Het tweede dussaffie schreef:Verdienen de ontwerpers en programmeurs hier eigenlijk geld mee of doen jullie dit met liefde voor de community?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Het tweede dussaffie schreef:Verdienen de ontwerpers en programmeurs hier eigenlijk geld mee of doen jullie dit met liefde voor de community?
Dan kan ik alleen maar zeggen, chapeau, jullie verdienen toch wel respect!meon schreef:Het tweede dussaffie schreef:Verdienen de ontwerpers en programmeurs hier eigenlijk geld mee of doen jullie dit met liefde voor de community?. Vandaar dat jullie zo lang hebben moeten wachten eer er een nieuwe site was
.
Ken ik niet. Net op gezocht, erg veel vind ik er toch nog niet van. Waarom zou je liever RokBridge hebben gezien?tarzan1990 schreef:Van bridge had ik liever rokbridge gehad , volgens mij beter dan jfusion
Moet ik je wachtwoord eens wijzigen? Dat lijkt vaak een heleboel problemen op te lossen ...seagull schreef:Als ik naar de frontpage ga ben ik altijd automatisch ingelogd.
Als ik dan een bericht wil posten lukt het soms wel en soms niet.
Hm, lijkt toch nog niet te werken zoals het hoort...Sub Zero schreef:Klopt, de cronjob die de bars genereren liep niet. 'k Heb het nu gefixed en normaal zien we tegen 12:23 hiervan het resultaatAstralon schreef:Ik denk dat de Userbars voor Folding@home nog niet werken zoals het hoort.
Zie hieronder
ik heb dat ook al meegemaakt, ben al veranderd van passwoord blijft dezelfde problemenseagull schreef:Als ik naar de frontpage ga ben ik altijd automatisch ingelogd.
Dan moet ik terug inloggen maar mijn paswoord blijkt dan niet te kloppen.
En dan krijg ik telkens die stomme captcha omdat ik teveel pogingen deed.
Voor de rest ziet het er goed uit.
Wooops, script dat de afbeeldingen genereert gebruikte nog een oude lokale file ipv de gecachete versie van StanfordAstralon schreef:Hm, lijkt toch nog niet te werken zoals het hoort...
Heb ik ook één maal meegemaakt.Patje schreef:ik heb dat ook al meegemaakt, ben al veranderd van passwoord blijft dezelfde problemenseagull schreef:Als ik naar de frontpage ga ben ik altijd automatisch ingelogd.
Dan moet ik terug inloggen maar mijn paswoord blijkt dan niet te kloppen.
En dan krijg ik telkens die stomme captcha omdat ik teveel pogingen deed.
Voor de rest ziet het er goed uit.
bij het inloggen .....
Don't we all...meon schreef:Het tweede dussaffie schreef:Verdienen de ontwerpers en programmeurs hier eigenlijk geld mee of doen jullie dit met liefde voor de community?.
Uhm, om de werking van email-replies te imiteren? Als dat in phpbb2 niet was (ik weet het niet) dan was dat eigenlijk een bug.Maglor schreef:Waarom wordt de titel van de topic telkens herhaald bij elke post? Volgens mij is dat een beetje overbodig, nee?
En nu heb ik de titel blanco gelaten.localhost schreef:Uhm, om de werking van email-replies te imiteren? Als dat in phpbb2 niet was (ik weet het niet) dan was dat eigenlijk een bug.Maglor schreef:Waarom wordt de titel van de topic telkens herhaald bij elke post? Volgens mij is dat een beetje overbodig, nee?
In ieder geval, je kan daar zelf om het even wat zetten.
En zo 'verneuk' je dus het overzicht op de frontpagelocalhost schreef:En nu heb ik de titel blanco gelaten.localhost schreef:Uhm, om de werking van email-replies te imiteren? Als dat in phpbb2 niet was (ik weet het niet) dan was dat eigenlijk een bug.Maglor schreef:Waarom wordt de titel van de topic telkens herhaald bij elke post? Volgens mij is dat een beetje overbodig, nee?
In ieder geval, je kan daar zelf om het even wat zetten.
Dat zelfde 'probleem' heb ik ook, merk ik. Ik ga eens kijken of die informatie niet te combineren valt op 1 pagina. Moet daarom nog niet de 'new posts' van het forum zijn ehTeebee schreef:Persoonlijk vind ik het wel wat vervelend dat je op de mainpage nieuws hebt waarop je kan reageren, maar dat deze niet zichtbaar zijn op het forum, zoals vroeger uiteraard wel het geval was.
Mja, als je de titel weglaat zet hij 'No subject' op de homepage. In dat opzicht snap ik het nut van de titels wel. Kan je ze dan niet wat kleiner zetten?NuKeM schreef:En zo 'verneuk' je dus het overzicht op de frontpagelocalhost schreef:En nu heb ik de titel blanco gelaten.![]()
Zou beter uit staan dus.
Veel teveel inlogproblemen portalpagina/forum. ben nu juist op ie7 overgeschakeld want in met firefox lukte het niet.meon schreef:Ken ik niet. Net op gezocht, erg veel vind ik er toch nog niet van. Waarom zou je liever RokBridge hebben gezien?tarzan1990 schreef:Van bridge had ik liever rokbridge gehad , volgens mij beter dan jfusion
Is er ook voor. heb het trouwens op een bestaande joomla en phpbb geinstalleerd.NuKeM schreef:Wij wouden iets dat bestaande phpBB3 gebruikers ook toegang tot joomla zou geven
Net het omgekeerde dus als ik het goed zie.
Hoe kan ik dit oplossen?* phpbb3: EMAIL_CONFLICT. UserID:1495 JFusionPlugin:joomla_int
* joomla_int Gebruikersnaam kk CONFLICT: phpbb3 USERID 1495
* Gebruikersnaam en wachtwoord komen niet met elkaar overeen of u heeft nog geen account.
Ligt blijkbaar aan een tussentijdse update van Joomla 1.5 die iets veranderd heeft aan de manier van aanmelden. Het is me wel een raadsel waarom sommige mensen dit wél en sommige mensen het niet krijgen...Souleke schreef:Invalid Token
Ik kan wel aanloggen op het forum, passwoord al meerdere maken gereset, maar onmogelijk aan te loggen op de portal.
* phpbb3: EMAIL_CONFLICT
* joomla_int Gebruikersnaam tomsworld CONFLICT: phpbb3 USERID 869
* Gebruikersnaam en wachtwoord komen niet met elkaar overeen of u heeft nog geen account.
Ik begrijp je misschien niet helemaal. Maar je kan toch eenvoudig de nieuwe berichten laden, en elk bericht openen in een nieuw tabblad. Daarna lees je elk bericht en sluit je het tabblad, en kan je de 'nieuwe berichtenpagina' refreshen.Dafke schreef:Wat ik een beetje vervelend vind:
Als je kijkt naar de categorie: "nieuwe berichten" worden deze chronologisch gerangschikt.
Nadeel hier van is, wanneer iemand iets typed en je moet naar pagina 2 of je typt zelfs iets en iemand anders in een ander topic ook, deze berichten bovenaan komen te staan.
Ik moet dus constant scrollen tussen de bovenste berichten en de berichten waar ik in de lijst zat..
mss handig om een statisch menu te houden voor de nieuwe berichten, en deze pas een update van chronologie doet als je op NIEUWE BERICHTEN klikt..?
ik krijg nog steeds die errormeon schreef:Denk ik gefixt, probeer eens opnieuw?Tomsworld schreef:* phpbb3: EMAIL_CONFLICT
Code: Selecteer alles
phpbb3: EMAIL_CONFLICT
joomla_int Gebruikersnaam ik000ike CONFLICT: phpbb3 USERID 2068
Ook voor u gefixt.ik000ike schreef:ik krijg nog steeds die error