update?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Grumpy
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 sep 2008, 15:28
Locatie: Overpelt

Net contact gehad met de Dommel helpdesk:
Deze persoon verzekerde mij dat morgen (03/10/2008) de grote dag is van veranderingen :???: (bij de banken"fortis en dexia ......" ook)
Het komt er gewoon op neer dat wie geduldig is wordt beloond, gelukkig hebben wij (dommel Clients) een zeer dikke huid. :-)
Het gaat tenslotte over een paar €'s die we sparen, als we bij de concurrent zitten (Teleprul en Belgamus) ben je een dief van je eigen portefeuille.
Dus........ geld sparen en problemen :!: ontvangen :wink:
Groeten van een "geduldig" mannetje Grumpy. 8)
Laatst gewijzigd door Grumpy 02 okt 2008, 12:10, in totaal 1 gewijzigd.
De ergernis van de slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde van de lage prijs reeds lang vergeten is.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Grumpy schreef:Net contact gehad met de Dommel helpdesk:
Deze persoon verzekerde mij dat morgen (02/10/2008) de grote dag is van veranderingen :???:
we zijn vandaag 2 oktober :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Grumpy
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 sep 2008, 15:28
Locatie: Overpelt

Nog meer nieuws via het net opgepikt.

POSTED: [dommel.com servicecenter]

onderwerp: homelink 2.0 and cityconnect
1/ we are pleased to announce that we are ready to start delivering cityconnect accounts in oostende and hasselt as of today.
2/ homelink 2.0, the new version of the homeconnect software will be released at the latest on friday. this version will fix all of the bugs and missing features that exist in the current version. your version will be updated automatically once the 2.0 version is available.

-----------------------------
1/ vanaf heden kunnen we cityconnect aansluitingen opleveren in hasselt en oostende.
2/ ten laatste op vrijdag zal de 2.0 versie van de homelink software beschikbaar gesteld worden. deze versie zal alle bugs en ontbrekende features uit de huidige versie oplossen. uw versie zal zich automatisch updaten vanaf het moment dat de 2.0 versie beschikbaar is.


voor iedereen die er echt mee begaan is, geduld is een schone zaak. :-)
Alleen staat er weer geen datum of jaartal bij. :lol:
De groeten van Grumpy. 8)
De ergernis van de slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde van de lage prijs reeds lang vergeten is.
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

^Ja captain obvious dat wist nu iedereen al.
guess_who
Member
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 31 jul 2003, 20:29
Contacteer:

In de update van morgen zal u de kans krijgen om een tweede nummer aan te vragen, verhuis aanvragen, doorschakeling, etc..

heb ik zojuist gekregen via ticket :-)
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

amaai, direct alles in een. Als Dommel hiermee alle problemen oplost, kan ik het hen wel nog vergeven (dat we zolang mochten wachten). Als er na morgen nog problemen zijn, dan vraag ik me af wat voor tamzakken die softwareontwikkelaars zijn, en of die wel genoeg opleiding hebben gehad.
To download or not to download, that's the question.
JanY
Plus Member
Plus Member
Berichten: 100
Lid geworden op: 12 dec 2007, 16:39
Bedankt: 6 keer

Er zullen zowiso nog softwarefouten inzitten. Dit heeft niets te maken met de kwaliteit van hun programmeurs.
Software kan je immers onmogelijk testen op alle specifieke situaties.
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Dat begrijp ik, maar het aantal fouten zou toch wel tot een minimum moeten gereduceerd zijn he nu..?
To download or not to download, that's the question.
sn00zerman
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 02 jul 2008, 22:21
Bedankt: 2 keer

guess_who schreef:In de update van morgen zal u de kans krijgen om een tweede nummer aan te vragen, verhuis aanvragen, doorschakeling, etc..

heb ik zojuist gekregen via ticket :-)
2de nummer ? Is die ook gratis, of moet hiervoor betaald worden ?
Zou handig zijn, dan kan ik m'n fax voorzien van een eigen nr.


greetz,
Kris
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

sn00zerman schreef:
guess_who schreef:In de update van morgen zal u de kans krijgen om een tweede nummer aan te vragen, verhuis aanvragen, doorschakeling, etc..

heb ik zojuist gekregen via ticket :-)
2de nummer ? Is die ook gratis, of moet hiervoor betaald worden ?
Zou handig zijn, dan kan ik m'n fax voorzien van een eigen nr.


greetz,
Kris
volgens mij wel, ge kon toch ook 2 gesprekken tegelijktijdig doen? (of gaat dat nu al?)
ttts
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 feb 2007, 12:34

Yogi schreef:
sn00zerman schreef:
guess_who schreef: ...
...
volgens mij wel, ge kon toch ook 2 gesprekken tegelijktijdig doen? (of gaat dat nu al?)
Gesprekken voeren?
Gaat dat dan met homeconnect ? :p
belgianguy
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 23 jul 2008, 21:24

Yogi schreef:volgens mij wel, ge kon toch ook 2 gesprekken tegelijktijdig doen? (of gaat dat nu al?)
De keren dat VOIP eens wil werken kan je nu inderdaad al twee gesprekken tegelijkertijd doen. Sluit een tweede toestel aan op de router en dan kan je meteen aan de slag.
belgianguy
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 23 jul 2008, 21:24

Yogi schreef:volgens mij wel, ge kon toch ook 2 gesprekken tegelijktijdig doen? (of gaat dat nu al?)
De keren dat VOIP eens wil werken kan je nu inderdaad al twee gesprekken tegelijkertijd doen. Sluit een tweede toestel aan op de router en dan kan je meteen aan de slag.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Je valt in herhaling. :lol:
Grapje!
Afbeelding
Stumpy81
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 06 jul 2008, 11:15

Misschien komen ze dan ook eens met een mogelijkheid tot aanvragen van een domein? Of ben ik nu weer te hoopvol?
Grumpy
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 sep 2008, 15:28
Locatie: Overpelt

Stumpy81 schreef:Misschien komen ze dan ook eens met een mogelijkheid tot aanvragen van een domein? Of ben ik nu weer te hoopvol?
Neen, dat gaat allemaal gebeuren, zo werd mij verteld.
Maar in welk jaar :???:

En alles tegelijk :???:
Wat ik daar straks al vertelde geld nog steeds:
Geduld is voor de durvers. :???:
of was het iets anders......
nou ja geduld is geduld.
Groetjes Grumpy. 8)
De ergernis van de slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde van de lage prijs reeds lang vergeten is.
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

ALLE bugs en ontbrekende features.. dus ik vermoed van wel.
To download or not to download, that's the question.
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Dommel zal zich morgen weer gaan bewijzen. De aftelling is begonnen.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

Grumpy schreef: Het gaat tenslotte over een paar €'s die we sparen, als we bij de concurrent zitten (Teleprul en Belgamus) ben je een dief van je eigen portefeuille.
Dus........ geld sparen en problemen :!: ontvangen :wink:
Groeten van een "geduldig" mannetje Grumpy. 8)
Hmm, voor nog een paar eurotjes minder heb ik wel een werkende telefoonlijn en de snelheid die nog Dommel en nog Belgacom kunnen geven van 12Mbtis. :lol: :lol: :lol:

En het belangrijkste het werkt ... joepieeeeee :lol: wat van Dommel nog op geen enkel vlak kan gezegd worden :roll: geen 12Mbits :!: geen werkende telefoon :!: niets nada nothing rien :oops: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

het is vrijdag nu toch hé :evil:
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

vrijdag 7h30 ja :roll:
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

xenne schreef:
turboke schreef:Sorry, maar ik zie toch een licht, aan het einde van de tunnel......... :-D
't is goed dat ze zooo snel antwoorden. misschien moet ik mijn oude tickets van begin augustus nog eens sturen :wink: het lijkt dé moment
Yep ,ze hebben precies een liefhebber gevonden ,om zich met de ticketjes bezig te houden.
Ik heb gisteren een antwoord gekregen op het ticket van 10/9
Ticket schreef:Vandaag kreeg ik een profactuur nr.133545 in mijn brievenbus.
Ten bedrage van 251.70 euro voor een pakket "early cancelation fee"
Bij mijn weten,heb ik nooit zoiets besteld.
Ik weiger zoiets dan ook te betalen.
Meent u er recht op te hebben,gelieve mij dan te dagvaarden bij de bevoegde rechtbank
Hun antwoord schreef: Geachte,

Jammer genoeg is het, met onze scherpe prijzen, niet mogelijk om een compensatie te voorzien in dit soort gevallen.

Het spijt ons ten zeerste dat u dit moest ondervinden, maar we doen ons uiterste best om gelijkaardige situaties naar de toekomst toe te vermijden.

Met dank voor uw begrip!
Wat bedoelen ze daar nu mee,als antwoord op m'n ticket

Op 25/9 stuurden ze nog een deletion warning: invoice #133545
Aangezien we nog geen betaling mochten ontvangen voor deze fakuur, zullen alle diensten die hierin opgenomen werden binnen 24 uur van onze servers en databases worden verwijderd.
Indien u de betaling reeds heeft uitgevoerd, gelieve ons een bewijs van betaling door te faxen op +32 70 224 305 om verwijdering te vermijden.
:banana: en dreigen ze, dat ze me gaan verwijderen van de lijn waar al een week Scarlet op draait :think: :funny:
Hoe Dom-mel moet je daar voor zijn ? ? :thumbs:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
staartmees
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17

Zeg Ceurrix, wat is nu het verband met de update van HomeConnect? of gewoon weer wat off-topic zeveren zoals gewoonlijk.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

malinwa001 schreef:het is vrijdag nu toch hé :evil:
nog de hele dag :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

tot 23h59,59s

misschien dat ze dan juist hun update leveren :twisted:
sn00zerman
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 02 jul 2008, 22:21
Bedankt: 2 keer

belgianguy schreef:
Yogi schreef:volgens mij wel, ge kon toch ook 2 gesprekken tegelijktijdig doen? (of gaat dat nu al?)
De keren dat VOIP eens wil werken kan je nu inderdaad al twee gesprekken tegelijkertijd doen. Sluit een tweede toestel aan op de router en dan kan je meteen aan de slag.

zelfs meer dan 2 gesprekken hé, je kan inderdaad met 2 telefoons tegelijk naar verschillende nummers bellen, en je kan daar bovenop met X-lite op je PC ook nog eens naar een ander nummer bellen. Zelfs vanop 2 PC's tegelijk naar verschillende nummers.
(Heb het hier geprobeerd, 4 gesprekken tegelijkertijd, nu alleen nog een optie om die nadien "samen te voegen", zodat je een conference call hebt)


groeten,
Kris
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

** Offtopic **
staartmees schreef:Zeg Ceurrix, wat is nu het verband met de update van HomeConnect? of gewoon weer wat off-topic zeveren zoals gewoonlijk.
+1

Ceurrix, we weten nu ondertussen al dat je niet liever doet dan kritiek op Dommel geven (geen enkel probleem, ieder zijn mening). Maar blijf a.u.b. wel on topic. Als je niets zinnigs te vertellen hebt, zwijg dan of ga naar het praatcafé van userbase (om te zeveren).

** Offtopic **

Iemand de update al ?
Ben beniewd wie hier als eerste gaat reageren... :-)

En wat er nu allemaal precies in die update zit (en ook werkt)
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Stumpy81
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 06 jul 2008, 11:15

Nog niets hier! Maja ze hebben nog bijna 14u he :)
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

11u01. Niets.

Ik start elk half uur die Homelink eens op. Ben ik nu een freak of wat? 8)
JanY
Plus Member
Plus Member
Berichten: 100
Lid geworden op: 12 dec 2007, 16:39
Bedankt: 6 keer

Overal behalve hier zouden ze je inderdaad zo noemen 8)
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

alle mensen tickets & telefoneren..

zit op unief anders zou ik het ook doen ;)
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

lol, de update zal der wel komen..., ge moet dommel niet elk half uur gaan lastig valle ^^
droopy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 22 mei 2008, 20:48

:twisted: Ok aangezien ik graag advocaat van de duivel ben:

/ evil mode on

wedden dat ze het ofwel niet doen ofwel pas ergens vanavond als iedereen thuis is en men niet meer kan bellen bij problemen tot maandag. En dan zal het wel ergens verkeerd lopen

/ evil mode off
I don't like country music, but I don't mean to denigrate those who do. And for the people who like country music, denigrate means 'put down'
Stumpy81
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 06 jul 2008, 11:15

of helemaal niet natuurlijk :)
Ocharme die drommelse dommels
DarthStijn
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 jun 2008, 23:26

Net even naar dommel gebeld, me een beetje van den domme gehouden :oops:

Mijn grootste probleem was dat ik niet naar andere dommelnummers kon bellen.
Wonder boven wonder, ik kwam reeds na 2 seconden binnen op de helpdesk!!! :lol:
Verder zei men me aan de overkant dat vandaag de werken aan de switch afgerond worden en dat vandaag de software update komt.
Zou straf zijn moest het nu niet vandaag allemaal gebeuren...
We wachten af!
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

DarthStijn schreef:Net even naar dommel gebeld, me een beetje van den domme gehouden :oops:

Mijn grootste probleem was dat ik niet naar andere dommelnummers kon bellen.
Wonder boven wonder, ik kwam reeds na 2 seconden binnen op de helpdesk!!! :lol:
Verder zei men me aan de overkant dat vandaag de werken aan de switch afgerond worden en dat vandaag de software update komt.
Zou straf zijn moest het nu niet vandaag allemaal gebeuren...
We wachten af!
niet gevraagd wanneer precies? ;)
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

12u30. Voorlopig nog niets.
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

DarthStijn schreef:Net even naar dommel gebeld
Met GSm dan, want hier al de 5de dag op een rij dat ik niet kan bellen of opgebeld worden.. Ik wacht af.
DarthStijn
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 jun 2008, 23:26

Met de vaste lijn naar de 7777 nummer.
Gisteren had ik ook problemen met telefoneren, maar vandaag werkt het weer.
Gebruikersavatar
turboke
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 feb 2006, 23:36
Locatie: st-gillis-waas
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Geduld is een mooie zaak, heren.....En positief blijven denken....
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”