lijninstellingen werkt niet

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Tomola
Plus Member
Plus Member
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 aug 2008, 13:09
Bedankt: 3 keer

Als ik in mijn homelink software op lijninstellingen klik dan krijg ik de fout melding "er is een fout opgetreden tijdens het verwerken van uw gegevens.probeer het later opnieuw"


meer van deze klachten, of is het een bekende fout?
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Bekende fout, zie 'Zoeken' op dit forum en Dommel Homelink software topics.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Tomola
Plus Member
Plus Member
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 aug 2008, 13:09
Bedankt: 3 keer

krijg er weinig nuttigs over gevonden :|
Tomola
Plus Member
Plus Member
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 aug 2008, 13:09
Bedankt: 3 keer

kan nu ook weer niet meer bellen.....

gaat lekker Dommel....
Jippe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 09 sep 2007, 22:20

Als ik in mijn homelink software op lijninstellingen klik dan krijg ik de fout melding "er is een fout opgetreden tijdens het verwerken van uw gegevens.probeer het later opnieuw"
meer van deze klachten, of is het een bekende fout?
Ik heb dat ook nu, misschien wel een teken dat ze er mee bezig zijn, de update die gaat komen volgende week.

Bellen is hier wel geen probleem.
Grumpy
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 sep 2008, 15:28
Locatie: Overpelt

Hoi, Ik zit met het zelfde probleem.
Maar ik kan wel bellen.
Af en toe krijg ik de melding van
"UNHANDLED EXCEPTION HAS OCCURRED IN YOUR APPLICATION. IF YOU CLICK CONTINUE, THE APPLICATION WILL IGNORE THIS ERROR AND ATTEMPT TO CONTINUE. IF YOU CLICK QUIT, THE APPLICATION WILL CLOSE IMMEDIATELY.

COLUMN 'NUBER' DOES NOT BELONG TO TABLE 0."


en laat ik hem gewoon doen.
Wel vervelend als je een tijdje van huis gaat, je kan je nummer niet door schakelen naar een ander toestel.
En bezig zijn met die update??? Ik heb mijn twijfels.
Dit is een toepasselijke zin die ik hier bij heb staan.
De ergernis van de slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde van de lage prijs reeds lang vergeten is.
Het voornaamste is wel de lage kost prijs en het downloaden naar harte lust. :-D

Groetjes Grumpy. 8)
De ergernis van de slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde van de lage prijs reeds lang vergeten is.
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Tomola schreef:Als ik in mijn homelink software op lijninstellingen klik dan krijg ik de fout melding "er is een fout opgetreden tijdens het verwerken van uw gegevens.probeer het later opnieuw"


meer van deze klachten, of is het een bekende fout?
Same here...

Maar maak je geen zorgen we zijn maar 1% op een zinloos grafiek. Voor elke ongelukkige homeconnecter zijn er 99 gelukkig.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”