r2504 schreef:
Waarom stil worden... ik moet het eerste sluitende bewijs dat gereproduceerd is door verschillende onderzoekers nog steeds zien. zoals destijds sigaretten fabrikanten miljarden schadeloosstelling hebben moeten betalen. De kans dat je morgen onder een auto steekt als je buiten komt is nog steeds vele malen hoger dan iets dat men wil aan banden leggen "uit voorzorg" (omdat er verder geen bewijs is).
Gans het gedoe rond de straling is gewoon eco-terrorisme van het ergste soort... nu ja, als Omega Pharma 30.000 van die spulletjes kan verkopen dan zijn er nog genoeg Belgen die met plezier in dit populistische gedoe willen geloven.
Tijd zal zoals altijd het uitwijzen, (wie stond stil de vorige eeuw bij het schadelijk zijn van roken, asbest...bv), allez gauw hele dagen tig minuten een gsm tegen je oor houden, "denk" dat kan niet zo goed zijn , met mate zoals alles zeker
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
enfin de laatste tijd komt toch heel wat tegenkantingen ivb straling in de media die wijzen op zogenaamd onderzoek die schadelijk zijn van gsm gebruik, enfin wetenschappers onderzoeken het en maar best ook
ja geen goesting om het allemaal op te zoeken maar enfin toch eentje
http://www.hln.be/hln/nl/962/Gezondheid ... ling.dhtml (meerdere verontrustende artikels zijn al verschenen mijn gedacht) allez ja ik ga eerder doodgaan aan dat stom roken mijn gedacht
(toch serieus aan het proberen te stoppen=> helft minder en begonnen met nicotine hulpmiddellen