Sniffie schreef:tjahhh schreef:heeft iemand al uberhaupt een 2e nummer actief bij homeconnect?
Ik wil het ook wel eens weten en of er kosten aan vast zitten .
Ik heb eens de vraag gesteld aan Dommel, en dit was hun antwoord:
Het gaat niet over een volledig nieuwe tweede lijn, maar om een tweede nummer die u wordt toegewezen.
U zal deze tweede nummer kunnen gebruiken door in line 2 van uw modem een telefoon op aan te sluiten.
Deze tweede nummer is gratis, en het is niet mogelijk om deze te anuleren.
Ik zie nu twee keer mijn nummer staan, heb enkel nog geen tijd gehad om mijn tweede lijn te testen. Ik zal dat zaterdag is proberen. Ik denk dat je hetzelfde telefoonnummer hebt, zodat, als iemand aan het bellen is, dat jij zelf nog kunt bellen, maar van dit laatste ben ik dus echt niet compleet zeker. Maar ik bedenk me zoiets omdat in CRM mijn nummer nu 2 maal er staat, en geen ander, nieuw nummer.