ADSL2+ dekking Gent

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Lotuzz
Starter
Starter

Ik vraag me af of we ergens kunnen zien welke gemeenten van bvb Gent en omstreken, er adsl2+ beschikbaar is.
Ben het beu om alle keren te bellen naar BGC.
saffie
Pro Member
Pro Member

Een heel tevreden dxADSL klant!
Afbeelding
Lotuzz
Starter
Starter

Wreed merci :)
Zamba
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

ik zou mij hierop niet te veel baseren, want er staan veel postcodes niet tussen waar adsl2+ wel beschikbaar is hoor bij belgacom, maar vermoedelijk niet bij dxadsl. Raar eigenlijk.
Lotuzz
Starter
Starter

Mijn postcode en adres staan er wel bij. Ben momenteel aan het bellen naar bgc. 10 min naar de klantendienst -> kon dit niet aktiveren. Ze kende zelfs adsl2+ niet. Ik ben nu naar de technische dienst aan het bellen.
Deze konden me ook niet helpen, want de klantendienst moet dit doen....zucht :roll:
Klein uurke aan de telefoon gehangen, zonder resultaat. Ne mens zou voor minder het zuur krijgen.
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

saffie schreef:http://www.dxadsl.be/adsl-adsl2-beschikbaarheid
Dit gaat over het 20Mbps-aanbod van Scarlet. Niet over het 12/9 Mbps-aanbod van Belgacom!
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

DxADSL biedt zowel ADSL, ADSL2 en ADSL2+.
Die link geeft enkel de ADSL2+ dekking aan (geleverd door Scarlet), ADSL2 (12Mbps) is zowat overal beschikbaar (dacht 80%-90%).[/i]
saffie
Pro Member
Pro Member

driesve schreef:
saffie schreef:http://www.dxadsl.be/adsl-adsl2-beschikbaarheid
Dit gaat over het 20Mbps-aanbod van Scarlet. Niet over het 12/9 Mbps-aanbod van Belgacom!
ik zag adsl2+ staan ... daarmee, adsl2 is nationaal zeker zolang je onder een bepaalde marge blijft.
Een heel tevreden dxADSL klant!
Afbeelding
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik heb nog nooit gehoord dat iemand ADSL2 zou aanbieden in België. De 12 en 9 mbit-snelheden zijn ook ADSL2+!
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Zamba schreef:ik zou mij hierop niet te veel baseren, want er staan veel postcodes niet tussen waar adsl2+ wel beschikbaar is hoor bij belgacom, maar vermoedelijk niet bij dxadsl. Raar eigenlijk.
Zamba ze staan er gewoon niet tussen omdat het ook niet beschikbaar is.
Er word hier regelmatig gezegt dat Dommel te hard verdedigt word door sommige mensen maar jij bent geen haar beter als het over de bloedzuiger Belgacom gaat. :roll:
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

meon schreef:Ik heb nog nooit gehoord dat iemand ADSL2 zou aanbieden in België. De 12 en 9 mbit-snelheden zijn ook ADSL2+!
Ik kan mij inderdaad vergissen, maar ik dacht op dit forum ergens gelezen te hebben dat het ADSL2 was bij Belgacom (misschien bedoelde die VDSL2, wat soms wel het geval is als je internet en tv bij Belgacom neemt, of heb ik verkeerd gelezen).
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”