Ik vraag me af of we ergens kunnen zien welke gemeenten van bvb Gent en omstreken, er adsl2+ beschikbaar is.
Ben het beu om alle keren te bellen naar BGC.
ADSL2+ dekking Gent
Mijn postcode en adres staan er wel bij. Ben momenteel aan het bellen naar bgc. 10 min naar de klantendienst -> kon dit niet aktiveren. Ze kende zelfs adsl2+ niet. Ik ben nu naar de technische dienst aan het bellen.
Deze konden me ook niet helpen, want de klantendienst moet dit doen....zucht
Klein uurke aan de telefoon gehangen, zonder resultaat. Ne mens zou voor minder het zuur krijgen.
Deze konden me ook niet helpen, want de klantendienst moet dit doen....zucht
Klein uurke aan de telefoon gehangen, zonder resultaat. Ne mens zou voor minder het zuur krijgen.
ik zag adsl2+ staan ... daarmee, adsl2 is nationaal zeker zolang je onder een bepaalde marge blijft.driesve schreef:Dit gaat over het 20Mbps-aanbod van Scarlet. Niet over het 12/9 Mbps-aanbod van Belgacom!saffie schreef:http://www.dxadsl.be/adsl-adsl2-beschikbaarheid
Een heel tevreden dxADSL klant!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Zamba ze staan er gewoon niet tussen omdat het ook niet beschikbaar is.Zamba schreef:ik zou mij hierop niet te veel baseren, want er staan veel postcodes niet tussen waar adsl2+ wel beschikbaar is hoor bij belgacom, maar vermoedelijk niet bij dxadsl. Raar eigenlijk.
Er word hier regelmatig gezegt dat Dommel te hard verdedigt word door sommige mensen maar jij bent geen haar beter als het over de bloedzuiger Belgacom gaat.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
Ik kan mij inderdaad vergissen, maar ik dacht op dit forum ergens gelezen te hebben dat het ADSL2 was bij Belgacom (misschien bedoelde die VDSL2, wat soms wel het geval is als je internet en tv bij Belgacom neemt, of heb ik verkeerd gelezen).meon schreef:Ik heb nog nooit gehoord dat iemand ADSL2 zou aanbieden in België. De 12 en 9 mbit-snelheden zijn ook ADSL2+!