Van mijn bestelling word er ook weer een soepje gemaakt
Hier de bestelling zoals door mij opgegeven en waaruit ik een voorbeeld geef
Wat ik bestel is,: Movie & Sport NL € 0.00 /maand in plaats van € 14.95 /maand Gedurende 1 maand(en)
Wat ze geven is,: een jaarabonnement waarvan de eerste maand gratis is ,:
Optie:
Movie & Sport NL
1 maand(en) aan EUR 0.00 /maand in plaats vanEUR 14.95 /maand
1ste maand gratis!
Aanbod geldig van 01/01/2009 tot 31/01/2009 EUR 14.95 /maand
Dat geld ook voor de andere gratis aanbiedingen !
Waardoor BC aan het bedrag komt van Elke maand EUR 91.80
Mijn bedoeling was wat ik begrijp,namelijk 1maand gratis uit te proberen ,
en niet 1 jaarabonnement met 1 maand gratis te bestellen
Volgens mij moet ik iedere maand 20.09 EURO + Comfort view € 1.95/maand,de eerste maand verminderd met 4 euro korting voor het bestellen online betalen
'k heb geluk dat ik tijdens het bestellen,wat bij de opmerkingen had geschreven
opmerkingen schreef:Onder voorbehoud van
1.Ik ga niet akkoord met het maandelijkse bedrag van € 91.80/maand
2.Men heeft mij telefonisch verzekerd dat er een Boost pack inbegrepen is,graag zag ik een bevestiging.
3.De € 4 korting word niet vermeld
4.Ik bestel maar aanvaard de bestelling enkel,na verbetering ,
en de bevestiging dat aan mijn vraag voldaan word of voldaan is via een antwoord op deze email.
of ik had een pak jaarabonnementjes aan mijn been.
Ze zijn het nu aan het uitzoeken.
Annekdote,:2 dagen voor deze bestelling omline had ik gebeld om inlichtingen in verband met m"n classiclijn waar hun ADSL abo moest opkomen,maar bezet is door Scarlet.
Ze gingen me zeker de dag nadien terugbellen.
Heel die dag niks gehoord en de dag nadien zelf teruggebeld om te moeten horen dat ik al een bestelling geplaatst had op de lijn waar Scarlet op zit.
Heb me even laten gaan waarop de HD zich verontschuldigde voor de fouten van haar collega's.
Zij heeft die bestelling geschorst na mijn belofte dat ik het via internet ging bestellen.
Wat ik dan ook gedaan heb
Ondertussen hebben ze al en bevestigingsbrief met login +pas gestuurd + installatiepak van de 1é en geschorste bestelling
en zoeken ze een oplossing voor mijn opmerkingen van de 2é bestelling
Ze mogen rap zijn of ik zeg deze bestelling af en doe een 3é bestelling,maar dan zonder die prutsen