Wacht al 3 maand op activatie

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
kozzmic
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 15 nov 2008, 23:47

Na elke week wel is te bellen na een uur op hold te staan telkens, om te vragen hoe het nu zit, krijg ik steeds hetzelfde antwoord, dat ze ook niet weten wsarom ik nog geen activatiedatum nog niet heb en dat ze het doorgeven aan iemand die het zou opvolgen, met prior. Wel volgens my ligt die oelewapper al 3 maand dood op zen bureau. Wat een bende incompetente klojos daar. Blijf ver weg van die oplichters zou ik zeggen. Geld afhalen gebeurt moeiteloos. Als ik weg wil, moet ik nog 9 masnd betalen, hahaha, asn dees tempo zou ik in 9 maand nog geen homeconnect hebben. Pure oplichting! Welke stappen kan ik ondernemen om van dat contract sf te zien? En men geld weer te zien? 100€ foetsie al, da mogen ze voor mijn part in hun hol steken of bgc er n jaar mee betalen. Lang genoeg gewacht en ze weten het nog ni wa t probleem is. Dus kwil n bekwame isp weer waar t in een week is geregeld. Dank u. datum contract 28-8-2008lmao.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

je leest hier toch wel straffe zaken de laatste tijd.... ze zouden toch hun facturatiesysteem eens mogen aanpassen dat je maar begint te betalen als je echt aktief bent.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
manu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 230
Lid geworden op: 11 nov 2008, 08:30
Bedankt: 4 keer

kozzmic schreef:Dus kwil n bekwame isp weer waar t in een week is geregeld. Dank u. datum contract 28-8-2008lmao.


Bij andere ISP's staat op hun site dat een aansluiting minimum 3 tot 6 weken duurt. hangt af van de willekeur van BGC.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

manu schreef:
kozzmic schreef:Dus kwil n bekwame isp weer waar t in een week is geregeld. Dank u. datum contract 28-8-2008lmao.


Bij andere ISP's staat op hun site dat een aansluiting minimum 3 tot 6 weken duurt. hangt af van de willekeur van BGC.


De poster spreekt hier wel al over 3 maanden of minimum 12 weken wachten.

Aangetekende brief schrijven naar Dommel en opzeggen omdat men het product duidelijk niet kan en wil leveren.

Ombudsdienst op de hoogte brengen

Test-Aankoop op de hoogte brengen

Federale dienst consumentenzaken op de hoogte brengen

U registreren op tik.be bij DUG (Dommel Gebruikers Groep) en uw situatie melden.

Zo ver mogelijk wegblijven van Dommel, het is een malafide ISP geworden.
Zamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

Zambo schreef:
Zo ver mogelijk wegblijven van Dommel, het is een malafide ISP geworden.


voor één keer geef ik u eens gelijk.
Dommel is niet meer wat het was.
Spjtig, het was een goede provider maar ze doen hunzelf langzaam de das om.
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Langzaam zou ik het al niet meer durven stellen, maar persoonlijk heb ik nog geen alternatief voor dommel die mij minstens 100gb per maand kan geven voor onder de €40 :cry:
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Teebee schreef:Langzaam zou ik het al niet meer durven stellen, maar persoonlijk heb ik nog geen alternatief voor dommel die mij minstens 100gb per maand kan geven voor onder de €40 :cry:
Tele2, Scarlet.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
manu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 230
Lid geworden op: 11 nov 2008, 08:30
Bedankt: 4 keer

let op met Tele2 want blijkbaar sukkelen daar heel wat klanten met hun snelheid en stabiliteit, http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?p=268399#268399

Mails en tickets blijven meestal onbeantwoord of je krijgt een standaardantwoord. Telefonisch klagen is blijkbaar al niet veel beter.

http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=21269
Prototype
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 maa 2008, 22:33

Teebee schreef:Langzaam zou ik het al niet meer durven stellen, maar persoonlijk heb ik nog geen alternatief voor dommel die mij minstens 100gb per maand kan geven voor onder de €40 :cry:


Scromble Extreme: 150gb €32.95 :wink:
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

manu schreef:Bij andere ISP's staat op hun site dat een aansluiting minimum 3 tot 6 weken duurt. hangt af van de willekeur van BGC.
dat de aansluiting zolang duurt is één ding, maar er zou communicatie moeten zijn zodat je weet waar je staat. en dan is er nog het probleem dat je betaalt voor iets dat je (nog) niet hebt
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
kozzmic
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 15 nov 2008, 23:47

met tik.be willen ze blykbaar ni communiceren, heb er wel men verhaal ook gedaan alsook bij test aankoop waar ik geen lid van ben. of t allemaal iets uithaalt is iets anders. feit is dat het me al 230 euro heeft gekost, pakt maar 300 gesprekken naar hun helpdesk incluis en nog geen millimeter verder ben als 28-8-08
manu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 230
Lid geworden op: 11 nov 2008, 08:30
Bedankt: 4 keer

blijkbaar nog nooit van een ingebrekestelling gehoord? dat is juridisch de juiste manier om je contract te verbreken en verdere stappen te kunnen ondernemen.
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Prototype schreef:
Teebee schreef:Langzaam zou ik het al niet meer durven stellen, maar persoonlijk heb ik nog geen alternatief voor dommel die mij minstens 100gb per maand kan geven voor onder de €40 :cry:


Scromble Extreme: 150gb €32.95 :wink:

Voor één euro meer heb je een gelijkaardig aanbod bij Xtreme ADSL.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

kozzmic schreef:met tik.be willen ze blykbaar ni communiceren, heb er wel men verhaal ook gedaan alsook bij test aankoop waar ik geen lid van ben. of t allemaal iets uithaalt is iets anders. feit is dat het me al 230 euro heeft gekost, pakt maar 300 gesprekken naar hun helpdesk incluis en nog geen millimeter verder ben als 28-8-08


Jij geraakt er dan tenminste binnen, ik heb vandaag 2 uur naar Within Temptation mogen luisteren.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

verb schreef:Jij geraakt er dan tenminste binnen, ik heb vandaag 2 uur naar Within Temptation mogen luisteren.
ze waren blijkbaar mailkes aan't beantwoorden :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
saffie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 okt 2007, 09:24

Robbe schreef:
Prototype schreef:
Teebee schreef:Langzaam zou ik het al niet meer durven stellen, maar persoonlijk heb ik nog geen alternatief voor dommel die mij minstens 100gb per maand kan geven voor onder de €40 :cry:


Scromble Extreme: 150gb €32.95 :wink:

Voor één euro meer heb je een gelijkaardig aanbod bij Xtreme ADSL.


en voor 0,45€ minder heb je dxadsl plus met 175Gb :P
Een heel tevreden dxADSL klant!
Afbeelding
impulse
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 07 okt 2008, 09:27

heb vandaag om 16.00 gebeld en was binnen om 16.03 :)
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

impulse schreef:heb vandaag om 16.00 gebeld en was binnen om 16.03 :)


Op die 011 nummer??? Ik heb gisteren op bureau meer dan een uur geprobeerd om binnen te geraken, niet gelukt. Om 15u55 in de auto gestapt en weer geprobeerd, tot 16u30 in de wachtrij gehangen en niet binnen geraakt. Toen was ik dat gejank van Within Temptation echt wel kotsbeu.
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

xenne schreef:
verb schreef:Jij geraakt er dan tenminste binnen, ik heb vandaag 2 uur naar Within Temptation mogen luisteren.
ze waren blijkbaar mailkes aan't beantwoorden :wink:


Je bedoelt alles naar de prullenbak verplaatsen? :lol:
kozzmic
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 15 nov 2008, 23:47

net nog eens gebeld en ze gingen het weer doorgeven aan systeembeheerders. Hij zei erbij dat ze het druk hebben, gezzien nog geen reactie op mijn situatie, alsook andere prioriteiten. Wtf, kbedoel, t duurt miss 5 min om den boel in gang te zetten. Overigens, is het contract niet geldend zolang er geen aansluiting is. Maar of ik men geld zal weerzien is wa anders
Zamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

ik geef heden aan iedereen die het mij vraagt om niet voor dommel te kiezen want het is daar gewoonweg een catastrofe. er zijn alternatieven genoeg. belgacom, dxadsl, telenet,...
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Zamba schreef:ik geef heden aan iedereen die het mij vraagt om niet voor dommel te kiezen want het is daar gewoonweg een catastrofe. er zijn alternatieven genoeg. belgacom, dxadsl, telenet,...


Je vernoemd ook de 2 beste :roll:

Je weet toch dat Telenet en Belgacom de allergrootste bloedzuigers zijn.
kozzmic
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 15 nov 2008, 23:47

bgc en teletet hebben kutlimieten voor te veel geld. 60gb voor 60€. das er in 1 dag door.
maar idd, dommel is miserie! En beter internet, dan geen internet. als klanten hun prioriteit niet zyn zegt dat genoeg. dus lijkt t idd zo dat ze hun focus leggen op nieuwe klanten lokken om uiteindelijk den boel te verkopen. kunnen die de stront opkuisen en zit iedereen in de stront. ik wed 1000€ op bgc in 2009 ergens, voor de meesten hun contract afloopt en die meer dan wss zullen opzeggen.
AnubisS
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 aug 2008, 21:20

kozzmic schreef: ik wed 1000€ op bgc in 2009 ergens, voor de meesten hun contract afloopt en die meer dan wss zullen opzeggen.


weddenschap aanvaard!!!
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

kozzmic schreef:bgc en teletet hebben kutlimieten voor te veel geld. 60gb voor 60€. das er in 1 dag door.
maar idd, dommel is miserie! En beter internet, dan geen internet. als klanten hun prioriteit niet zyn zegt dat genoeg. dus lijkt t idd zo dat ze hun focus leggen op nieuwe klanten lokken om uiteindelijk den boel te verkopen. kunnen die de stront opkuisen en zit iedereen in de stront. ik wed 1000€ op bgc in 2009 ergens, voor de meesten hun contract afloopt en die meer dan wss zullen opzeggen.

lol
meesten gebruiken <30GB
als je denkt dat ze het daarom zouden opzeggen
bovendien kennen meesten enkel telenet en belgacom
Kleine
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 24 jun 2008, 08:29
Locatie: Kortenaken

kozzmic schreef:bgc en teletet hebben kutlimieten voor te veel geld. 60gb voor 60€. das er in 1 dag door.

:eek:

John McEnroe zou zeggen : "You can not be serious!"
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”