xenne schreef:turboke schreef:Sorry, maar ik zie toch een licht, aan het einde van de tunnel.........
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
't is goed dat ze zooo snel antwoorden. misschien moet ik mijn oude tickets van begin augustus nog eens sturen
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
het lijkt dé moment
Yep ,ze hebben precies een liefhebber gevonden ,om zich met de ticketjes bezig te houden.
Ik heb gisteren een antwoord gekregen op het ticket van 10/9
Ticket schreef:Vandaag kreeg ik een profactuur nr.133545 in mijn brievenbus.
Ten bedrage van 251.70 euro voor een pakket "early cancelation fee"
Bij mijn weten,heb ik nooit zoiets besteld.
Ik weiger zoiets dan ook te betalen.
Meent u er recht op te hebben,gelieve mij dan te dagvaarden bij de bevoegde rechtbank
Hun antwoord schreef:
Geachte,
Jammer genoeg is het, met onze scherpe prijzen, niet mogelijk om een compensatie te voorzien in dit soort gevallen.
Het spijt ons ten zeerste dat u dit moest ondervinden, maar we doen ons uiterste best om gelijkaardige situaties naar de toekomst toe te vermijden.
Met dank voor uw begrip!
Wat bedoelen ze daar nu mee,als antwoord op m'n ticket
Op 25/9 stuurden ze nog een deletion warning: invoice #133545
Aangezien we nog geen betaling mochten ontvangen voor deze fakuur, zullen alle diensten die hierin opgenomen werden binnen 24 uur van onze servers en databases worden verwijderd.
Indien u de betaling reeds heeft uitgevoerd, gelieve ons een bewijs van betaling door te faxen op +32 70 224 305 om verwijdering te vermijden.
![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)
en dreigen ze, dat ze me gaan verwijderen van de lijn waar al een week Scarlet op draait
Hoe Dom-mel moet je daar voor zijn ? ?
![Thumbs Up :thumbs:](./images/smilies/icon_thumbs.gif)