Coolrunner schreef:Als de mensen nu eens volgens mijn methode hadden gewerkt ipv het oorlog spelletje te spelen dan was dit al 2 maanden geleden gezien geweest
Coolrunner, alvast een pluim op je hoed voor Bettina te helpen. Na jouw onderzoek blijkt nu dat Bettina haar lijn niet geactiveerd is geraakt. Om God weet wat voor reden.
ketter schreef:@ crapiecorn tot over een paar weken kon je gewoon binnen en buiten lopen bij Dommel maar door kerels als margaas, ceurrrix en zijn 10 aliassen hier is dit gedaan.
Allé, weer iets dat we aan ceurrix en toestanden te danken hebben.
Bedankt ceurrrix
Op dat vlak geef ik Coolrunner gelijk. Wat bereiken we nu met oorlogje voeren ??? Wat ceurrrix en consorten ergens zo graag doen. Daarmee maak je je situatie alleen maar erger. Zeker niet beter.
Wat susperia schrijft, is erg (als Dommelaar keur ik dit zeker niet goed). Maar als vele mensen (zoals ceurrix en consoorten) niet liever doen dan met Dommel zijn kl*ten te rammelen. Kan ik begrijpen dat Dommel uiteindelijk minder fair good policy gaat voeren. En dan hebben we dat zelf ergens gezocht.
Hoe zou je zelf zijn ? Als je voortdurend gezeur, geklaag en ombudsdienstdreigingen naar je dak krijgt. Zou je het dan ook niet zelf hard gaan spelen ?
Als je zelf een harde actie voert, kun je een harde reactie terugverwachten. Je krijgt wat je geeft. Wil je respect krijgen, begin dan met eerst zelf respect te geven.
Bettina,
Ik ben zelf ondertussen al drie maanden klanten bij Dommel (Homeconnect). Heb ondertussen al zeker 10 keer gebeld. En daarvan 8 keer binnengeraakt.
Dit kan misschien hard klinken. Maar waarom slaag jij er niet in Dommel te bereiken ? Iets waar ik zelf en vele andere Dommelaars toch wel al geslaagd in zijn. Hoeveel keer heb je gebeld ? Heb telkens hetzelfde tijdstip gebeld (bv om 17u). Eens tussen 12u en 13u geprobeerd. Hoe lang ben je blijven wachten ? 2 minuten of langer ?
Akkoord, de slechte bereikbaarheid van Dommel kan niemand in jouw schoenen schuiven. Maar dat jij dit 3 maanden laten aanslepen hebt, is wel beetje je eigen fout.
Maar kijk, misschien (mits je nu niet terug oorlogje gaat spelen), als je even je woede wat opzij kan zetten, kan dit nog opgelost geraken.
Je actie-plan (A)
- Contact opnemen met Dommel !! (en blijf vriendelijk !)
- Vertel hen dat je op de helpdesk niet binnengeraakte. Gedurende die 3 maanden.
- Dat je nog altijd niet kan surfen en ondertussen al 3 facturen betaald heb.
- Vraag hen wat je nu moet doen, om geactiveerd te geraken.
- En of ze eventueel bereid zijn je activatiedatum 1,5 maand of de volledige termijn op te schuiven. Iedere vorm van compensatie die je van hen krijgen kan is mooi meegenomen. Krijg je er geen. Trek dan je conclusies, of je voor jezelf hiermee nog door wilt gaan (of niet)
- Aan deze "vergissing" zijn jullie beide schuldig. Jij, doordat je het zo lang hebt laten aanslepen. En Dommel doordat ze zo slecht (voor jou)bereikbaar waren.
- Als je voor jezelf een oplossing wenst, probeer dan bovenal het idee van een 'schuldige' te vergeten. En je te concentreren op het samen zoeken naar een oplossing. Wat verkeerd gelopen is, is gepasseerd. Komt niet meer terug. Focus je op de toekomst (niet het verleden).
Je actie-plan (B)
- Je hebt geen zin meer om samen met Dommel naar een oplossing te zoeken. Je vetrouwen, goesting is volledig weg.
- Dan stuur je hen een aangetekend schrijven en probeert hen in gebreke te stellen (hoewel ik niet zeker ben of je dit wel zal halen). Probeer alvast schadeloos uit je jaarcontract te geraken (dit moet wel lukken, denk ik).
- Je reeds betaalde geld zul je in dit scenario wel voorgoed kwijt zijn. De enige kans om er iets van terug te zien, is actie-plan A
Persoonlijk zou ik dan ook voor actie-plan A gaan.
Maar ik kan begrijpen dat sommigen liever optie B verkiezen.
Succes ermee!
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).