Als ik in mijn homelink software op lijninstellingen klik dan krijg ik de fout melding "er is een fout opgetreden tijdens het verwerken van uw gegevens.probeer het later opnieuw"
meer van deze klachten, of is het een bekende fout?
lijninstellingen werkt niet
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Bekende fout, zie 'Zoeken' op dit forum en Dommel Homelink software topics.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Ik heb dat ook nu, misschien wel een teken dat ze er mee bezig zijn, de update die gaat komen volgende week.Als ik in mijn homelink software op lijninstellingen klik dan krijg ik de fout melding "er is een fout opgetreden tijdens het verwerken van uw gegevens.probeer het later opnieuw"
Bellen is hier wel geen probleem.
Hoi, Ik zit met het zelfde probleem.
Maar ik kan wel bellen.
Af en toe krijg ik de melding van
"UNHANDLED EXCEPTION HAS OCCURRED IN YOUR APPLICATION. IF YOU CLICK CONTINUE, THE APPLICATION WILL IGNORE THIS ERROR AND ATTEMPT TO CONTINUE. IF YOU CLICK QUIT, THE APPLICATION WILL CLOSE IMMEDIATELY.
COLUMN 'NUBER' DOES NOT BELONG TO TABLE 0."
en laat ik hem gewoon doen.
Wel vervelend als je een tijdje van huis gaat, je kan je nummer niet door schakelen naar een ander toestel.
En bezig zijn met die update??? Ik heb mijn twijfels.
Dit is een toepasselijke zin die ik hier bij heb staan.
De ergernis van de slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde van de lage prijs reeds lang vergeten is.
Het voornaamste is wel de lage kost prijs en het downloaden naar harte lust.![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Groetjes Grumpy.![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Maar ik kan wel bellen.
Af en toe krijg ik de melding van
"UNHANDLED EXCEPTION HAS OCCURRED IN YOUR APPLICATION. IF YOU CLICK CONTINUE, THE APPLICATION WILL IGNORE THIS ERROR AND ATTEMPT TO CONTINUE. IF YOU CLICK QUIT, THE APPLICATION WILL CLOSE IMMEDIATELY.
COLUMN 'NUBER' DOES NOT BELONG TO TABLE 0."
en laat ik hem gewoon doen.
Wel vervelend als je een tijdje van huis gaat, je kan je nummer niet door schakelen naar een ander toestel.
En bezig zijn met die update??? Ik heb mijn twijfels.
Dit is een toepasselijke zin die ik hier bij heb staan.
De ergernis van de slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde van de lage prijs reeds lang vergeten is.
Het voornaamste is wel de lage kost prijs en het downloaden naar harte lust.
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Groetjes Grumpy.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Same here...Tomola schreef:Als ik in mijn homelink software op lijninstellingen klik dan krijg ik de fout melding "er is een fout opgetreden tijdens het verwerken van uw gegevens.probeer het later opnieuw"
Maar maak je geen zorgen we zijn maar 1% op een zinloos grafiek. Voor elke ongelukkige homeconnecter zijn er 99 gelukkig.