HolleBolle, QUE?hollebollegijs schreef: nee, de software van belgacom is goed. het is nogal logisch dat je op een lopende aanvraag geen wijzigingen meer kunt doen. eerst moet die afgehandeld zijn en dan pas kan er een volgende gebeuren.
Werk jij wel met OMS???
Ik bel regelmatig naar BGC en vraag geregeld nog eens naar mijn oud collega's en het OMS systeem.
En ik ken weinigen (behalve enkele IDC,IAC'ers) die iets of wat goeds kan zeggen over OMS in vergelijking met de oudere DOS gebaseerde systemen.
(EEN GROOT GELUK dat storingen nog met ASN werkt!!!)
@ Droopy, het OMS werkt op uw klantstructuur en kan geen 2 verschillende orders (met andere data) verwerken.
Daarbij kan een lijn wel technisch geactiveerd worden, maar dit moet administratief ook nog gekoppeld worden. Daarna kan het systeem de volgende aanpassing doen.
Als beide aanpassingen in één order zijn doorgegeven is dit meestal geen probleem.
Men kan trouwens het huidige order best niet aanpassen want dit zorgde voor véél problemen.
Afin, succes ermee, maar dit is niet de onbekwaamheid van mensen, maar eerder een beperking in de software.