Heb er verder weinig over vernomen in de buurt, ook niet over buren die zouden overschakelen op BelgacomTV.
Maandag kregen we een Belgacomfolder in de bus waarin aangekondigd werd dat, wanneer we zouden besluiten voor BelgacomTV, we de decoder een jaar lang gratis zouden krijgen.
Nou vind ik dat toch al een vreemd aanbod, betalen voor een apparaat dat nodig is om tv mijn huis binnen te brengen? Ik heb nu kabelTV en betaal er nu toch ook niet voor?
En dan ook nog één voor elke tv!! (max 2
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Geen van de nog weinige haren op m'n hoofd die er over denkt om BelgacomTV te nemen.
Ik ben geen voetballiefhebber, wat heel goed een reden zou kunnen zijn, en ben heel tevreden over de geleverde beelden van het kabelnet, aansluitbaarheid van meerdere tv's, enz.
Bovendien hoef ik niet zonodig digitale tv.
Wat mij opviel was dat ik nergens een maandbedrag voor de dienst kon vinden.
Vanavond werd ik gebeld door een noord-nederlands klinkende dame (nederlands call-centre?)
Of ik de folder ontvangen had en of ik er iets voor voelde BelgacomTV te nemen.
Ik vroeg of er 3 tv's met verschillend programma op aangesloten en daarmee was het gesprek bijna beëindigd.
maar dan:
"bent u van plan uw vaste telefoonaansluiting komend jaar te behouden?"
mijn antwoord: "ja".
Ik wacht ontwikkelingen, mogelijkheden en aanbiedingen af en zie wel wat ik doe, dus geen concrete plannen om op te zeggen en wil me zeker niet vastleggen.
"Dan mag ik u namens Belgacom een kadootje aanbieden, we geven u een eenmalige korting van 7(?) Euro op uw abonnement, te verekenen met het abonnementsbedrag in de eerste maand van het nieuwe jaar"
"mooi", bedankt.."
Na het gesprek kreeg ik toch even een onaangenaam gevoel.
Ingegeven door verhalen die je regelmatig leest, had ik onbedoeld (maar niet formeel) toestemming gegeven voor een verlenging met een jaar?
Ben ik er ingeluisd of is dit een kadootje voor een jarenlange klant?