Voip storingen
inderdaad dat is nog het grootste probleem je weet niet wanneer het werkt en wanneer niet.
We botsen eigenlijk altijd op hetzelfde probleem communicatie, moest dommel nu al eens beginnen met een status pagina of een mailing waarop je kan inschrijven dan weet je tenminste van iets.
We botsen eigenlijk altijd op hetzelfde probleem communicatie, moest dommel nu al eens beginnen met een status pagina of een mailing waarop je kan inschrijven dan weet je tenminste van iets.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
dit lijkt me toch in de eerste plaats een technisch probleem. en telefonie dat niet werkt vind ik nu wel een vrij ernstig technisch probleem, kan serieuse gevolgen hebben. ze zouden er natuurlijk beter kunnen over communiceren, maar dit zou natuurlijk héél slechte reclame zijnlcars8467 schreef: We botsen eigenlijk altijd op hetzelfde probleem communicatie, moest dommel nu al eens beginnen met een status pagina of een mailing waarop je kan inschrijven dan weet je tenminste van iets.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
van dat begrip zou wel kunnen kloppen. al zijn er ook grenzen aan begrip opbrengen. en ik vrees dat de grens zowat bereikt is voor de meeste homeconnecters (zelf die van Gent32m). en tsja, dommel en communiceren... vrees dat het nooit goed zal komen. er is geen tijd & geld voor. 't is mij ondertussen wel duidelijk dat dommel maar één prioriteit heeft vandaag de dag, en dat is zo snel mogelijk het klantenbestand uitbreiden, ook al is het met een produkt dat niet op punt staat. wat is de strategie hier achter? dat zal de toekomst misschien duidelijk maken
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
de helpdesk maakt er wellicht gebruik van, want ze waren vandaag onbereikbaar
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Jan_B
- Premium Member
- Berichten: 717
- Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Ik schreef destijds:xenne schreef:'t is mij ondertussen wel duidelijk dat dommel maar één prioriteit heeft vandaag de dag, en dat is zo snel mogelijk het klantenbestand uitbreiden, ook al is het met een produkt dat niet op punt staat. wat is de strategie hier achter? dat zal de toekomst misschien duidelijk maken
Bij Schedom/Dommel ligt de prioriteit nu blijkbaar op het maximaliseren van het aantal klanten.
Dit is een aanpak die ik zou volgen indien ik mijn (hypothetisch) ISP bedrijf zo hoog mogelijk zou willen laten evalueren met het oog op een overname (en dus een cash-in voor de oprichters).
Dit zou ook verklaren waarom klantentevredenheid momenteel geen prioriteit is (aangezien dat bij de evaluatie van het bedrijf een minieme rol speelt tov andere zaken zoals het aantal klanten).
Maw: ik vermoed dat de terugval van klantenservice geen toevalligheid is, maar past in een strategie om Schedom/Dommel op relatief korte termijn met zoveel mogelijk winst van de hand te doen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Ik begin eigenlijk meer en meer in uw theorie te "geloven"Jan_B schreef:Ik schreef destijds:xenne schreef:'t is mij ondertussen wel duidelijk dat dommel maar één prioriteit heeft vandaag de dag, en dat is zo snel mogelijk het klantenbestand uitbreiden, ook al is het met een produkt dat niet op punt staat. wat is de strategie hier achter? dat zal de toekomst misschien duidelijk maken
Bij Schedom/Dommel ligt de prioriteit nu blijkbaar op het maximaliseren van het aantal klanten.
Dit is een aanpak die ik zou volgen indien ik mijn (hypothetisch) ISP bedrijf zo hoog mogelijk zou willen laten evalueren met het oog op een overname (en dus een cash-in voor de oprichters).
Dit zou ook verklaren waarom klantentevredenheid momenteel geen prioriteit is (aangezien dat bij de evaluatie van het bedrijf een minieme rol speelt tov andere zaken zoals het aantal klanten).
Maw: ik vermoed dat de terugval van klantenservice geen toevalligheid is, maar past in een strategie om Schedom/Dommel op relatief korte termijn met zoveel mogelijk winst van de hand te doen.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Abel kon het niet halen van de concurentie
Ze konden niet genoeg inkomsten genereren om hun hoofd buiten water te houden. Wat wil je, de enige providers die genoeg kunnen aanbieden voor weinig geld én zonder verlies, zijn de groten met moederbedrijven; Tele2, Telfort, UPC en de grote bedrijven zelf Ziggo, KPN.
Meer en meer providers in Nederland komen in de problemen omdat de concurrentie gewoon moordend is.
Ze konden niet genoeg inkomsten genereren om hun hoofd buiten water te houden. Wat wil je, de enige providers die genoeg kunnen aanbieden voor weinig geld én zonder verlies, zijn de groten met moederbedrijven; Tele2, Telfort, UPC en de grote bedrijven zelf Ziggo, KPN.
Meer en meer providers in Nederland komen in de problemen omdat de concurrentie gewoon moordend is.
Wat heeft dat te maken met het feit dat hun klanten service onbestaand was? Of zorgt concurrentie daar ook voor .Lord Utopia schreef:Abel kon het niet halen van de concurentie
Ze konden niet genoeg inkomsten genereren om hun hoofd buiten water te houden. Wat wil je, de enige providers die genoeg kunnen aanbieden voor weinig geld én zonder verlies, zijn de groten met moederbedrijven; Tele2, Telfort, UPC en de grote bedrijven zelf Ziggo, KPN.
Meer en meer providers in Nederland komen in de problemen omdat de concurrentie gewoon moordend is.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
jabroli schreef:Wat heeft dat te maken met het feit dat hun klanten service onbestaand was? Of zorgt concurrentie daar ook voor .Lord Utopia schreef:Abel kon het niet halen van de concurentie
Ze konden niet genoeg inkomsten genereren om hun hoofd buiten water te houden. Wat wil je, de enige providers die genoeg kunnen aanbieden voor weinig geld én zonder verlies, zijn de groten met moederbedrijven; Tele2, Telfort, UPC en de grote bedrijven zelf Ziggo, KPN.
Meer en meer providers in Nederland komen in de problemen omdat de concurrentie gewoon moordend is.
kosten drukken
mja het lastige is met heel hun constructies dat ik weer voor een jaar vast hang (overstap netconnect --> homeconnect = nieuw contract).
Jammer dat Telenet er niet eerder met hun shakes waren want uiteindelijk zou ik met 30 GB per maand wel toekomen en dan gewoon een abo op een nieuwsgroep.
Jammer dat Telenet er niet eerder met hun shakes waren want uiteindelijk zou ik met 30 GB per maand wel toekomen en dan gewoon een abo op een nieuwsgroep.
-
- Member
- Berichten: 73
- Lid geworden op: 06 aug 2008, 19:22
De telefoon doet het hier weer niet
-
- Pro Member
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
hier in Oostende ook niet sinds gisteren. Wordt morgen weer bellen naar dommel vanop 't werk.Mr. Demmel schreef:De telefoon doet het hier weer niet
Hier in Hasselt dezelfde problemen. Kan blijkbaar wel gebeld worden maar kan zelf niet uitbellen.
Nu ben ik geen jurist maar ik als Dommel niet kan leveren wat in het contract staat plegen ze dan geen eenzijdige contractbreuk en heb je dan niet het recht om het contract te laten ontbinden?
Nu ben ik geen jurist maar ik als Dommel niet kan leveren wat in het contract staat plegen ze dan geen eenzijdige contractbreuk en heb je dan niet het recht om het contract te laten ontbinden?
mja dan smijt je meteen al dat geld weg van die siemens box hé. Dat houdt mij nu wat tegen, dan kan ik niets meer doen met die router^^Stovokor schreef:Hier in Hasselt dezelfde problemen. Kan blijkbaar wel gebeld worden maar kan zelf niet uitbellen.
Nu ben ik geen jurist maar ik als Dommel niet kan leveren wat in het contract staat plegen ze dan geen eenzijdige contractbreuk en heb je dan niet het recht om het contract te laten ontbinden?
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
tele2 pakken...frado schreef:mja dan smijt je meteen al dat geld weg van die siemens box hé. Dat houdt mij nu wat tegen, dan kan ik niets meer doen met die router^^Stovokor schreef:Hier in Hasselt dezelfde problemen. Kan blijkbaar wel gebeld worden maar kan zelf niet uitbellen.
Nu ben ik geen jurist maar ik als Dommel niet kan leveren wat in het contract staat plegen ze dan geen eenzijdige contractbreuk en heb je dan niet het recht om het contract te laten ontbinden?
of dxadsl..
-
- Starter
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 24 jul 2008, 16:21
- Locatie: Gent
Sedert zondag gaat het hier in Gent weer op en af met de telefonie 4 uren goed 4 uren niets meer en sinds ik Homeconnect heb dat is een 5 tal maanden kan ik geen andere Dommel gebruikers opbellen en zij kunnen mij niet bellen. Buiten dit en de storingen die op de onmogelijkste momenten opduiken ben ik voor iedereen bereikbaar alleen niet voor Dommel gebruikers. Dus die bel ik dan maar weer via skype.
vandaag weer down???
Hier wel in regio 014
Kan niet uitgaand bellen, en niet inkomend ontvangen.
Gebelde nummers gaan alsnog over bij de andere persoon echter een tiental minuten daarna pas.
Meerdere personen last van?
Als Dommel nou eens melde dat de storingen bekend waren bij ze, en dat ze eraan werken. en hoelang het duurt eerdat het verholpen is...
Hier wel in regio 014
Kan niet uitgaand bellen, en niet inkomend ontvangen.
Gebelde nummers gaan alsnog over bij de andere persoon echter een tiental minuten daarna pas.
Meerdere personen last van?
Als Dommel nou eens melde dat de storingen bekend waren bij ze, en dat ze eraan werken. en hoelang het duurt eerdat het verholpen is...
-
- Plus Member
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 10 jul 2008, 08:08
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 8 keer
al een paar dagen hier ook (regio eeklo)..geen uitgaande of binnenkomende gesprekken...personen krijgen inderdaad na een x-aantal minuten de ringtoon, ondertussen natuurlijk al lang opgehangen
Wat ik nu eens wil weten waar die storingen vandaan komen.
Is dat omdat de servers van dommel uitvallen?
is dat omdat er aan de servers gewerkt word(updates)?
of is het nog niet gevonden waar de storingen vandaan komen.
Daar wil ik eens dat Dommel uitspraak overdoet.
Dan kan ik ook me conclusies trekken.
Is dat omdat de servers van dommel uitvallen?
is dat omdat er aan de servers gewerkt word(updates)?
of is het nog niet gevonden waar de storingen vandaan komen.
Daar wil ik eens dat Dommel uitspraak overdoet.
Dan kan ik ook me conclusies trekken.
Zellfde probleem hier in Herenthout (zone 014 ook).tjahhh schreef:vandaag weer down???
Hier wel in regio 014
Kan niet uitgaand bellen, en niet inkomend ontvangen.
Gebelde nummers gaan alsnog over bij de andere persoon echter een tiental minuten daarna pas.
Meerdere personen last van?
Als Dommel nou eens melde dat de storingen bekend waren bij ze, en dat ze eraan werken. en hoelang het duurt eerdat het verholpen is...
Tot groot jolijt van m'n moeder (lees: 'gij en uwen dommel').
Contact zoeken met Dommel draait weer uit op vergeefse pogingen.
Laatst gewijzigd door driesel 01 okt 2008, 14:28, in totaal 1 gewijzigd.
hah bij u ook? "Gebt hier weer wat in gang gestoken he" . En gelijk heeft ze tbhdriesel schreef:Zellfde probleem hier in Herenthout (zone 014 ook).tjahhh schreef:vandaag weer down???
Hier wel in regio 014
Kan niet uitgaand bellen, en niet inkomend ontvangen.
Gebelde nummers gaan alsnog over bij de andere persoon echter een tiental minuten daarna pas.
Meerdere personen last van?
Als Dommel nou eens melde dat de storingen bekend waren bij ze, en dat ze eraan werken. en hoelang het duurt eerdat het verholpen is...
Tot groot jolijt van m'n moder (lees: 'gij en uwen dommel').
Contact zoeken met Dommel draait weer uit op vergeefse pogingen.
En dat allemaal mainly voor de gratis upgrade naar 12mbit die je niet krijgt
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
blijkbaar grote homeconnect miserie de laatste dagen. een telefoon dat niet werkt ligt natuurlijk heel gevoelig bij de mensen, als belgacom zo een service zou leveren is het land te klein. hopelijk brengt de update soelaas
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Hier ook geen telefoon niet meer
Alles werkte van in het begin perfect (alleen telefoon was pas na 1 dag actief, na het internet)
Alles werkte perfect ... tot vandaag
Als ik bel naar mijn gsm, rinkelt deze pas 5min later.
Ook krijg ik constant op de telefoon gemiste oproepen van mensen dat mij wouden bellen :s.
Great ...
Alles werkte van in het begin perfect (alleen telefoon was pas na 1 dag actief, na het internet)
Alles werkte perfect ... tot vandaag
Als ik bel naar mijn gsm, rinkelt deze pas 5min later.
Ook krijg ik constant op de telefoon gemiste oproepen van mensen dat mij wouden bellen :s.
Great ...
Yep al de hele dag...soms voor de fun x-lite gewoon laten bellen, pas na 6 min ofzo begint het te rinkelen. Hoe kan internet super stabiel zijn maar telefoon niet. Telefonie moet juist een hoge QoS hebben.
Hier ook zo. (ook zone 014)ttts schreef:Hier ook geen telefoon niet meer
Alles werkte van in het begin perfect (alleen telefoon was pas na 1 dag actief, na het internet)
Alles werkte perfect ... tot vandaag
Als ik bel naar mijn gsm, rinkelt deze pas 5min later.
Ook krijg ik constant op de telefoon gemiste oproepen van mensen dat mij wouden bellen :s.
En ik ben dit goed zat aan het worden!
-
- Pro Member
- Berichten: 425
- Lid geworden op: 03 jul 2008, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 9 keer
Zelfde in zone 052rosheen schreef:Hier ook zo. (ook zone 014)ttts schreef:Hier ook geen telefoon niet meer
Alles werkte van in het begin perfect (alleen telefoon was pas na 1 dag actief, na het internet)
Alles werkte perfect ... tot vandaag
Als ik bel naar mijn gsm, rinkelt deze pas 5min later.
Ook krijg ik constant op de telefoon gemiste oproepen van mensen dat mij wouden bellen :s.
En ik ben dit goed zat aan het worden!
En iemand een copy nog van het contract. Wil dit ook wel eens goed lezen want de volle pot betalen voor iets dat een week al niet werkt is er toch ook over.
Juist antwoord gekregen op mijn support mail:
Geachte,
Momenteel zijn er werken aan de telefonie.
Vrijdag wordt er een nieuwe switch geplaatst, wat al deze problemen zal oplossen.
Alvast bedankt voor uw geduld!
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
hoop doet leven. geen woorden maar daden etc
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect