Ik bel nu al 3 dagen om de helpdesk van fulladsl te pakken te krijgen en telkens krijg ik de bezettoon.
Iemand ook deze problemen? Kan toch niet dat die mannen in verlof zijn he?
Fulladsl niet bereikbaar??
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
FullADSL helpdesk is outsourced ( naar IPG ), lijkt me sterk dat je daar niemand gaat vastkrijgen.
- Wicky
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 97 keer
- Bedankt: 8 keer
Zelfde probleem bij DX-Adsl (is waarschijnlijk ook hetzelfde nummer)...finchy schreef:Ik bel nu al 3 dagen om de helpdesk van fulladsl te pakken te krijgen en telkens krijg ik de bezettoon.
Iemand ook deze problemen? Kan toch niet dat die mannen in verlof zijn he?
-Eric-
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Waarschijnlijk hetzelfdesaffie schreef:Ik kan dxadsl in ieder geval opbellen hoor 078 nummer, wat is het fulladsl nummer?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Full Adsl: 078 077 165
DxAdsl: 078 077 516
Als ik naar dxadsl bel, begint er direct een bandje te spelen met: Welkom bij DxAdsl, Bienvenue chez DxAdsl, ... Dus de telefoonnummers kunnen niet hetzelfde zijn. (de helpdesk kan wel hetzelfde zijn)
Als ik naar dxadsl bel, begint er direct een bandje te spelen met: Welkom bij DxAdsl, Bienvenue chez DxAdsl, ... Dus de telefoonnummers kunnen niet hetzelfde zijn. (de helpdesk kan wel hetzelfde zijn)
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dan is er toch geen verschil, essentieel?driesve schreef:Full Adsl: 078 077 165
Ik kan het nummer ook bellen, maar het is wel telkens bezet. Wat bedoel je dan met "ik kan beide nummers opbellen"??saffie schreef:ik kan beide nummers opbellen, geen probleem?
EDIT: ok, begaaide shit, ik bel met de gsm en ik kom binnen, ik bel met de vaste en het is telkens bezet.... Ik moet erbij zeggen dat ik via de vaste VOIP bel.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Betrouwbare bron ( misschien dat het ondertussen verandert is ... maar tis alvast lange tijd zo geweest )Devilzown schreef: ?
Hoe kom je daar bij?
- Devilzown
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 59 keer
Toen ik er werkte toch niet hoor.. Daarvoor ook niet & nu ook nietditCh schreef:Betrouwbare bron ( misschien dat het ondertussen verandert is ... maar tis alvast lange tijd zo geweest )Devilzown schreef: ?
Hoe kom je daar bij?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Hun mailserver valt ook om de haverklap uit en nooit zijn er servicemeldingen te vinden op de website.
Ben er weg. "Trop is te veel en te veel is trop".
De laatste maanden ook meer dan 80 spammails per dag.
Aangetekend opgezegd, nooit een antwoord gehad niet tegenstaande dat verzoek in de brief stond.
Aangezien ze in het verleden er ook al eens in geslaagd waren om per vergissing 2x het maandgeld in te houden uitgerekend in een maand waarbij de internetconnectie tergend traag was heb ik alvast ook mijn domic. opdracht stopgezet.
Ben er weg. "Trop is te veel en te veel is trop".
De laatste maanden ook meer dan 80 spammails per dag.
Aangetekend opgezegd, nooit een antwoord gehad niet tegenstaande dat verzoek in de brief stond.
Aangezien ze in het verleden er ook al eens in geslaagd waren om per vergissing 2x het maandgeld in te houden uitgerekend in een maand waarbij de internetconnectie tergend traag was heb ik alvast ook mijn domic. opdracht stopgezet.