De Algemene Vergaderingen van de Vlaamse Openbare kabelmaatschappijen hebben op 29 en 30 september daarover hun finale goedkeuring gegeven. Telenet zal op 15 oktober 2008 Telenet Digital TV in Interkabel gebied lanceren. (bron : http://hugin.info/136600/R/1255861/273823.pdf)
enkele vraagjes die van belang zijn voor INDI klanten: (http://onlinesupport.telenet.be)
Kan ik mijn INDI-decoder ruilen voor een Telenet Digibox of Digicorder?
Dit is helaas niet mogelijk, maar je INDI-decoder blijft gewoon werken in Interkabel-gebied. Je INDI-abonnement blijft ook gewoon lopen.
Ik heb momenteel een INDI-betaalpakket. Kan ik dit behouden?
Ja, de INDI-pakketten blijven beschikbaar. Er komt wel een lichte aanpassing van de betaalpakketten. Je krijgt hierover een persoonlijke communicatie van ons in de loop van de maand oktober.
Ik ben INDI-klant. Verandert mijn digitaal basisaanbod?
In het digitale basisaanbod op INDI-decoders krijg je er op 15 oktober 6 zenders bij.
Heb je een betaalpakket? Dan zijn er een aantal beperkte wijzigingen. Je ontvangt hierover een persoonlijke communicatie in de loop van de maand oktober.
Kan ik een programma of film à la carte bestellen?
Heb je een Digibox of Digicorder?
Dan kun je vanaf 15 oktober een film of programma opvragen.
Heb je een INDI-decoder?
Dan is dit helaas niet mogelijk.
Ik huur momenteel een INDI-decoder. Wat moet ik doen?
Je INDI-decoder blijft werken, met alle bestaande INDI-diensten. Je huurcontract loopt dus gewoon door.
Kan ik een Telenet Shake bestellen als ik in Infrax-, Integan- of PBE-gebied woon?
Ja, je kunt de Telenet Shakes bestellen. Vanaf 15 oktober kun je zelfs kiezen voor een Shake met digitale televisie.
* Opgelet voor de one year obligation bij INDI, Telenet neemt dit abonnement niet over dus moet je dit abonnement ten minste een jaar uitzitten.
* Telenet Shake is niet mogelijk met INDI digitale televisie ! alleen Telenet Digitale Televisie telt mee voor de shake.
* De INDI decoder wordt niet interactief gemaakt, video on demand en andere interactieve “rode knop” zaken gaan niet werken.