Geen leugenaar , echt niet!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

kwil het gewoon zeggen dat ik niet lieg , de mensen denken nu dat ik lieg, jij sluit dit topic . mensen blijven denken dat ik lieg ... Pff


LOL , bel hem hoe zag de man er uit ?
mager , haar redelijk kort geknipt , de behuizing vanbinnen is wit men moest de trap naar boven nemen , het was gesloten inderdaad , maar hij deed open omdat ik gratis advies wou. Hij was thuis. och joeng vrekt. belt em
ben het moe mij hier altijd moeten te verdedigen..
Ik rij de oprit op allemaal steentjes geparkeerd aan de garage vanachter ... heb eerst aan de verkeerde bel geduwd want die deur aan de zijkant was het nie , ze hebbe mij verteld dat ik vanvoor moest bellen , heb het gedaan een vriendelijke vrouw kwam open doen en liet ons binnen ik dacht eerst dat zei de advokaat was en toen zei ze me , ik zelf ben niet de advokaat maar ik zal het hem gaan vragen. Aan de rechterkant is er ook een ingang , bij een tafel int midden die deur stond open voor mij direct een trap naar boven , ze heeft ons naar de w8zaal gebracht , een heel kleine ruimte bij een paar stoeletjes. in die w8zaal was ook een venster en daaronder een tafel met veel boeken om te lezen. Wij zijn naar boven gegaan een houten trap kleine draai boven in de hoek vanachter vanboven een tafel met veel documenten op aan die tafel de deur in want daar was zijn kantoor. Meer kan ik nie zegge zer
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Joma joma, ik zeg niet dat wie dan ook een leugenaar is, ik zeg enkel dat het in dat topic toch geen enkele goeie kant op kan gaan :).
Ach ja, ik zie het even aan, maar zie jij het hier nog (in deze discussie tenminste) nog in orde komen? Ik niet hoor :)
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

meon schreef:Joma joma, ik zeg niet dat wie dan ook een leugenaar is, ik zeg enkel dat het in dat topic toch geen enkele goeie kant op kan gaan :).
Ach ja, ik zie het even aan, maar zie jij het hier nog (in deze discussie tenminste) nog in orde komen? Ik niet hoor :)

Dat is waar , maar ik wil niet als leugenaar verweten worden!
Echt niet !!! Krijg hier tranen in mijn ogen ervan... echt
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

ik wou nog iets vragen. Wat voor merken waren die "ferme bakken" voor de deur ?
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

AnD schreef:ik wou nog iets vragen. Wat voor merken waren die "ferme bakken" voor de deur ?

1 tje, ne zwarte ben een vrouw ken die merken niet , kweet wel dat zen dak er af kon en het was geen peugot
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Bettina schreef:
AnD schreef:ik wou nog iets vragen. Wat voor merken waren die "ferme bakken" voor de deur ?

1 tje, ne zwarte ben een vrouw ken die merken niet , kweet wel dat zen dak er af kon en het was geen peugot


Een opel GT misschien , of een posrche boxter . Dat zijn de enige cabrio's die ik daar ooit heb gezien :wink: .
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Als ik je een goeie raad mag geven, Bettina, je mag je vooral niks aantrekken van wat men op het Internet "zegt".
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

dopke schreef:
Bettina schreef:
AnD schreef:ik wou nog iets vragen. Wat voor merken waren die "ferme bakken" voor de deur ?

1 tje, ne zwarte ben een vrouw ken die merken niet , kweet wel dat zen dak er af kon en het was geen peugot


Een opel GT misschien , of een posrche boxter . Dat zijn de enige cabrio's die ik daar ooit heb gezien :wink: .

Ik weet er niks van , want toen zei ik nog om te lachen in de auto , voila daar steekt het geld van de niet tevreden dommel klanten . ma tlachen was snel gedaan .. Mjah , ze moge dees trug sluiten ze ... ben het moe
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Goztow schreef:Als ik je een goeie raad mag geven, Bettina, je mag je vooral niks aantrekken van wat men op het Internet "zegt".

Dank u
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Bettina schreef:e lachen in de auto , voila daar steekt het geld van de niet tevreden dommel klanten . ma tlachen was snel gedaan .. Mjah , ze moge dees trug sluiten ze ... ben het moe


Google effe ;) . Nu , ik denk ook bijlange niet dat je liegt hoor . Maar je daarom zo laen opnaaien op een forum , dat is echt niet nodig :wink: .
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

dopke schreef:
Bettina schreef:e lachen in de auto , voila daar steekt het geld van de niet tevreden dommel klanten . ma tlachen was snel gedaan .. Mjah , ze moge dees trug sluiten ze ... ben het moe


Google effe ;) . Nu , ik denk ook bijlange niet dat je liegt hoor . Maar je daarom zo laen opnaaien op een forum , dat is echt niet nodig :wink: .


Ik denk dat hem dat is , hij trok er wel fel op
Bijlagen
auto.jpg
(315.67 KiB) 120 keer gedownload
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Ik ga voorlopig niemand geloven. (Zoon van advocaat en Bettina)

Ik vind het wel raar dat een zoon van een advocaat hier ineens op het forum verschijnt om zijn verhaal te doen. Als hij nu al langer member was tot daar aan toe.
Hij zegt dat zijn vader (advocaat) niet zou aanraden om bij dommel op te zeggen omdat ze daar zelf klant zijn. Dat is bij mij ook twijfelachtig dat een advocaat zoiets zou zeggen. Hebben ze er voordeel aan? Een advocaat moet neutraal zijn op dat gebied. Hij moet beslissingen nemen die in het voordeel van de klant zijn.
Dan nog iets raar, een advocatenkantoor dat in een weekdag gesloten is. Het zou kunnen maar vind het raar dat ze die dag allemaal ofwel verlof nemen ofwel allemaal op de rechtbank zitten.

Ik moet wel zeggen dat Bettina alles goed kan beschrijven. Dus ik ga er van uit dat ze er geweest is. Moest ze verder geholpen zijn dan zou ze dit toch allemaal niet verzinnen. Of wel?
Afbeelding
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

nonkie schreef:Ik ga voorlopig niemand geloven. (Zoon van advocaat en Bettina)

Ik vind het wel raar dat een zoon van een advocaat hier ineens op het forum verschijnt om zijn verhaal te doen. Als hij nu al langer meber was tot daar aan toe.
Hij zegt dat zijn vader (advocaat) niet zou aanraden om bij dommel op te zeggen omdat ze daar zelf klant zijn. Dat is bij mij ook twijfelachtig dat een advocaat zoiets zou zeggen. Hebben ze er voordeel aan? Een advocaat moet neutraal zijn op dat gebied. Hij moet beslissingen nemen die in het voordeel van de klant zijn.
Dan nog iets raar, een advocatenkantoor dat in een weekdag gesloten is. Het zou kunnen maar vind het raar dat ze die dag allemaal ofwel verlof nemen ofwel allemaal op de rechtbank zitten.

Ik moet wel zeggen dat Bettina alles goed kan beschrijven. Dus ik ga er van uit dat ze er geweest is. Moest ze verder geholpen zijn dan zou ze dit toch allemaal niet verzinnen. Of wel?


Dank u !!!! Ben echt blij nu!
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Bettina schreef:
dopke schreef:
Bettina schreef:e lachen in de auto , voila daar steekt het geld van de niet tevreden dommel klanten . ma tlachen was snel gedaan .. Mjah , ze moge dees trug sluiten ze ... ben het moe


Google effe ;) . Nu , ik denk ook bijlange niet dat je liegt hoor . Maar je daarom zo laen opnaaien op een forum , dat is echt niet nodig :wink: .


Ik denk dat hem dat is , hij trok er wel fel op



Dit is inderdaad een porche boxter , denk dat die van sandra is ( heb er al eens een vrouwke mee van de parking zien rijden :wink:

http://www.seriouswheels.com/pics-2006/2006-Opel-GT-Rear-1920x1440.jpg

Zo eentje hebben ze ook 8) .
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

dopke schreef:
Bettina schreef:
dopke schreef:
Bettina schreef:e lachen in de auto , voila daar steekt het geld van de niet tevreden dommel klanten . ma tlachen was snel gedaan .. Mjah , ze moge dees trug sluiten ze ... ben het moe


Google effe ;) . Nu , ik denk ook bijlange niet dat je liegt hoor . Maar je daarom zo laen opnaaien op een forum , dat is echt niet nodig :wink: .


Ik denk dat hem dat is , hij trok er wel fel op



Dit is inderdaad een porche boxter , denk dat die van sandra is ( heb er al eens een vrouwke mee van de parking zien rijden :wink:

http://www.seriouswheels.com/pics-2006/2006-Opel-GT-Rear-1920x1440.jpg

Zo eentje hebben ze ook 8) .

Nja kweet het nie , die foto da ik heb toegevoegd die trekt er het meeste op.. Kzie die foto bij u alleen de achterkant... maja kan wel .. heb dit gewoon allemaal moeten melden zodat de mensen niet denken dat ik er niet ben geweest , terwijl het wel zo is.
Maja ben blij da er toch iemand mij geloofd ..
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Afbeelding


Allee , de voorkant dan ook maar :wink: .

:offtopic: :lol: .
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

dopke schreef:Afbeelding


Allee , de voorkant dan ook maar :wink: .

:offtopic: :lol: .

Kweetet nie , ik observeer geen auto's alleen interieur ( is altij goed vanpas vr later in men eige huiske "

Dont hate me :p I'm a woman
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

dopke schreef: :offtopic: :lol: .
Is er dan een "on topic" ? :)
Ik ga dees topic wel naar duiventil zetten, heeft niet veel met Dommel an sich meer te maken, eh?
Laatst gewijzigd door meon op 06 nov 2008, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

dopke schreef:Allee , de voorkant dan ook maar :wink: .

:offtopic: :lol: .


Hebt ge nog ene van de onderkant ook? :lol:
Afbeelding
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Bettina schreef:
Dont hate me :p I'm a woman


I won't . Hopelijk geraken je problemen snel opgelost , en werkt het handeltje , of kun je onder het contract uit . Maar wees maar blij , die gruwel verhalen heb ik bij RTT/BGC ( telefonie ) en bij TN ook gehad hoor . Van onbereikbare helpdesk tot maandenlange aanslepende problemen ( bij RTT/BGC heeft de telefoone eigenlijk nooit gewerkt ) .

Nu er zoveel isp's zijn ( via adsl ) zit ik nog ( noodgedwongen) bij telenet .
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

meon schreef:
dopke schreef: :offtopic: :lol: .
Is er dan een "on topic" ? :)
Ik ga dees topic wel naar duiventil zetten, heeft niet veel met Dommel an sich meer te maken, eh?

Aleee , nu kunne we nog es lache ...
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

dopke schreef:
Bettina schreef:
Dont hate me :p I'm a woman


I won't . Hopelijk geraken je problemen snel opgelost , en werkt het handeltje , of kun je onder het contract uit . Maar wees maar blij , die gruwel verhalen heb ik bij RTT/BGC ( telefonie ) en bij TN ook gehad hoor . Van onbereikbare helpdesk tot maandenlange aanslepende problemen ( bij RTT/BGC heeft de telefoone eigenlijk nooit gewerkt ) .

Nu er zoveel isp's zijn ( via adsl ) zit ik nog ( noodgedwongen) bij telenet .

Ik ga gewoon terug naar mijn oude stekje :) *Belgacom* een heeele kleine 20 euro maar dat heb ik er voor over . :)
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

nonkie schreef:
dopke schreef:Allee , de voorkant dan ook maar :wink: .

:offtopic: :lol: .


Hebt ge nog ene van de onderkant ook? :lol:


Geef me 35.000 € , koop ik er ene en maak ik wel ne foto :P .
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Bettina schreef:Ik ga gewoon terug naar mijn oude stekje :) *Belgacom* een heeele kleine 20 euro maar dat heb ik er voor over . :)


Zijn nog andere providers buiten BGC en dommel .
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

dopke schreef:
Bettina schreef:Ik ga gewoon terug naar mijn oude stekje :) *Belgacom* een heeele kleine 20 euro maar dat heb ik er voor over . :)


Zijn nog andere providers buiten BGC en dommel .

vraag ik mij ook af
ik weet tot nu toe
dommel
belgacom
telenet
scarlet
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

dopke schreef:
nonkie schreef:
dopke schreef:Allee , de voorkant dan ook maar :wink: .

:offtopic: :lol: .


Hebt ge nog ene van de onderkant ook? :lol:


Geef me 35.000 € , koop ik er ene en maak ik wel ne foto :P .

yep , drek séh
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Bettina,na al 3 maanden aan dommel betaald te hebben,heb je ook nog de pech ,op een forum terecht te komen waar een hoop fanboys vertoeven die geen kwaad woord over dommel willen horen en alles in het werk stellen om klagers de mond te snoeren.

Ik wil me gerust eens een paar dagen bezig houden met Dommel te bellen en uw beklag over te maken.
Ik heb in het verleden al zo'n gevallen meegemaakt en zelfs gedaan gekregen wat ik wou.
U hebt al emails gekregen waarin de boodschap,:


Uw naam,

Uw email werd goed door ons ontvangen en geprocessed.
We zullen deze binnen de komende 5 werkdagen beantwoorden.

We hebben uw aanvraag volgend service-ticket nummer toegekend:

[SCHEDOM-*****-SCHEDOM]

Gelieve dit ticket-nummer steeds in de subject-lijn van toekomstige communicaties m.b.t dit onderwerp te plaatsen.
Voor niet gerelateerde onderwerpen kan u best een nieuw ticket openen.

U kan de status van dit ticket online bekijken via:
http://order.dommel.com/cgi-bin/support ... lay=******.

Paswoord: ********

Onze diensten zijn geopend op weekdagen tussen 09.00 CET en 18.00 CET.

Bedankt voor uw geduld.

verwerkt was,ontvangen.

Bezorg mij die gegevens en ik zal mijn hartje nog eens ophalen bij Dommel.
Ik garandeer niets maar hoe het afloopt willen ze hier ook wel weten.
Ze roepen allemaal dat ze binnen geraken,wel ik geraakte in den tijd ook binnen
en zal nu ook wel binnen geraken,en dan om uw geval even te verdedigen.
Iets waar al die andere binnengerakende roepers nog niet eens aan denken.
Als er anderen zich geroepen moesten voelen en denken er geschikter voor te zijn,mogen ze zich altijd melden
Laatst gewijzigd door ceurrrix op 06 nov 2008, 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

ceurrrix schreef:Bettina,na al 3 maanden aan dommel betaald te hebben,heb je ook nog de pech ,op een forum terecht te komen waar een hoop fanboys vertoeven die geen kwaad woord over dommel willen horen en alles in het werk stellen om klagers de mond te snoeren.


Daar ben ik het niet mee eens . Niemand ontkent dat er problemen zijn , Maar niet iedereen heeft problemen zoals zovaak wordt voorgesteld op het forum ( buiten dommel naar dommel telefonie ) .

Fanboy's is trouwens een groot woord . Echt erg voor de mensen die echt zware problemen hebben ( maar die vind je bij iedere isp ) . Maar sinds dommel er is verdwijnen de limieten ook bij andere adsl isp's , zelfs telenet klanten hebben een pak meer ( 9 jaar nagenoeg onveranderd ) .
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

ceurrrix schreef:Bettina,na al 3 maanden aan dommel betaald te hebben,heb je ook nog de pech ,op een forum terecht te komen waar een hoop fanboys vertoeven die geen kwaad woord over dommel willen horen en alles in het werk stellen om klagers de mond te snoeren.

Ik wil me gerust eens een paar dagen bezig houden met Dommel te bellen en uw beklag over te maken.
Ik heb in het verleden al zo'n gevallen meegemaakt en zelfs gedaan gekregen wat ik wou.
U hebt al emails gekregen waarin de boodschap,:


Uw naam,

Uw email werd goed door ons ontvangen en geprocessed.
We zullen deze binnen de komende 5 werkdagen beantwoorden.

We hebben uw aanvraag volgend service-ticket nummer toegekend:

[SCHEDOM-*****-SCHEDOM]

Gelieve dit ticket-nummer steeds in de subject-lijn van toekomstige communicaties m.b.t dit onderwerp te plaatsen.
Voor niet gerelateerde onderwerpen kan u best een nieuw ticket openen.

U kan de status van dit ticket online bekijken via:
http://order.dommel.com/cgi-bin/support ... lay=******.

Paswoord: ********

Onze diensten zijn geopend op weekdagen tussen 09.00 CET en 18.00 CET.

Bedankt voor uw geduld.

verwerkt was,ontvangen.

Bezorg mij die gegevens en ik zal mijn hartje nog eens ophalen bij Dommel.
Ik garandeer niets maar hoe het afloopt willen ze hier ook wel weten.
Ze roepen allemaal dat ze binnen geraken,wel ik geraakte in den tijd ook binnen
en zal nu ook wel binnen geraken,en dan om uw geval even te verdedigen.
Iets waar al die andere binnengerakende roepers nog niet eens aan denken.
Als er anderen zich geroepen moesten voelen en denken er geschikter voor te zijn,mogen ze zich melden


Dank u Ceurix :) maar ik ga het hier bij laten . Die mensen hebben mij vernedert ... Dommel is lucht voor mij ..
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Bettina schreef:Dank u Ceurix :) maar ik ga het hier bij laten . Die mensen hebben mij vernedert ... Dommel is lucht voor mij ..

Zij die u vernederen,zijn de naam "mensen" niet waardig.
En u laat ze winnen door op te geven,want dat is wat ze willen. :wink:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

ceurrrix schreef:
Bettina schreef:Dank u Ceurix :) maar ik ga het hier bij laten . Die mensen hebben mij vernedert ... Dommel is lucht voor mij ..

Zij die u vernederen,zijn de naam "mensen" niet waardig.
En u laat ze winnen door op te geven,want dat is wat ze willen. :wink:

ben nie zo ne fighter ..
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

ceurrrix mijne beste vriend en Betinna denk je dat je bij Dommel alleen maar lang moet wachten aan de telefoon ?
Lees dan hier maar is de eerste post http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=21289
Zegt toch genoeg en dat is dan een firma waar veel heel veel volk werkt. :roll:
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Sorry Ketter maar als je bij Telenet een uur moet wachten dan heb je daar zelf voor gekozen want als de wachttijden lang oplopen wordt dit gemeld en kan je kiezen om te wachten of later terug te bellen.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Astralon dit is bij bvb mobistar ook zo dat ze het wel zeggen maar ik wil gewoon maar aantonen dat het ook elders voorkomt en niet enkel maar bij Dommel.
rosheen
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 jan 2008, 22:02

Wat ik graag zou willen weten: waaròm denken jullie dat Bettina liegt? Ze heeft heel de inboedel en sommige personen van het advocatenkantoor uitgebreid beschreven, alsook de auto's en het pand van Dommel. Is het omdat plots 1 persoon opduikt die beweert de zoon te zijn van? En bestaat er dan niet de mogelijkheid dat die persoon liegt?
Ik begrijp ook niet waarom jullie zitten te hameren op het feit 'dat ze niet gebeld' of 'genoeg gebeld' heeft. Zelf heb ik ook 2 maanden vruchteloos geprobeerd telefonisch binnen te geraken bij Dommel, maar verder dan het beruchte 'Frozen' kwam ik niet. Ben ik nu ook een leugenaar?
Al mijn tickets werden slechts beantwoord met het fameuze 'binnen de 5 werkdagen' en dan hield het op. Lieg ik nu ook?
Jullie kunnen toch moeilijk de klachten, die hier op het forum veelvuldig aan bod gekomen zijn, negeren? Of zijn dat allemaal leugenaars?
Kijk, ik kan begrijpen dat je, als je nooit moeilijkheden hebt ondervonden, een tevreden klant bent. Moet ook, want voor die mensen heeft Dommel (bijna) al zijn beloften waar gemaakt. Ik zeg bewust 'bijna' want hoeveel van die tevreden klanten surfen nu op 12Mbit?
Hoe lang heeft Dommel ons met slechte of niet-werkende telefonie aan het lijntje gehouden? En iedereen maar wachten op de update die al zolang beloofd werd aan mensen die wél telefonisch contact hadden, een update die altijd maar werd uitgesteld. Wie was in deze strijd dan de leugenaar?
Ik heb ook de redeneringen gelezen van: voor weinig geld moet je niet teveel verwachten. Snert, want een leverancier moet kunnen leveren wat hij adverteert. Wij anderzijds mochten wél elke maand trouw aan onze verplichtingen voldoen en de factuur betalen. En hoeveel mensen hebben daarbij die geadverteerde 1 maand gratis niet gekregen?

Ik heb van het begin dat ik klant was al een erg wrang gevoel gehad over de manier waarop Dommel zijn klanten behandelde: nonchalant, onverschillig, hooghartig zelfs. En ook al levert Dommel nu (bijna) het volledige produkt, toch zal ik niet langer abonnee blijven dan nodig, zodra mijn contract is verlopen, stap ik over naar een andere provider. Welke weet ik nog niet, ik heb jammer genoeg nog erg veel tijd om te zoeken.
En het kan best zijn dat andere ISP's ook nonchalant zijn, maar zo erg als bij Dommel heb ik een leveranciers-naar-klantenrelatie nog nooit meegemaakt! :-(
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

ketter schreef:ceurrrix mijne beste vriend en Betinna denk je dat je bij Dommel alleen maar lang moet wachten aan de telefoon ?
Lees dan hier maar is de eerste post http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=21289
Zegt toch genoeg en dat is dan een firma waar veel heel veel volk werkt. :roll:

Jong .. wa zette mijne naam ter bij , ik stop er bij da heb ik u gezegd ...
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik ga geen standpunt in nemen, ik was er niet bij.
Maar de gene die effectief bewijs kan leveren over het al dan niet waar zijn van de door betinna aangegeven elementen is de echte held.

Met bewijs bedoel ik, foto's, video's... you name it. In deze moderne GSM tijden lijkt het mij sterk dat niemand kan bevestigen of ontkrachten aan de hand van dergelijke middelen.

Daarom, mensen van Diepenbeek, ga een kijkje nemen, documenteer alles en maak het over aan de crew. Ik sta garant voor de anonimiteit van deze held (indien die dat wenst).

Kom aub wel niet af met eigen geschreven tekstjes, ik wil tenminste foto's zien.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Bettina schreef:
ketter schreef:ceurrrix mijne beste vriend en Betinna denk je dat je bij Dommel alleen maar lang moet wachten aan de telefoon ?
Lees dan hier maar is de eerste post http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=21289
Zegt toch genoeg en dat is dan een firma waar veel heel veel volk werkt. :roll:

Jong .. wa zette mijne naam ter bij , ik stop er bij da heb ik u gezegd ...
Ketter en consoorten proficiat,jullie winnen,en hebben weer een klager ontmoedigd en doen opgeven.
Daardoor is duidelijk geworden dat jullie eigenlijk nog erger zijn dan Dom en trawanten die zich wijselijk op de achtergrond houden,
en het vuile werk nu door jullie laten opknappen.
Het is een mooie publiciteit die Dommel alleen nog wat meer naambekendheid kan geven en naieve kandidaat klanten nog meer duidelijkheid verstrekt bij het nemen van een beslissing

nonkie schreef:Ik ga voorlopig niemand geloven. (Zoon van advocaat en Bettina)

Ik vind het wel raar dat een zoon van een advocaat hier ineens op het forum verschijnt om zijn verhaal te doen. Als hij nu al langer member was tot daar aan toe.
Hij zegt dat zijn vader (advocaat) niet zou aanraden om bij dommel op te zeggen omdat ze daar zelf klant zijn. Dat is bij mij ook twijfelachtig dat een advocaat zoiets zou zeggen. Hebben ze er voordeel aan? Een advocaat moet neutraal zijn op dat gebied. Hij moet beslissingen nemen die in het voordeel van de klant zijn.
Dan nog iets raar, een advocatenkantoor dat in een weekdag gesloten is. Het zou kunnen maar vind het raar dat ze die dag allemaal ofwel verlof nemen ofwel allemaal op de rechtbank zitten.

Ik moet wel zeggen dat Bettina alles goed kan beschrijven. Dus ik ga er van uit dat ze er geweest is. Moest ze verder geholpen zijn dan zou ze dit toch allemaal niet verzinnen. Of wel?

Bettina spreekt de waarheid .
Die advocatenzoon is weer een hersenspinsel van een fanboy

De eerste link in m'n onderschrift en andere hulpmiddelen,laten me tot dat besluit komen.

Enkel geschikt
voor de believers van,: http://www.vtm.be/hetzesdezintuig/inschrijven.php :lol:

grts.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

Als je je echt belangrijk wilt maken, waarom neem je geen deurwaarder onder de arm om de nodige bewijslast te verzamelen (aanwezig bij je telefoons, mee naar hun bureau, ...) en span je een rechtzaak aan?

Als iedereen die te klagen heeft over Dommel dit doet, dan moet je mijn userbase ervaring niet meer komen verpesten met de meest belachelijke topics.
Als een mod een topic sluit, is het vrij belachelijk om een nieuw topic te openen, niet?

En als jullie echt willen, noem me maar een Dommel fanboy (hoewel ik er geen klant ben). I don't care. Ik heb nog nooit problemen met een ISP gehad en moest ik er hebben, het zou snel opgelost worden (goeie connecties helpen).
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Astralon schreef:Sorry Ketter maar als je bij Telenet een uur moet wachten dan heb je daar zelf voor gekozen want als de wachttijden lang oplopen wordt dit gemeld en kan je kiezen om te wachten of later terug te bellen.


Dat klopt. Ik heb ook al eens gehad dat ik niet direct binnen geraakte, maar dat was toen er massaal werd gebeld. Ik dacht dat het toen was dat de ex upc klanten meer kregen als de andere telenetters. Met de invoer van de shakes was het naar het schijnt ook druk. Maar over het algemeen kan er niet geklaagd worden over het binnen geraken bij de helpdesk bij telenet. Ik ben vele jaren klant geweest en toch regelmatig contact moeten opnemen. Wijziging van product, digibox die zijn kuren had, verhuis, voor familie gebeld, enz... Steeds altijd binnen de 5 minuten iemand aan de lijn.
Als we dan toch dommel met telenet gaan vergelijken dan wil ik ook eens aanhalen dat ik regelmatig een compensatie heb gekregen voor die digibox die zijn kuren had. Heeft er al iemand compensatie gekregen voor die telefoon die niet werkte bij dommel?
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Allerlei”