nonkie schreef:
Waar je deze kabel kan kopen weet ik niet. Misschien dat iemand anders hier op het forum daarvoor raad weet.
Die kan je een beetje overal kopen. In DHZ-zaken enzo. Let er wel op dat er "Telenet-Interkabel" op staat!
superchan schreef:Moet ik special ik special 3 dagen vrij maken omdat ZIJ daar hun werk niet goed. IK heb nu al 2 dagen thuis gewacht to ze komen heb ik dit verdiend. Jullie zijn hier gewoon zeveraars als iemand anders nodig had bv. bij een internet aansluiting die kregen wel een UTPS kabel of iemand had HDMI kabel nodig dat had die persoon wel kunnen kopen bij die installateurs.
HET GAAT ER HIER NIET OM GELD MAAR DE TIJD DAT IK MOET WACHTEN EN DE TIJD DAT HEB VERSPILD!!!!!!
en stop eens met dom doen ik had al 1000 gezegd dat ik niet gaat klagen als die coax kabel gebruik die niet dubbel afgeschermd.Pas nadat ik zelf de juiste kabel geko0cht en verwissel hebt.
IK WEET HIER WAAR IK OVERSPREEK IK GA NIET NAAR HELPDESK BELLEN ALS DIE PROBLEEM AAN MIJ LAG. IK WEET DAT DIGITAAL TV STORING GEVOELIG IS WAARDOOR SLECHT KWALITEIT KRIJG. DUS GA NIET ZEVEREN DAT VOOR ZO STOM DINGEN NAAR HUN BELT ALS IK DE OORZAAK WAS !!!!!!!
Je moet daarom niet beginnen roepen hoor. Je topictitel: "domme mensen" is eigenlijk ook al niet zo mooi.
Dat je de tweede dag geen technieker gezien hebt is inderdaad niet netjes. Vermoedelijk heb je net op het moment gebeld waarbij ze achteraf alle nieuwe afspraken kwijtgespeeld zijn. Da's geen excuus, en het zou niet mogen gebeuren, maar over de eerste afspraak die niet doorging heb je ongelijk. Ik zeg niet dat JIJ daarover zou gaan klagen, maar over de meeste van je medemensen. Door diegenen die er wel over klagen, terwijl het eigenlijk aan hun eigen bekabeling ligt, stellen ze Telenet onterecht in een slecht daglicht alsof ze slechte producten zou afleveren.
En als ik je zeg dat een installatietechnieker géén coax kan achterlaten tegen betaling, dan is dat zo.
Bij een internetinstallatie krijg je inderdaad een UTP (geen UTPS) kabel mee en bij IDTV kan je een HDMI kabel bijkopen. coax <> utp <> hdmi dus vergelijk geen appels met peren.
Kijk. Als jij ACHTERAF een dubbel afgeschermde coax legt, en deze verkeerd aansluit bij wie ga je dan moeten aankloppen? Heb jij het nodige materiaal om zo'n coaxkabel op een correcte manier aan te sluiten?
Die eerste technieker heeft dus wel degelijk, in tegenstelling tot wat jij nu zegt, zijn werk wél goed gedaan...
Trouwens. Vond je het al niet verdacht dat je bij je 2de afspraak geen bericht kreeg van Telenet dat de volgende dag een afspraak gepland was? Dan zou je toch al een vermoeden moeten gehad hebben dat er iets mis was.