Ben ik de enige?
Ik heb zonet in de grote homeconnect topic gelezen dat er mensen zijn die binnen de 27 minuten antwoord kregen op hun vraag.
Ik heb nog een ticket open van vorige week maandag om te vragen of ze aub mijn geld teruggeven omdat ik al 3 weken(!) geen internet of telefonie heb.
Verder heb ik een support ticket dat al openstaat sinds 30 september, waar nog geen antwoord op is gegeven.
Door de weken heen heb ik uren in wacht gestaan, tot groot jolijt van mijn collega's die het allemaal veel grappiger vinden dan ik.
Als ik dan iemand aan de lijn krijg, jongeman met nederlands accent en de laatste keer een vrouw. Word ik niet echt meteen verder geholpen.
De jongeman stond erop dat alles zou moeten werken. Mijn modem maakt nochthans geen verbinding.
Brand het ADSL lampje? JA
Brand het online lampje? JA
Het zou toch moeten werken, bent u zeker dat u het wachtwoord juist heeft overgetypt *zucht* JA
De jonge vrouw heeft vorige week vrijdag mijn wachtwoord aangepast... Ik vraag me af waarom, ik had duidelijk gezegd dat ik nog niet tot verificatie ben gekomen.
Bij het testten van de verbinding gebeuren 3 dingen:
- Is de modem online?
- Kan de modem communiceren met de telefooncentrale?
- Mag jij wel binnen bij schedom?
Stap 1 gebeurd meteen, stap 2 faalde vroeger na 3 minuten, en nu meteen.
Ik zit echt met de handen in het haar, volledig gefrustreerd omdat niemand mij echt voorthelpt.
De jongeman heeft me nog gezegd dat hij het probleem ging escaleren naar de sysadmin/eigenaar en die zou mij terugbellen....
wat natuurlijk helemaal niet gebeurd is.
De post is een beetje langer geworden dan ik wou maar toch,
Ben ik de enige die na 3 weken niet kan verbinden? Die verschillende dagen uren in de wacht staat voor niets?
Ben ik de enige waar blijkbaar geen goede oplossing voor gevonden kan worden?
Ik heb nog een ticket open van vorige week maandag om te vragen of ze aub mijn geld teruggeven omdat ik al 3 weken(!) geen internet of telefonie heb.
Verder heb ik een support ticket dat al openstaat sinds 30 september, waar nog geen antwoord op is gegeven.
Door de weken heen heb ik uren in wacht gestaan, tot groot jolijt van mijn collega's die het allemaal veel grappiger vinden dan ik.
Als ik dan iemand aan de lijn krijg, jongeman met nederlands accent en de laatste keer een vrouw. Word ik niet echt meteen verder geholpen.
De jongeman stond erop dat alles zou moeten werken. Mijn modem maakt nochthans geen verbinding.
Brand het ADSL lampje? JA
Brand het online lampje? JA
Het zou toch moeten werken, bent u zeker dat u het wachtwoord juist heeft overgetypt *zucht* JA
De jonge vrouw heeft vorige week vrijdag mijn wachtwoord aangepast... Ik vraag me af waarom, ik had duidelijk gezegd dat ik nog niet tot verificatie ben gekomen.
Bij het testten van de verbinding gebeuren 3 dingen:
- Is de modem online?
- Kan de modem communiceren met de telefooncentrale?
- Mag jij wel binnen bij schedom?
Stap 1 gebeurd meteen, stap 2 faalde vroeger na 3 minuten, en nu meteen.
Ik zit echt met de handen in het haar, volledig gefrustreerd omdat niemand mij echt voorthelpt.
De jongeman heeft me nog gezegd dat hij het probleem ging escaleren naar de sysadmin/eigenaar en die zou mij terugbellen....
wat natuurlijk helemaal niet gebeurd is.
De post is een beetje langer geworden dan ik wou maar toch,
Ben ik de enige die na 3 weken niet kan verbinden? Die verschillende dagen uren in de wacht staat voor niets?
Ben ik de enige waar blijkbaar geen goede oplossing voor gevonden kan worden?
-
- Pro Member
- Berichten: 425
- Lid geworden op: 03 jul 2008, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 9 keer
Heb je een telefooncentrale achter de router hangen?
Kan je proberen te pingen naar 66.249.93.104
Geef eens de output van ipconfig /all (Ingeven in dosprompt wat is op te roepen door start > run > cmd
Kan je proberen te pingen naar 66.249.93.104
Geef eens de output van ipconfig /all (Ingeven in dosprompt wat is op te roepen door start > run > cmd
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
van waar ben je..?
als je in de buurt bent wil ik wel is komen zien..
als je in de buurt bent wil ik wel is komen zien..
de router hangt rechtsreeks aan de adsl-lijn, ik zal de ping / output straks thuis proberen en op een usb stickje zetten ofzo, dan kan ik het morgenvroeg postenrpr schreef:Heb je een telefooncentrale achter de router hangen?
Kan je proberen te pingen naar 66.249.93.104
Geef eens de output van ipconfig /all (Ingeven in dosprompt wat is op te roepen door start > run > cmd
Ekeren-Donk (Antwerpen Noord)icekiller2k6 schreef:van waar ben je..?
als je in de buurt bent wil ik wel is komen zien..
-
- Starter
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 24 sep 2008, 22:25
Al 12 dagen zonder antwoord op 3 open tickets... oh zo leuk...
ban van Antwerpen, paardenmarkt en al 3 weken niks dommel...
goeie raad: niet bellen, geldverkwisting...
ban van Antwerpen, paardenmarkt en al 3 weken niks dommel...
goeie raad: niet bellen, geldverkwisting...
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
hmmzz kom ik niet dagdagelijks vrees ik.. kom daar pas de 22ste voorbij en hoop dat het tegen dan al opgelost is...
- Sasuke
- Elite Poster
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
SL33PY schreef:de router hangt rechtsreeks aan de adsl-lijn, ik zal de ping / output straks thuis proberen en op een usb stickje zetten ofzo, dan kan ik het morgenvroeg postenrpr schreef:Heb je een telefooncentrale achter de router hangen?
Kan je proberen te pingen naar 66.249.93.104
Geef eens de output van ipconfig /all (Ingeven in dosprompt wat is op te roepen door start > run > cmd
Na hedde toch wel pech gehad, ik was daarstraks om 18u00 op de noorderlaanicekiller2k6 schreef:van waar ben je..?
als je in de buurt bent wil ik wel is komen zien..
Maarre, graag de output, want als het lampeke van ADSL én "online" brand, dan is het dommel/internet stukske volgens mij OK.
grtz,
Sasuke
Ekeren-Donk (Antwerpen Noord)
Als deze topic op 21 oktober nog open staat, ben ik er nog niet in geslaagd om een verbinding te makenicekiller2k6 schreef:hmmzz kom ik niet dagdagelijks vrees ik.. kom daar pas de 22ste voorbij en hoop dat het tegen dan al opgelost is...
Tot mijn grote spijt gisteren vergeten te checken, moeten overwerken en moeder de vrouw was the sims aan't spelen
Maar ik heb voor vandaag ne reminder in mijne foon gestoken, zal het nie meer vergeten!
Misschien ook interessant:
Die instellingen heb ik dus ingevoerd (maar dan met de juiste username / password combinatie)Geachte,
Hierbij de procedure voor handmatige activatie:
- Controleer of het modem correct volgens de instructie is aangesloten en of het
ADSL lampje groen oplicht zonder te knipperen.
Als het ADSL lampje blijft knipperen heef u geen signaal op uw lijn of het modem is
niet juist aangesloten.
- Reset uw Siemens modem aan de onderkant met een paperclip, 10 seconden inhouden
totdat de PHONE lampjes gaan branden.
- Ga in uw internetbrowser naar de pagina http://192.168.2.1
- Het wachtwoord is admin, gelieve dit niet te wijzigen.
- Ga naar het tabblad "basis instellingen" nadat u uw land en tijdsinstellingen
heeft gekozen.
- Als basis instellingen vult u in:
Protocol: PPPoE
Gebruikersnaam zoals in de brief, bijvoorbeeld dsl1234@schedom
(let op de juiste schrijfwijze met"sch" en eindigen zonder .be)
Wachtwoord: zoals in de brief, let op kleine en grote letters / cijfers.
NTU: 1492
Lijnmodus: Automatisch
Encapsulation: LLC
QoS Class: UBR
VPI/VCI: 8 / 35
Verbindingsmodus: Altijd aan
PPPoE: dooroer Uit
UPnP: Aan
- Vervolgens klikt u enkel op TEST INSTELLINGEN en zal het modem verbinding gaan
maken. (U krijgt een Pop-up)
U kunt nu de pagina volledig afsluiten (gelieve verder geen andere gegevens meer in
te vullen).
Het online lampje gaat na enkele seconden branden en u heeft verbinding met het
internet.
Mocht dit niet lukken dan is de oorzaak in 99% van de gevallen fout ingevoerde
gegevens. Gelieve in dat geval nogmaals de ingevoerde gegevens na te lopen.
De (VOip) telefonie komt na enkele uren in orde (uiterlijk binnen 4 uren). Gelieve
het modem daarom de komende 4 uren niet uit te schakelen.
Vanuit onze servers zullen uw telefonie instellingen in uw modem geprogrammeerd
worden. Het modem zal daarom enkele malen opnieuw opstarten.
Veel plezier met uw Homeconnect ADSL!
Zoals ik al heb gepost gaat het steeds fout bij het testen van de verbinding en dan met name met de tweede stap.
Mijn OS = Vista
Ik zal vanavond eens naar google pingen, maar ik verwacht dat hij gewoon time-outs gaat geven
-
- Member
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 02 jul 2008, 22:21
- Bedankt: 2 keer
Geef eventueel een seintje aan mij, ikzelf ben van Ekeren. (kort aan't Veltwijckpark)
Wil wel eens komen zien. (zit in "den IT")
groeten,
Kris
Wil wel eens komen zien. (zit in "den IT")
groeten,
Kris
Ik ook :/sn00zerman schreef:Geef eventueel een seintje aan mij, ikzelf ben van Ekeren. (kort aan't Veltwijckpark)
Wil wel eens komen zien. (zit in "den IT")
groeten,
Kris
maar dan wel de software zijde
Net Dommel helpdesk nog eens kunnen bereiken.
De jongeman aan de lijn heeft (nog maar eens) een intern ticket opgesteld om door te geven aan (nu een andere) systeem admin die de logs en db stuff gaat nakijken... ik heb geen idee waarom, want daar gaat niets instaan, ik heb nog geen verbinding gehad.
Hij vroeg om is te proberen met een andere adsl modem, maar dat heb ik niet :/
Ik zou toch eens vragen aan een kennis om even een modem te lenen om te testen.
Ik heb hier ook een probleem gehad.
Mijn modem was verbonden, ik had een IP van dommel, als dns gebruikte ik opendns. Maar ik had op geen enkele pc internet. Alle configs in de modem waren goed.
Voor ik bel om hulp te vragen verwissel ik steeds de splitters, kabels nakijken en probeer ik een reserve modem. Toen ik deze aansloot had ik plots internet.
Het kan zijn dat dit niets oplost voor jouw, maar het sluit toch alweer een mogelijkheid uit.
Ik heb hier ook een probleem gehad.
Mijn modem was verbonden, ik had een IP van dommel, als dns gebruikte ik opendns. Maar ik had op geen enkele pc internet. Alle configs in de modem waren goed.
Voor ik bel om hulp te vragen verwissel ik steeds de splitters, kabels nakijken en probeer ik een reserve modem. Toen ik deze aansloot had ik plots internet.
Het kan zijn dat dit niets oplost voor jouw, maar het sluit toch alweer een mogelijkheid uit.
Afstand centrale ~1,7km
Ik zit momenteel aan de pc van mijn lieftallige buurvrouw zodat ik mijn bevindingen kan doorsturen.
Ik ben even langs Forcom geweest en ik heb daar snel even een modem/router opgepikt om dus te testen of het aan de modem ligt of aan de connectie. Voordat ik dat heb gedaan heb ik zoals jullie vroegen met mijn gigaset box de ipconfig laten lopen, proberen te pingen naar google en een tracert gedaan.
Daarna, omdat alles faalde heb ik de nieuwe modem aangesloten.
De resultaten van dit alles:
Ik heb ook de ruiswaarden erbij gezet, ik weet dat je op die manier kan bepalen hoe snel/traag/(on)stabiel de verbinding zou moeten zijn.
Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite.
Ik ben even langs Forcom geweest en ik heb daar snel even een modem/router opgepikt om dus te testen of het aan de modem ligt of aan de connectie. Voordat ik dat heb gedaan heb ik zoals jullie vroegen met mijn gigaset box de ipconfig laten lopen, proberen te pingen naar google en een tracert gedaan.
Daarna, omdat alles faalde heb ik de nieuwe modem aangesloten.
De resultaten van dit alles:
En nog steeds geen internet thuisD:\>ipconfig /all
Windows IP Configuration
Host Name . . . . . . . . . . . . : Forcom
Primary Dns Suffix . . . . . . . :
Node Type . . . . . . . . . . . . : Hybrid
IP Routing Enabled. . . . . . . . : No
WINS Proxy Enabled. . . . . . . . : No
Ethernet adapter Local Area Connection:
Connection-specific DNS Suffix . :
Description . . . . . . . . . . . : Realtek RTL8168B/8111B Family PCI-E Gigab
it Ethernet NIC (NDIS 6.0)
Physical Address. . . . . . . . . : 00-1A-4D-4C-1C-25
DHCP Enabled. . . . . . . . . . . : No
Autoconfiguration Enabled . . . . : Yes
Link-local IPv6 Address . . . . . : fe80::854:c0a8:e571:95bb%8(Preferred)
IPv4 Address. . . . . . . . . . . : 192.168.2.103(Preferred)
Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Default Gateway . . . . . . . . . : 192.168.2.1
DNS Servers . . . . . . . . . . . : 192.168.2.1
NetBIOS over Tcpip. . . . . . . . : Enabled
Tunnel adapter Local Area Connection* 6:
Media State . . . . . . . . . . . : Media disconnected
Connection-specific DNS Suffix . :
Description . . . . . . . . . . . : isatap.{E56D0483-08F4-4379-BB3C-B55DC22AD
E15}
Physical Address. . . . . . . . . : 00-00-00-00-00-00-00-E0
DHCP Enabled. . . . . . . . . . . : No
Autoconfiguration Enabled . . . . : Yes
Tunnel adapter Local Area Connection* 7:
Media State . . . . . . . . . . . : Media disconnected
Connection-specific DNS Suffix . :
Description . . . . . . . . . . . : Teredo Tunneling Pseudo-Interface
Physical Address. . . . . . . . . : 02-00-54-55-4E-01
DHCP Enabled. . . . . . . . . . . : No
Autoconfiguration Enabled . . . . : Yes
D:\>ping 66.249.93.104
Pinging 66.249.93.104 with 32 bytes of data:
Reply from 192.168.2.1: Destination net unreachable.
Reply from 192.168.2.1: Destination net unreachable.
Reply from 192.168.2.1: Destination net unreachable.
Reply from 192.168.2.1: Destination net unreachable.
Ping statistics for 66.249.93.104:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
D:\>tracert 66.249.93.104
Tracing route to 66.249.93.104 over a maximum of 30 hops
1 sx762.dummy.porta.siemens.net [192.168.2.1] reports: Destination net unrea
chable.
Trace complete.
D:\>
edimax status:
Downstream Upstream
SNR Margin
:
20.5 17.0 db
Line Attenuation
:
41.5 20.0 db
Data Rate
:
4640 512 kbps
op mijn nieuwe edimax adsl router :
>> Testing Ethernet LAN connection ...
PASS
>> Testing ADSL Synchronization .
PASS
>> Testing ATM OAM segment ping ...
FAIL
>> Testing ATM OAM end to end ping ...
FAIL
>> Ping Primary Domain Name Server .
SKIPPED
>> Ping www.yahoo.com ...
FAIL
System Log:
1/1/2000 0:10:12> Call Failed
1/1/2000 0:10:24> Connect() to NTP server fail
1/1/2000 0:10:24> adjTimeTask fail: id = 11, ip = c02bf412
1/1/2000 0:10:24> No DNS server available
1/1/2000 0:10:24> Last errorlog repeat 10 Times
1/1/2000 0:10:24> adjTimeTask fail: no server available
1/1/2000 0:10:24> adjtime task pause 1 day
1/1/2000 0:10:42> Call Failed
1/1/2000 0:10:46> MPOA Link Down
1/1/2000 0:10:46> mpoaChannDown: ch<0> null iface
1/1/2000 0:11:12> Call Failed
Ik heb ook de ruiswaarden erbij gezet, ik weet dat je op die manier kan bepalen hoe snel/traag/(on)stabiel de verbinding zou moeten zijn.
Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
als dommel klant mag je natuurlijk niet verwachten dat belgacom je uit de nood gaat helpen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Premium Member
- Berichten: 645
- Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37
ben geen IT'er, maar het lijkt mij een ATM probleem te zijn? In dat geval zal dommel BGC moeten contacteren voor een interventie. Ergens iets verkeerd aangesloten.
Ben wel geen IT'er, maar dat is wat het mij lijkt te zijn..
Ben wel geen IT'er, maar dat is wat het mij lijkt te zijn..
BGC?
nvm: belgacom dus :/
Ik ben is gaan horen bij de hardware mensen hier op de firma. Blijkbaar is "ATM OAM" een modem commando
ik heb er dan op ge-googled blijkt dat wanneer je deze test faalt, niet gekend bent op het netwerk.
Ook tof, ik heb dommel zijn online 'lijntest' eens uitgevoerd, weetjewel waar je je telefoonnummer invult en dan krijg je te horen of je al dan niet aansluitbaar bent bij dommel.
Ik snap er steeds minder van :s
nvm: belgacom dus :/
Ik ben is gaan horen bij de hardware mensen hier op de firma. Blijkbaar is "ATM OAM" een modem commando
ik heb er dan op ge-googled blijkt dat wanneer je deze test faalt, niet gekend bent op het netwerk.
Ook tof, ik heb dommel zijn online 'lijntest' eens uitgevoerd, weetjewel waar je je telefoonnummer invult en dan krijg je te horen of je al dan niet aansluitbaar bent bij dommel.
sinds mijn telefoonnummer een dommel nummer is zou ik denken dat die test toch positief zou lopen?het nummer dat u ingaf is spijtig genoeg niet aansluitbaar
het spijt ons, maar de installatie van een internetaansluiting is niet mogelijk op het nummer dat u invoerde! gelieve te verifieren of het nummer correct is en of deze lijn een actieve belgacom telefoonlijn is. in geval van een isdn-lijn dient u steeds een test uit te voeren op het hoofdnummer.
Ik snap er steeds minder van :s
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
die test geld enkel als je een telefoon abbonement hebt bij Belgacom.SL33PY schreef:BGC?
nvm: belgacom dus :/
Ik ben is gaan horen bij de hardware mensen hier op de firma. Blijkbaar is "ATM OAM" een modem commando
ik heb er dan op ge-googled blijkt dat wanneer je deze test faalt, niet gekend bent op het netwerk.
Ook tof, ik heb dommel zijn online 'lijntest' eens uitgevoerd, weetjewel waar je je telefoonnummer invult en dan krijg je te horen of je al dan niet aansluitbaar bent bij dommel.
sinds mijn telefoonnummer een dommel nummer is zou ik denken dat die test toch positief zou lopen?het nummer dat u ingaf is spijtig genoeg niet aansluitbaar
het spijt ons, maar de installatie van een internetaansluiting is niet mogelijk op het nummer dat u invoerde! gelieve te verifieren of het nummer correct is en of deze lijn een actieve belgacom telefoonlijn is. in geval van een isdn-lijn dient u steeds een test uit te voeren op het hoofdnummer.
Ik snap er steeds minder van :s
Dommel gebruikt 'rawcopper' dus heb je _geen_ telefoon nummer bij belgacom. Daarom dat die lijntest failt, probeer maar op adres.. dan werkt het 'wel'
Heb je daar een url voor?icekiller2k6 schreef: die test geld enkel als je een telefoon abbonement hebt bij Belgacom.
Dommel gebruikt 'rawcopper' dus heb je _geen_ telefoon nummer bij belgacom. Daarom dat die lijntest failt, probeer maar op adres.. dan werkt het 'wel'
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
https://sunlight.schedom-europe.net/asp ... keuze.aspxSL33PY schreef:Heb je daar een url voor?icekiller2k6 schreef: die test geld enkel als je een telefoon abbonement hebt bij Belgacom.
Dommel gebruikt 'rawcopper' dus heb je _geen_ telefoon nummer bij belgacom. Daarom dat die lijntest failt, probeer maar op adres.. dan werkt het 'wel'
dan nee kiezen..
duurde wel even voor er resultaat kwam:
op uw telefoonlijn is het momenteel mogelijk om een van volgende all-in-one aansluitingen te bestellen:
- adsl homeconnect: maximum downloadsnelheid tot 12.0 mbit/sec en upload maximaal aan 448 kbit/sec
De ombudsdienst heeft al laten weten dat dommel 1 maand de tijd heeft om een antwoord te geven op hun schrijven. Ik hoop alleen dat het niet zo ver gaat en dat er een oplossing is voordat die maand voorbij is.
Mijn leven staat precies op pauze, omdat ik geen telefoon of internet heb. Voor dat iemand anders er mee afkomt, ik heb misschien wel een gsm, maar die is pre-paid, omdat ik weet dat ik anders torenhoge rekeningen krijg. Ik spendeer mijn geld liever aan andere dingen (PS3 games bijvoorbeeld )
I.p.v. te zeuren ga ik proberen positief te blijven en hoop dat dit gedoe niet te lang meer aanhoud.
Mijn leven staat precies op pauze, omdat ik geen telefoon of internet heb. Voor dat iemand anders er mee afkomt, ik heb misschien wel een gsm, maar die is pre-paid, omdat ik weet dat ik anders torenhoge rekeningen krijg. Ik spendeer mijn geld liever aan andere dingen (PS3 games bijvoorbeeld )
I.p.v. te zeuren ga ik proberen positief te blijven en hoop dat dit gedoe niet te lang meer aanhoud.
Ik dacht "We zijn al weer een weekje verder, tijd voor een update"
Dommel gisteren aan de lijn gehad, minder dan 2 minuten in wacht gehangen.
soit,
Nogmaals een vriendelijke persoon met Nederlands accent aan de lijn en die zag dat er een ticket was opgesteld voor de sys engineer. Hij vertelde me dat dit ticket is opgenomen en "waarschijnlijk" binnen de 2 werkdagen behandeld ging worden.
Ik moet dus gewoon elke dag als ik vermoeid terugkom van mijn werk even checken of de modem als bij wonder nu wel een verbinding maakt
Dus in het kort: 4 weken later nog altijd geen telefonie of internet @ my house... goe bezig!
Dommel gisteren aan de lijn gehad, minder dan 2 minuten in wacht gehangen.
soit,
Nogmaals een vriendelijke persoon met Nederlands accent aan de lijn en die zag dat er een ticket was opgesteld voor de sys engineer. Hij vertelde me dat dit ticket is opgenomen en "waarschijnlijk" binnen de 2 werkdagen behandeld ging worden.
Ik moet dus gewoon elke dag als ik vermoeid terugkom van mijn werk even checken of de modem als bij wonder nu wel een verbinding maakt
Dus in het kort: 4 weken later nog altijd geen telefonie of internet @ my house... goe bezig!
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
zoveel geduld zou ik toch ook niet hebben. stel ze in gebreke en ga eldersSL33PY schreef:Dus in het kort: 4 weken later nog altijd geen telefonie of internet @ my house... goe bezig!
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Dat is inderdaat de betere oplossing alleen weet je niet wat je nog gaat tegen komen dan . Heb al wat zever gehad met providers die niet leveren wat ze beloven op papier en ja heb ze altijd al buiten gezwierd ook . Maar eerlijk gezegt ben ik het kotsbeu da je als klant niks kan beginenn en altijd de dupe bent . Ombudsdienst is ook maar prul want die hebben geen gezag als de provider al niet reageerd is de kous al af.xenne schreef:zoveel geduld zou ik toch ook niet hebben. stel ze in gebreke en ga eldersSL33PY schreef:Dus in het kort: 4 weken later nog altijd geen telefonie of internet @ my house... goe bezig!
Dus wat is het beste ?! Waar krijg je het zelfde dat wel werkt voor dit geld?
- metal
- Elite Poster
- Berichten: 767
- Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
- Locatie: mol
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Da krijgde nergens. Nu maandag zeg ik dommel ook op. Ben het beu om te wachten tot ze mijn verbinding eindelijk verhuizen. Ik ga nu maar naar telenet denk ik want ik wou eigenlijk eerst naar dxadsl gaan maar daar zit ik 5.5 km van de centrale dusja. Kzal met iets minder datavolume moeten gaan leven spijtig genoeg, maar dommel heeft al genoeg met mijn kl*ten gespeeld.
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Heb vorige week nog gebeld met dommel betreft mijn telefoon probleem en moet zeggen dat de uitleg op niets trok.Als het eind november niet is opgelost dan stap ik ook over . En vermoedelijk ook naar telenet XXL pakken en free phonemetal schreef:Da krijgde nergens. Nu maandag zeg ik dommel ook op. Ben het beu om te wachten tot ze mijn verbinding eindelijk verhuizen. Ik ga nu maar naar telenet denk ik want ik wou eigenlijk eerst naar dxadsl gaan maar daar zit ik 5.5 km van de centrale dusja. Kzal met iets minder datavolume moeten gaan leven spijtig genoeg, maar dommel heeft al genoeg met mijn kl*ten gespeeld.
-
- Pro Member
- Berichten: 316
- Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
- Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
- Bedankt: 29 keer
Aangezien je 5 km van de centrale zit kun je beter naar Telenet gaan of op VDSL wachten want het geeft anders toch alleen maar gezever.Sniffie schreef:Heb vorige week nog gebeld met dommel betreft mijn telefoon probleem en moet zeggen dat de uitleg op niets trok.Als het eind november niet is opgelost dan stap ik ook over . En vermoedelijk ook naar telenet XXL pakken en free phonemetal schreef:Da krijgde nergens. Nu maandag zeg ik dommel ook op. Ben het beu om te wachten tot ze mijn verbinding eindelijk verhuizen. Ik ga nu maar naar telenet denk ik want ik wou eigenlijk eerst naar dxadsl gaan maar daar zit ik 5.5 km van de centrale dusja. Kzal met iets minder datavolume moeten gaan leven spijtig genoeg, maar dommel heeft al genoeg met mijn kl*ten gespeeld.
Heeft verder niets met dommel te maken maar dat zijn nu eenmaal de nadelen van ADSL.
Hoewel ik persoonlijk liever onbeperkt op een 2.2 of een 1.1 profiel zou zitten dan op een snelle telenet lijn met een datalimiet en achterlijk hoge abonnements en telefonie tarieven.
- metal
- Elite Poster
- Berichten: 767
- Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
- Locatie: mol
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Die 5.5 km heb ik gekregen van dxadsl, maar die zitten op een ander netwerk. Van dommel krijg ik zelfs geen antwoord. en via hun site als ge op nummer ziet of op adres dan krijgde 2 verschillende resultaten. Dus daar ben ik ook al niks mee.
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
4.6 zou je toch moeten halen zenne ! Ik heb hier zonder problemen een 4.6 profiel dat heel stabiel is . Je moet niet altijd toestemmen dat je ze zomaar op een lager profiel zetten . Meestel zit er wel een oud stuk in de telefooncentrale van belgacom dat ze simpel kunnen vervangen, dat dan de snelheid enorm kan verbeteren en de stabiliteit ook.metal schreef:Die 5.5 km heb ik gekregen van dxadsl, maar die zitten op een ander netwerk. Van dommel krijg ik zelfs geen antwoord. en via hun site als ge op nummer ziet of op adres dan krijgde 2 verschillende resultaten. Dus daar ben ik ook al niks mee.
- AnD
- Elite Poster
- Berichten: 3824
- Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
- Locatie: Hasselt
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Ik heb een tijdje terug ook eens een mail gestuurd naar dxadsl en ik zei dat ik op 5.5 Km van de centrale zat en toen ze een antwoord terug stuurde was het volgens hen 6300 meter van de centrale.metal schreef:Die 5.5 km heb ik gekregen van dxadsl, maar die zitten op een ander netwerk. Van dommel krijg ik zelfs geen antwoord. en via hun site als ge op nummer ziet of op adres dan krijgde 2 verschillende resultaten. Dus daar ben ik ook al niks mee.
Ik zou ook willen weggaan bij dommel omdat ik de laatste tijd problemen heb, maar dan ben ik ook verplicht om naar telenet te gaan om iets of wa snelheid te hebben
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Das het grote probleem van ons apenland we worden allemaal als klant onderdrukt. Kijk naar de buurlanden hoe het daar zit met internet abbo's.AnD schreef:Ik heb een tijdje terug ook eens een mail gestuurd naar dxadsl en ik zei dat ik op 5.5 Km van de centrale zat en toen ze een antwoord terug stuurde was het volgens hen 6300 meter van de centrale.metal schreef:Die 5.5 km heb ik gekregen van dxadsl, maar die zitten op een ander netwerk. Van dommel krijg ik zelfs geen antwoord. en via hun site als ge op nummer ziet of op adres dan krijgde 2 verschillende resultaten. Dus daar ben ik ook al niks mee.
Ik zou ook willen weggaan bij dommel omdat ik de laatste tijd problemen heb, maar dan ben ik ook verplicht om naar telenet te gaan om iets of wa snelheid te hebben
Sneller, geen limiet en dan nog eens goedkoper!!!
Telenet is ideaal kwa snelheid maar dan houd het op, abbo veel te duur en te weinig limiet.
*Mod Edit* - Dubbele post verwijderd
We zijn nu bijna zes weken ver. Vanochtend nogmaals naar dommel gebeld. Waar ik te horen kreeg dat zij hun provider moesten contacteren (Belgacom dus). Dit is iets wat ik ze minstens 3 weken geleden ook al heb gezegd dat moest gebeuren.
Soit. Tegen de middag telefoon gekregen van Belgacom om een afspraak te maken. Normaal gezien komt de technieker deze vrijdag tussen 8 en 10 's ochtends.
Je kan je niet voorstellen hoe blij ik was om die man aan de lijn te hebben. Ik heb me intussen voorgenomen om dommel in gebreke te stellen als ik vrijdag niet van hun volledige servicepakket kan gebruik maken. Het enige probleem is dat ik nog niet weet naar wie ik dan moet gaan om dommel's voorwaarden zo dicht mogelijk te benaderen.
Soit. Tegen de middag telefoon gekregen van Belgacom om een afspraak te maken. Normaal gezien komt de technieker deze vrijdag tussen 8 en 10 's ochtends.
Je kan je niet voorstellen hoe blij ik was om die man aan de lijn te hebben. Ik heb me intussen voorgenomen om dommel in gebreke te stellen als ik vrijdag niet van hun volledige servicepakket kan gebruik maken. Het enige probleem is dat ik nog niet weet naar wie ik dan moet gaan om dommel's voorwaarden zo dicht mogelijk te benaderen.
Zoveel geduld, zolang met je voeten laten spelen door Dommel. Kassa kassa voor Dommel, lekker de klant verder uitmelken.SL33PY schreef:We zijn nu bijna zes weken ver. Vanochtend nogmaals naar dommel gebeld. Waar ik te horen kreeg dat zij hun provider moesten contacteren (Belgacom dus). Dit is iets wat ik ze minstens 3 weken geleden ook al heb gezegd dat moest gebeuren.
Soit. Tegen de middag telefoon gekregen van Belgacom om een afspraak te maken. Normaal gezien komt de technieker deze vrijdag tussen 8 en 10 's ochtends.
Je kan je niet voorstellen hoe blij ik was om die man aan de lijn te hebben. Ik heb me intussen voorgenomen om dommel in gebreke te stellen als ik vrijdag niet van hun volledige servicepakket kan gebruik maken. Het enige probleem is dat ik nog niet weet naar wie ik dan moet gaan om dommel's voorwaarden zo dicht mogelijk te benaderen.
Mensen toch, het enige signaal dat je kan geven aan Dommel om een CORRECTE dienstverlening te krijgen is gewoon weggaan of een klacht indienen bij de ombudsdienst of beiden.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Dat ze de klacht aanvaarden en in behandeling nemen en Dommel gaan contacteren om te bemiddelen.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.