update?
Net contact gehad met de Dommel helpdesk:
Deze persoon verzekerde mij dat morgen (03/10/2008) de grote dag is van veranderingen (bij de banken"fortis en dexia ......" ook)
Het komt er gewoon op neer dat wie geduldig is wordt beloond, gelukkig hebben wij (dommel Clients) een zeer dikke huid.
Het gaat tenslotte over een paar €'s die we sparen, als we bij de concurrent zitten (Teleprul en Belgamus) ben je een dief van je eigen portefeuille.
Dus........ geld sparen en problemen ontvangen
Groeten van een "geduldig" mannetje Grumpy.
Deze persoon verzekerde mij dat morgen (03/10/2008) de grote dag is van veranderingen (bij de banken"fortis en dexia ......" ook)
Het komt er gewoon op neer dat wie geduldig is wordt beloond, gelukkig hebben wij (dommel Clients) een zeer dikke huid.
Het gaat tenslotte over een paar €'s die we sparen, als we bij de concurrent zitten (Teleprul en Belgamus) ben je een dief van je eigen portefeuille.
Laatst gewijzigd door Grumpy 02 okt 2008, 12:10, in totaal 1 gewijzigd.
De ergernis van de slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde van de lage prijs reeds lang vergeten is.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
we zijn vandaag 2 oktoberGrumpy schreef:Net contact gehad met de Dommel helpdesk:
Deze persoon verzekerde mij dat morgen (02/10/2008) de grote dag is van veranderingen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Nog meer nieuws via het net opgepikt.
POSTED: [dommel.com servicecenter]
onderwerp: homelink 2.0 and cityconnect
1/ we are pleased to announce that we are ready to start delivering cityconnect accounts in oostende and hasselt as of today.
2/ homelink 2.0, the new version of the homeconnect software will be released at the latest on friday. this version will fix all of the bugs and missing features that exist in the current version. your version will be updated automatically once the 2.0 version is available.
-----------------------------
1/ vanaf heden kunnen we cityconnect aansluitingen opleveren in hasselt en oostende.
2/ ten laatste op vrijdag zal de 2.0 versie van de homelink software beschikbaar gesteld worden. deze versie zal alle bugs en ontbrekende features uit de huidige versie oplossen. uw versie zal zich automatisch updaten vanaf het moment dat de 2.0 versie beschikbaar is.
voor iedereen die er echt mee begaan is, geduld is een schone zaak.
Alleen staat er weer geen datum of jaartal bij.
De groeten van Grumpy.
POSTED: [dommel.com servicecenter]
onderwerp: homelink 2.0 and cityconnect
1/ we are pleased to announce that we are ready to start delivering cityconnect accounts in oostende and hasselt as of today.
2/ homelink 2.0, the new version of the homeconnect software will be released at the latest on friday. this version will fix all of the bugs and missing features that exist in the current version. your version will be updated automatically once the 2.0 version is available.
-----------------------------
1/ vanaf heden kunnen we cityconnect aansluitingen opleveren in hasselt en oostende.
2/ ten laatste op vrijdag zal de 2.0 versie van de homelink software beschikbaar gesteld worden. deze versie zal alle bugs en ontbrekende features uit de huidige versie oplossen. uw versie zal zich automatisch updaten vanaf het moment dat de 2.0 versie beschikbaar is.
voor iedereen die er echt mee begaan is, geduld is een schone zaak.
Alleen staat er weer geen datum of jaartal bij.
De groeten van Grumpy.
De ergernis van de slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde van de lage prijs reeds lang vergeten is.
In de update van morgen zal u de kans krijgen om een tweede nummer aan te vragen, verhuis aanvragen, doorschakeling, etc..
heb ik zojuist gekregen via ticket
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
amaai, direct alles in een. Als Dommel hiermee alle problemen oplost, kan ik het hen wel nog vergeven (dat we zolang mochten wachten). Als er na morgen nog problemen zijn, dan vraag ik me af wat voor tamzakken die softwareontwikkelaars zijn, en of die wel genoeg opleiding hebben gehad.
To download or not to download, that's the question.
-
- Member
- Bedankt: 2 keer
2de nummer ? Is die ook gratis, of moet hiervoor betaald worden ?guess_who schreef:In de update van morgen zal u de kans krijgen om een tweede nummer aan te vragen, verhuis aanvragen, doorschakeling, etc..
Zou handig zijn, dan kan ik m'n fax voorzien van een eigen nr.
greetz,
Kris
volgens mij wel, ge kon toch ook 2 gesprekken tegelijktijdig doen? (of gaat dat nu al?)sn00zerman schreef:2de nummer ? Is die ook gratis, of moet hiervoor betaald worden ?guess_who schreef:In de update van morgen zal u de kans krijgen om een tweede nummer aan te vragen, verhuis aanvragen, doorschakeling, etc..
Zou handig zijn, dan kan ik m'n fax voorzien van een eigen nr.
greetz,
Kris
-
- Starter Plus
De keren dat VOIP eens wil werken kan je nu inderdaad al twee gesprekken tegelijkertijd doen. Sluit een tweede toestel aan op de router en dan kan je meteen aan de slag.Yogi schreef:volgens mij wel, ge kon toch ook 2 gesprekken tegelijktijdig doen? (of gaat dat nu al?)
-
- Starter Plus
De keren dat VOIP eens wil werken kan je nu inderdaad al twee gesprekken tegelijkertijd doen. Sluit een tweede toestel aan op de router en dan kan je meteen aan de slag.Yogi schreef:volgens mij wel, ge kon toch ook 2 gesprekken tegelijktijdig doen? (of gaat dat nu al?)
Neen, dat gaat allemaal gebeuren, zo werd mij verteld.Stumpy81 schreef:Misschien komen ze dan ook eens met een mogelijkheid tot aanvragen van een domein? Of ben ik nu weer te hoopvol?
Maar in welk jaar
En alles tegelijk
Wat ik daar straks al vertelde geld nog steeds:
Geduld is voor de durvers.
of was het iets anders......
nou ja geduld is geduld.
Groetjes Grumpy.
Hmm, voor nog een paar eurotjes minder heb ik wel een werkende telefoonlijn en de snelheid die nog Dommel en nog Belgacom kunnen geven van 12Mbtis.Grumpy schreef: Het gaat tenslotte over een paar €'s die we sparen, als we bij de concurrent zitten (Teleprul en Belgamus) ben je een dief van je eigen portefeuille.
En het belangrijkste het werkt ... joepieeeeee wat van Dommel nog op geen enkel vlak kan gezegd worden geen 12Mbits geen werkende telefoon niets nada nothing rien
- malinwa001
- Pro Member
- Twitter: malinawa001
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 12 keer
het is vrijdag nu toch hé
Yep ,ze hebben precies een liefhebber gevonden ,om zich met de ticketjes bezig te houden.xenne schreef:'t is goed dat ze zooo snel antwoorden. misschien moet ik mijn oude tickets van begin augustus nog eens sturen het lijkt dé momentturboke schreef:Sorry, maar ik zie toch een licht, aan het einde van de tunnel.........
Ik heb gisteren een antwoord gekregen op het ticket van 10/9
Ticket schreef:Vandaag kreeg ik een profactuur nr.133545 in mijn brievenbus.
Ten bedrage van 251.70 euro voor een pakket "early cancelation fee"
Bij mijn weten,heb ik nooit zoiets besteld.
Ik weiger zoiets dan ook te betalen.
Meent u er recht op te hebben,gelieve mij dan te dagvaarden bij de bevoegde rechtbank
Wat bedoelen ze daar nu mee,als antwoord op m'n ticketHun antwoord schreef: Geachte,
Jammer genoeg is het, met onze scherpe prijzen, niet mogelijk om een compensatie te voorzien in dit soort gevallen.
Het spijt ons ten zeerste dat u dit moest ondervinden, maar we doen ons uiterste best om gelijkaardige situaties naar de toekomst toe te vermijden.
Met dank voor uw begrip!
Op 25/9 stuurden ze nog een deletion warning: invoice #133545
en dreigen ze, dat ze me gaan verwijderen van de lijn waar al een week Scarlet op draaitAangezien we nog geen betaling mochten ontvangen voor deze fakuur, zullen alle diensten die hierin opgenomen werden binnen 24 uur van onze servers en databases worden verwijderd.
Indien u de betaling reeds heeft uitgevoerd, gelieve ons een bewijs van betaling door te faxen op +32 70 224 305 om verwijdering te vermijden.
Hoe Dom-mel moet je daar voor zijn ? ?
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
-
- Plus Member
Zeg Ceurrix, wat is nu het verband met de update van HomeConnect? of gewoon weer wat off-topic zeveren zoals gewoonlijk.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
nog de hele dagmalinwa001 schreef:het is vrijdag nu toch hé
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
-
- Member
- Bedankt: 2 keer
belgianguy schreef:De keren dat VOIP eens wil werken kan je nu inderdaad al twee gesprekken tegelijkertijd doen. Sluit een tweede toestel aan op de router en dan kan je meteen aan de slag.Yogi schreef:volgens mij wel, ge kon toch ook 2 gesprekken tegelijktijdig doen? (of gaat dat nu al?)
zelfs meer dan 2 gesprekken hé, je kan inderdaad met 2 telefoons tegelijk naar verschillende nummers bellen, en je kan daar bovenop met X-lite op je PC ook nog eens naar een ander nummer bellen. Zelfs vanop 2 PC's tegelijk naar verschillende nummers.
(Heb het hier geprobeerd, 4 gesprekken tegelijkertijd, nu alleen nog een optie om die nadien "samen te voegen", zodat je een conference call hebt)
groeten,
Kris
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
** Offtopic **
Ceurrix, we weten nu ondertussen al dat je niet liever doet dan kritiek op Dommel geven (geen enkel probleem, ieder zijn mening). Maar blijf a.u.b. wel on topic. Als je niets zinnigs te vertellen hebt, zwijg dan of ga naar het praatcafé van userbase (om te zeveren).
** Offtopic **
Iemand de update al ?
Ben beniewd wie hier als eerste gaat reageren...
En wat er nu allemaal precies in die update zit (en ook werkt)
+1staartmees schreef:Zeg Ceurrix, wat is nu het verband met de update van HomeConnect? of gewoon weer wat off-topic zeveren zoals gewoonlijk.
Ceurrix, we weten nu ondertussen al dat je niet liever doet dan kritiek op Dommel geven (geen enkel probleem, ieder zijn mening). Maar blijf a.u.b. wel on topic. Als je niets zinnigs te vertellen hebt, zwijg dan of ga naar het praatcafé van userbase (om te zeveren).
** Offtopic **
Iemand de update al ?
Ben beniewd wie hier als eerste gaat reageren...
En wat er nu allemaal precies in die update zit (en ook werkt)
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
alle mensen tickets & telefoneren..
zit op unief anders zou ik het ook doen
zit op unief anders zou ik het ook doen
Ok aangezien ik graag advocaat van de duivel ben:
/ evil mode on
wedden dat ze het ofwel niet doen ofwel pas ergens vanavond als iedereen thuis is en men niet meer kan bellen bij problemen tot maandag. En dan zal het wel ergens verkeerd lopen
/ evil mode off
/ evil mode on
wedden dat ze het ofwel niet doen ofwel pas ergens vanavond als iedereen thuis is en men niet meer kan bellen bij problemen tot maandag. En dan zal het wel ergens verkeerd lopen
/ evil mode off
I don't like country music, but I don't mean to denigrate those who do. And for the people who like country music, denigrate means 'put down'
-
- Starter Plus
Net even naar dommel gebeld, me een beetje van den domme gehouden
Mijn grootste probleem was dat ik niet naar andere dommelnummers kon bellen.
Wonder boven wonder, ik kwam reeds na 2 seconden binnen op de helpdesk!!!
Verder zei men me aan de overkant dat vandaag de werken aan de switch afgerond worden en dat vandaag de software update komt.
Zou straf zijn moest het nu niet vandaag allemaal gebeuren...
We wachten af!
Verder zei men me aan de overkant dat vandaag de werken aan de switch afgerond worden en dat vandaag de software update komt.
We wachten af!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
niet gevraagd wanneer precies?DarthStijn schreef:Net even naar dommel gebeld, me een beetje van den domme gehouden
We wachten af!
-
- Starter Plus
Met de vaste lijn naar de 7777 nummer.
Gisteren had ik ook problemen met telefoneren, maar vandaag werkt het weer.
Gisteren had ik ook problemen met telefoneren, maar vandaag werkt het weer.