Wacht al 3 maand op activatie
Na elke week wel is te bellen na een uur op hold te staan telkens, om te vragen hoe het nu zit, krijg ik steeds hetzelfde antwoord, dat ze ook niet weten wsarom ik nog geen activatiedatum nog niet heb en dat ze het doorgeven aan iemand die het zou opvolgen, met prior. Wel volgens my ligt die oelewapper al 3 maand dood op zen bureau. Wat een bende incompetente klojos daar. Blijf ver weg van die oplichters zou ik zeggen. Geld afhalen gebeurt moeiteloos. Als ik weg wil, moet ik nog 9 masnd betalen, hahaha, asn dees tempo zou ik in 9 maand nog geen homeconnect hebben. Pure oplichting! Welke stappen kan ik ondernemen om van dat contract sf te zien? En men geld weer te zien? 100€ foetsie al, da mogen ze voor mijn part in hun hol steken of bgc er n jaar mee betalen. Lang genoeg gewacht en ze weten het nog ni wa t probleem is. Dus kwil n bekwame isp weer waar t in een week is geregeld. Dank u. datum contract 28-8-2008lmao.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
je leest hier toch wel straffe zaken de laatste tijd.... ze zouden toch hun facturatiesysteem eens mogen aanpassen dat je maar begint te betalen als je echt aktief bent.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Bij andere ISP's staat op hun site dat een aansluiting minimum 3 tot 6 weken duurt. hangt af van de willekeur van BGC.kozzmic schreef:Dus kwil n bekwame isp weer waar t in een week is geregeld. Dank u. datum contract 28-8-2008lmao.
De poster spreekt hier wel al over 3 maanden of minimum 12 weken wachten.manu schreef:Bij andere ISP's staat op hun site dat een aansluiting minimum 3 tot 6 weken duurt. hangt af van de willekeur van BGC.kozzmic schreef:Dus kwil n bekwame isp weer waar t in een week is geregeld. Dank u. datum contract 28-8-2008lmao.
Aangetekende brief schrijven naar Dommel en opzeggen omdat men het product duidelijk niet kan en wil leveren.
Ombudsdienst op de hoogte brengen
Test-Aankoop op de hoogte brengen
Federale dienst consumentenzaken op de hoogte brengen
U registreren op tik.be bij DUG (Dommel Gebruikers Groep) en uw situatie melden.
Zo ver mogelijk wegblijven van Dommel, het is een malafide ISP geworden.
-
- Pro Member
- Berichten: 426
- Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 16 keer
voor één keer geef ik u eens gelijk.Zambo schreef:
Zo ver mogelijk wegblijven van Dommel, het is een malafide ISP geworden.
Dommel is niet meer wat het was.
Spjtig, het was een goede provider maar ze doen hunzelf langzaam de das om.
- Teebee
- Elite Poster
- Berichten: 1558
- Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
- Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
Langzaam zou ik het al niet meer durven stellen, maar persoonlijk heb ik nog geen alternatief voor dommel die mij minstens 100gb per maand kan geven voor onder de €40
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Tele2, Scarlet.Teebee schreef:Langzaam zou ik het al niet meer durven stellen, maar persoonlijk heb ik nog geen alternatief voor dommel die mij minstens 100gb per maand kan geven voor onder de €40
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
let op met Tele2 want blijkbaar sukkelen daar heel wat klanten met hun snelheid en stabiliteit, http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 399#268399
Mails en tickets blijven meestal onbeantwoord of je krijgt een standaardantwoord. Telefonisch klagen is blijkbaar al niet veel beter.
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=21269
Mails en tickets blijven meestal onbeantwoord of je krijgt een standaardantwoord. Telefonisch klagen is blijkbaar al niet veel beter.
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=21269
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
dat de aansluiting zolang duurt is één ding, maar er zou communicatie moeten zijn zodat je weet waar je staat. en dan is er nog het probleem dat je betaalt voor iets dat je (nog) niet hebtmanu schreef:Bij andere ISP's staat op hun site dat een aansluiting minimum 3 tot 6 weken duurt. hangt af van de willekeur van BGC.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
met tik.be willen ze blykbaar ni communiceren, heb er wel men verhaal ook gedaan alsook bij test aankoop waar ik geen lid van ben. of t allemaal iets uithaalt is iets anders. feit is dat het me al 230 euro heeft gekost, pakt maar 300 gesprekken naar hun helpdesk incluis en nog geen millimeter verder ben als 28-8-08
- Robbe
- El Robre
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
- Twitter: infocaris
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Voor één euro meer heb je een gelijkaardig aanbod bij Xtreme ADSL.Prototype schreef:Scromble Extreme: 150gb €32.95Teebee schreef:Langzaam zou ik het al niet meer durven stellen, maar persoonlijk heb ik nog geen alternatief voor dommel die mij minstens 100gb per maand kan geven voor onder de €40
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Jij geraakt er dan tenminste binnen, ik heb vandaag 2 uur naar Within Temptation mogen luisteren.kozzmic schreef:met tik.be willen ze blykbaar ni communiceren, heb er wel men verhaal ook gedaan alsook bij test aankoop waar ik geen lid van ben. of t allemaal iets uithaalt is iets anders. feit is dat het me al 230 euro heeft gekost, pakt maar 300 gesprekken naar hun helpdesk incluis en nog geen millimeter verder ben als 28-8-08
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ze waren blijkbaar mailkes aan't beantwoordenverb schreef:Jij geraakt er dan tenminste binnen, ik heb vandaag 2 uur naar Within Temptation mogen luisteren.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
en voor 0,45€ minder heb je dxadsl plus met 175GbRobbe schreef:Voor één euro meer heb je een gelijkaardig aanbod bij Xtreme ADSL.Prototype schreef:Scromble Extreme: 150gb €32.95Teebee schreef:Langzaam zou ik het al niet meer durven stellen, maar persoonlijk heb ik nog geen alternatief voor dommel die mij minstens 100gb per maand kan geven voor onder de €40
Een heel tevreden dxADSL klant!
Op die 011 nummer??? Ik heb gisteren op bureau meer dan een uur geprobeerd om binnen te geraken, niet gelukt. Om 15u55 in de auto gestapt en weer geprobeerd, tot 16u30 in de wachtrij gehangen en niet binnen geraakt. Toen was ik dat gejank van Within Temptation echt wel kotsbeu.impulse schreef:heb vandaag om 16.00 gebeld en was binnen om 16.03
Je bedoelt alles naar de prullenbak verplaatsen?xenne schreef:ze waren blijkbaar mailkes aan't beantwoordenverb schreef:Jij geraakt er dan tenminste binnen, ik heb vandaag 2 uur naar Within Temptation mogen luisteren.
net nog eens gebeld en ze gingen het weer doorgeven aan systeembeheerders. Hij zei erbij dat ze het druk hebben, gezzien nog geen reactie op mijn situatie, alsook andere prioriteiten. Wtf, kbedoel, t duurt miss 5 min om den boel in gang te zetten. Overigens, is het contract niet geldend zolang er geen aansluiting is. Maar of ik men geld zal weerzien is wa anders
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Je vernoemd ook de 2 besteZamba schreef:ik geef heden aan iedereen die het mij vraagt om niet voor dommel te kiezen want het is daar gewoonweg een catastrofe. er zijn alternatieven genoeg. belgacom, dxadsl, telenet,...
Je weet toch dat Telenet en Belgacom de allergrootste bloedzuigers zijn.
bgc en teletet hebben kutlimieten voor te veel geld. 60gb voor 60€. das er in 1 dag door.
maar idd, dommel is miserie! En beter internet, dan geen internet. als klanten hun prioriteit niet zyn zegt dat genoeg. dus lijkt t idd zo dat ze hun focus leggen op nieuwe klanten lokken om uiteindelijk den boel te verkopen. kunnen die de stront opkuisen en zit iedereen in de stront. ik wed 1000€ op bgc in 2009 ergens, voor de meesten hun contract afloopt en die meer dan wss zullen opzeggen.
maar idd, dommel is miserie! En beter internet, dan geen internet. als klanten hun prioriteit niet zyn zegt dat genoeg. dus lijkt t idd zo dat ze hun focus leggen op nieuwe klanten lokken om uiteindelijk den boel te verkopen. kunnen die de stront opkuisen en zit iedereen in de stront. ik wed 1000€ op bgc in 2009 ergens, voor de meesten hun contract afloopt en die meer dan wss zullen opzeggen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
lolkozzmic schreef:bgc en teletet hebben kutlimieten voor te veel geld. 60gb voor 60€. das er in 1 dag door.
maar idd, dommel is miserie! En beter internet, dan geen internet. als klanten hun prioriteit niet zyn zegt dat genoeg. dus lijkt t idd zo dat ze hun focus leggen op nieuwe klanten lokken om uiteindelijk den boel te verkopen. kunnen die de stront opkuisen en zit iedereen in de stront. ik wed 1000€ op bgc in 2009 ergens, voor de meesten hun contract afloopt en die meer dan wss zullen opzeggen.
meesten gebruiken <30GB
als je denkt dat ze het daarom zouden opzeggen
bovendien kennen meesten enkel telenet en belgacom