xenne schreef:hopelijk geen domiciliëring actief? anders zou je rap in 't rood kunnen staan btw, ik heb dat probleem niet
Spijtig genoeg wel.
Ik moet morgen toch niet werken, kan ik heel de dag proberen binnen te geraken
Een paar weken geleden heb ik een mail gekregen om die gratis maand Homeconnect te krijgen en normaal gezien moest de volgende factuur pas volgend jaar komen, maar dit is er wel 'iets' over
testertje schreef:Spijtig genoeg wel.
Ik moet morgen toch niet werken, kan ik heel de dag proberen binnen te geraken
blijkbaar staan alle facturen nog wel open. succes met binenn geraken, al zijn er leukere bezigheden op een vrije dag
Een bug een mens zou zich beginnen afvragen wat er wel nog deftig werkt bij Dommel? Leuke vooruitzichten om uw vrije dag mee te vullen. Vraag me af wat er meer tijd en geld zou kosten hen de ganse dag proberen op te bellen of persoonlijk langs gaan
Als je niet binnen geraak zou ik aanraden om een aangetekend schrijven (met ontvangstbewijs) + motivatie (ganse dag proberen te bellen + ticket aangemaakt + print van screenshot) aan Dommel te richten.
Ik hoop dat niet al die bedragen van je rekening worden afgetrokken, want dit zijn toestanden die echt niet meer door de beugel kunnen.
testertje schreef:Indien ik morgen geen antwoord heb gekregen via hun ticketsysteem of niet ben binnengeraakt stop ik in elk geval de domiciliëring.
Het rare is dat de periodes van die facturen totaal verkeerd zijn (van begin 2008 tot en met nu!)
dagelijks van 2 oktober tot vandaag (12 okt) vragen ze betaling aan uw bank. meestal gaat betaling uitgevoerd worden na een dag of 17, dus als het tegen dan niet in orde is zal er dagelijks 48,94€ van uw rekening gaan
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m TV : Belgacom TV Comfort Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps Fixed phone = OVH VoIP Entreprise Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21 TV = FTA IPTV + Netflix Network = 100% MikroTik powered Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Ik heb hier ook eens 2 facturen gekregen op 2 dagen, maar dat was toen voor 2 verschillende maanden.
Ik heb die toen betaald, en de maand erna geen factuur meer gekregen. pas de maand daarna!
Ik zou eens nakijken of het effectief over verschillende periodes factuurnummers) gaat.
Zeker proberen dommel te pakken te krijgen.
In extremis kan je proberen onvoldoende provisie op je rekening te houden tegen de gebruikelijke betaaldatum (even alles overschrijven op je spaarrekening) of de domiciliering opzeggen via je internetbanksoftware. Dat laatste is wel een teken van slechte wil, dan moet je zeker zien dat de correcte factuur wel is betaald. Ik vermoed dat dan ook de hele domicilieringsvraag opnieuw moet uitgevoerd worden. Ik denk niet dat je een domicilierings eventjes op pause kan zetten, maar dat weet ik niet zeker. Teven kan dat aanleiding tot contractbreuk geven, maar gezien de aard van het probleem zal wel niet tot zover komen.
Laatst gewijzigd door ErwinC 13 okt 2008, 08:49, in totaal 1 gewijzigd.
testertje schreef:Indien ik morgen geen antwoord heb gekregen via hun ticketsysteem of niet ben binnengeraakt stop ik in elk geval de domiciliëring.
Het rare is dat de periodes van die facturen totaal verkeerd zijn (van begin 2008 tot en met nu!)
Amaai, als ze mij zoiets zouden lappen zou ik de domiciliering onmiddelijk stopzetten. Elke dag een kleine 40 EUR onnodig kwijt vind ik écht niet kunnen.
icekiller2k6 schreef:nog steeds geen antwoord of dit een fout is bij homelink of in hun facturatie systeem?
Staan deze facturen ook op crm of niet??
Screenshot komt dus idd via CRM (en staan ook zo via Homelink).
Geen antwoord via mail en heb dan maar gebeld en minder dan 5 minuten moeten wachten.
Hij ging het direkt melden aan de facturatiedienst, dus..... nu maar even wachten en hopelijk zijn ze morgen weg van m'n scherm.
icekiller2k6 schreef:meon dan zal ik er over lezen
Jongen toch.. ben je daar nu blij mee?
Lezen is *echt* een kunst voor jou hé.
Je hebt duidelijk al 3x gevraagd en meer dan 3x een antwoord gehad... Tja, een mens kan tegenwoordig op alles fier zijn?
woef woef..
Ik probeer vaak en veel mensen te helpen..
Maar ik vond zo snel niet zijn reactie.. Buiten dat 'er een screenshot' onderweg was.. en aangezien ik maar 1 screenshot zag ging ik ervanuit dat de 2de nog moest komen ..
Als jij mensen beter kunt helpen mag je het altijd doen hoor...
Niet via dommel he. Je kan gewoon aan de bank vragen dat zij het geld terugstorten. Zij vorderen het dan terug van Dommel. Je moet dit wel redelijk snel doen (5-tal dagen dacht ik).
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Maglor schreef:Niet via dommel he. Je kan gewoon aan de bank vragen dat zij het geld terugstorten. Zij vorderen het dan terug van Dommel. Je moet dit wel redelijk snel doen (5-tal dagen dacht ik).
Ik heb dit natuurlijk niet via Dommel gevraagd (reageren toch niet).
Ik heb gebeld en een fax gestuurd naar de bank om dit te vragen en ivm het terugstorten moest hij dit vragen aan iemand anders .... blabla
Spijtig genoeg moet ik antwoorden "natuurlijk staan ze'r nog".
Deze morgend is er een fax gestuurd (binnengeraken lukt niet) naar Dommel met heel de historiek en er is nog geen reactie gekomen.
De laatste proforma is van 12/10 dus dat is al stopgezet (persoonlijk denk ik door een andere bug en niet door Dommel zelf )
DimaX schreef:En is het opgelost ? Ik ken ook iemand met zo een probleem...
Absoluut niet.... Deze morgend nog gebeld en het standaard antwoord "facturatiedienst is er mee bezig".
Blijkbaar snappen ze het ginderachter niet dat indien ik de domi niet had stopgezet er vandaag reeds 249 EUR was afgehaald en volgende week de volledige 588 EUR!!
Ik heb gezegd dat ik het k*tsbeu ben maar tsja, blijkbaar liggen ze er niet van wakker dat ze zich onrechtmatig geld hebben toegeëigend.
DimaX schreef:En is het opgelost ? Ik ken ook iemand met zo een probleem...
Absoluut niet.... Deze morgend nog gebeld en het standaard antwoord "facturatiedienst is er mee bezig".
Blijkbaar snappen ze het ginderachter niet dat indien ik de domi niet had stopgezet er vandaag reeds 249 EUR was afgehaald en volgende week de volledige 588 EUR!!
Ik heb gezegd dat ik het k*tsbeu ben maar tsja, blijkbaar liggen ze er niet van wakker dat ze zich onrechtmatig geld hebben toegeëigend.