen er nog niet in, inderdaad, daar heb je gelijk in, maar ik heb nooit gezegd dat dit niet zo was. Homelink 2.0 en nu zit er bijna alles in. Het enige wat ik kan opnoemen is dat Homeconnect klanten elkaar niet kunnen bellen (ze weten dit en proberen dit op te lossen, net zoals het probleem dat je soms niet gebeld kon worden wat even op zich liet wachten, ben ik er zeker van dat dit ook opgelost zal worden) en dat de upgrades nog moeten komen.
Dus wat probeer je hier eigenlijk nog te bewijzen. Die twee problemen die ik hierboven vermeld heb zijn niet overtuigend genoeg om kwaad te spreken over Dommel en direct weg te gaan van Dommel vanwege het feit dat zei niet perfectionist zijn.
Beeld u ook even de situatie in van een kleine ISP die het wil maken in België. Denk aan al die factoren. Ja, ze zijn nog steeds op zoek naar meer mensen op support te behandelen, ze doen er iets aan, maar geef alles zijn tijd.
Niet tevreden? Begin uw eigen ISP service eens in België, dan zullen we nog eens praten.
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
+1 (ik sluit me hier volledig bij aan, kon het zelf niet beter verwoorden)FredWP schreef:Ja kaise1 inderdaad, je kan beter opgeven.
Kritiek geven en geruchten verspreiden is gemakkelijk. Echter, wat voor meerwaarde levert dit op in het forum ? Ik ben alvast blij in mijn laatste (eigen) topic heel wat bijgeleerd te hebben (ivm config homeconnect). Dat is tenminste eens een constructief en leerrijk topic, waar je iets van opsteekt. Ipv voortdurend met anderen hier in discussie te moeten gaan over het wel en wee van Dommel. Ik ben tevreden over Dommel (dat staat ook in mijn onderschrift te lezen). En dat zou voldoende moeten zijn.
Echter, als sommige (zoals ceurrix, zambo, kaise1, e.a.) niet liever doen dan Dommel te zitten afbreken. Word het toch moeilijk als tevreden Dommel gebruiker, je daar niet mee te bemoeien.
Ik frequenteer dit forum vaak. Echter zullen er een heleboel mensen zijn, bij wie alles goed werkt, die je hier nooit zal zien. Enkel de mensen met problemen komen naar hier, de mensen die eens wat willen bij-lezen of anderen helpen en de mensen die zich amuseren met goedkope kritiek te geven (om mee te springen op die geruchtenmolen).
Het volstaat dat één iemand hier opstaat en roept, dat hij op de helpdesk van Dommel b.v. niet meer binnengeraakt, of dat er geen 12 Mpbs voor HomeConnect opgeleverd zal worden en voor je het weet, is heel de community met dat idee weg. Mensen die de laatste maanden naar hier komen en zich op die manier een beeld wensen te vormen van deze provider, zullen daardoor vaak een verkeerd beeld (van Dommel) krijgen. Waardoor ze misschien minder snel klant worden..
Goh ja, dat kan (op korte termijn) alleen maar in ons voordeel werken. Dan heeft Dommel extra tijd om de bestaande problemen op te lossen. En door de goede mond aan mond reklame, komen die nieuwe klanten op de lange termijn er zowiezo toch bij. Dommel is goed bezig. En ik blijf hun dan ook volop steunen in hun groei...
En zoals zo vaak gezegd. Staat de werkwijze van Dommel je niet aan. Ga dan op een ander.
Heb respect voor ieder zijn keuze.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Toch even een opmerking over de werkwijze van dommel. Ik ken geen enkele ISP die 7 maanden wacht met hun telefoonrekening hoor. Wat gaan ze binnenkort doen? De mensen alles laten betalen en als ze niet kunnen, rechtzaken starten en deurwaarders sturen?
En wat de rest betreft, veel hoop heb ik er zelf eigenlijk ook niet meer op. 1 ding is zeker, alles mag zo stilaan in orde gaan komen of ze zijn binnen de kortste keren failliet, en dan kan Belgacom hen ook nog overnemen. Het gaat echt niet goed hoor, en dat valt helemaal niet goed te praten. ook al werkt voor sommigen alles naar behoren.
En wat de rest betreft, veel hoop heb ik er zelf eigenlijk ook niet meer op. 1 ding is zeker, alles mag zo stilaan in orde gaan komen of ze zijn binnen de kortste keren failliet, en dan kan Belgacom hen ook nog overnemen. Het gaat echt niet goed hoor, en dat valt helemaal niet goed te praten. ook al werkt voor sommigen alles naar behoren.
To download or not to download, that's the question.
- Gent32m
- Elite Poster
op wat baseer jij je, dat het niet goed zou gaan ? Ik lees toch regelmatig topics hier over mensen die snel binnen geraken op de helpdesk, geraken aangesloten, etc...Fireblade schreef:Toch even een opmerking over de werkwijze van dommel. Ik ken geen enkele ISP die 7 maanden wacht met hun telefoonrekening hoor. Wat gaan ze binnenkort doen? De mensen alles laten betalen en als ze niet kunnen, rechtzaken starten en deurwaarders sturen?
Je telefoonkosten kun je alvast opvragen in je software. Veel bedragen die bij me niet. Misschien moet Dommel die maar betalen eind van het jaar ofzo ? Laten we afwachten tot eind 2008 en dan zien, hoe dit opgelost wordt.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
ik had vorige week de kabel van de splitter naar de modem al ff door de muur getrokken (activatie brief nog niet aangekomen) heel de kabel laten steken (de splitter nog aangesloten op telenet voor de telefonie ) en nu is de knop die je insteekt in de adsl poort zon beetje stukgesmolten maar vandaag kwam activatie brief binnen nou heb ik dat andere kabeltje van de homeconnect genomen (modem -->telefoon) maakt dit een verschil uit? want de modem krijgt namelijk geen connectie. (en ik heb de kabel die van buiten komt op dezelfde manier aangesloten als men schoonbroer grijs in a wit in b)
-
- Elite Poster
Das is nu eigenlijk een reply waar die fanboy's niet omheen kunnen, die de moeite is om te lezen...wat ze ook mogen zeggen die gasten ze kunnen hier niet omheen , alsof wat hun return uitgebreid idioot betoog iets betekent nix dusFireblade schreef:Toch even een opmerking over de werkwijze van dommel. Ik ken geen enkele ISP die 7 maanden wacht met hun telefoonrekening hoor. Wat gaan ze binnenkort doen? De mensen alles laten betalen en als ze niet kunnen, rechtzaken starten en deurwaarders sturen?
Wie zegt dat Dommel het dan nog gaat aanrekenen? Voor alles wat wij weten kunnen ze even goed zeggen dat ze pas vanaf een bepaald punt in de toekomst de extra tijden aanrekenen.
En dan nog? Als jij elke dag uren aan een stuk naar het buitenland gaat bellen is het dan niet meer als normaal dat je een hoge rekening gaat krijgen? Of probeer je vlug te profiteren omdat je denkt dat het misschien toch niet aangerekend zal worden? Je doet het jezelf aan.
De prijzen om te bellen hebben altijd op de Dommel Homeconnect pagina gestaan, dus je moet niet zeggen dat je er nooit vanaf wist.
Dus kaise1 jij probeert te zeggen dat het Dommel hun schuld is dat de klant zoveel gebeld heeft en het uiteindelijk niet kan betalen? Ook al werd het niet direct aangerekent ik heb altijd rekening gehouden met de prijzen op de Homeconnect pagina vanaf het moment dat Homeconnect actief was. Het is zo grappig hoe je alles probeert om te draaien zodat Dommel de schuldige is.
Ik ben geen "fanboy", ik ben gewoon een persoon die zijn ervaring met Dommel deelt en die vindt dat als er gelogen of overdreven wordt, dat de waarheid ook wel eens verteld mag worden.
En dan nog? Als jij elke dag uren aan een stuk naar het buitenland gaat bellen is het dan niet meer als normaal dat je een hoge rekening gaat krijgen? Of probeer je vlug te profiteren omdat je denkt dat het misschien toch niet aangerekend zal worden? Je doet het jezelf aan.
De prijzen om te bellen hebben altijd op de Dommel Homeconnect pagina gestaan, dus je moet niet zeggen dat je er nooit vanaf wist.
Dus kaise1 jij probeert te zeggen dat het Dommel hun schuld is dat de klant zoveel gebeld heeft en het uiteindelijk niet kan betalen? Ook al werd het niet direct aangerekent ik heb altijd rekening gehouden met de prijzen op de Homeconnect pagina vanaf het moment dat Homeconnect actief was. Het is zo grappig hoe je alles probeert om te draaien zodat Dommel de schuldige is.
Ik ben geen "fanboy", ik ben gewoon een persoon die zijn ervaring met Dommel deelt en die vindt dat als er gelogen of overdreven wordt, dat de waarheid ook wel eens verteld mag worden.
Laatst gewijzigd door FredWP 05 dec 2008, 13:56, in totaal 2 gewijzigd.
- Gent32m
- Elite Poster
Hoi valium, ik hoop dat je niets stuk gemaakt hebt (in je bekabeling). Of het zal weer Dommel zijn fout zijnvalium schreef:ik had vorige week de kabel van de splitter naar de modem al ff door de muur getrokken (activatie brief nog niet aangekomen) heel de kabel laten steken (de splitter nog aangesloten op telenet voor de telefonie ) en nu is de knop die je insteekt in de adsl poort zon beetje stukgesmolten maar vandaag kwam activatie brief binnen nou heb ik dat andere kabeltje van de homeconnect genomen (modem -->telefoon) maakt dit een verschil uit? want de modem krijgt namelijk geen connectie. (en ik heb de kabel die van buiten komt op dezelfde manier aangesloten als men schoonbroer grijs in a wit in b)
Als je je activatiebrief ontvangen hebt, moet je wachten tot er een Belgacom technieker geweest is (Dommel stuurt die). Dit is in de prijs van je HomeConnect kit inbegrepen. Die technieker komt controleren of er een lijn met de Belgacom centrale gelegd kan worden. Controleert je signaal, etc...
Daarna kun je de HomeLink software opstarten, die je modem doorheen het verdere proces van de installatie zal leiden. Succes ermee! En veel plezier met Dommel
- Gent32m
- Elite Poster
FredWP,
kaise1 kan er gewoon niet tegen dat wij gelukkige Dommel klanten zijn.
Ik steek er geen energie meer in (het het heeft geen zin). Ik lust appels en hij peren. Dat komt nooit goed.
kaise1 kan er gewoon niet tegen dat wij gelukkige Dommel klanten zijn.
Ik steek er geen energie meer in (het het heeft geen zin). Ik lust appels en hij peren. Dat komt nooit goed.
-
- Elite Poster
De gebruikers van dit forum hebben het recht om hun mening te geven. Er zijn draadjes die constructief/informatief bedoeld zijn en er zijn draadjes waar het over opinies, meningen en zelfs geruchten gaat. Als dat al niet meer mag, dan zal het wel heel snel heel stil zijn op dit forum. Elk draadje en elke post hebben in meerdere of mindere mate een toegevoegde waarde.Gent32m schreef:Kritiek geven en geruchten verspreiden is gemakkelijk. Echter, wat voor meerwaarde levert dit op in het forum ? Ik ben alvast blij in mijn laatste (eigen) topic heel wat bijgeleerd te hebben (ivm config homeconnect). Dat is tenminste eens een constructief en leerrijk topic, waar je iets van opsteekt.
Er zijn altijd mensen die over de schreef gaan (zonder naar bepaalde mensen te kijken), maar dat geldt in de twee richtingen. Voor sommigen kan Dommel niets goeds doen, voor sommigen kan Dommel niets verkeerds doen.Gent32m schreef: Echter, als sommige (zoals ceurrix, zambo, kaise1, e.a.) niet liever doen dan Dommel te zitten afbreken. Word het toch moeilijk als tevreden Dommel gebruiker, je daar niet mee te bemoeien.
Zet uw roze zonnebril eens af. Ik denk dat er wel meer dan één persoon geklaagd heeft over de Dommel helpdesk. Ik denk dat er wel meer dan één persoon (waaronder jezelf) aangegeven heeft dat, ondanks de vele loze beloftes van Dommel, ze nog steeds geen 12Mbit/s hebben. Dat Dommel daardoor minder nieuwe klanten zouden krijgen, hebben ze enkel en alleen aan zichzelf te danken. Je mag oorzaak en gevolg niet omdraaien !Gent32m schreef: Het volstaat dat één iemand hier opstaat en roept, dat hij op de helpdesk van Dommel b.v. niet meer binnengeraakt, of dat er geen 12 Mpbs voor HomeConnect opgeleverd zal worden en voor je het weet, is heel de community met dat idee weg. Mensen die de laatste maanden naar hier komen en zich op die manier een beeld wensen te vormen van deze provider, zullen daardoor vaak een verkeerd beeld (van Dommel) krijgen. Waardoor ze misschien minder snel klant worden..
Weer zo een loze kreet. Er zijn hier al genoeg mensen die aangegeven hebben dat ze hun Homeconnect abonnement wil opzeggen, maar helaas laat Dommel hen niet zomaar gaan. Vind je dat fair van Dommel ?Gent32m schreef: En zoals zo vaak gezegd. Staat de werkwijze van Dommel je niet aan. Ga dan op een ander.
- Gent32m
- Elite Poster
Uzzi,
- Als in je instapt bij een andere ISP, hang je voor één jaar vast (dat is overal zo). In extreme gevallen, kun je de ISP in gebreke te stellen. In het andere geval zit je de rit uit. Lijkt me vrij normaal. Je verandert ook niet iedere maand van auto-verzekeraar.
- Akkoord, dat er over ditjes en datjes gekletst kan worden. Maar dan wel liefst aan een topic gebonden. Als een topic over een probleem gestart wordt, vind ik dat we met z'n allen ons daaraan moeten proberen te houden. Ipv opnieuw in Dommel pro - contra discussies te verzanden. Dat laatste gebeurt de laatste tijd veel te veel (en het houdt ook maar niet op). Daarom ook dat ik zeg, ben je niet tevreden, ben je totaal misnoegd, uit dan niet langer (tot vervelens) toe je frustraties hier. Maar ga op een ander. (ipv over Dommel te blijven zeuren).
Enfin, deze discussies zijn eindloos (is gelijk in de politiek). Iemand zin in een mandaat ?
Het verdient alvast niet slecht
- Als in je instapt bij een andere ISP, hang je voor één jaar vast (dat is overal zo). In extreme gevallen, kun je de ISP in gebreke te stellen. In het andere geval zit je de rit uit. Lijkt me vrij normaal. Je verandert ook niet iedere maand van auto-verzekeraar.
- Akkoord, dat er over ditjes en datjes gekletst kan worden. Maar dan wel liefst aan een topic gebonden. Als een topic over een probleem gestart wordt, vind ik dat we met z'n allen ons daaraan moeten proberen te houden. Ipv opnieuw in Dommel pro - contra discussies te verzanden. Dat laatste gebeurt de laatste tijd veel te veel (en het houdt ook maar niet op). Daarom ook dat ik zeg, ben je niet tevreden, ben je totaal misnoegd, uit dan niet langer (tot vervelens) toe je frustraties hier. Maar ga op een ander. (ipv over Dommel te blijven zeuren).
Enfin, deze discussies zijn eindloos (is gelijk in de politiek). Iemand zin in een mandaat ?
Het verdient alvast niet slecht
- Gent32m
- Elite Poster
Iets anders, ik lees daarnet op het Belgacom forum, dat het BIPT een onderzoek start naar Belgacom.
Dit zou in de zomer van volgend jaar afgerond moeten zijn.
Misschien dat we tegen dan aan 12 Mpbs kunnen surfen.
Hoewel.. De slagkracht van het BIPT. Het valt nog te bezien...
Let's cross our fingers...
-
- Elite Poster
Stop dan aub met roepen dat ze maar op een ander moeten gaan. Ze mogen niet van Dommel, zo simpel is het. Zolang Dommel hun problemen niet oplost, hebben ze dus alle recht om te roepen en te vloeken. Ze zijn veroordeeld tot een huwelijk met Dommel dat minstens één jaar duurt.Gent32m schreef:Als in je instapt bij een andere ISP, hang je voor één jaar vast (dat is overal zo). In extreme gevallen, kun je de ISP in gebreke te stellen. In het andere geval zit je de rit uit. Lijkt me vrij normaal. Je verandert ook niet iedere maand van auto-verzekeraar.
Ha, BIPT. Zijn dat niet die mannen die opzettelijk hebben gekozen om bij de ADSL2+ upgrade te kiezen dat het upload gewoon zeer laag moest blijven, en waarom? Zodat wij niet kunnen delen, of zodat wij een paar uur langer mogen wachten om hoge kwaliteitvideos te uploaden naar Youtube, Vimeo, etc...?Gent32m schreef:Iets anders, ik lees daarnet op het Belgacom forum, dat het BIPT een onderzoek start naar Belgacom.
Ik heb geen vertrouwen in BIPT om eerlijk te zijn. Als Europa zich er eindelijk eens mee zou moeien, dat zou fijn zijn.