Ik ken de Fritzbox niet maar wel een verglijkbaar modem, de speedtouch 716.
Is het probleem er ook wanneer je je pstn ingang op het modem losneemt (wel de asdl ingang laten zitten
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Wel enorm duur... ben je beter af met 3StarsNet.Avenger 2.0 schreef:Zeer tevreden van weepee voip hier. Je kan er ook goedkoop een publiek nummer laten aan koppelen.
ik heb gisteren met mijn mobiel wat belkrediet opgeladen. Ik krijg 120 freedays i p v 36 !! voipcheap voor wat een belachelijk bedrag !!SVDE schreef:^^ ah, k dacht da 90d was bij voipcheap... en de normale tarieven voor sms na freedays vind ik niet terug buiten zoiets als 'vanaf 0.05euro...' :???: (staat bij de normale tarieven voor vaste nummers, http://www.voipcheap.com/en/freetrial.html (omzetten naar EUR)
Al ons uitgaande telefoonverkeer, dat is aardig wat en meestal buitenland, gaat nu al jaren via voipbuster en voipstunt.woelrat schreef:De laatste tijd zijn er toch heel wat problemen met de Betamax clonen. Slechte kwaliteit, echo, geen verbinding, enz. ......
Ik heb vandaag zoiets kunnen oplossen bij 3starsnet.alfadude schreef:Oké, bedankt voor de tip.Edward Valckx schreef:Ik stel voor dat je het bewuste nummer eens doorgeeft aan de helpdesk van 3starsnet. Een tijdje geleden had ik ook zo'n probleem met een Versatel klant, en toen hebben ze een fout in hun routing tabellen gecorrigeerd, waarna het wel ging...