Dommel arrogantie ten top.

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Inderdaad weer Dommelbashing, de fanboys mogen dit item overslaan :twisted:

Ik ga mij beperken to de feiten en laat het commentaar aan anderen over:

Aug 2004: Ik neem hosting+domeinregistratie bij Dommel (nadat ik in de vorige jaren al enkele mensen naar Dommel had doorverwezen)

Begin mei 2006: Omdat Easynet zijn residentiele klanten afstoot neem ik een ADSL abo bij Dommel (tevreden over hosting dus geen reden om iets anders te kiezen).

Februari 2008: er zijn problemen met 1 van de hosting servers. In de volgende weken blijft het probleem zich stellen. Oplossing van Dommel: neem een andere hosting formule. De problemen blijven en tickets hierover blijven weken open staan.

Juni 2008 Ik zeg mijn hosting op tegen vervaldag (augustus 2008)
Op de eerstvolgende factuur staat geen 5% korting meer waar ik recht op heb omdat ik meerdere producten afneem. Deze korting werd toegekend vanaf het ogenblik dat ik mijn netconnect bestelde.
Ik maak een ticket op 25 juni.
Dit ticket blijft openstaan en dus bel ik 12 juli op hun dan nog dure betaalnummer (ik heb alleen een discoverylijn). Na enkele keren bellen en een verbroken verbinding niemand gesproken.
Een dag later wordt een nieuwe proforma aangemaakt: geen korting.

14 augustus (dag na het aflopen van de hosting) antwoord op mijn ticket:
Er zijn geen kortingen van toepassing.
De facturen zoals u ze nu ontvangt zijn correct zoals ze zijn.
Onze excuses voor de late reply vanwege de drukte.


15 augustus: ticket weer geopend met de melding dat ik op het ogenblik van de beide facturen 2 producten afnam en dus recht had op de korting.

2 september: Dommel reageert:
Er zijn geen kortingen van toepassing.
De facturen zoals u ze nu ontvangt zijn correct zoals ze zijn.
Onze excuses voor de late reply vanwege de drukte.


Zelfde dag reageer ik terug dat ik een copy/paste antwoord kreeg en niet akkoord ben (er is ook geen uitleg).


22 september: Dommel:
We wensen ons hierbij te verontschuldigen voor het uitblijven van een tijdige reply. Omwille van de toenemende aanvragen via e-mail en telefoon, waren we jammer genoeg niet in de mogelijkheid onze klanten en correspondenten de respons te bezorgen die zij verdienen.

We wensen te benadrukken dat de nodige acties zijn ondernomen om de achterstand bij te werken en dat er actief aan een hoger service level wordt gewerkt.

We danken u alvast voor uw vertrouwen en begrip hiervoor!

Ik ben het nog eens extra gaan navragen bij het hoofd van de financiele dienst.

Uw facturen staan correct. Dergelijke kortingen zijn op heden niet mogelijk.


23 september: Ik reageer weer en leg nogmaals alles uit.

1 october: Dommel:

Geachte,
Aangezien uw hosting accounts afgelopen zijn, zijn deze kortingen niet mogelijk.


Ik reageer weer dat mijn hosting account inderdaad afgelopen is maar dat niet niet zo was op het ogenblik dat de 2 facturen opgemaakt werden.

5 november: Dommel sluit ticket

7 november: Ik heropen en vraag uitleg.

8 november: Dommel sluit ticket

10 november: Ik heropen ticket en vraag eindelijk een redelijke uitleg waarom er volgens hen geen korting is.

10 november (slechts 1.5 uur na heropening van het ticket!!!)

Zoals meerdere malen al is aangegeven zijn de kortingen helaas niet (meer) mogelijk.
Dit is een besluit van onze financiele dienst.
Verdere correspondentie hierover heeft dan ook weinig zin.


Blijkbaar is het ontzettend moeilijk om in hun automatisch facturatie systeem iets aan te passen. Het blijkt zelfs onmogelijk te zijn om een deftige uitleg te geven.


Het telefoneren naar hun betaalnummer alleen koste al meer dan de korting, ik heb later ook nog naar hun 011 nr gebeld. Het ging me dan ook al lang niet meer om het bedrag van de korting maar om een correcte factuur. Blijkbaar is dat te veel gevraagd ... spijtig.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Maurice als ik het goed heb dan had U idd nog recht op 5% korting tot de vervaldag (augustus 2008).
Gebruikersavatar
Asuske
Member
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 dec 2007, 12:14
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer

on4bam schreef:...

Ten alle spijt is Dommel zijn pluimen aant verliezen,en voor zij die nog gelukkig zijn bij Dommel..hopelijk blijft het voor jullie zo maar ik heb toch het gevoel dat de druk op de ketel bij Dommel toch een beetje te groot aant worden is :|
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

on4bam schreef:Inderdaad weer Dommelbashing, de fanboys mogen dit item overslaan :twisted:

Wat mij betreft hoort dit onder de categorie informatie en zeker niet bashing.

Ik heb in het begin zelf ook een aantal mensen doorverwezen naar Dommel en daar heb ik al verschrikkelijk veel spijt van.

Er zitten hier mensen die graag vergelijken met het buitenland en bij voorkeur met Nederland maar één ding weet ik: een bedrijf met de arrogantie van Dommel overleeft in Nederland geen jaar.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Astralon schreef:
Ik heb in het begin zelf ook een aantal mensen doorverwezen naar Dommel en daar heb ik al verschrikkelijk veel spijt van.

Er zitten hier mensen die graag vergelijken met het buitenland en bij voorkeur met Nederland maar één ding weet ik: een bedrijf met de arrogantie van Dommel overleeft in Nederland geen jaar.


Dit zijn de meest wijze woorden in heel dit f*** forum
tbscope
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 25 jul 2003, 21:48

Een beetje overdreven vind je niet?
Dit allemaal voor een maand minder met 5% korting.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Die houding zal Dommel ook hebben, maar het gaat om het principe. Explodeer de bedragen x10 of x100, laat je dat dan ook zo maar over gaan als je het idee hebt dat je er recht op hebt?
tbscope
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 25 jul 2003, 21:48

Versta mij niet verkeerd: het is een fout van Dommel.

Maar het lijkt mij eerder dat de topic starter hier eens goed tegen de stenen komt stampen (afreageren) omdat hij bij de helpdesk bot heeft gevangen.

Pech... move on.
Als het om veel geld zou gegaan hebben -> rechtzaak.
Als het om veel klanten gaat die zo worden behandeld -> class action suit (rechtzaak met z'n allen)

Er is niemand op dit forum die de topic starter kan helpen met dit probleem.
Het enige dat de topic starter en anderen kunnen doen is hun Dommel contract opzeggen.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

tbscope schreef:Een beetje overdreven vind je niet?
Dit allemaal voor een maand minder met 5% korting.


Je hebt gelijk.
Betaal 1 keer je dommelfactuur - 5% en zie wat er gebeurd.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

tbscope schreef:Versta mij niet verkeerd: het is een fout van Dommel.


Inderdaad. Het gaat er mij dan ook om (nogmaals) aan te tonen dat Dommel er alleen is om te ontvangen en niet om "I" "SERVICE" "P" te zijn

tbscope schreef:Maar het lijkt mij eerder dat de topic starter hier eens goed tegen de stenen komt stampen (afreageren) omdat hij bij de helpdesk bot heeft gevangen.


Correct. En als het dat ook maar 1 nieuwe klant kost ben ik al tevreden :evil:

tbscope schreef:Het enige dat de topic starter en anderen kunnen doen is hun Dommel contract opzeggen.


Geen commentaar :wink:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

tbscope schreef:Het enige dat de topic starter en anderen kunnen doen is hun Dommel contract opzeggen.

Is wel een goeie, doet er mij aan denken dat ik dat moet opstellen deze week, of m'n hosting hangt weer vast voor een jaar. Heb gelukkig geen ADSL bij Dommel (wel een tijd overwogen), dus de ellende van hierboven zal mij hopelijk gespaard blijven :).
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Nog even wat "side info"

Na opzeg van mijn hosting ging Dommel mij de AUTH code bezorgen zodat de nieuwe hoster mijn domein+hosting kon overzetten. Na herhaalde vragen niet gekregen. Ik heb zelf de registrar gezocht en gecontacteerd zodat het overzetten probleemloos kon verlopen.
De reden hiervan? Geen idee. Misschien om zo mijn domein te laten verlopen? Zouden ze?? :twisted:

Meon, hou daar alvast rekening mee als je opzegt.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
manu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 230
Lid geworden op: 11 nov 2008, 08:30
Bedankt: 4 keer

Je moet eens narekenen, ik vermoed dat jij aardig wat meer geld hebt uitgegeven dan die '5% korting' waard is.

Een domeinnaam die vervalt wordt eerst gedurende 40 dagen in quarantaine geplaatst; alle info op www.dns.be
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Even beetje offtopic:

Ik ben al 2 maand geen klant meer bij Dommel, maar mijn abonnement is nog steeds zichtbaar in het CRM paneel en er is nog steeds geen bevestiging gekomen op mijn aangetekende brief van 3 maanden geleden.

Wat mij opviel: ze sturen mij nog steeds proforma-facturen, maar waarom is dat in november plots 1 euro meer dan anders?? Indexering?

Afbeelding
Afbeelding

Merk ook op: bij oktober staat de "date paid" ingevuld... Ik heb helemaal niks betaald :?
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

manu schreef:Je moet eens narekenen, ik vermoed dat jij aardig wat meer geld hebt uitgegeven dan die '5% korting' waard is.


Nee hoor. Mijn transfer is perfect verlopen, no thanks to Dommel. Mijn 1e jaar domeinregistratie bij de nieuwe host is gratis en de hosting kost ook veel minder. Een eventueel ticket wordt beantwoord tussen de 10min en 1.5uur (ook in het WE/'s avonds).

Je hebt gelijk dat ik meer uitgaf dan de 5% korting. Dat was echter aan (onbeantwoorde) telefoonkosten (078nr) naar Dommel.

Ik wil gewoon een correcte factuur. Erg he?

manu schreef:Een domeinnaam die vervalt wordt eerst gedurende 40 dagen in quarantaine geplaatst; alle info op www.dns.be


Weet ik. Mijn domein is geen .be (wel .com)
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

Dommel verliest zijn pluimen met een de snelheid van het licht :lol: Een goede raad voor diegenen die overwegen naar Dommel te gaan, gewoon afblijven er zijn genoeg alternatieven op de markt waar je wel op beide oren kan slapen en gerust zal zijn dat alles goed verloopt. Als Dommel niet verandert zullen ze nog maximum 1 tot 2 jaar bestaan (als het al zolang gaat zijn).
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

svenska schreef:Even beetje offtopic:

Ik ben al 2 maand geen klant meer bij Dommel, maar mijn abonnement is nog steeds zichtbaar in het CRM paneel en er is nog steeds geen bevestiging gekomen op mijn aangetekende brief van 3 maanden geleden.

Wat mij opviel: ze sturen mij nog steeds proforma-facturen, maar waarom is dat in november plots 1 euro meer dan anders?? Indexering?

Afbeelding
Afbeelding

Merk ook op: bij oktober staat de "date paid" ingevuld... Ik heb helemaal niks betaald :?


Als ik dat screenshot bekijk is het een bevestiging dat Dommel inderdaad zo arrogant is om geen Nederlands te spreken, alle is in het engels. Gewoon een schande, hiermee overtreden ze de taalwetgeving in dit land. Daar Engels geen officiële landstaal is.
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Zambo schreef:Als ik dat screenshot bekijk is het een bevestiging dat Dommel inderdaad zo arrogant is om geen Nederlands te spreken, alle is in het engels. Gewoon een schande, hiermee overtreden ze de taalwetgeving in dit land. Daar Engels geen officiële landstaal is.

Je kan kiezen voor je inlogt op het CRM paneel tussen Nederlands en Engels... Dus geen probleem daaromtrent...

Afbeelding
Afbeelding
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

svenska schreef:
Wat mij opviel: ze sturen mij nog steeds proforma-facturen, maar waarom is dat in november plots 1 euro meer dan anders?? Indexering?


Geweigerde domiciliering?
Volgens hun systeem dan toch. Je twijfelt toch niet aan "het systeem"?
:wink:

Ik kan trouwens na 2.5 jaar nog steeds in mijn easynet mailbox. Zo snel zijn ISPs niet om klanten te schrappen.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

svenska schreef:Wat mij opviel: ze sturen mij nog steeds proforma-facturen, maar waarom is dat in november plots 1 euro meer dan anders??

1 euro is wel toevallig,het verschil tussen factuur met of zonder dommicilieering moeten betalen :idea:
svenska schreef:Merk ook op: bij oktober staat de "date paid" ingevuld... Ik heb helemaal niks betaald :?
Hun facturatieautomaat is moeilijk in te schatten
Ben je zeker dat hij het bedrag niet op een of andere manier van uw bankrekening heeft gehaald ? ? :oops:
Laatst gewijzigd door ceurrrix 11 nov 2008, 09:29, in totaal 4 gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

svenska schreef:Even beetje offtopic:

Ik ben al 2 maand geen klant meer bij Dommel, maar mijn abonnement is nog steeds zichtbaar in het CRM paneel en er is nog steeds geen bevestiging gekomen op mijn aangetekende brief van 3 maanden geleden.

Wat mij opviel: ze sturen mij nog steeds proforma-facturen, maar waarom is dat in november plots 1 euro meer dan anders?? Indexering?

Afbeelding
Afbeelding

Merk ook op: bij oktober staat de "date paid" ingevuld... Ik heb helemaal niks betaald :?


Ah de Sven

Heb dat ook voorgehad , is normaal

Die "paid" is omdat het niet is betaald :D (daarom de 2de factuur)

En de Euro erbij is omdat ze doorhebben dat je je domicilieering hebt stopgezet bij je bank dus krijg je die euro korting niet meer ;)
The eternal and true pessimist :D
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

ceurrrix schreef:1 euro is wel toevallig,het verschil tussen factuur met of zonder dommicilieering betalen :idea:

Ja idd, niet aan gedacht, het zal dat wel zijn...

ceurrrix schreef:Ben je zeker dat ze het bedrag niet op een of andere manier van uw rekening hebben gehaald ? ?

Zeker van, domicil is stopgezet eind september.
Nu staat er wel 'datum betaald', maar het is nog wel in het onderdeel 'onbetaalde proforma facturen' gezet.
Rare bedoelingen allemaal :?

Ben ik blij dat ik geen klant meer ben :wink:
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

on4bam schreef:
tbscope schreef:Een beetje overdreven vind je niet?
Dit allemaal voor een maand minder met 5% korting.


Je hebt gelijk.
Betaal 1 keer je dommelfactuur - 5% en zie wat er gebeurd.


En als je dat doet krijg je dus een factuur "onbetaald" dat ze 3 keer met een week tussen opnieuw je vragen te betalen en dan flikkeren ze je buiten , alles puur automatisch ....
The eternal and true pessimist :D
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

a3ke schreef:
svenska schreef:Even beetje offtopic:

Ik ben al 2 maand geen klant meer bij Dommel, maar mijn abonnement is nog steeds zichtbaar in het CRM paneel en er is nog steeds geen bevestiging gekomen op mijn aangetekende brief van 3 maanden geleden.

Wat mij opviel: ze sturen mij nog steeds proforma-facturen, maar waarom is dat in november plots 1 euro meer dan anders?? Indexering?

Afbeelding
Afbeelding

Merk ook op: bij oktober staat de "date paid" ingevuld... Ik heb helemaal niks betaald :?


Ah de Sven

Heb dat ook voorgehad , is normaal

Die "paid" is omdat het niet is betaald :D (daarom de 2de factuur)

En de Euro erbij is omdat ze doorhebben dat je je domicilieering hebt stopgezet bij je bank dus krijg je die euro korting niet meer ;)

@ svenska
Ik vrees dat diene opzegbrief nog niet is gelezen en u waarschijnlijk onterecht denkt ervan af te zijn.


Dommel en fanboys vinden dat allemaal normaal.

En zolang uw contract loopt maakt hun automaat nieuwe facturen. :lol:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

a3ke schreef:
on4bam schreef:
tbscope schreef:Een beetje overdreven vind je niet?
Dit allemaal voor een maand minder met 5% korting.


Je hebt gelijk.
Betaal 1 keer je dommelfactuur - 5% en zie wat er gebeurd.


En als je dat doet krijg je dus een factuur "onbetaald" dat ze 3 keer met een week tussen opnieuw je vragen te betalen en dan flikkeren ze je buiten , alles puur automatisch ....


Dus zoals jij het zegt is de beste manier om van dommel af te komen gewoon niet meer te betalen en wippen ze je zelf wel buiten ;-)
Eens buiten betaal je de laatste factuur met protest ( aangetekend schrijven ) en klaar ;-)
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Sniffie schreef:
a3ke schreef:
on4bam schreef:
tbscope schreef:Een beetje overdreven vind je niet?
Dit allemaal voor een maand minder met 5% korting.


Je hebt gelijk.
Betaal 1 keer je dommelfactuur - 5% en zie wat er gebeurd.


En als je dat doet krijg je dus een factuur "onbetaald" dat ze 3 keer met een week tussen opnieuw je vragen te betalen en dan flikkeren ze je buiten , alles puur automatisch ....


Dus zoals jij het zegt is de beste manier om van dommel af te komen gewoon niet meer te betalen en wippen ze je zelf wel buiten ;-)
Eens buiten betaal je de laatste factuur met protest ( aangetekend schrijven ) en klaar ;-)


wel , erg op te zeggen maar ik heb in augustus voor die lijn alle hoop en inspanningen opgegeven (de problemen waren al van april bezig , ik kon boostpack zogezegd niet opzeggen terwijl zij dat wel op CRM hadden staan met de BCG snelheidsupgrade van toen remember) maar daar ga ik niet verder over gaan

dan zit je natuurlijk wel wreed vast want je lijn is praktisch in het "bezit" van dommel , belgacom weigert bvb dxadsl op die lijn te zetten , zelfs scarlet kon niet aansluiten

dan stap je een bcg shop binnen en zeg je kijk , ik zou ADSL bij jullie willen , boem baf klets en 2 dagen erna internet :D

nu zijn we al dik terug 1.5 maand verder , nog steeds niks gehoord of gezien van dommel :P
The eternal and true pessimist :D
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Dat is wel een straf verhaal, maar de TS heeft gelijk, ze (dommel) moeten maar nauwkeurig zijn. Dommel permitteert zich wel veel.

Ik ben nog altijd klant bij dommel met een netconnect abo, maar als ik problemen krijg dan stuur ik direct een aangetekende brief en zet ik ook direct de domiciliëring stop.
manu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 230
Lid geworden op: 11 nov 2008, 08:30
Bedankt: 4 keer

a3ke schreef:dan stap je een bcg shop binnen en zeg je kijk , ik zou ADSL bij jullie willen , boem baf klets en 2 dagen erna internet


Als je klant wordt bij BGC dan is alles direct in orde. Indertijd problemen met Tele2 All-In door 'defect in de centrale'. Na 4 weken ging ik naar BGC-shop en op minder dan 24u had ik wonderbaarlijk terug telefoon en ADSL van BGC.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Gisteren heb ik op mijn ticket nogmaals geantwoord met de vraag om argumentatie waarom er geen korting werd toegekend. De antwoorden waren tot nu toe steeds "daarom". Blijkbaar hebben ze op de helpdesk gisteren dan toch gewerkt want nu staat het ticket niet alleen closed maar ook locked.

Hoe een deftig antwoord dat maar 2 minuten tijd hoeft te kosten bijna een half jaar aansleept. :evil: Ze doen maar....
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

on4bam,

Wat ik niet begrijp in dit hele verhaal is. Jij had vroeger een korting (staat dat ergens iets op de website van Dommel vermeld ? want ik vind dit nergens terug).

Je had 5% korting omdat je meerdere producten bij Dommel bestelde ? Correct ?

Zo ja, is het toch vrij normaal dat je je korting kwijt bent, het moment dat je die hosting bij Dommel opgezegd hebt.

Ik snap dus niet zo goed, waarom je dat maar blijft vragen. Men zegt er is geen korting. Maar jij zegt, die is er wel ? Op welke feiten basseer je je hiervoor ?
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Het is iets van: in juli zeg ik dat ik mijn hosting wil opzeggen vanaf eind augustus en dan zie ik op mijn factuur dat ik voor de maand augustus geen korting meer krijg.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Gent32m schreef:on4bam,

Wat ik niet begrijp in dit hele verhaal is. Jij had vroeger een korting (staat dat ergens iets op de website van Dommel vermeld ? want ik vind dit nergens terug).

Je had 5% korting omdat je meerdere producten bij Dommel bestelde ? Correct ?

Zo ja, is het toch vrij normaal dat je je korting kwijt bent, het moment dat je die hosting bij Dommel opgezegd hebt.

Ik snap dus niet zo goed, waarom je dat maar blijft vragen. Men zegt er is geen korting. Maar jij zegt, die is er wel ? Op welke feiten basseer je je hiervoor ?


1 klopt. Hosting + netconnect.
2. Hosting is afgelopen 13 augustus maar ik kreeg geen korting meer vanaf ik de opzegmail gestuurd had waarin ik vermelde dat niet wou verlengen. De hosting liep tot 13 augustus maar de korting werd gestopt vanaf juni, 2 maanden te vroeg dus.
Ik heb dan ook korting gekregen gedurende iets meer dan 2 jaar dat ik beide producten had.

Korting staat in mijn contract en er is mij nooit geled dat dit zou afgeschaft zijn. Had Dommel op mijn eerste ticket geantwoord dat "vanaf xx/xx/xxxx werden de voorwaarden aangepast en kunnen kortingen niet meer gegeven worden" dan was de kous af. Nu kreeg ik op mijn vraag waarom alleen "Daarom" als antwoord.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Goztow schreef:Het is iets van: in juli zeg ik dat ik mijn hosting wil opzeggen vanaf eind augustus en dan zie ik op mijn factuur dat ik voor de maand augustus geen korting meer krijg.


Nee.

In juni geef stuur ik mijn opzeg. Er lopen nog 2 maanden waar ik 2 producten afneem. Ze stoppen de korting vanaf het ogenblik dat ik mijn hosting opzeg niet wanneer het hostingabbonement afloopt.

Stel dat je een jaar op voorhand moet opzeggen en dat je het hele laatste jaar geen korting meer krijgt. Is dat dan correct?

Het gaat mij niet om die paar Euro (ik heb meer opgebeld dan dat) maar om een correcte factuur.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Sinds,:
ceurrrix schreef:
a3ke schreef:
svenska schreef:Even beetje offtopic:

Ik ben al 2 maand geen klant meer bij Dommel, maar mijn abonnement is nog steeds zichtbaar in het CRM paneel en er is nog steeds geen bevestiging gekomen op mijn aangetekende brief van 3 maanden geleden.

Wat mij opviel: ze sturen mij nog steeds proforma-facturen, maar waarom is dat in november plots 1 euro meer dan anders?? Indexering?

Afbeelding
Afbeelding

Merk ook op: bij oktober staat de "date paid" ingevuld... Ik heb helemaal niks betaald :?


Ah de Sven

Heb dat ook voorgehad , is normaal

Die "paid" is omdat het niet is betaald :D (daarom de 2de factuur)

En de Euro erbij is omdat ze doorhebben dat je je domicilieering hebt stopgezet bij je bank dus krijg je die euro korting niet meer ;)

@ svenska
Ik vrees dat diene opzegbrief nog niet is gelezen en u waarschijnlijk onterecht denkt ervan af te zijn.


Dommel en fanboys vinden dat allemaal normaal.

En zolang uw contract loopt maakt hun automaat nieuwe facturen. :lol:

horen we niet veel meer van een Dommel icoon dat denkt al 2 maanden geen klant meer te zijn ? ? :roll:

Toch niets gekregen van 't verschieten hoop ik en m'n excuses als het toch moest gebeurd zijn :oops:
Laatst gewijzigd door ceurrrix 12 nov 2008, 11:11, in totaal 2 gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Is die korting iets dat enkel in jouw contract met Dommel staat ?

Het is dus geen algemene korting (die iedereen zou kunnen krijgen)
Ik vind er namelijk niets van terug op de website van Dommel.

Als het een specifiek akkoord tussen jullie betreft. Wat zegt dit contract dan ? Misschien staat er in vermeld, dat de korting stopgezet wordt, het moment dat je "kennis geeft" van je opzeg. Dus hoe vroeger je opzegt, hoe vroeger je je korting kwijt bent.

In dat geval heeft Dommel correct gehandeld.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

ceurrrix schreef:horen we niet veel meer van een Dommel icoon dat denkt al 2 maanden geen klant meer te zijn :roll:

Ik ben dan ook al 2 maanden geen klant meer, die aangetekende brief kunnen ze niet omzeilen... Dat ze daar hun post eens lezen, en het zal wel in orde komen. De facturen die nu openstaan moeten ze corrigeren (alé, gewoon verwijderen)

Trouwens: ik weet dat ik de eerste was die Dommel hier kwam promoten, maar dat is dan ook 3 jaar geleden. Ondertussen is er van het professioneel gedrag van toendertijd niets meer te merken.

Toen kon je nog via de telefoon een technisch babbeltje slaan met de helpdesk...

Mijn overstap naar Telenet heeft ook niets te maken met service, maar met 25Mbps <-> 100GB limiet bij Telenet in een mooi pakket.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

ceurrrix,

Kun je a.u.b. eens duidelijker leren posten !

D.w.z.:
- Probeer overmatig gebruik van URL's te vermijden
- Probeer overmatig gebruik van smileys te vermijden
- Probeer ervoor te zorgen dat je vraag duidelijk naar voren komt
- Probeer je zinnen duidelijk te scheiden (spaties, enters, punt, puntkomma)
- Probeer zo weinig mogelijk vorige antwoorden op te nemen

Eens zondigen kan geen kwaad. Maar jij zondigt voortdurend en dat op alle punten. Is vreselijk moeilijk om lezen...
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Gent32m schreef:In dat geval heeft Dommel correct gehandeld.


Jeeeeeezzzzzzzz. Je zoekt wel erg ver om dommel gelijk te geven he...

En nee, de korting is niet alleen voor mij. Iedereen met meerdere producten heeft dat.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

@ svenska

Ik hoop dat Dommel hier ook alles nog eens leest en tot inzicht komt,
maar vrees dat er nog facturen gaan volgen.

:offtopic: Hiermede neem ik ook voor een tijdje afstand van het UB forum want ik word te veel vernoemd,
daar waar ik zelfs nog niets geschreven had en er iemand zwaar getroffen is door Ceurrrixfobie,wat me spijt en een tijdje wil voorkomen :oops:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

on4bam schreef:
Gent32m schreef:In dat geval heeft Dommel correct gehandeld.


Jeeeeeezzzzzzzz. Je zoekt wel erg ver om dommel gelijk te geven he...

En nee, de korting is niet alleen voor mij. Iedereen met meerdere producten heeft dat.


Het is niet zozeer een kwestie van gelijk geven. Eerder een kwestie van gemaakte afspraken. Wat staat er in het contract ? Tot hoe lang is de korting geldig ? Als je korting vervalt, bij het kenbaar maken van je opzeg, is hier toch geen vuiltje aan de lucht ?

Mijns inziens heeft Dommel je dat ook kenbaar gemaakt: "Meneer, u hebt geen recht meer op uw korting (zie je openingspost)"
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”