belgian telecom Bebox ALL-IN-ONE voor 45 € (+veel voordelen)

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Dfrog schreef:Misschien moeten ze eerst eens iets doen aan die activatiekost van 69 euro. Wie wil dat nu betalen bij een nieuwe provider met een nieuw (onge-reviewd) product?

tja, 't is hoe je bekijkt.

als ik de reviews lees bij tele2 en ervaringen van scarletkennissen hoor, dan sta ik ook niet te springen om er bij te gaan.

vergelijk eens alle producten (scarlet/tele2/B-T) naast elkaar ZONDER promo's (naakt). Kijk wat je dan krijgt voor je geld, om nog niet te spreken van de support/helpdesk!

Edpnet biedt ook lage prijs aan voor internet, maar bradeert ook nooit met activatiekosten.

Dan is 45 € wél goedkoop (zelfs met activatiekosten)

scarlet one 20 zonder promo is ook
40,75 + 10,20 € unlimited = 51 €
tweede jaar: 51+1+1+6= 59 € ipv 45 € B-T
Signaal 2de oproep: +1 €
Nummerweergave: + 1 €
gratis bellen binnenland ipv 20 landen
Géén gratis GSM abbo, 30 min. gratis bellen naar fix of 60 sms (= 6 €/maand gratis!)
GSM -> GSM 0,26 €/min (0,13 € on net)
matige router box, géén wifi speedtouch (kwaliteit)

proberen je te lokken met gratis activatie+nummerportering+6 maand 10 € korting, maar zetten hun basisprijs een stuk hoger, en hopen dat je blijft na 1 jaar.

Tele2 all in Plus
39,90 + 10 € flat fee = 49,90 € 70,9 € vergelijkbaar aanbod BT
eerste jaar: 50 € (29,90 + 10 + 2,5 + 2,5 + 6 - 10€/12m prepaid gratis)

Nummerweergave: + 2,5 €
Signaal 2de oproep: +2,5 €
15 GB Download! = mager
10 € extra voor onbeperkte DL.
4 GB ipv 6,6 GB DL (of adsl2 vanaf oktober)
GSM -> GSM: 0,25 €/min. (met het gratis abbo)
B-T 0,15 €/min. (+ gratis SMS/vast bellen)
49,90 + 6 € gratis sms bt + comfort diensten gratis bij BT + 10 € onbeperkte DL (anders 1€/GB) = 70,9 € 2de jaar NETTO. goedkoop?

Bij tele2: lees altijd de kleine lettertjes, ze zwaaien altijd met goedkope prijs, tot je verder dan je neus lang is kijkt...en alles optelt.

B-T
eerste jaar: 45 €/m + 5,75 € (=69/12)= 50,75 €/maandnummerportering: 29 € (= kosten voor belgacom)
activatiekosten: 40 €/jaar (gratis als Test-Aankooplid)
tweede jaar: 45 €/maand.


Dus wat heb je liever? In de zak gezet worden met gratis setup, modem, nummerportering, 1 maand gratis,.... dan een correcte lagere basisprijs met éénmalig activatiekost. De trouwe klanten bij scarlet/tele2 moeten dan betalen voor de mensen die promohoppen en 1 jaar blijven. B-T komt goedkoper uit vanaf 1 jaar ;-)
Komt ietsje goedkoper uit dan B-T als je 1 jaar blijft en dan verandert.
drareg
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 23 maa 2008, 17:52

De tarieven voor gsm bellen klopt niet. Een gesprek naar een gsm kost 0,15euro +0,05euro connectiekost zodat totaal een gesprek 0,20euro kost. In de reclame wordt daar geen melding over gemaakt en dat vind je enkel in de kleine lettertje wat in feite niet eerlijk is waarom maakt test-aankoop daar geen melding van?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

drareg schreef:De tarieven voor gsm bellen klopt niet. Een gesprek naar een gsm kost 0,15euro +0,05euro connectiekost zodat totaal een gesprek 0,20euro kost. In de reclame wordt daar geen melding over gemaakt en dat vind je enkel in de kleine lettertje wat in feite niet eerlijk is waarom maakt test-aankoop daar geen melding van?


inderdaad drareg, staat niet duidelijk vermeld

Belgian Telecom 1
hier staat er niets vermeld qua connectiekost!

Belgian Telecom 2
Klikken we op 'tarieven', kom je wel te weten -in kleine lettertjes- dat er een connectiekost is.
- setupcost : 0,05 € (incl.BTW)

Daar ik toch mijn simyo kaart ga behouden met dual-sim card, niet echt probleem voor mij....
Ik zal het gebruiken voor de 60 SMS'en/maand (30 min. gratis bellen naar fix kan ook)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

satsurfer, jij doet mij denken aan deze grappige clip, voornamelijk 1:53...
drareg
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 23 maa 2008, 17:52

Ja satsurfer ik heb ook een simyo kaart en een belgian telecom kaart en ik wissel steeds mijn kaart. Hoe kom je aan een dual kaart of wat moet je daar voor doen?
drareg
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 23 maa 2008, 17:52

Nu begint pas mijn frank te vallen waarschijnlijk heb je een gsm nodig waar je twee kaarten kan insteken of ben ik verkeerd?
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

drareg schreef:Nu begint pas mijn frank te vallen waarschijnlijk heb je een gsm nodig waar je twee kaarten kan insteken of ben ik verkeerd?

hoeft niet;

kijk hier eens:

http://gsmhosting.com/vbb/index.php
drareg
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 23 maa 2008, 17:52

Sorry maar ik weet niet wat u bedoelt met deze gsmhosting?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Lord Utopia schreef:satsurfer, jij doet mij denken aan deze grappige clip, voornamelijk 1:53...

ik snap de link niet, of beschik ik misschien niet over het hoog IQ van jou? :eek:
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

drareg schreef:Nu begint pas mijn frank te vallen waarschijnlijk heb je een gsm nodig waar je twee kaarten kan insteken of ben ik verkeerd?


dual sim card
OF
dual twin sim card adapter
deze moet je niet versnijden!

heb 2 weken geleden één gekocht, waarbij je de kaart moet afknippen en verkleinen.

Helaas werkt de dualsim niet bij mijn toestel.
drareg
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 23 maa 2008, 17:52

Ik heb nu een maand Belgian Telecom maar ik ben toch niet tevreden. Meestal moet ik twee maal bellen vooraleer er een verbinding is en terwijl ik een gesprek voer zijn er ook kleine onderbrekingen zodat je steeds moet hervragen wat er gezegd is geweest. Ik denk naar een jaar stap ik terug over naar een andere provider. De voip werkt volgens mij niet goed want downloaden en bellen is verre van perfect en waarschijnlijk te wijten aan de lage snelheid van de internetverbinding.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

drareg schreef:Ik heb nu een maand Belgian Telecom maar ik ben toch niet tevreden. Meestal moet ik twee maal bellen vooraleer er een verbinding is en terwijl ik een gesprek voer zijn er ook kleine onderbrekingen zodat je steeds moet hervragen wat er gezegd is geweest. Ik denk naar een jaar stap ik terug over naar een andere provider. De voip werkt volgens mij niet goed want downloaden en bellen is verre van perfect en waarschijnlijk te wijten aan de lage snelheid van de internetverbinding.


bedankt voor de feedback.....da's minder...
ik wordt as maandag overgeschakeld :-o

had net voor bovenstaande zaken overgeschakeld naar BT ipv voipbuster en klonen of WMC telecom (ene keer werkt het/andere keer niet)
Tja, welke all-in one VOIP operator is wel bedrijfszeker? (Dommel: nee, tele2: nee, scarlet: nee, telenet: ja?)

Als ik bel via belgacom (0800 nr.) vaste lijn naar BT, dan moet ik wel zeggen dat je hoort dat zijn geen vaste lijn gebruiken (wel zuiver, maar soms een korte delay). Ik wil gewoon geen wegval.....bellen ...en dan plots..tuut tuut tuut tuut (bezet, dus ben er uitgevlogen)

hoe lang ben je al klant? wat is uw profiel (6 Mbit/4 Mbit/...)? afstand tot de centrale? werkt de Caller-ID goed?
Mij zeiden ze dat ik 1.7 km. van centrale woon, terwijl ik bij edpnet 2.3 km. van centrale woon, dit klopt toch niet op zelfde moment.

wat mij wel opvalt....reageren via mail doen ze quasi nooit. Niemand durft een standpunt in te nemen....mag ik mijn huidige voip router gebruiken?
online tickets (stand van zaken) verandert haast niet....

dus al minder euforisch dan in het begin....
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Hier nog steeds tevreden over T2AllIn. VOIP werkt gewoon zoals het hoort. Surfsnelheid wat aan de lage kant, maar dit is hen gezien de promo-prijs vergeven.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Dfrog schreef:Hier nog steeds tevreden over T2AllIn. VOIP werkt gewoon zoals het hoort. Surfsnelheid wat aan de lage kant, maar dit is hen gezien de promo-prijs vergeven.

blij voor jou! je kunt tegenwoordig geen waardeoordeel op voorhand vellen blijkbaar.....

Ikzelf had persoonlijk geen goed oog op T2
maar volgens mij afhankelijk met afstand tot centrale,....etc....
enige nadeel is grote prijsstijging vanaf jaar 2.

hoe was de opvolging bij T2?

Binnen 4 werkdagen BT, maar nog geen modem of brief...(had wel gevraagd mijn fritz ipv hun gratis thomson te mogen gebruiken)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

reactie van een gebruiker op ander forum via pm. (ben dus geen reseller)

Ik vind dat BT steeds beter wordt - maar er zijn kinderziektes. Ze antwoorden onmiddellijk op mijn mails. OOk de telefon. helpdesk is goed bereikbaar. En ze hebben dat gratis 0800-nr. Ik denk dat er tussen mei en eind augustus allerlei interne veranderingen (ook op techn. gebied) zijn geweest - maar dat lijkt voorbij) . Sinds sept. zijner neiuwigheden (ik zie op hun website dat als je "peter" wordt, je een voordeel hebt). OOk krijgen nu de eerste 2000 klanten gratis een modem (tevoren was dat 500). Is er een nieuwe bij de helpdesk, ene Kenneth , die mijn mails altijd binnen de dag beantwoordt (tevoren ook trouwens). Dus er lijken me nieuwe evoluties in de positeive zin te zijn. Want ik had wel wat probleempjes . Ondertussen denk ik dat dat overal is. MAar ik vind BT lost het altijd op, ze zijn vriendelijk, af en toe moet je evtl. eens extra navragen, maar ja, 45 E is een zeer goede prijs.

JA,de kwalitiet vh bellen: misschien is die niet zo zuiver, maar niet vervelend of echt storend (misschien ligt het aan mijn eenvoudig telefoontoestelletje dacht ik). Wat me stoort is hun voicemail: het meot 9 x bellen, vooraleer de voicemail aanslaat!!! Ze kunnen niet minder. Dus wie wacht er 9 x??? Dankzij mij hebben ze het verkort van 12 (!) naar 9 x bellen. Maar dat maakt jammer genoeg OOK geen verschil, want meestal legt men op na een 5 /6 x bellen. En blijkbaar kun je geen extern antwoordapparaat aansluiten, zegden ze op mijn vraag (want zo'n ding heb ik thuis nog wel liggen en dat belt maar 4/5 x en schakelt dan in). Dus ik ben wél gedoemd met hun voicemail te werken.
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

satsurfer schreef:
Dfrog schreef:Hier nog steeds tevreden over T2AllIn. VOIP werkt gewoon zoals het hoort. Surfsnelheid wat aan de lage kant, maar dit is hen gezien de promo-prijs vergeven.

blij voor jou! je kunt tegenwoordig geen waardeoordeel op voorhand vellen blijkbaar.....

Ikzelf had persoonlijk geen goed oog op T2
maar volgens mij afhankelijk met afstand tot centrale,....etc....
enige nadeel is grote prijsstijging vanaf jaar 2.

hoe was de opvolging bij T2?

Binnen 4 werkdagen BT, maar nog geen modem of brief...(had wel gevraagd mijn fritz ipv hun gratis thomson te mogen gebruiken)


Bij T2 was alles up and running 3 weken na aanvraagdatum.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

eergisteren op BT aangelogd....overschakeling probleemloos (geen onderbreking). zelf eigen voiprouter mogen gebruiken ipv hun Bebox (thomson speedtouch 740i)

voip gedeelte moet ik nog ervaringen opdoen.

ADSL2+ tot 18Mbit is bij ons in testfase en gaat in productie binnen ong. 1 maand.
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

satsurfer schreef:eergisteren op BT aangelogd....overschakeling probleemloos (geen onderbreking). zelf eigen voiprouter mogen gebruiken ipv hun Bebox (thomson speedtouch 740i)

voip gedeelte moet ik nog ervaringen opdoen.

ADSL2+ tot 18Mbit is bij ons in testfase en gaat in productie binnen ong. 1 maand.


Als ze even snel zijn als de overige providers, heb je tegen 2010 wel die 18Mbit, ... min de afstand tot de centrale :wink:
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

satsurfer schreef:
ADSL2+ tot 18Mbit is bij ons in testfase en gaat in productie binnen ong. 1 maand.


Dfrog schreef:Als ze even snel zijn als de overige providers, heb je tegen 2010 wel die 18Mbit, ... min de afstand tot de centrale :wink:


Liever 18 Mbit mét limiet, dan slakkegang aan 4 Mbit (standaard van 10 jaar terug).

scarlet, dommel schreeuwt adsl2+ al +1 jaar van de daken...maar helaas haast nergens beschikbaar (in tegenstelling tot hun melding op de site bij scarlet). edpnet durft zelfs geen uitspraken te doen.

Als ze zeggen vanaf november +/-, dan geloof ik hen. Andere afspraken zijn ze ook nagekomen.
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Dus volgens u gaan ze aan elke klant 18Mbit aanbieden? Lijkt me onwaarschijnlijk aangezien BGC momenteel maar max 12 aanbiedt.

Of enkel aan de klanten die op hun eigen netwerk zitten? Als dit de tweede situatie is, hoe groot is hun huidig netwerk dan? Dan zit je terug in de situatie als alle andere ADSL2+ aanbieders, maw geluk hebben.
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 maa 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

Zijn er momenteel al mensen met wat gebruikerservaringen?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

satsurfer schreef:Liever 18 Mbit mét limiet, dan slakkegang aan 4 Mbit (standaard van 10 jaar terug).

scarlet, dommel schreeuwt adsl2+ al +1 jaar van de daken...maar helaas haast nergens beschikbaar (in tegenstelling tot hun melding op de site bij scarlet). edpnet durft zelfs geen uitspraken te doen.

Als ze zeggen vanaf november +/-, dan geloof ik hen. Andere afspraken zijn ze ook nagekomen.
Daar ben je veel mee, 18 Mbps en 40 GB, naar gebruikelijke BT-waarden.

Ik denk niet dat Mobistar geld in ADSL2+ zal steken, daar zijn ze nét ietsje te laat voor.

EDPnet doet geen uitspraken omdat ze voor alles afhankelijk zijn van anderen, zowel Scarlet als Belgacom. BT is net hetzelfde, afhankelijk van Mobistar, BT heeft volgens mij niet het geld om zelf ADSL2+ te ontwikkelen. Dommel doet uitspraken omdat ze voor een groot deel afhankelijk zijn van Belgacom, maar ze hebben wel een duidelijke kijk op de zaak. Zo hebben ze aangekondigd om VDSL2 te gebruiken, lang voordat het bekend was dat VDSL2 echt verdeeld ging worden.

Yabu kan ook zeggen dat VDSL2 in testfase is, dat wil niet zeggen dat zij het ontwikkelen.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Lord Utopia schreef:Ik denk niet dat Mobistar geld in ADSL2+ zal steken, daar zijn ze nét ietsje te laat voor.


niet op de site, maar op extranet van fed+ (organisatie die voordelen biedt aan fed. ambtenaren) -waar ik geen deel van uitmaak- staan ze sinds kort ook (naast andere telecommaatschappijen)

Supersnel ADSL

16 Mbps downloadsnelheid*

* De maximum downloadsnelheid hangt af van de afstand tussen het aansluitingspunt en de telefooncentrale, van uw computerinstallatie en van uw binnenbekabeling.

@Lord Utopia, als BT schrijft begin oktober
"ADSL2+ tot 18Mbit is bij ons in testfase en gaat in productie binnen ong. 1 maand.", dan zal dat wel geen hoax zijn!

vele ISP's blazen hoog van de toren.....scarlet/dommel/....maar maken het in de praktijk NIET waar. Ik heb ook regelmatig mailtje moeten sturen naar BT dat iets niet in orde was, maar altijd binnen 48 u. antwoord en het probleem werd opgelost.

ADSL, probleemloze overschakeling zonder onderbreking....
nummerportering heeft wat vertraging opgelopen, efkes paar uurtjes zonder telefoon (inkomend) gezeten overdag, Telenetnummers die ons niet konden bereiken (ligt aan TN die niet regelmatig updated uit crdc database).
en voipgedeelte zeer tevreden van....zat hier vroeger altijd te klagen over voipbuster en klonen of wmc telecom (toen nog bij edpnet)

dit alles voor 45 € (incl. 60 gratis SMS'en, CLIP, Signaal 2de oproep, gratis bellen naar 40 landen) vind ik een faire deal.....
wel nog activatiekost 40 € (heb ik nt moeten betalen daar TA lid) en nummerportering van 29 €

Zie net dat je 2 maanden gratis Bebox krijgt, als je inschrijft vóór 2009! Afbeelding=> mag dit door mij hier op gezet worden, geen sluikreclame (ben geen reseller)

Ik vraag mij af hoe ze het doen.... 45 X 12 = 540
- 120 euro gratis voip thomson - 90 € 2 maanden gratis abbo + 29 € nummerportering + evt. 40 € activatie = 33,25 €/maand
stel dat je TA lid bent en nieuw nr. wenst: 261/12 = 21,75 € (telefoon/internet/mobiel) stel dat je aangebracht lid bent, moeten ze aangever ook nog 1 maand gratis geven....hoe komen die er aan uit????

wat mij wel opvalt....vroeger was hun vestiging in rumst....nu in gent
vroeger Jelle/kenneth....nu altijd dennis....
als ik terloops vraag dat ze verhuisd zijn, reageren ze er niet op.....

zijn ze overgenomen? vandaar de nieuwe actie?
je mag altijd mijn klantnr vragen via pm, dan krijg ik 1 maand gratis bebox ;-)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Och Got, het ligt er vingerdik op dat je er toch wel veel baat bij hebt he.

Jou bericht is net dát te goed opgemaakt. Wacht, jij gaat mij nu vertellen dat BT wél de 18 Mbps gaat garanderen? ;)

Lul ergens anders satsurfer :)
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 maa 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

@satsurfer

ik zie aan de bron van je reclamebanner dat het van de belgiantelecom website komt, maar als ik naar de website zelf ga zie ik er toch niks van hoor :?

Blijkbaar is de modem ook nog steeds gratis. Hebben ze dan nog niet meer klanten? :???:
(Dat de modem gratis is vind je in het bestelformulier dat je als PDF kunt downloaden)
Laatst gewijzigd door Braindamage 27 okt 2008, 23:16, in totaal 1 gewijzigd.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

een overzichtje van 1 thread, waar Lord Utopia het telkens niet kan laten om alles in een negatief daglicht te stellen/mensen ten onrechte te beschuldigen/uit te kafferen in publiek/in twijfel te trekken, kortom een onbeschofte zwartkijker pur sang!
geen troef voor userbase naar mijn persoonlijke mening. Als zo'n mensen de boel hier komen verzieken, zal het niet lang duren, of ik pak mijn biezen.

Lord Utopia schreef:Och Got, het ligt er vingerdik op dat je er toch wel veel baat bij hebt he.

Jou bericht is net dát te goed opgemaakt. Wacht, jij gaat mij nu vertellen dat BT wél de 18 Mbps gaat garanderen? ;)

Lul ergens anders satsurfer :)


Lord Utopia schreef op Woe 6 aug 08 schreef:40 EUR activatiekost voor de be-box, maximaal 60 uur per maand (dat is dan ongelimiteerd bellen ;) ), verplichte bebox van 110 EUR.
http://users.telenet.be/lordseth/vergel ... fonie.html
Zoals te lezen helemaal onderaan, ondertussen moeten ze die 400 klanten toch al voorbij zijn, of het moet zijn dat het product niet aanslaat he :)

De enige bedrijfszekere zijn die met een speciale helpdesk voor bedrijven. En bij Telenet is dat dus niet het telenet standaard pack ;)

Als je problemen hebt met je internet, dan mag je daar ook in de wachtrij staan, naast alle andere particulieren.


Lord Utopia schreef op Vr Aug 08, 2008 15:31 schreef:E-leven :P

En inderdaad, ik zie een kleine provider geen televisie aanbieden. De enige die ik het nog zag doen was Scarlet. Maar dat zie ik ze ook niet meer doen hoor :p

Tele2 durft ook nog wel, maar das meer omdat KPN erachter zit.


Lord Utopia schreef op Vr Aug 08, 2008 0:52 schreef:Ah, alee, ze gaan televisie aanbieden. 'k Heb dat nog ergens gehoord :lol:


Lord Utopia schreef op ma 10 aug schreef:Moeten die 500 klanten niet al bereikt zijn na meer dan een half jaar?


Lord Utopia schreef op 24 augustus 2008 schreef:satsurfer, jij doet mij denken aan deze grappige clip, voornamelijk 1:53...

amai, moet ik nu beginnen lachen....vond dit ook superprogramma, maar als een johnny van Blankenberge 'Alles Kan beter' citeert.....dan val ik zeker om van het lachen :eek:

Al uw berichten stralen een negativisme uit, je doet niet liever dan iedereen af te breken/in twijfel te trekken.....blijf toch weg op userbase of althans uit mijn thread en verziek de boel ergens anders.....

DUS: Bol het AF, zeker in 'mijn' threads

begin alvast met uw prozac niet vergeten te pakken of neem een koord (en liefst een stevige)..... :lol:
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Braindamage schreef:@satsurfer
ik zie aan de bron van je reclamebanner dat het van de belgiantelecom website komt, maar als ik naar de website zelf ga zie ik er toch niks van hoor :?

idd. daarnet via IE 7 van de website geplukt....

vind het momenteel ook niet terug..... :-(

't is nu plots weg....tja....kan daar ook niets aan doen hé
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Jajong satsurfer, ik geef enkel feiten weer.

Specificaties van BT geef ik weer, E-Leven heeft ook gezegd televisie te willen aanbieden, waar zijn die nu? Hun promotie van 500 klanten stond gelijk al vanaf het begin op de website, das nu al ettelijke maanden. Eens lachen kan toch ook (om die toch oh zo negatieve berichten van mij eens te stoppen of toch pauzeren)?

Het ligt er ook vingerdik op... ik zou hier eens zo'n berichten moeten posten zoals jij dat doet, maar dan van dommel.

Dat je mij Johny noemt valt ook ten zeerste te betreuren. Voor een overheidsmedewerker verwacht ik toch meer :eek:
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 maa 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

satsurfer schreef:
Braindamage schreef:@satsurfer
ik zie aan de bron van je reclamebanner dat het van de belgiantelecom website komt, maar als ik naar de website zelf ga zie ik er toch niks van hoor :?

idd. daarnet via IE 7 van de website geplukt....

vind het momenteel ook niet terug..... :-(

't is nu plots weg....tja....kan daar ook niets aan doen hé


Maakt niet uit hoor, ze zullen hem momenteel aan het updaten zijn :-)
Vind het trouwens wel aanlokkelijk aanbod.
Box nog gratis voor eerste 2000 klanten.
Volgens mij zitten ze er al over, maar behoort het tot gewoon nog steeds tot hun promotie
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 maa 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

Als ze nu ongeveer bijna ADSL2 gaan aanbieden, dan is het misschien goed dat ik nog even wacht moest ik beslissen BT te nemen.
Ik hoop trouwens dat die promotie die satsurfer hier liet zien ook snel terug op hun website komt :-D
Wachten is misschien wel beetje een risico, nu is blijkbaar de modem nog gratis maar als dat veranderd wanneer de ADSL2 formule er is, dan is het wel spijtig.
Maarja, nu de gewone 6Mbps lijn nemen en dan binnen een maandje of iets meer weeral activatiekosten moeten betalen om naar ADSL2 over te schakelen, dat zou wat teveel van het goede zijn hé
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Braindamage schreef:Als ze nu ongeveer bijna ADSL2 gaan aanbieden, dan is het misschien goed dat ik nog even wacht moest ik beslissen BT te nemen.
Ik hoop trouwens dat die promotie die satsurfer hier liet zien ook snel terug op hun website komt :-D
Wachten is misschien wel beetje een risico, nu is blijkbaar de modem nog gratis maar als dat veranderd wanneer de ADSL2 formule er is, dan is het wel spijtig.
Maarja, nu de gewone 6Mbps lijn nemen en dan binnen een maandje of iets meer weeral activatiekosten moeten betalen om naar ADSL2 over te schakelen, dat zou wat teveel van het goede zijn hé


Die twee maanden gratis staat nu op hun website..
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 maa 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

Dfrog schreef:
Braindamage schreef:Als ze nu ongeveer bijna ADSL2 gaan aanbieden, dan is het misschien goed dat ik nog even wacht moest ik beslissen BT te nemen.
Ik hoop trouwens dat die promotie die satsurfer hier liet zien ook snel terug op hun website komt :-D
Wachten is misschien wel beetje een risico, nu is blijkbaar de modem nog gratis maar als dat veranderd wanneer de ADSL2 formule er is, dan is het wel spijtig.
Maarja, nu de gewone 6Mbps lijn nemen en dan binnen een maandje of iets meer weeral activatiekosten moeten betalen om naar ADSL2 over te schakelen, dat zou wat teveel van het goede zijn hé


Die twee maanden gratis staat nu op hun website..


Even mijn internet cache gewist, een refresh gedaan en inderdaad :-D De promotie staat er nu op :-D
Wel vreemd dat hij niet verscheen als ik gewoon een pagina refresh deed :-)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Lord Utopia schreef:Ah, alee, ze gaan televisie aanbieden. 'k Heb dat nog ergens gehoord :lol:


Lord Utopia schreef:En inderdaad, ik zie een kleine provider geen televisie aanbieden. De enige die ik het nog zag doen was Scarlet. Maar dat zie ik ze ook niet meer doen hoor :p

Tele2 durft ook nog wel, maar das meer omdat KPN erachter zit.


Mobistar is mogelijk kandidaat om het glasvezelnetwerk van Scarlet te kopen. Toch heeft het bedrijf het netwerk niet nodig, mocht het op eigen houtje televisie willen aanbieden.

Een logische redenering kan zijn dat Mobistar interesse heeft om via dat netwerk zelf televisie via het vaste net aan te bieden. Dat is echter niet nodig. “Ik denk dat we vandaag over voldoende infrastructuur beschikken,” zegt Ysewijn, “Er zijn overigens nog andere manieren om televisie aan te bieden via een vast netwerk.”

nu wordt ge toch met uw rug tegen de muur gezet hé, LordUtokia.... :oops:

misschien eens mijn thread lezen http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=21431
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Jesus, hoe oud ben jij? Ik dacht dat enkel -12 jarigen opzettelijk de naam verkeerd schreven.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Lord Utopia schreef:Jesus, hoe oud ben jij? Ik dacht dat enkel -12 jarigen opzettelijk de naam verkeerd schreven.

dit is de essentie niet...antwoord op uw zever dat je 1-2 weken terug schreef dat het onmogelijk was dat de mogelijkheid bestond dat mobistar televisie zou bieden, terwijl op de site stond dat ze wél DT gaan aanbieden in 2009, wat jij weer in twijfel trok....

man ik ga hier mee stoppen te reageren op zo'n kameleon's gelijk gij....
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

satsurfer schreef:dit is de essentie niet...antwoord op uw zever dat je 1-2 weken terug schreef dat het onmogelijk was dat de mogelijkheid bestond dat mobistar televisie zou bieden, terwijl op de site stond dat ze wél DT gaan aanbieden in 2009, wat jij weer in twijfel trok....

man ik ga hier mee stoppen te reageren op zo'n kameleon's gelijk gij....
Ik denk dat je verkeerd leest. Ik zei dus: Ik zie een provider dat niet doen. Ik zei niet dat het onmogelijk was. En ik was niet de enige die dat dacht ;)
Waarom moet jij altijd op de man spelen?
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Satsurfer, wat is hier nu de bedoeling van uw laatste posts? Mobistar heeft niet meer of niet minder gereageerd op een logische vraag met een logisch en nietszeggend antwoord. Wat jij en meerdere mensen hier zouden willen, is dat er effectief een derde speler digi-tv zou aanbieden. Dat wil niet zeggen dat de meesten geloven dat er effectief een derde speler zal komen. Tot op heden is er nog geen enkele zekerheid.

Als je elke mening die niet is uitgekomen wil penaliseren, dan ga je hier op UB enorm veel werk hebben en misschien niet op je plaats zijn. :nono:
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Dfrog schreef:Tot op heden is er nog geen enkele zekerheid.

@dfrog

Lordutipia zal mij -zoals gewoonlijk- weer beschuldigen van reseller te zijn... :beerchug:

hier staat al enkele maanden op volgende URL
http://www.belgian-telecom.be/SiteV3/20071218/nederlands/notre_profile.htm

2009 wordt het jaar waarin Belgian Telecom ook TV zal aanbieden.

tja, gaan ze daarvoor liegen? toch wel straf als ze dit op de website zetten....

Dfrog schreef:en misschien niet op je plaats zijn. :nono:

is genoteerd Dfrog :help:
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

No offense maar een op 1 oktober zeiden ze ook dat 18Mbps in november in productie zou gaan. Ik wil maar zeggen, zo lang het er niet is, is het er niet. Laten we hopen dat er natuurlijk zo snel mogelijke een aanbod komt.
drareg
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 23 maa 2008, 17:52

Belgian Telecom maakt reclame met hun nieuwe solobox en hun verhoogde download snelheid van 6 naar 16mbps . Dit is echter nog niet voor alle klanten. Informatie ingewonnen bij bt die zegt dat de solobox idem de bebox is en dat de verhoogde snellheid nog niet voor onmiddellijk is.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”