Geen leugenaar , echt niet!
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Bettina, aangezien deze topic toch verhuisd is naar de Duiventil, neem ik de vrijheid van een beetje reclame te maken.
Er is zoiets als de Dommel Users Group (DUG). Dat is een groep Dommel-klanten die elkaar op Userbase gevonden hebben. DUG werkt autonoom maar wordt ondersteund door de Telecom & Internet Klantenvereniging (Tik vzw). De website van Tik kan je vinden op http://tik.be en het forum op http://tik.be/forum
Tik en Userbase proberen min of meer complementair te zijn: Userbase door het proberen helpen van gebruikersproblemen onder het motto "users helpen users", Tik daarentegen neemt de verdediging van de klanten op bij de verschillende providers en bij de beleidsmakers. Je kan Tik een beetje vergelijken met de Fietsersbond of de Bond van Trein, Tram en Busgebruikers. Vergelijk Tik niet met Test-Aankoop, want dat is een commerciële organisatie.
In het geval van Dommel moet ik erkennen dat het rechtstreekse contact met de provider moeilijk is (om niet te zeggen: afwezig), dit in tegenstelling tot quasi álle andere providers.
Maar we zijn ook bezig met onze andere poot, inwerken op het beleid. Dat is wel werk van lange adem dat dikwijls discreet moet gebeuren, maar ik kan je verzekeren dat ik goede vooruitzichten heb voor de komende weken en maanden, en dan zal dat zeker ten gepaste tijde gecommuniceerd worden.
Er is zoiets als de Dommel Users Group (DUG). Dat is een groep Dommel-klanten die elkaar op Userbase gevonden hebben. DUG werkt autonoom maar wordt ondersteund door de Telecom & Internet Klantenvereniging (Tik vzw). De website van Tik kan je vinden op http://tik.be en het forum op http://tik.be/forum
Tik en Userbase proberen min of meer complementair te zijn: Userbase door het proberen helpen van gebruikersproblemen onder het motto "users helpen users", Tik daarentegen neemt de verdediging van de klanten op bij de verschillende providers en bij de beleidsmakers. Je kan Tik een beetje vergelijken met de Fietsersbond of de Bond van Trein, Tram en Busgebruikers. Vergelijk Tik niet met Test-Aankoop, want dat is een commerciële organisatie.
In het geval van Dommel moet ik erkennen dat het rechtstreekse contact met de provider moeilijk is (om niet te zeggen: afwezig), dit in tegenstelling tot quasi álle andere providers.
Maar we zijn ook bezig met onze andere poot, inwerken op het beleid. Dat is wel werk van lange adem dat dikwijls discreet moet gebeuren, maar ik kan je verzekeren dat ik goede vooruitzichten heb voor de komende weken en maanden, en dan zal dat zeker ten gepaste tijde gecommuniceerd worden.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
het kan goed zijn dat bettina liegt maar
ik willen jullie ff allemaal herinneren dat
toen ceurrix over gebrekkige facturering postte niemand hem wou geloven. Iedereen zei dat hen enkel zijn schuld was
toen ceurrix (of alias, of...) had aangegeven dat die "gratis" maand omgezet werd naar overschakelingskost wou hem weer niemand geloven.
+1post account die zon is van een advocaat
+talloze verhalen over arrogante helpdesk
trek je eigen conclusies eruit
toen ceurrix over gebrekkige facturering postte niemand hem wou geloven. Iedereen zei dat hen enkel zijn schuld was
toen ceurrix (of alias, of...) had aangegeven dat die "gratis" maand omgezet werd naar overschakelingskost wou hem weer niemand geloven.
-
- Premium Member
Ik hou me er normaal buiten, maar in deze post schuilt toch waarheid. Ceurrix mag dan nog niet altijd de makkelijkste persoon zijn, zijn mening niet ongezouten enz. maar wat Liger zegt klopt dan ook weer wel.liger schreef:het kan goed zijn dat bettina liegt maar
btw: het taalgebruik van bettina is anders wel grappig: mocht dat ceurrix zijn (en hij mag me pm'en als hij het is, ik zeg het toch niet voort): hoedje af voor zo te kunnen immiteren!
-
- Pro Member
- Bedankt: 9 keer
Wat mij opvalt in het topic dat gesloten werd is dat de zelfverklaarde zoon van de advocaat, DJG, volgende aanhaalt om te bewijzen dat Bettina zou liegen:
Tsk tsk.
Bettina lijkt mij dan geloofwaardiger dan DJG die schijnbaar uit het niets komt opduiken op het forum hier en dan per toeval op het topic over Dommel zou uitkomen waar het advocatenkantoor van zijn papa in aangehaald wordt.En Ons Bureau is ook Bij Dommel Aangesloten dus we gaan zeker niet aanraden om op te stappen bij deze mensen.
Tsk tsk.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
En zich bovendien niet meer laat zien. "Hit and run" dus.ispwatch schreef: Bettina lijkt mij dan geloofwaardiger dan DJG die schijnbaar uit het niets komt opduiken op het forum hier en dan per toeval op het topic over Dommel zou uitkomen waar het advocatenkantoor van zijn papa in aangehaald wordt.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- localhost
- Elite Poster
- Contacteer:
Ceurrrix is een actieve senior of medior uit het Waasland (Oost-Vlaanderen) of Klein-Brabant (Antwerpen). In ieder geval op een boogscheut van de Temsebrug.
Bettina schat ik jonger in, en ze is woonachtig in Haspengouw (Limburg, omgeving Sint-Truiden).
De schrijfstijl van Ceurrrix en Bettina vind ik totáál verschillend.
Bettina haar teksten liggen heel dicht bij de spreektaal, terwijl Ceurrrix het altijd heel ver gaat zoeken, met inside jokes die alleen hij begrijpt.
Bettina schat ik jonger in, en ze is woonachtig in Haspengouw (Limburg, omgeving Sint-Truiden).
De schrijfstijl van Ceurrrix en Bettina vind ik totáál verschillend.
Bettina haar teksten liggen heel dicht bij de spreektaal, terwijl Ceurrrix het altijd heel ver gaat zoeken, met inside jokes die alleen hij begrijpt.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
-
- Pro Member
Yep, maar dit lijkt er mij zo duidelijk op te liggen, een account via een andere internetaansluiting is snel aangemaakt, en overeenkomst zal dan moeilijk te vinden zijn, zeker als je met dat account maar 1 bericht gepost hebt.gr4vity schreef:ispwatch, ik moet dit ontkrachten. Er is geen gelijkenis gevonden met een ander user account. Hou er ook rekening mee dat userbase meer dan het dubbel aantal lezers heeft als effectieve postende gebruikers.
Een bericht waarin men pretendeert iemand te zijn die doorslaggevend bewijs/argumentatie kan leveren dat een ander persoon liegt.
Sorry, en ik denk dat ik met mijn bedenking niet alleen sta.
Hoe kom jij aan deze informatie als ik mag vragen?localhost schreef:Ceurrrix is een actieve senior of medior uit het Waasland (Oost-Vlaanderen) of Klein-Brabant (Antwerpen). In ieder geval op een boogscheut van de Temsebrug.
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Ik ben daarstraks nog langs dommel gereden rond 15:15 en er stond een grijze Volkwagen Golf met geblindeerde ramen (vanachter en de achterste zijruiten) en ook stond er een zwarte BMW.
Morgen ga ik er voor de deur staan van 10:00 tot 15:00 en alles opnemen op band en foto's maken zoals in de films. (j/k)
Morgen ga ik er voor de deur staan van 10:00 tot 15:00 en alles opnemen op band en foto's maken zoals in de films. (j/k)
Laatst gewijzigd door AnD 07 nov 2008, 16:23, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Ceurrix zijn woonplaats staat in zijn profiel en Bettina heeft zelf gezegd dat ze van St-Truiden is.gr4vity schreef:Hoe kom jij aan deze informatie als ik mag vragen?localhost schreef:Ceurrrix is een actieve senior of medior uit het Waasland (Oost-Vlaanderen) of Klein-Brabant (Antwerpen). In ieder geval op een boogscheut van de Temsebrug.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Pro Member
Via DUG of de TIK-site zou een antwoord kunnen zijn.gr4vity schreef:Hoe kom jij aan deze informatie als ik mag vragen?localhost schreef:Ceurrrix is een actieve senior of medior uit het Waasland (Oost-Vlaanderen) of Klein-Brabant (Antwerpen). In ieder geval op een boogscheut van de Temsebrug.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 16 keer
hit and run, is dat geen game van de simpsons?on4bam schreef:En zich bovendien niet meer laat zien. "Hit and run" dus.ispwatch schreef: Bettina lijkt mij dan geloofwaardiger dan DJG die schijnbaar uit het niets komt opduiken op het forum hier en dan per toeval op het topic over Dommel zou uitkomen waar het advocatenkantoor van zijn papa in aangehaald wordt.
- localhost
- Elite Poster
- Contacteer:
Omdat ze het zelf op het forum geschreven hebben!gr4vity schreef:Hoe kom jij aan deze informatie als ik mag vragen?localhost schreef:Ceurrrix is een actieve senior of medior uit het Waasland (Oost-Vlaanderen) of Klein-Brabant (Antwerpen). In ieder geval op een boogscheut van de Temsebrug.
Hou jij dan geen steekkaarten bij van jouw key users? :-p
EDIT: Ha kijk, het was me zelfs nog niet eens opgevallen dat Ceurrrix het hier in zijn profiel staan heeft. Maar op het PUB-forum heeft hij eens een topic opgestart namens iemand anders die bij hem in de buurt woont, in Temse. Dus vandaar.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Volgens mij hadden ze een klant die bij een Oost-Europese maffia-organisatie behoort en is deze de mensen bij Dommel allemaal gaan bedreigen met een baseball bat tot het in orde is...AnD schreef:Ik ben daarstraks nog langs dommel gereden rond 15:15 en er stond een grijze Volkwagen Golf met geblindeerde ramen (vanachter en de achterste zijruiten) en ook stond er een zwarte BMW.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
Humor anyone ?gr4vity schreef:Wij zoeken dit enkel en alleen op indien het in het belang van userbase is. Maar wij houden geen steekkaarten bij zoals TiK dat blijkbaar doet.localhost schreef:Hou jij dan geen steekkaarten bij van jouw key users?
/CueBoy noteert op de steekkaart van gr4vity naast "verandert om de haverklap van username" : humorloos
Laatst gewijzigd door CueBoy 07 nov 2008, 18:01, in totaal 1 gewijzigd.
If you can't beat them, confuse them.
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Cool, een soap.
Ik geloof Bettina best en zie niet in waarom anderen dat niet zouden doen. Of ik het slim vind dat ze naar daar gereden is in the first place, is een andere zaak.
En Bettina, ter info, als je een nieuwe provider zoekt: http://xs.be/
Ik geloof Bettina best en zie niet in waarom anderen dat niet zouden doen. Of ik het slim vind dat ze naar daar gereden is in the first place, is een andere zaak.
ooh. shiny.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ik twijfel er niet aan dat Bettina de waarheid spreekt
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Member
- Bedankt: 3 keer
Dank u .. Ja ben pas thuis . exame gehad .. gebuist .. miserie overal..xenne schreef:ik twijfel er niet aan dat Bettina de waarheid spreekt
Khaal da wel op ... Ma dank u voor degene die mij gelove
ja inderdaad het lijkt hier een soap zoals da hier staat ... Maar alles is opgelost ze alé opgelost .. Ik wil dommel niet meer wat vrij logisch is .. Als ze zo een gebaar doen .. en hai kom ik ga niet herbeginnen .. Nog eens bedankt aan degene die mij hebben geholpen!
xx
-
- Member
Ik ga terug naar belgacom .. dat heb ik al gezegd ergens .. Ik durf gewoon niet meer .. Een provider nemen die ik niet ken .. Hier is er int stad een telenet winkel een een belgacom winkel .. Dus ga ik hier gewoon bij verder . Als ik dan een probleem heb ...cloink schreef:Cool, een soap.
Ma toch bedankt!
x
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Wat kan er gelogd worden. Toch alleen maar het IP adres?ispwatch schreef:Yep, maar dit lijkt er mij zo duidelijk op te liggen, een account via een andere internetaansluiting is snel aangemaakt, en overeenkomst zal dan moeilijk te vinden zijn, zeker als je met dat account maar 1 bericht gepost hebt.gr4vity schreef:ispwatch, ik moet dit ontkrachten. Er is geen gelijkenis gevonden met een ander user account. Hou er ook rekening mee dat userbase meer dan het dubbel aantal lezers heeft als effectieve postende gebruikers.
Wel je moet maar even naar een familielid, kennis of gebuur gaan en je hebt een anoniem IP adres. Of je hebt twee providers zoals ik. Heel simpel.
Edit: ik was het niet hoor.
Ik sta achter Bettina haar verhaal totdat het tegenbewijs geleverd is.
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Als je toch bezig bent, zet er dan maar 'queer' ook bij.CueBoy schreef:Humor anyone ?gr4vity schreef:Wij zoeken dit enkel en alleen op indien het in het belang van userbase is. Maar wij houden geen steekkaarten bij zoals TiK dat blijkbaar doet.localhost schreef:Hou jij dan geen steekkaarten bij van jouw key users?
/CueBoy noteert op de steekkaart van gr4vity naast "verandert om de haverklap van username" : humorloos
-
- Member
Nooit dus .. Want het tegenbewijs kunne ze niet gevennonkie schreef:Wat kan er gelogd worden. Toch alleen maar het IP adres?ispwatch schreef:Yep, maar dit lijkt er mij zo duidelijk op te liggen, een account via een andere internetaansluiting is snel aangemaakt, en overeenkomst zal dan moeilijk te vinden zijn, zeker als je met dat account maar 1 bericht gepost hebt.gr4vity schreef:ispwatch, ik moet dit ontkrachten. Er is geen gelijkenis gevonden met een ander user account. Hou er ook rekening mee dat userbase meer dan het dubbel aantal lezers heeft als effectieve postende gebruikers.
Wel je moet maar even naar een familielid, kennis of gebuur gaan en je hebt een anoniem IP adres. Of je hebt twee providers zoals ik. Heel simpel.
Edit: ik was het niet hoor.
Ik sta achter Bettina haar verhaal totdat het tegenbewijs geleverd is.
En dat had het lomp,zogezegde advocaatszoontje over het hoofd gezien,Bettina schreef: Nooit dus .. Want het tegenbewijs kunne ze niet geven
die lompigheid straft zichzelve wel af ! [size=0]zul je zien[/size]
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
-
- Elite Poster
- Bedankt: 1 keer
Of je surft ff op de wireless van de buren ... alhoewel dat je daar tegenwoordig zowat voor in de bak vliegtnonkie schreef:Wat kan er gelogd worden. Toch alleen maar het IP adres?
- localhost
- Elite Poster
- Contacteer:
gr4vity schreef:Wij zoeken dit enkel en alleen op indien het in het belang van userbase is. Maar wij houden geen steekkaarten bij zoals TiK dat blijkbaar doet.localhost schreef:Hou jij dan geen steekkaarten bij van jouw key users?
Doeme toch, het ironie-teken werkt niet op mijn toetsenbord.
Jij neemt echt alles véél te ernstig op.
Djiezes zeg, dit is de Duiventil, als een grapke hier al niet mag.
Nu zonder zwans: bij Tik wordt er géén "zwarte fichenbak" bijgehouden van de leden. Onze ledenlijst is geregistreerd bij de Privacycomissie, net zoals ik veronderstel dat Userbase de ledenlijst ook heeft geregistreerd bij de Privacycomissie. Wij hebben de wettelijk verplichte privacy statement op onze website staan: http://tik.be/tik_vzw/pagina/privacy
Het ging in mijn geval niet om elektronische gegevens, maar om gegevens die in mijn hersenen zitten. Gelukkig is er in België of Europa nog altijd geen wet die verbiedt om gegevens te onthouden.
Terug zwans:
Gelukkig dat dit maar de duiventil is, anders zou ik nog denken dat je me expres zit op te jutten...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
Examen Nederlands?Bettina schreef:... Dank u .. Ja ben pas thuis . exame gehad .. gebuist .. ...
Bettina weggeproest ? ?kaise1 schreef:proest
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!