Ik heb dit gemeld via het ticketsysteem en natuurlijk nog geen antwoord gekregen.
Zijn er nog mensen die dit probleem hebben?

lekker volwassen..a3ke schreef:Whohoo , daar gaat het enige dat nog goed liep bij dommel![]()
![]()
t'is toch zo...icekiller2k6 schreef:controleer is op de site bij CRM
staat dat er ook of niet? zoneen deinstalleer en herinstalleer homeconnect dan even.
lekker volwassen..a3ke schreef:Whohoo , daar gaat het enige dat nog goed liep bij dommel![]()
![]()
hopelijk geen domiciliëring actief? anders zou je rap in 't rood kunnen staan
Spijtig genoeg wel.xenne schreef:hopelijk geen domiciliëring actief? anders zou je rap in 't rood kunnen staanbtw, ik heb dat probleem niet
blijkbaar staan alle facturen nog wel open. succes met binenn geraken, al zijn er leukere bezigheden op een vrije dagtestertje schreef:Spijtig genoeg wel.
Ik moet morgen toch niet werken, kan ik heel de dag proberen binnen te geraken
Een bugxenne schreef:blijkbaar staan alle facturen nog wel open. succes met binenn geraken, al zijn er leukere bezigheden op een vrije dagtestertje schreef:Spijtig genoeg wel.
Ik moet morgen toch niet werken, kan ik heel de dag proberen binnen te geraken
dagelijks van 2 oktober tot vandaag (12 okt) vragen ze betaling aan uw bank. meestal gaat betaling uitgevoerd worden na een dag of 17, dus als het tegen dan niet in orde is zal er dagelijks 48,94€ van uw rekening gaantestertje schreef:Indien ik morgen geen antwoord heb gekregen via hun ticketsysteem of niet ben binnengeraakt stop ik in elk geval de domiciliëring.
Het rare is dat de periodes van die facturen totaal verkeerd zijn (van begin 2008 tot en met nu!)
icekiller2k6 schreef:staan die facturen ook op de site van dommel?
dus https://crm.schedom-europe.net/index.php
testertje schreef:Screenshot komt van CRM
Amaai, als ze mij zoiets zouden lappen zou ik de domiciliering onmiddelijk stopzetten. Elke dag een kleine 40 EUR onnodig kwijt vind ik écht niet kunnen.testertje schreef:Indien ik morgen geen antwoord heb gekregen via hun ticketsysteem of niet ben binnengeraakt stop ik in elk geval de domiciliëring.
Het rare is dat de periodes van die facturen totaal verkeerd zijn (van begin 2008 tot en met nu!)
Screenshot komt dus idd via CRM (en staan ook zo via Homelink).icekiller2k6 schreef:nog steeds geen antwoord of dit een fout is bij homelink of in hun facturatie systeem?
Staan deze facturen ook op crm of niet??
Da's nu al de 3e maal dat je dat vraagt en antwoord krijgt.icekiller2k6 schreef:nog steeds geen antwoord of dit een fout is bij homelink of in hun facturatie systeem?
Staan deze facturen ook op crm of niet??
Jongen toch.. ben je daar nu blij mee?icekiller2k6 schreef:meon dan zal ik er over lezen
woef woef..OpThaCop schreef:Jongen toch.. ben je daar nu blij mee?icekiller2k6 schreef:meon dan zal ik er over lezen
Lezen is *echt* een kunst voor jou hé.
Je hebt duidelijk al 3x gevraagd en meer dan 3x een antwoord gehad... Tja, een mens kan tegenwoordig op alles fier zijn?
Domi is stopgezet maar het terugvorderen blijkt niet simpel (of niet mogelijk) te zijn op dit ogenblik.Maglor schreef:Bel dan onmiddellijk naar je bank, laat de domiciliëring stopzetten en vorder het bedrag terug (via de bank).
Ik heb dit natuurlijk niet via Dommel gevraagd (reageren toch niet).Maglor schreef:Niet via dommel he. Je kan gewoon aan de bank vragen dat zij het geld terugstorten. Zij vorderen het dan terug van Dommel. Je moet dit wel redelijk snel doen (5-tal dagen dacht ik).
en staan ze er nog?testertje schreef:Hij ging het direkt melden aan de facturatiedienst, dus..... nu maar even wachten en hopelijk zijn ze morgen weg van m'n scherm.
Absoluut niet.... Deze morgend nog gebeld en het standaard antwoord "facturatiedienst is er mee bezig".DimaX schreef:En is het opgelost ? Ik ken ook iemand met zo een probleem...
ombudsdienst onmiddellijk inschakelen...testertje schreef:Absoluut niet.... Deze morgend nog gebeld en het standaard antwoord "facturatiedienst is er mee bezig".DimaX schreef:En is het opgelost ? Ik ken ook iemand met zo een probleem...
Blijkbaar snappen ze het ginderachter niet dat indien ik de domi niet had stopgezet er vandaag reeds 249 EUR was afgehaald en volgende week de volledige 588 EUR!!
Ik heb gezegd dat ik het k*tsbeu ben maar tsja, blijkbaar liggen ze er niet van wakker dat ze zich onrechtmatig geld hebben toegeëigend.