wooot terug op volle snelheid
Echt? Ik zou helemaal niets zijn met die upload, ik download enkel.verdickt schreef:Wat interesseert mij die 9mb, heb liever 3mb up en 3mb downMadmaN schreef:nja lijkt eerder op een trage 9mbit maar enfin .. wees blij Ik kan nog steeds niet overschakelen naar 9mbit/12mbit profiel .. grmbl:@
Behalve die 1ne mp3 die ik af en toe via MSN verstuur dan ofzo
Belgacom hun type van ADSL2+ geeft maximum theoretische snelheden van 12 Mbps download en 1.5 Mbps upload (kenmerkend aan ADSL is asynchronous, wat betekent dat je veel meer download dan upload hebt, dus je wens van 3 Mbps download en 3 Mbps upload gaan tegen de beperkingen van ADSL in het algemeen in ).verdickt schreef:Wat interesseert mij die 9mb, heb liever 3mb up en 3mb downMadmaN schreef:nja lijkt eerder op een trage 9mbit maar enfin .. wees blij Ik kan nog steeds niet overschakelen naar 9mbit/12mbit profiel .. grmbl:@
Maar Belgacom mocht volgens sommige van BIPT de upload niet upgraden waardoor mensen simpel weg op de ADSL Lite upload snelheid blijven terwijl ze makkelijk 1.5 Mbps upload kunnen krijgen.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
ADSL2+ van Tele2, specificaties zijn 12 Mbps download en 1024 kbps upload.Fireblade schreef:omg.. welke provider? en hoe kom jij aan meer dan 512 kbps upload?
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Zowat hetzelfde als ik met Belgacom haal . Alleen heb jij geen datalimiet .Corleone schreef:Arme jijkaween schreef:... 12mbps of niet, het is nog altijd meer als 2x sneller als wat ik van T2 krijg.
Your DOWNLOAD Speed:
10483 kbps or 1310 KB/sec
Your UPLOAD Speed:
685 kbps or 86 KB/sec
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Yup, en T2 doet het officieel _niet_ meer. Da's het ironische van de zaak.apostasia schreef:dommel doet dit ookFireblade schreef:omg.. welke provider? en hoe kom jij aan meer dan 512 kbps upload?
11652 down, 894 up
Het gaat me gewoon over het feit dat je bij de andere providers tenminste dit soort producten nog kan aanvragen (of je het krijgt is een ander verhaal) en je dus weet waar je aan toe bent, terwijl de product specs van Corleone officieel niet eens meer bestaan of allersinds niet meer beschikbaar zijn voor de normale gebruiker of nieuwe abo.
En mijn excuses voor het onbeleefde topic-hijacking.
Idd geen limiet , het allerbelangrijkste voor mij , kwil zelfs ni uitrekenen hoeveel het me had gekost bij BGC vorige maand want toen heb ik 172GB verzetGoztow schreef:Zowat hetzelfde als ik met Belgacom haal . Alleen heb jij geen datalimiet .Corleone schreef:Arme jijkaween schreef:... 12mbps of niet, het is nog altijd meer als 2x sneller als wat ik van T2 krijg.
Your DOWNLOAD Speed:
10483 kbps or 1310 KB/sec
Your UPLOAD Speed:
685 kbps or 86 KB/sec
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Als ik het goed begrijp, is dat inderdaad voor velen van ons, ongeacht de ISP in kwestie, maar zeer de vraag : zeker wanneer het niet gaat over een Bruo/eigen netwerk soort oplossing.
Bij Broba's valt de uiteindelijke beslissing blijkbaar bij de netbeheerder (BGC) en diens' lijnkwaliteits-eisen om een ADSL2+ activatie uit te voeren zijn zeker niet voor iedereen aanwezig. Met mijn +/-2.3 km van de centrale val ik er waarschijnlijk al uit de boot, hoewel -puur technisch gezien- ADSL2+ dan wel degelijk nog steeds zinvol en correct in te zetten valt.
Daarom denk ik ook dat het voor velen van ons realistisch gezien eerder hopen is op een zo snel mogelijke opening van het hele VDSL2-referentie aanbod, al was het maar omdat BGC ook nooit een geheim heeft gemaakt van hun houding dat ADSL2+ als mainstream oplossing niet in hun plaatje past.
Bij Broba's valt de uiteindelijke beslissing blijkbaar bij de netbeheerder (BGC) en diens' lijnkwaliteits-eisen om een ADSL2+ activatie uit te voeren zijn zeker niet voor iedereen aanwezig. Met mijn +/-2.3 km van de centrale val ik er waarschijnlijk al uit de boot, hoewel -puur technisch gezien- ADSL2+ dan wel degelijk nog steeds zinvol en correct in te zetten valt.
Daarom denk ik ook dat het voor velen van ons realistisch gezien eerder hopen is op een zo snel mogelijke opening van het hele VDSL2-referentie aanbod, al was het maar omdat BGC ook nooit een geheim heeft gemaakt van hun houding dat ADSL2+ als mainstream oplossing niet in hun plaatje past.
Laatst gewijzigd door kaween 27 okt 2008, 21:43, in totaal 1 gewijzigd.