Mja, de kineticket heeft aan de achterkant ook het weekprogramma staan, iets dat vroeger ook als apart blaadje te grabbel lag. Dus als die 2 dingen gecombineerd zijn kan je ook spreken van een
besparing, nietwaar? Natuurlijk zal dat niet met weekprogramma uit je printer gerold komen, maar ik denk dat de verhouding mensen die thuis afdrukken/ daar bestellen nog vrij klein is.
Ik doe dat bvb wél, omdat ik dan m'n Banxafe nog eens kan gebruiken
Over fraude. Dat lijkt me moeilijker dan het op het eerste zicht lijkt hoor. De barcode wordt ad random gegenereerd om het moment dat je een kinéticket aanvraagt en wordt in hun systeem opgeslagen. Van het moment dat je je kineticket (dat eigenlijk een bestelbon is) omzet in echte tickets (bij het binnen komen) wordt die code weer uit het systeem verwijderd. Je kan dus niet eventjes zelf een barcode gaan maken, want die is niet in het systeem aangemaakt. Dus je moet al zitten hacken eer dit gaat lukken, en dan denk ik dat je net zo veilig zit als elke andere e-shop. En over fraude door in betaalsystemen te hacken heb ik eigenlijk nog nooit gehoord ...