Het tweede dus . Vandaar dat jullie zo lang hebben moeten wachten eer er een nieuwe site was .saffie schreef:Verdienen de ontwerpers en programmeurs hier eigenlijk geld mee of doen jullie dit met liefde voor de community?
Userbase v2.0
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Dan kan ik alleen maar zeggen, chapeau, jullie verdienen toch wel respect!meon schreef:Het tweede dus . Vandaar dat jullie zo lang hebben moeten wachten eer er een nieuwe site was .saffie schreef:Verdienen de ontwerpers en programmeurs hier eigenlijk geld mee of doen jullie dit met liefde voor de community?
In de geld tijden dat we nu zijn, zijn er nog weinig mensen die gratis uit hun bed willen komen.
Keep up the good work!
Een heel tevreden dxADSL klant!
-
- Plus Member
- Contacteer:
De inlog module moet nog in het nederlands.
Van bridge had ik liever rokbridge gehad , volgens mij beter dan jfusion
Van bridge had ik liever rokbridge gehad , volgens mij beter dan jfusion
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Als ik naar de frontpage ga ben ik altijd automatisch ingelogd.
Als ik dan een bericht wil posten lukt het soms wel en soms niet.
Dan moet ik terug inloggen maar mijn paswoord blijkt dan niet te kloppen.
En dan krijg ik telkens die stomme captcha omdat ik teveel pogingen deed.
Voor de rest ziet het er goed uit.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Ken ik niet. Net op gezocht, erg veel vind ik er toch nog niet van. Waarom zou je liever RokBridge hebben gezien?tarzan1990 schreef:Van bridge had ik liever rokbridge gehad , volgens mij beter dan jfusion
Moet ik je wachtwoord eens wijzigen? Dat lijkt vaak een heleboel problemen op te lossen ...seagull schreef:Als ik naar de frontpage ga ben ik altijd automatisch ingelogd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Hm, lijkt toch nog niet te werken zoals het hoort...Sub Zero schreef:Klopt, de cronjob die de bars genereren liep niet. 'k Heb het nu gefixed en normaal zien we tegen 12:23 hiervan het resultaatAstralon schreef:Ik denk dat de Userbars voor Folding@home nog niet werken zoals het hoort.
Zie hieronder
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
ik heb dat ook al meegemaakt, ben al veranderd van passwoord blijft dezelfde problemenseagull schreef:Als ik naar de frontpage ga ben ik altijd automatisch ingelogd.
bij het inloggen .....
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Wooops, script dat de afbeeldingen genereert gebruikte nog een oude lokale file ipv de gecachete versie van StanfordAstralon schreef:Hm, lijkt toch nog niet te werken zoals het hoort...
Dit is al beter eh?
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Heb ik ook één maal meegemaakt.Patje schreef:ik heb dat ook al meegemaakt, ben al veranderd van passwoord blijft dezelfde problemenseagull schreef:Als ik naar de frontpage ga ben ik altijd automatisch ingelogd.
bij het inloggen .....
Uitloggen op portal, in Firefox alle cookies waar userbase in voorkomt wissen. Firefox sluiten, terug starten, naar userbase en op portal inloggen deed het voor mij.
- Patje
- Elite Poster
ik gebruik nu geen firefox, wel ie7
kheb al onderaan het forum geklikt op alle forumcookies verwijderen ook.
maar de ene keer ben ik ingelogd en soms 2 minuten later ben ik weer uitgelogd als ik op iets nieuw wil reageren
kheb al onderaan het forum geklikt op alle forumcookies verwijderen ook.
maar de ene keer ben ik ingelogd en soms 2 minuten later ben ik weer uitgelogd als ik op iets nieuw wil reageren
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
- NuKeM
- Content Editor
- Contacteer:
"alle forumcookies verwijderen" hieronder deed het voor mij ook niet echt. Je moet echt in je browser alles van userbase wissen blijkbaar.
Add: Net nog eens uitgelogd, en ik had weer hetzelfde probleem. Blijkbaar moet je dus zorgen dat je ingelogd blijft
Nu, na de cookies terug gewist te hebben enzo kon ik terug op het forum.
Add: Net nog eens uitgelogd, en ik had weer hetzelfde probleem. Blijkbaar moet je dus zorgen dat je ingelogd blijft
Nu, na de cookies terug gewist te hebben enzo kon ik terug op het forum.
- Patje
- Elite Poster
Alle cookies gewist in de browser, dan op de portal ingelogd en dan naar het forum en was daar ook ingelogd, hopelijk houd dit stand ...
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Don't we all...meon schreef:Het tweede dus .saffie schreef:Verdienen de ontwerpers en programmeurs hier eigenlijk geld mee of doen jullie dit met liefde voor de community?
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
- localhost
- Elite Poster
- Contacteer:
Zoals ik net al zei tegen meon: nice degrade met lynx!
Het zal dan op mobile devices ook wel proper zijn.
Het zal dan op mobile devices ook wel proper zijn.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Waarom wordt de titel van de topic telkens herhaald bij elke post? Volgens mij is dat een beetje overbodig, nee?
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
- localhost
- Elite Poster
- Contacteer:
Uhm, om de werking van email-replies te imiteren? Als dat in phpbb2 niet was (ik weet het niet) dan was dat eigenlijk een bug.Maglor schreef:Waarom wordt de titel van de topic telkens herhaald bij elke post? Volgens mij is dat een beetje overbodig, nee?
In ieder geval, je kan daar zelf om het even wat zetten.
- localhost
- Elite Poster
- Contacteer:
En nu heb ik de titel blanco gelaten.localhost schreef:Uhm, om de werking van email-replies te imiteren? Als dat in phpbb2 niet was (ik weet het niet) dan was dat eigenlijk een bug.Maglor schreef:Waarom wordt de titel van de topic telkens herhaald bij elke post? Volgens mij is dat een beetje overbodig, nee?
- Teebee
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
Nicely done.
Ben wel niet zo blij met forum layout, maar daar wordt aan gewerkt lees ik.
Persoonlijk vind ik het wel wat vervelend dat je op de mainpage nieuws hebt waarop je kan reageren, maar dat deze niet zichtbaar zijn op het forum, zoals vroeger uiteraard wel het geval was.
Ben wel niet zo blij met forum layout, maar daar wordt aan gewerkt lees ik.
Persoonlijk vind ik het wel wat vervelend dat je op de mainpage nieuws hebt waarop je kan reageren, maar dat deze niet zichtbaar zijn op het forum, zoals vroeger uiteraard wel het geval was.
- NuKeM
- Content Editor
- Contacteer:
En zo 'verneuk' je dus het overzicht op de frontpagelocalhost schreef:En nu heb ik de titel blanco gelaten.localhost schreef:Uhm, om de werking van email-replies te imiteren? Als dat in phpbb2 niet was (ik weet het niet) dan was dat eigenlijk een bug.Maglor schreef:Waarom wordt de titel van de topic telkens herhaald bij elke post? Volgens mij is dat een beetje overbodig, nee?
Zou beter uit staan dus.
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Dat zelfde 'probleem' heb ik ook, merk ik. Ik ga eens kijken of die informatie niet te combineren valt op 1 pagina. Moet daarom nog niet de 'new posts' van het forum zijn eh .Teebee schreef:Persoonlijk vind ik het wel wat vervelend dat je op de mainpage nieuws hebt waarop je kan reageren, maar dat deze niet zichtbaar zijn op het forum, zoals vroeger uiteraard wel het geval was.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Mja, als je de titel weglaat zet hij 'No subject' op de homepage. In dat opzicht snap ik het nut van de titels wel. Kan je ze dan niet wat kleiner zetten?NuKeM schreef:En zo 'verneuk' je dus het overzicht op de frontpagelocalhost schreef:En nu heb ik de titel blanco gelaten.
Zou beter uit staan dus.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Plus Member
- Contacteer:
Veel teveel inlogproblemen portalpagina/forum. ben nu juist op ie7 overgeschakeld want in met firefox lukte het niet.meon schreef:Ken ik niet. Net op gezocht, erg veel vind ik er toch nog niet van. Waarom zou je liever RokBridge hebben gezien?tarzan1990 schreef:Van bridge had ik liever rokbridge gehad , volgens mij beter dan jfusion
Hier heb je meer info
http://www.rocketwerx.com/
Ik kan alleen maar zeggen doe eens een test.
- NuKeM
- Content Editor
- Contacteer:
Op het eerste zicht is rokbridge voor een nieuwe installatie en om joomla gebruikers ook phpBB3 te laten gebruiken.
Wij wouden iets dat bestaande phpBB3 gebruikers ook toegang tot joomla zou geven
Net het omgekeerde dus als ik het goed zie.
Wij wouden iets dat bestaande phpBB3 gebruikers ook toegang tot joomla zou geven
-
- Plus Member
- Contacteer:
Is er ook voor. heb het trouwens op een bestaande joomla en phpbb geinstalleerd.NuKeM schreef:Wij wouden iets dat bestaande phpBB3 gebruikers ook toegang tot joomla zou geven
Staat vermeld dat het in beide richtingen werkt.
kan hier gewoon met firefox niet inloggen op het forum,wel met ie7
Op het forum kan ik probleemloos inloggen, maar op de frontpage krijg ik telkens dit:
Hoe kan ik dit oplossen?* phpbb3: EMAIL_CONFLICT. UserID:1495 JFusionPlugin:joomla_int
* joomla_int Gebruikersnaam kk CONFLICT: phpbb3 USERID 1495
* Gebruikersnaam en wachtwoord komen niet met elkaar overeen of u heeft nog geen account.
ik probeer te stemmen
Wat is uw eerste indruk van Userbase 2.0?
Fantastisch
Goed, er is wel hier en daar nog wat werk aan <== deze nam ik
Matig, ik kan er mee leven
Lauw, valt eigenlijk wat tegen
Ramp, breng a.u.b. een template uit met de oude skin
en ik krijg :
Invalid Token
heb een aantal keer geprobeert maar steeds de zelfde error
Wat is uw eerste indruk van Userbase 2.0?
Fantastisch
Goed, er is wel hier en daar nog wat werk aan <== deze nam ik
Matig, ik kan er mee leven
Lauw, valt eigenlijk wat tegen
Ramp, breng a.u.b. een template uit met de oude skin
en ik krijg :
Invalid Token
heb een aantal keer geprobeert maar steeds de zelfde error
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Ligt blijkbaar aan een tussentijdse update van Joomla 1.5 die iets veranderd heeft aan de manier van aanmelden. Het is me wel een raadsel waarom sommige mensen dit wél en sommige mensen het niet krijgen...Souleke schreef:Invalid Token
In elk geval, de "er is nog werk aan" wordt daarmee wel bewezen eh
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 17 keer
ik krijg ook die error.
het forum en portal vallen een beetje smal uit , ik heb aan beide zijden die groene background , die strook links en rechts zijn 5 cm breed. die stroken versmallen naar 1 of 2 cm zou het forum en portal een 6tal cm breder maken.
ik gebruik een 19" breedbeeld.
het forum en portal vallen een beetje smal uit , ik heb aan beide zijden die groene background , die strook links en rechts zijn 5 cm breed. die stroken versmallen naar 1 of 2 cm zou het forum en portal een 6tal cm breder maken.
ik gebruik een 19" breedbeeld.
SamSung Galaxy S7 Edge
Base
Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
Base
Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Idem hier
Ik kan wel aanloggen op het forum, passwoord al meerdere maken gereset, maar onmogelijk aan te loggen op de portal.
* phpbb3: EMAIL_CONFLICT
* joomla_int Gebruikersnaam tomsworld CONFLICT: phpbb3 USERID 869
* Gebruikersnaam en wachtwoord komen niet met elkaar overeen of u heeft nog geen account.
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Wat ik een beetje vervelend vind:
Als je kijkt naar de categorie: "nieuwe berichten" worden deze chronologisch gerangschikt.
Nadeel hier van is, wanneer iemand iets typed en je moet naar pagina 2 of je typt zelfs iets en iemand anders in een ander topic ook, deze berichten bovenaan komen te staan.
Ik moet dus constant scrollen tussen de bovenste berichten en de berichten waar ik in de lijst zat..
mss handig om een statisch menu te houden voor de nieuwe berichten, en deze pas een update van chronologie doet als je op NIEUWE BERICHTEN klikt..?
Als je kijkt naar de categorie: "nieuwe berichten" worden deze chronologisch gerangschikt.
Nadeel hier van is, wanneer iemand iets typed en je moet naar pagina 2 of je typt zelfs iets en iemand anders in een ander topic ook, deze berichten bovenaan komen te staan.
Ik moet dus constant scrollen tussen de bovenste berichten en de berichten waar ik in de lijst zat..
mss handig om een statisch menu te houden voor de nieuwe berichten, en deze pas een update van chronologie doet als je op NIEUWE BERICHTEN klikt..?
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Ik begrijp je misschien niet helemaal. Maar je kan toch eenvoudig de nieuwe berichten laden, en elk bericht openen in een nieuw tabblad. Daarna lees je elk bericht en sluit je het tabblad, en kan je de 'nieuwe berichtenpagina' refreshen.Dafke schreef:Wat ik een beetje vervelend vind:
ps: het zou dus zeer handig zijn, moest op de 'nieuwe berichtenpagina' elke klik automatisch een nieuw tabblad openen.
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
hmm
twas nog vroeg
inderdaad, een nieuw bericht openen in een nieuw tabblad..
En dat refreshen laat ik maar tot ik alle berichten ben doorlopen, en daarna refresh ik
Prima!
twas nog vroeg
inderdaad, een nieuw bericht openen in een nieuw tabblad..
En dat refreshen laat ik maar tot ik alle berichten ben doorlopen, en daarna refresh ik
Prima!
- localhost
- Elite Poster
- Contacteer:
Het target-attribuut bestaat niet meer in XHTML dus openen in een nieuw venster gaat niet meer.
Je kan zélf openen in een nieuw venster/tabblad met ctrl+klik ofwel klikken met de middelste muisknop/muiswiel.
Je kan zélf openen in een nieuw venster/tabblad met ctrl+klik ofwel klikken met de middelste muisknop/muiswiel.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 17 keer
ik krijg nog steeds die errormeon schreef:Denk ik gefixt, probeer eens opnieuw?Tomsworld schreef:* phpbb3: EMAIL_CONFLICT
Code: Selecteer alles
phpbb3: EMAIL_CONFLICT
joomla_int Gebruikersnaam ik000ike CONFLICT: phpbb3 USERID 2068
SamSung Galaxy S7 Edge
Base
Base
- Patje
- Elite Poster
Eerst mss best de tijdelijke bestanden ledigen en ook de cookies verwijderen voor userbase, dan es opnieuw proberen ..
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Nee, als je dat emailconflict krijgt: contacteer ons per mail (forum apenstaartje userbase puntje be), het contactformulier, er is iets mis gegaan bij het gebruikers synchroniseren.
Ook voor u gefixt.ik000ike schreef:ik krijg nog steeds die error
- metal
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Ik vond het vorige forum toch beter zenne.
Als ge op nieuwe berichten klikt is het niet meer overzichtelijk. Het was veel beter leesbaar zoals het vroeger was. Nu staat da ma gewoon onder elkaar zonder duidelijke afscheiding.
En de rest vind ik ook niemeer zo overzichtelijk.
Als ge op nieuwe berichten klikt is het niet meer overzichtelijk. Het was veel beter leesbaar zoals het vroeger was. Nu staat da ma gewoon onder elkaar zonder duidelijke afscheiding.
En de rest vind ik ook niemeer zo overzichtelijk.