![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nu is echter niet vorig jaar, belgacom heeft steeds meer en meer werk he
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
A2F schreef:Upgrade/Downgrades worden NIET door "repair" uitgevoerd bij Belgacom maar moeten bij een andere "divisie" aanvragaagd worden... Timer daar is 72 uur, en die wordt door BGC ook letterlijk genomen.
Bitrate Down 4096 kbps
Relative Capacity Down 75%
Noise Margin Down 13dB
Power Transmitted Down 13dB
Attenuation Down 46dB
Number of cells Down 9734
Wij kunnen die aard van problemen ook niet oplossen (wij zijn maar gewone mensen net als jij).Asgarth schreef:ter info, en nog zoveel keren, ook aan nukem, er word hier wel altijd verdacht veel verdedigd, terwijl mijn probleem nog altijd niet is opgelost.
En als ze zeggen van ik bel u terug dan verwacht ge dat tenminste toch uit klantenservice dat ze dat doen al was het maar om te zeggen van we hebben nagekeken en dat en dat is prob ...
Maar dat mag ik zelf niet verwachten blijkbaar. Ik ben misschien wel impulsief, maar ik wil gewoon dat het werkt, ik betaal tenslotte 5.000 ballen en ik mag eindeloos wachten op mijn product.
Ik denk dat als dat voorvalt bij jullie thuis, ge ook niet zo vrolijk meer gaat zijn.
En de bevestiging dat de werken uitgevoerd gaan zijn of niet gaat niks uitmaken, want zoals gezegd zelfs geen synchro op 512k/s, das wel niet echt normaal.
Maar dat wil blijkbaar niemand horen ofzo ...
Soms heb ik wel het gevoel alsof ik hier tegen een muur praat ofzo.
En zeg nu zelf als je dit leest, heb ik al een antwoord gekregen op de vragen die ik stel sommige wel, maar sommige krijg ik gewoon geen antwoord op en als je dit leest ga je niet zeggen dat ik ongelijk heb denk ik, maar das persoonlijke mening natuurlijk.
Alleen het is absoluut niet leuk om al 3 weken niet te kunnen surfen en dan nog te moeten horen dat ze er een ping pong spelleke van maken.
Klant is altijd koning en daarmee basta, koopt gij morgen een auto en die zou in orde moeten zijn en de motor is kapot na 2 dagen en ze willen die niet maken onder garantie, betaalt gij die nog gaat gij nog echt met heel veel vriendelijk volgende keer die verkoper aanspreken als die zegt, ik bel u zeker terug en hij laat niks meer horen?
Het is makkelijk te zeggen van ze breken hier alles af, maar tenslotte word ik niet echt geholpen.
Maar kheb ook zo het gevoel dat deze post zinloos was eigenlijk ...
Gastje schreef:Dat hangt van A2F af, als "ze" het opgelost krijgen dan haal je wel snelheden van 3300kbps