![Afbeelding](http://i35.tinypic.com/2wmndb4.jpg)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
zat er eerst al op 12mb, werd dan gedowngrade naar 4mb en nu tonite terug naar 12 mb
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Echt? Ik zou helemaal niets zijn met die upload, ik download enkel.verdickt schreef:Wat interesseert mij die 9mb, heb liever 3mb up en 3mb downMadmaN schreef:nja lijkt eerder op een trage 9mbit maar enfin .. wees blijIk kan nog steeds niet overschakelen naar 9mbit/12mbit profiel .. grmbl:@
Belgacom hun type van ADSL2+ geeft maximum theoretische snelheden van 12 Mbps download en 1.5 Mbps upload (kenmerkend aan ADSL is asynchronous, wat betekent dat je veel meer download dan upload hebt, dus je wens van 3 Mbps download en 3 Mbps upload gaan tegen de beperkingen van ADSL in het algemeen inverdickt schreef:Wat interesseert mij die 9mb, heb liever 3mb up en 3mb downMadmaN schreef:nja lijkt eerder op een trage 9mbit maar enfin .. wees blijIk kan nog steeds niet overschakelen naar 9mbit/12mbit profiel .. grmbl:@
ADSL2+ van Tele2, specificaties zijn 12 Mbps download en 1024 kbps upload.Fireblade schreef:omg.. welke provider? en hoe kom jij aan meer dan 512 kbps upload?
Zowat hetzelfde als ik met Belgacom haalCorleone schreef:Arme jijkaween schreef:... 12mbps of niet, het is nog altijd meer als 2x sneller als wat ik van T2 krijg.
Your DOWNLOAD Speed:
10483 kbps or 1310 KB/sec
Your UPLOAD Speed:
685 kbps or 86 KB/sec
Yup, en T2 doet het officieel _niet_ meer. Da's het ironische van de zaak.apostasia schreef:dommel doet dit ookFireblade schreef:omg.. welke provider? en hoe kom jij aan meer dan 512 kbps upload?
11652 down, 894 up
Idd geen limiet , het allerbelangrijkste voor mij , kwil zelfs ni uitrekenen hoeveel het me had gekost bij BGC vorige maand want toen heb ik 172GB verzetGoztow schreef:Zowat hetzelfde als ik met Belgacom haalCorleone schreef:Arme jijkaween schreef:... 12mbps of niet, het is nog altijd meer als 2x sneller als wat ik van T2 krijg.
Your DOWNLOAD Speed:
10483 kbps or 1310 KB/sec
Your UPLOAD Speed:
685 kbps or 86 KB/sec
. Alleen heb jij geen datalimiet
.