update?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

liger schreef:waarom juist eind dit jaar?
en wat ga je anders doen? Je hebt jaarcontract


Ik geef ze tot eind dit jaar, om al hun beloften (12 mbits, facturatie, etc) waar te maken. Dat is +- 6 maanden geduld (sinds de lancering van hun product). De core van het product werkt momenteel goed (we krijgen ergens waarvoor we betalen). Maar alles is nog niet afgewerkt (sommige details, de kersen op de taart ontbreken nog).

Ik loop over die ontbrekende kersen (zoals vele anderen hier) niet constant te zagen. Ik geef ze simpel tot eind dit jaar de tijd. Om die zaakjes in orde krijgen. Daarna trek ik opnieuw mijn conclusies.

Als ze op 1/1/2009 hun beloften nog altijd niet waargemaakt hebben, dan kan ik niet langer zeggen, dat Dommel hard werkt en Dommel het goed met ons voor heeft. Dat het ergens te kampen (lijden) had onder zijn succes, etc.. Whatever...

Nee, dan is er iets anders aan de hand. Dan verliest deze ISP een beetje mijn sympathie. En aanzie ik het meer zakelijker. Wil hij meer winst halen ? Verzorgt Dommel zijn klanten bestand nog ? Hoe is Dommel bezig...

Voorlopig blijf ik echter (in mijn overtuiging) dat ze daar wel hard voor ons werken. En mettertijd hun zaakjes (die kersen op de taart) terug in orde zullen krijgen...

Only time will tell...
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Kanter
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 28 maa 2007, 12:32

Tomola schreef:
Kanter schreef:
FullHD schreef:Gewoon homelink opstarten. Zolang er geen nieuwe functionaliteit te zien is, is er geen update geweest.



Als ik dat probeer staat er:

"u kan niet inloggen voor uw adsl signaal geïnstalleerd is"

:? :???:



Gebruik je wel je meest recente inlog gegevens?
Als je namelijk al een dommel email hebt dan moet je die gebruiken, en niet je oude email van je vorige provider.
Als ik namelijk inlog met de inlog gevens die ik voorheen gebruikte (van telenet) dan krijg ik ook die zelfde melding.


Oops :oops:

Duurt wel enorm lang voor ik er in geraak, maar ja, het lukt tenminste :)

Nu die moet die update nog komen...
tjahhh
Member
Member
Berichten: 94
Lid geworden op: 26 jul 2008, 11:05
Bedankt: 1 keer

iemand enige idee hoever het staat met de update?
ik dacht dat dat vorige week al zou gebeuren volgens de nieuwsstukken..
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Gent32m schreef:
liger schreef:waarom juist eind dit jaar?
en wat ga je anders doen? Je hebt jaarcontract


Ik geef ze tot eind dit jaar, om al hun beloften (12 mbits, facturatie, etc) waar te maken. Dat is +- 6 maanden geduld (sinds de lancering van hun product). De core van het product werkt momenteel goed (we krijgen ergens waarvoor we betalen). Maar alles is nog niet afgewerkt (sommige details, de kersen op de taart ontbreken nog).

Ik loop over die ontbrekende kersen (zoals vele anderen hier) niet constant te zagen. Ik geef ze simpel tot eind dit jaar de tijd. Om die zaakjes in orde krijgen. Daarna trek ik opnieuw mijn conclusies.

Als ze op 1/1/2009 hun beloften nog altijd niet waargemaakt hebben, dan kan ik niet langer zeggen, dat Dommel hard werkt en Dommel het goed met ons voor heeft. Dat het ergens te kampen (lijden) had onder zijn succes, etc.. Whatever...

Nee, dan is er iets anders aan de hand. Dan verliest deze ISP een beetje mijn sympathie. En aanzie ik het meer zakelijker. Wil hij meer winst halen ? Verzorgt Dommel zijn klanten bestand nog ? Hoe is Dommel bezig...

Voorlopig blijf ik echter (in mijn overtuiging) dat ze daar wel hard voor ons werken. En mettertijd hun zaakjes (die kersen op de taart) terug in orde zullen krijgen...

Only time will tell...

met alle respect maar problemen zijn verre van "kersen" op taart.
Bovendien mijn vraag was waarom juist 6 maand? Vind je dat niet arbitrair dat omdat jij vindt dat als er na 6 maand geen oplossing komt alle andere mensen zagers zijn omdat ze een oplossing VEEL eerder verwachten voor iets waarvoor ze volle pot betalen? Half jaar iets adverteren en niet leveren, waar heb je het nog gezien?

Als ik een appartement huur waar ik half jaar geen water heb ga ik niet volle pot betalen hoor (moest ik gek genoeg zijn om daar te blijven wonen). Dit terwijl de "taart", zijnde het appartement, wel "geleverd" is
Gebruikersavatar
Nikon
Plus Member
Plus Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 30 maa 2007, 09:29

subject: homelink 2.0 and cityconnect
1/ we are pleased to announce that we are ready to start delivering cityconnect accounts in oostende and hasselt as of today.
2/ homelink 2.0, the new version of the homeconnect software will be released at the latest on friday. this version will fix all of the bugs and missing features that exist in the current version. your version will be updated automatically once the 2.0 version is available.

-----------------------------
1/ vanaf heden kunnen we cityconnect aansluitingen opleveren in hasselt en oostende.
2/ ten laatste op vrijdag zal de 2.0 versie van de homelink software beschikbaar gesteld worden. deze versie zal alle bugs en ontbrekende features uit de huidige versie oplossen. uw versie zal zich automatisch updaten vanaf het moment dat de 2.0 versie beschikbaar is.
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

@ Nikon: Bedankt voor de informatie.

@ Dommel: 't zal godverdomme gaan tijd worden.
To download or not to download, that's the question.
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Het werd inderdaad tijd dat dommel iets liet weten via CRM.
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

liger schreef:met alle respect maar problemen zijn verre van "kersen" op taart.
Bovendien mijn vraag was waarom juist 6 maand? Vind je dat niet arbitrair dat omdat jij vindt dat als er na 6 maand geen oplossing komt alle andere mensen zagers zijn omdat ze een oplossing VEEL eerder verwachten voor iets waarvoor ze volle pot betalen? Half jaar iets adverteren en niet leveren, waar heb je het nog gezien?

Als ik een appartement huur waar ik half jaar geen water heb ga ik niet volle pot betalen hoor (moest ik gek genoeg zijn om daar te blijven wonen). Dit terwijl de "taart", zijnde het appartement, wel "geleverd" is


Bij TN onder andere . Na update 15821 van hunne digibrol moet je nog steeds om de 5 min die ellende uit het stopcontact halen .

Liever een goed geteste update , dan half werk zoals andere providers.
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Nikon schreef:
subject: homelink 2.0 and cityconnect
1/ we are pleased to announce that we are ready to start delivering cityconnect accounts in oostende and hasselt as of today.
2/ homelink 2.0, the new version of the homeconnect software will be released at the latest on friday. this version will fix all of the bugs and missing features that exist in the current version. your version will be updated automatically once the 2.0 version is available.

-----------------------------
1/ vanaf heden kunnen we cityconnect aansluitingen opleveren in hasselt en oostende.
2/ ten laatste op vrijdag zal de 2.0 versie van de homelink software beschikbaar gesteld worden. deze versie zal alle bugs en ontbrekende features uit de huidige versie oplossen. uw versie zal zich automatisch updaten vanaf het moment dat de 2.0 versie beschikbaar is.

In mijne glazen bol ,: :troosten:

De Optimist ,: :worship:

De Pessimist,: :nana:

Bart-je en Sand-ratje ,: :beerchug:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Versie 2.0 zou ALLE bugs van de huidige versie oplossen ? Wauw, dat zou wel heel knap zijn , laat het ons hopen voor de dommelaars hier !

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
kamagurka
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 jul 2006, 15:12

Deze software update lost slechts een deel van het probleem op.
Wat imo belangrijker is, is de 12 Mbit connectie waar ze over blijven zwijgen.
Mr. Demmel
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 06 aug 2008, 19:22

Lol 4.6Mbits --> 12Mbits hoeft niet onmiddelijk.

Wat wel zeker moet is de telefoon die eens 1 week werkt zonder problemen :lol: :!:
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Wie ligt er wakker van de bugs in HomeConnect? Hoe dikwijls start je dat ding op...

Wat mij meer zorgen baart is dat die nieuwe gast op de helpdesk beweerde dat de nieuwe versie van "de software" ook alle connectieproblemen zou oplossen door enkele instellingen in de modem aan te passen. Ik ben echt benieuwd.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Nikon schreef:
subject: homelink 2.0 and cityconnect
1/ we are pleased to announce that we are ready to start delivering cityconnect accounts in oostende and hasselt as of today.
2/ homelink 2.0, the new version of the homeconnect software will be released at the latest on friday. this version will fix all of the bugs and missing features that exist in the current version. your version will be updated automatically once the 2.0 version is available.

-----------------------------
1/ vanaf heden kunnen we cityconnect aansluitingen opleveren in hasselt en oostende.
2/ ten laatste op vrijdag zal de 2.0 versie van de homelink software beschikbaar gesteld worden. deze versie zal alle bugs en ontbrekende features uit de huidige versie oplossen. uw versie zal zich automatisch updaten vanaf het moment dat de 2.0 versie beschikbaar is.

Ten laatste vrijdag een nieuwe versie? Juij. Bart Dom had beloofd om met Tik een klapke te willen doen van zodra de nieuwe versie er zou zijn.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Kurt Breezer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 286
Lid geworden op: 04 sep 2004, 23:25
Locatie: Oostende
Contacteer:

Tof dat Dommel eindelijk eens met TIK vzw gaat babbelen.
Afbeelding
droopy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 22 mei 2008, 20:48

sorry 'k kan het niet laten:

bedoelen ze een vrijdag in 2008? Want was de update niet voor vorige vrijdag? Eerst zien dan geloven. Maar toch al positief dat ze iets van communicatie op crm zetten dus wie weet gaan ze uit dit alles nog iets geleerd hebben.
I don't like country music, but I don't mean to denigrate those who do. And for the people who like country music, denigrate means 'put down'
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Ik denk dat ik hun strategie ivm het snelheidsverhoging begin in te zien.

Aangezien ze toch al zo laat zijn gaan ze liever cityconnect uitbreiden en mensen van homeconnect daarop gooien ipv bgc betalen en ze op 12mbps zetten. De 12mbpser zullen diegene zijn die niet cityconnect aansluitbaar zijn.

Resultaat; dommel spaart een pak geld uit die ze in haar eigen netwerk kan steken. Het probleem hiermee is dat mensen onmiddellijk na juli die snelheidsverhoging hadden verwacht. Dus het echte eindresultaat is een heleboel pissed off klanten....laat staan de potentiële problemen die nog gaan komen met eigen dslams.

Edit:Shit net weer een binnenkomend gesprek die xlite kon zien en men vaste lijn niet :evil:.
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

FullHD schreef:Wie ligt er wakker van de bugs in HomeConnect? Hoe dikwijls start je dat ding op...


Niet dagelijks :)

Maar ik zou graag men website opzetten om mijn domein dat ik al een 3 tal maanden geleden had moeten hebben.
Eigenlijk hadden 50-200 mensen eerst moeten testen en dan als ALLES WERKT pas iedereen aansluitbaar maken. Nu zijn alle klanten testdummies voor dommel.

Groot voordeel voor dommel is als ze het binnen de 6-9 maanden na introductie allemaal oplossen dat er toch maar een 10% gaat afhaken omdat ze in hun klten zijn genepen. En zo komen de centjes toch enkele weken, maanden vroeger dan het normaal zou moeten zijn.

Edit: Broli ik had ook hetzelfde voor als jij. Op Xlite kreeg ik telefoon, neem op en hoor niks. Bij een volgende ignore ik zodat hij naar de vaste overschakelt en ik hoor niks :(
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Ik hoop dat 1 van de grotere fixjes de snelheid van dat ding zal zijn. Ik weet niet of het aan slechte code ligt maar dat software is ooooooertraag en mss ook een reden waarom ik het amper start. Er zijn twee fases die even traag zijn, het opstarten van het ding en het inloggen als het opgestart is. Meest software van dit kaliber start onmiddellijk bij mij. Inclusief software die checkt voor updates, laat staan dat de update server je isp is.

En hopelijk zullen ze ook een belgeschiedenis feature bij toevoegen.
Zelete
Plus Member
Plus Member
Berichten: 145
Lid geworden op: 06 feb 2008, 00:30
Locatie: Turnhout
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Misschien dat dat traag opstarten ook met de nieuwe versie gefixed is. Hopelijk toch :)
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

En hopelijk zullen ze ook een belgeschiedenis feature bij toevoegen.


Tja daar ben je vet mee als het niet werkt :cry:
Dat ze daar eerst maar op werken.

----------------
Listening to: Crowded House - Nobody Wants To
via FoxyTunes
Aspharanx
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 jun 2007, 10:23

kamagurka schreef:Deze software update lost slechts een deel van het probleem op.
Wat imo belangrijker is, is de 12 Mbit connectie waar ze over blijven zwijgen.


2nd that, dat is de reden waarom we naar homeconnect gingen voor die 12 Mbps, ok het is mooi dat die nieuwe software er bij komt maar van mij part bleef die software nog twee maanden weg als we ten laatste vrijdag onze beloofde 12 Mbps hadden. Die software gebruik ik toch niet echt.

Maar ja, als ik dan de verhalen van sommige hoor, onze telefoon werkt wel prima en we kunnen wel gebeld worden. Al moet ik toegeven dat ik vorige week niet kon bellen, ik geef nummer in maar het was alsof de modem die niet doorgaf, gewoon afgelegd en nog eens nummer ingetoetst en toen maakte die wel verbinding. Voor de rest heb ik geen problemen maar ja, die vaste lijn is maar bijzaak als we allemaal bellen met gsm. Zoals ik eerder al zei, voor mij was het bij homeconnect te doen om de 12 Mbps en niet zozeer om de telefonie al is dat natuurlijk mooi meegenomen. Guess I'm still lucky dat ik kan bellen en opgebeld worden. En ik hoop voor diegene die daar problemen mee hebben nu een oplossing krijgen met de update.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

liger schreef:met alle respect maar problemen zijn verre van "kersen" op taart. Bovendien mijn vraag was waarom juist 6 maand?


Ik geef ze 6 maand om de kersen op de taart op te lossen.
Die kersen zijn voor mij voicemail, homelink software, facturatie GSM kosten, gratis 1 maand, etc.

Echter, de laatste dagen ligt hun VOIP regelmatig plat. En dat is geen kers op de taart ! Dat is een groot stuk van de taart zelf. En dat kan niet (vind ik). Geef ik je volledig in gelijk. Dat is gelijk een appartement zonder water of electriciteit.

De core (= VOIP + Internet) moet stabiel zijn. Dat is voor mij de taart.
Al de rest (de kersen) wil ik ze uitstel geven (tot eind dit jaar = 6 maand)

Natuurlijk wat voor de één kersen zijn, is voor de ander soms al een stuk van de taart (ik kan dus enkel in mijn eigen naam spreken hierover). Die 12 Mbits bv die beloofd is (daar mogen ze ook wel vaart achter steken). En een eigen website kan voor velen ook belangrijk zijn.

Enfin, Dommel weet genoeg wat doen.
Ik volg het allemaal met hoopvolle ogen...
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Bij deze is het dus bewezen: het begint op iedereen z'n zenuwen te werken. Gelukkig is er hoop voor vrijdag.

Maar nu eerlijk: hoeveel schat je de kans in dat vrijdag effectief de problemen gaan opgelost zijn..?
To download or not to download, that's the question.
Mr. Demmel
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 06 aug 2008, 19:22

Fireblade schreef:Bij deze is het dus bewezen: het begint op iedereen z'n zenuwen te werken. Gelukkig is er hoop voor vrijdag.

Maar nu eerlijk: hoeveel schat je de kans in dat vrijdag effectief de problemen gaan opgelost zijn..?


Wiskundig gezien is dat :

1 / (Dommel good will) --> ~ 0% kans
belgianguy
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 23 jul 2008, 21:24

Misschien hebben we dan de update maar of daar alle problemen mee opgelost zijn zou mij eerlijk gezegd enorm verwonderen.

Mijn brief ligt klaar om hen in gebreke te stellen en als vrijdag de problemen nog steeds bestaan, en dan spreek ik vooral over de VOIP, dan gaat hij maandag aangetekend richting Dommel.
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1764
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

Mr. Demmel schreef:
Fireblade schreef:Bij deze is het dus bewezen: het begint op iedereen z'n zenuwen te werken. Gelukkig is er hoop voor vrijdag.

Maar nu eerlijk: hoeveel schat je de kans in dat vrijdag effectief de problemen gaan opgelost zijn..?


Wiskundig gezien is dat :

1 / (Dommel good will) --> ~ 0% kans


jouw formule zegt impliciet dat dommel een grote good will heeft !? 1 delen door iets heeeeeeeeeeeel groot geeft bijna nul ;)
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

fryelectro schreef:
Mr. Demmel schreef:
Fireblade schreef:Bij deze is het dus bewezen: het begint op iedereen z'n zenuwen te werken. Gelukkig is er hoop voor vrijdag.

Maar nu eerlijk: hoeveel schat je de kans in dat vrijdag effectief de problemen gaan opgelost zijn..?


Wiskundig gezien is dat :

1 / (Dommel good will) --> ~ 0% kans


jouw formule zegt impliciet dat dommel een grote good will heeft !? 1 delen door iets heeeeeeeeeeeel groot geeft bijna nul ;)


Om verder te nit picken. 1 delen door iets heel klein geeft iets heel groot.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

fryelectro schreef:
Mr. Demmel schreef:Wiskundig gezien is dat :

1 / (Dommel good will) --> ~ 0% kans


jouw formule zegt impliciet dat dommel een grote good will heeft !? 1 delen door iets heeeeeeeeeeeel groot geeft bijna nul ;)


1/0 = ...... :twisted:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Mr. Demmel
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 06 aug 2008, 19:22

Die mannen van de helpdesk knikken toch altyd van ja en zullen toch altyd 'alles in orde brengen' ? Hun good will dus :lol:

Het resultaat is echter dat ik deze week nog een activatiebrief heb ontvangen (ben al aangesloten van 1 september) en dat ik om een kopij van de contracten vroeg. --> Ze willen wel, maar het resultaat is een dikke 0%.

Good will genuanceerd :wink:
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Komaan... Tis toch altijd zwart-wit eh hier. Ofwel supergoed en massaal ophemelen, ofwel superslecht en zaniken. Have some faith? Welk ISP gaat aankondigen dat ze wijzigingen gaan doorvoeren, die dan achteraf niet zouden werken? En wat betreft die 12 mbit... Ik neem aan dat dat geldt voor diegenen die zijn aangesloten op Belgacom centrales. En hoe cru het ook mag klinken, ik kan me best inbeelden dat Dommel als prioriteit zijn cityconnect voorop stelt boven een snelheidsverhoging op bestaande lijnen die 9/10 méér work load zal geven (falende modem synchronisaties en DSLAM poorten, vergissingen, slechte splitters/lijnen, ...). Want wees gerust... Een massale aanpassing van 4 naar 12 mbit gaat werk mee brengen, niet zozeer bij de overschakeling, maar wél er na als er lokale problemen opduiken. En dan lijkt het me nog zo slecht niet om first things first te doen, zeker als het over homelink software gaat die bugs fixed voor elke gebruiker toch?

Conclusie: wait and see, en klaag dan ;)
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Wait and see. Idd. We zijn nu donderdag en het is er nog niet...
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Lijkt me aannemelijk als ze het aankondigen voor vrijdag dat het er donderdag nog niet is, niet waar? :)
tjahhh
Member
Member
Berichten: 94
Lid geworden op: 26 jul 2008, 11:05
Bedankt: 1 keer

goendi lezen is ook een vak he!!

Ten laatste vrijdag zou de update plaatsvinden... dus donderdag zou wel mogelijk zijn.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ondertussen hebben ze blijkbaar paar mensen gemaild met de melding dat ze vrijdag een switch gaan vervangen, en de telefoonproblemen zouden dan opgelost zijn. ze durven het wel niet aan om dat op crm te zetten blijkbaar
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

goendi lezen is ook een vak he!!

Ten laatste vrijdag zou de update plaatsvinden... dus donderdag zou wel mogelijk zijn.


Ook dat heeft een naam: je wensen voor waarheid aannemen. Als men meldt dat er tegen vrijdag een oplossing is, wil dat niet zeggen dat als ze vrijdag om 23.30 upgraden, ze plots té laat zijn of zo. Heeft ook niks met goed lezen te maken wat ik zei is gewoon realisme. Ze kondigen dinsdag een wijziging tegen vrijdag aan, en dan is het imho normaal als het er donderdag nog niet is dat je afwacht tot vrijdag.

ondertussen hebben ze blijkbaar paar mensen gemaild met de melding dat ze vrijdag een switch gaan vervangen, en de telefoonproblemen zouden dan opgelost zijn. ze durven het wel niet aan om dat op crm te zetten blijkbaar


Ik zou diep zuchten, maar op een forum heeft dat weinig zin dacht ik zo. Waar slaat die post nu op? Ze vervangen een switch, en omdat ze dat aan een paar mensen mailen en niet op hun crm plaatsen is het de moeite om daar direct een kritische noot bij te plaatsen? Ik vind dit een misplaatste comment, die van iets wat eigenlijk goed is, iets slechts maakt.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

waarom zetten ze het niet op crm? dan weet iedereen het. nu blijven mensen klagen. graag antwoord
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
turboke
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 feb 2006, 23:36
Locatie: st-gillis-waas
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Daarnet effe ticketje gemaakt, met vraag of de snelheid nog gaat verhogen, en zoja, voor wanneer dit zou zijn. Kon mijn ogen niet geloven, binnen de 9 min. antwoord ??

Geachte,



De update zal zijn voor de homeconnect klanten, homelink zal zich automatisch updaten.



De snelheid zal ten laatste op het einde van dit jaar veranderd worden.

Of u de 12 mbps gaat kunnen halen zal van verscheidene factoren afhangen.



Alvast bedankt!

met vriendelijke groeten,

meilleures salutations,

best regards,



dommel.com servicecenter

a schedom nv/sa service

Sorry, maar ik zie toch een licht, aan het einde van de tunnel......... :-D
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

turboke schreef:Sorry, maar ik zie toch een licht, aan het einde van de tunnel......... :-D
't is goed dat ze zooo snel antwoorden. misschien moet ik mijn oude tickets van begin augustus nog eens sturen :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

turboke schreef:Sorry, maar ik zie toch een licht, aan het einde van de tunnel......... :-D
't is goed dat ze zooo snel antwoorden. misschien moet ik mijn oude tickets van begin augustus nog eens sturen :wink: het lijkt dé moment
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”