website : www.radiomnm.be (bezoeken van deze site wordt ten stelligste afgeraden aan epilepsie-patienten)
![Afbeelding](http://gaiel.romandie.com/get/535/MMS.jpg)
Famous nV = http://famous.be , soort van reclamebureau ... ik ga voor grap/reclamestuntGoendi schreef:Die site staat geeneens op naam vd VRT, maar op naam van Famous nv en gehost bij Hostbasket.
ALS het al een reclamestunt is dan zullen uiteraard maar een beperkt aantal personen daarvan op de hoogte zijn, de vrt nieuws redactie doet z'n plicht om de nieuwe naam te melden - ze weten niet beter ... als het een grap is dan is het tot nu toe wel een geslaagde, want zowat iedereen is er mee weg. ik hoop het ook, want zo'n belachelijke naam - maar ik begin er voor te vrezen.t-town schreef:Ik denk niet dat het een grap is, of anders zet vrt haar geloofwaardigheid wel op het spel.
deredactie.be
haKwabber schreef:Volgens dns.be
Registratie 16 oktober 1997
Laatste wijziging 10 januari 2005 15:00
Beetje vroeg om dit al te weten niet?
Daarom is het leuk als je bronnen vermeldt!meon schreef:Ey, die opsomming komt niet van mij, maar van netmanager Greet Santy.
als ge de kranten leest, dat had je dat geweten.Ken schreef:Daarom is het leuk als je bronnen vermeldt!meon schreef:Ey, die opsomming komt niet van mij, maar van netmanager Greet Santy.
De bron staat hier al 2x gelinkt in dit topic.Ken schreef:Daarom is het leuk als je bronnen vermeldt!meon schreef:Ey, die opsomming komt niet van mij, maar van netmanager Greet Santy.
Achja klopt, ik klik praktisch nooit op verkorte links, daarmee... En 'k had ook niet gezien dat ze rechtstreeks naar de betreffende pagina gingenmeon schreef:De bron staat hier al 2x gelinkt in dit topic.Ken schreef:Daarom is het leuk als je bronnen vermeldt!meon schreef:Ey, die opsomming komt niet van mij, maar van netmanager Greet Santy.
Porte a croire que Donna est fait specialement pour les femmes et non pour les hommes....meon schreef:En ook, liedjes klinken gewoon een heel stuk beter op Q dan op Donna. Toevallig eens zelfde liedje gehad dat tegelijk speelde op Q als op Donna. Q was gedefinieerder en diepere bas, Donna klonk als een rommeltje.
deze info is van domein mnm.be , in bezit van Telenet en niet van Famous NVKwabber schreef:Volgens dns.be
Registratie 16 oktober 1997
Laatste wijziging 10 januari 2005 15:00
Beetje vroeg om dit al te weten niet?
Ikkebrooklyn schreef:Wie heeft nu nog een vaste radio zender, ik niet alvast.
Slechte song weg ermee
Dat is volledig normaal hoor... Ieder gerespecteerd reclamebureau gaat meteen voor alles uit te sluiten meerdere domeinnamen registreren op zijn naam in opdracht van 'de opdrachtgever' in dit geval de VRT. Daarna word het wel getransfereerd naar de VRT zelf.xenne schreef:da's inderdaad een groot reclamebureau. de vraag is alleen, is het een echte campagne of een stunt/hoax.
er zijn wel degelijk enkele aanwijzingen dat het een hoax zou zijn:
- de stomme naam
- nog geen logo
- domein mnm.be niet in bezit
- domeinen m-n-m en radiomnm gehost op Hostbasket en niet op naam van de VRT (!)
de reden was blijkbaar dus dat mnm.be in het bezit was van een meubelfabrikant die het domein niet gebruikte. VRT heeft Famous ingeschakeld als tussenpersoon om het domein in handen te kunnen krijgen. Mocht die eigenaar weten, zoals hij ook zelf zei, dat het voor VRT was, had hij de prijs opgedreven... Daarom dus: bij Famous ondergebracht atm. Zij zullen waarschijnlijk ook wel de hele promo campagne van het nieuwe station regisseren...xenne schreef:da's inderdaad een groot reclamebureau. de vraag is alleen, is het een echte campagne of een stunt/hoax.
er zijn wel degelijk enkele aanwijzingen dat het een hoax zou zijn:
- de stomme naam
- nog geen logo
- domein mnm.be niet in bezit
- domeinen m-n-m en radiomnm gehost op Hostbasket en niet op naam van de VRT (!)
Hier staat er altijd een cd op met de betere muziek.on4bam schreef:Ikkebrooklyn schreef:Wie heeft nu nog een vaste radio zender, ik niet alvast.
Slechte song weg ermee![]()
Ik hoef niet weg te zappen bij StuBru. Enkel vrijdagavond en zaterdag 10-12 op classic 21.
Ik lig dan ook niet wakker van de nieuwe Donna, oude wijn in nieuwe zakken denk ik.
Ze hadden anders nog altijd wat kunnen wachten en de .vl(n) nemen.xenne schreef:ze hebben ondertussen idd het domein mnm.be overgekocht van die meubelfabrikant, het zal dus wel geen grap/hoax zijn. echt een stomme naam, maar ik ga er ook niet van wakker liggen, zal er toch niet naar luisteren. hier is het een combinatie van stubru / radio 1 & eigen werk
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Het probleem zit hem dan ook voornamelijk rond de merchandising.lithion schreef:Aangezien MNM niks met voedsel ed te maken heeft, heeft Mars al een poot minder om op te staan.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]