Voip storingen
-
- Plus Member
je hebt toch internet, dan dan doe je het via hun website www.pidpa.be. Voila, probleem opgelost.
- malinwa001
- Pro Member
- Twitter: malinawa001
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 12 keer
Dit is een probleem dat zich niet mocht stellen. Voor alles wat dommel VOIP bied is er wel een oplossing maar dat is de bedoeling niet.staartmees schreef:je hebt toch internet, dan dan doe je het via hun website www.pidpa.be. Voila, probleem opgelost.
Ik koop iets opdat het werkt
-
- Plus Member
toch al langer geweten dat VOIP-telefonie niet erg betrouwbaar is. Kijk naar de problemen van Tele2 All In of in Nederland KPNInternetplusbellen.
- klooooon
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 18 keer
staartmees schreef:toch al langer geweten dat VOIP-telefonie niet erg betrouwbaar is. Kijk naar de problemen van Tele2 All In of in Nederland KPNInternetplusbellen.
Krijg jij geld van dommel ofzo??
Dommel rules all the way bij u precies
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
sommige gebruikers hebben op alles een antwoord, en dommel is nooit in de fout. staartmees is er zo eentje.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Als ik cafépraat wil horen, ga ik wel ergens aan een toog hangen.staartmees schreef:je hebt toch internet, dan dan doe je het via hun website www.pidpa.be. Voila, probleem opgelost.
Als dit je oplossingen zijn voor problemen die zich stellen...
Ok, humoristisch is 't wel, zo'n antwoord, alleen vrees ik dat het ernstig bedoeld was.
Als je niet naar elkaar kan bellen, je woont toch allen in Belgie, wel ga dan gewoon bij elkaar op bezoek en vertel het zo. Wil je een taxi bellen: fiets naar het dichtsbijzijnde taxibedrijf, en bestel daar een taxi...
En zo kan ik nog een uurtje doorgaan met belachelijke antwoorden te geven. Ik dacht dat dit een iet of wat ernstig forum was, maar het blijkt om een afgietsel van de Muppetshow te gaan.
Laatst gewijzigd door Geuf 21 okt 2008, 20:30, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Plus Member
zeg pippo, je moet hier mijn woorden niet verdraaien! ik schrijf dat VOIP-telefonie al herhaaldelijk bewezen heeft dat het niet erg betrouwbaar is maar NERGENS dat Dommel nooit in fout is.xenne schreef:sommige gebruikers hebben op alles een antwoord, en dommel is nooit in de fout. staartmees is er zo eentje.
In plaats van je blind te staren op 'goedkoop', kan je je beter eerst eens degelijk informeren over de voor- en nadelen van een systeem. Je zult dan zien dat fax, alarmcentrales, phone-banking of toongestuurde diensten het niet doen.
Simpel even googlen op 'nadelen voip'
Laatst gewijzigd door staartmees 22 okt 2008, 07:33, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
- Bedankt: 29 keer
Hier een mooi voorbeeld.. Het lijkt wel een kopie van wat je hier op Userbase over Dommel leest:
En dan hebben we het over een grote ISP in Nederland, gewoon een KPN dochteronderneming.
http://webwereld.nl/ref/rss/53040Dinsdag 7 oktober 2008, 16:21 - De al maanden durende storingen bij de vaste telefonie van Telfort zijn te wijten aan softwareproblemen op de voipservers. Collectieve compensatie komt echter nicht in Frage.
En dan hebben we het over een grote ISP in Nederland, gewoon een KPN dochteronderneming.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Als er toch iets is wat echt niet kan is zo'n probs met (voip) telefonie, ben dus meer en meer geneigd om terug naar telenet(+vast tel) shakes te gaan, belgacom tel+ inet ( vdsl2, eventueel alternatief ook via dommel ?) gaat stukken van mensen kosten dan...
-
- Plus Member
Ook KPN IPB - KPN InternetPlusbellen - kampt al jaren met dezelfde volgens hen onverklaarbare problemen. Het forum van o.a. de Nederlandse cosnumentenbond staat er vol van. En dat is nu dé telefoon-operator van Naderland.
Even googlen op 'probleem i-talk' levert ook de gekende VOIP-problemen op.
Even googlen op 'probleem i-talk' levert ook de gekende VOIP-problemen op.
-
- Member
idd ik ook die zijn gwn downbroli schreef:*Tiituuuteeed* The person you are calling is unavailable. Please try again.
-
- Plus Member
Storing, "welkom bij het betalende nr 12...."
naar 2 dommel homeconnects hetzelfde (in oostende)
naar 2 dommel homeconnects hetzelfde (in oostende)
hier lag voip ook plat. sinds ik homeconnect heb aangegaan zit ik al meer zonder telefoon dat met.
ik heb er alvast genoeg van tickets staan al maanden open nog altijd geen antwoord.
Vandaag gebeld naar telenet om shake abonnement vanaf die actief is hier zeg ik dommel af jaar contract of niet. Opzegbrief zal verstuurd worden dat ze ermee doen wat ze willen.
Ben het nu grondig beu prima product als het werkt alleen zeer slechte service eigenlijk geen.
soms blijf je inderdaad beter waar je bent
ik heb er alvast genoeg van tickets staan al maanden open nog altijd geen antwoord.
Vandaag gebeld naar telenet om shake abonnement vanaf die actief is hier zeg ik dommel af jaar contract of niet. Opzegbrief zal verstuurd worden dat ze ermee doen wat ze willen.
Ben het nu grondig beu prima product als het werkt alleen zeer slechte service eigenlijk geen.
soms blijf je inderdaad beter waar je bent
juist antwoord gehad op mijn opzegging ze maken er blijkbaar geen probleem van dat ik nog onder contract lig.
alee voorlopig nog niet
van die siemens router zou je die eventueel kunnen gebruiken voor telenet als er een mogelijkheid is om de modem uit te schakelen en enkel als router gebruiken?
alee voorlopig nog niet
van die siemens router zou je die eventueel kunnen gebruiken voor telenet als er een mogelijkheid is om de modem uit te schakelen en enkel als router gebruiken?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
er staat ergens een optie in de router waarbij je kunt kiezen tussen 'adsl' en 'kabel'... gewoon kabel kiezen daar dus..zogro schreef:juist antwoord gehad op mijn opzegging ze maken er blijkbaar geen probleem van dat ik nog onder contract lig.
alee voorlopig nog niet
VoIP-accounts: 1 account (mislukt: 1 account)
joepie theeft weer lang geduurd . Eerst valt heel men internet uit, dat heb ik nu terug, en dan gaat telefoon niet mee. Leuk leuk... En wetende dat ik wrs via Scarlet netwerk al op adsl2+ kan :/(gemeente staat erbij)
joepie theeft weer lang geduurd . Eerst valt heel men internet uit, dat heb ik nu terug, en dan gaat telefoon niet mee. Leuk leuk... En wetende dat ik wrs via Scarlet netwerk al op adsl2+ kan :/(gemeente staat erbij)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 9 keer
Omdat je erop kan wil het nog niet zeggen dat je hoge snelheid zal halen.frado schreef:VoIP-accounts: 1 account (mislukt: 1 account)
Ik kan al heel lang op adsl2 netwerk maar ik zit 4Km van de centrale...
Dat is toch te gek voor woorden. Ik begrijp echt niet wat mensen nog zien in een product die niet werkt en waarvoor je al dat geld voor betaald maandelijks. Er zijn toch voldoende alternatieven op de markt? Tele2Allin, Telenet funkyshake, ... om er maar twee te noemen en telkens stukken goedkoper dan Dommel en met de wetenshap dat het wel werkt.frado schreef:VoIP-accounts: 1 account (mislukt: 1 account)
Kheb tbh echt geen zin in al die rompslomp met opzeggen ed. Het liefst vanal zou ik eigenlijk terug naar klassieke telefoonlijn bij Bgc, en netconnect bij dommel. Want ons alarm gaat nu ook niet over voip. Mja dan heb ik die router van siemens voor niets gekocht, aan €130... En dan kunnen ze nog moeilijk doen over de opzeg.(+ evt activatie van die bgc classic lijn+ons nr terug kunnen overnemen )Zambo schreef:Dat is toch te gek voor woorden. Ik begrijp echt niet wat mensen nog zien in een product die niet werkt en waarvoor je al dat geld voor betaald maandelijks. Er zijn toch voldoende alternatieven op de markt? Tele2Allin, Telenet funkyshake, ... om er maar twee te noemen en telkens stukken goedkoper dan Dommel en met de wetenshap dat het wel werkt.frado schreef:VoIP-accounts: 1 account (mislukt: 1 account)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 9 keer
Ik ook. Ik ga binnenkort eens bellen naar dommel.frado schreef:Kheb tbh echt geen zin in al die rompslomp met opzeggen ed. Het liefst vanal zou ik eigenlijk terug naar klassieke telefoonlijn bij Bgc, en netconnect bij dommel. Want ons alarm gaat nu ook niet over voip. Mja dan heb ik die router van siemens voor niets gekocht, aan €130... En dan kunnen ze nog moeilijk doen over de opzeg.(+ evt activatie van die bgc classic lijn+ons nr terug kunnen overnemen )Zambo schreef:Dat is toch te gek voor woorden. Ik begrijp echt niet wat mensen nog zien in een product die niet werkt en waarvoor je al dat geld voor betaald maandelijks. Er zijn toch voldoende alternatieven op de markt? Tele2Allin, Telenet funkyshake, ... om er maar twee te noemen en telkens stukken goedkoper dan Dommel en met de wetenshap dat het wel werkt.frado schreef:VoIP-accounts: 1 account (mislukt: 1 account)
-
- Plus Member
Je zal toch wat moeite moeten doen door hen een aangetekende ingebrekestelling te sturen zodat je kostenllos het contract kunt verbreken en je 130 EUR kunt terugvorderen. Doe je niets, dan gebeurt er ook niets.frado schreef:Kheb tbh echt geen zin in al die rompslomp met opzeggen ed. Het liefst vanal zou ik eigenlijk terug naar klassieke telefoonlijn bij Bgc, en netconnect bij dommel. Want ons alarm gaat nu ook niet over voip. Mja dan heb ik die router van siemens voor niets gekocht, aan €130... En dan kunnen ze nog moeilijk doen over de opzeg.(+ evt activatie van die bgc classic lijn+ons nr terug kunnen overnemen )
- SniFManS
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Die 130 euro van de modem dat ga je niet klaar krijgen vrees ik . Met het aangetekend schrijven kan je ze in gebreken stellen en u contract zonder kosten verbreken .staartmees schreef:Je zal toch wat moeite moeten doen door hen een aangetekende ingebrekestelling te sturen zodat je kostenllos het contract kunt verbreken en je 130 EUR kunt terugvorderen. Doe je niets, dan gebeurt er ook niets.frado schreef:Kheb tbh echt geen zin in al die rompslomp met opzeggen ed. Het liefst vanal zou ik eigenlijk terug naar klassieke telefoonlijn bij Bgc, en netconnect bij dommel. Want ons alarm gaat nu ook niet over voip. Mja dan heb ik die router van siemens voor niets gekocht, aan €130... En dan kunnen ze nog moeilijk doen over de opzeg.(+ evt activatie van die bgc classic lijn+ons nr terug kunnen overnemen )