Ik heb nog een ticket open van vorige week maandag om te vragen of ze aub mijn geld teruggeven omdat ik al 3 weken(!) geen internet of telefonie heb.
Verder heb ik een support ticket dat al openstaat sinds 30 september, waar nog geen antwoord op is gegeven.
Door de weken heen heb ik uren in wacht gestaan, tot groot jolijt van mijn collega's die het allemaal veel grappiger vinden dan ik.
Als ik dan iemand aan de lijn krijg, jongeman met nederlands accent en de laatste keer een vrouw. Word ik niet echt meteen verder geholpen.
De jongeman stond erop dat alles zou moeten werken. Mijn modem maakt nochthans geen verbinding.
Brand het ADSL lampje? JA
Brand het online lampje? JA
Het zou toch moeten werken, bent u zeker dat u het wachtwoord juist heeft overgetypt *zucht* JA
De jonge vrouw heeft vorige week vrijdag mijn wachtwoord aangepast... Ik vraag me af waarom, ik had duidelijk gezegd dat ik nog niet tot verificatie ben gekomen.
Bij het testten van de verbinding gebeuren 3 dingen:
- Is de modem online?
- Kan de modem communiceren met de telefooncentrale?
- Mag jij wel binnen bij schedom?
Stap 1 gebeurd meteen, stap 2 faalde vroeger na 3 minuten, en nu meteen.
Ik zit echt met de handen in het haar, volledig gefrustreerd omdat niemand mij echt voorthelpt.
De jongeman heeft me nog gezegd dat hij het probleem ging escaleren naar de sysadmin/eigenaar en die zou mij terugbellen....
wat natuurlijk helemaal niet gebeurd is.
De post is een beetje langer geworden dan ik wou maar toch,
Ben ik de enige die na 3 weken niet kan verbinden? Die verschillende dagen uren in de wacht staat voor niets?
Ben ik de enige waar blijkbaar geen goede oplossing voor gevonden kan worden?
![Cry :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)