Ik geef ze tot eind dit jaar, om al hun beloften (12 mbits, facturatie, etc) waar te maken. Dat is +- 6 maanden geduld (sinds de lancering van hun product). De core van het product werkt momenteel goed (we krijgen ergens waarvoor we betalen). Maar alles is nog niet afgewerkt (sommige details, de kersen op de taart ontbreken nog).liger schreef:waarom juist eind dit jaar?
en wat ga je anders doen? Je hebt jaarcontract
Ik loop over die ontbrekende kersen (zoals vele anderen hier) niet constant te zagen. Ik geef ze simpel tot eind dit jaar de tijd. Om die zaakjes in orde krijgen. Daarna trek ik opnieuw mijn conclusies.
Als ze op 1/1/2009 hun beloften nog altijd niet waargemaakt hebben, dan kan ik niet langer zeggen, dat Dommel hard werkt en Dommel het goed met ons voor heeft. Dat het ergens te kampen (lijden) had onder zijn succes, etc.. Whatever...
Nee, dan is er iets anders aan de hand. Dan verliest deze ISP een beetje mijn sympathie. En aanzie ik het meer zakelijker. Wil hij meer winst halen ? Verzorgt Dommel zijn klanten bestand nog ? Hoe is Dommel bezig...
Voorlopig blijf ik echter (in mijn overtuiging) dat ze daar wel hard voor ons werken. En mettertijd hun zaakjes (die kersen op de taart) terug in orde zullen krijgen...
Only time will tell...