localhost, grow up!
Als ik hier al 4 keer neergezet heb om on topic te blijven dan doen we dat ook. Ik weet niet hoe dat op TiK zit, maar hier proberen we door elkaar te helpen oplossingen te zoeken...
Klacht Dommel: Concreet actieplan
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
Wil je dan ook zo goed zijn om in alle posts de verwijzing naar L-army te vervangen door gr4vity?gr4vity schreef:Wie is L-army????Draco888 schreef:PS L-Army, weer een nieuwe nick?
Is dat om uw forum stalkers te verschalken of verwarren?lol
Nee, just kidding. Nee ik gebruik bijna overal de nick gr4vity. Dus waarom niet op userbase?
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Of werd het je toch wat te heet onder de voeten...
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Waarom zou ik dat wel doen???
Te heet onder mijn voeten? Waarom wel? Ik voel mij totaal niet beledigd hoor... Mijn vel is wel een pak dikker dan dit hoor.
Anyway, ON TOPIC of er komt een slotje.
Edit: aja, er staan ook nog ergens op userbase verwijzingen naar de user ANARCH92. Die zijn ook nooit veranderd geworden. Nu je mag je altijd kandidaat stellen, maar voor je ja zegt kan je best eens de search functie gebruiken![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Te heet onder mijn voeten? Waarom wel? Ik voel mij totaal niet beledigd hoor... Mijn vel is wel een pak dikker dan dit hoor.
Anyway, ON TOPIC of er komt een slotje.
Edit: aja, er staan ook nog ergens op userbase verwijzingen naar de user ANARCH92. Die zijn ook nooit veranderd geworden. Nu je mag je altijd kandidaat stellen, maar voor je ja zegt kan je best eens de search functie gebruiken
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ye-yeh,on-topic !
Het ging hier over klachten,een actieplan en Dommel.
En ik ga me buiten wat raadgevingen aan slachtoffers en gedupeerden van Dommel,
niet te veel moeien, nonsens negeren
en er geen onnodige comment op geven.(heb ik geleerd van margaaas)
Het ging hier over klachten,een actieplan en Dommel.
En ik ga me buiten wat raadgevingen aan slachtoffers en gedupeerden van Dommel,
niet te veel moeien, nonsens negeren
en er geen onnodige comment op geven.(heb ik geleerd van margaaas)
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =![Thinking :think:](./images/smilies/icon_think.gif)
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
![Thinking :think:](./images/smilies/icon_think.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Ik zie nergens dat gr4vity partij trekt voor Dommel,ALLEEN hij weet beter dan eender wie hoe het er aan toe gaat bij Dommel en dat wil hij alleen maar naar iedereen toe duidelijk maken.
Ik ben is benieuwd naar de reacties van de strijders als alles opgelost is zoals bij cityconnect.
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Ik ben is benieuwd naar de reacties van de strijders als alles opgelost is zoals bij cityconnect.
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Mooi hoor, dreigen met slotjes.
Is dát de onafhankelijke, neutrale houding die gedragen wordt door de volledige Userbase-crew?
Mijn bericht ging over rechtstreeks contact kunnen leggen met personen op een "verantwoordelijk" niveau van een bepaalde provider. Jij, als zelfverklaard neutraal userbase-crewlid, trok mijn capaciteit om dat te doen in twijfel, en ik mag daar niet op reageren, zelfs niet ludiek? Fraai...
Deze topic gaat over een concreet actieplan, en tot nader order maakt het rechtstreeks contact leggen met de provider daar integraal deel van uit.
Zoals ik eerder al schreef, het is al lang niet meer de Userbase-crew die bepaalt wat de inhoud van het actieplan is. De controle daarover is overgenomen door de Userbase-leden. Jullie taak beperkt zich tot het "netjes" houden van de topic, qua taalgebruik en dergelijke. Ik had gehoopt dat de Userbase-crew méér ambitie zou hebben.
Is dát de onafhankelijke, neutrale houding die gedragen wordt door de volledige Userbase-crew?
Mijn bericht ging over rechtstreeks contact kunnen leggen met personen op een "verantwoordelijk" niveau van een bepaalde provider. Jij, als zelfverklaard neutraal userbase-crewlid, trok mijn capaciteit om dat te doen in twijfel, en ik mag daar niet op reageren, zelfs niet ludiek? Fraai...
Deze topic gaat over een concreet actieplan, en tot nader order maakt het rechtstreeks contact leggen met de provider daar integraal deel van uit.
Zoals ik eerder al schreef, het is al lang niet meer de Userbase-crew die bepaalt wat de inhoud van het actieplan is. De controle daarover is overgenomen door de Userbase-leden. Jullie taak beperkt zich tot het "netjes" houden van de topic, qua taalgebruik en dergelijke. Ik had gehoopt dat de Userbase-crew méér ambitie zou hebben.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Met ontopic bedoel het dat het hier niet over mij gaat maar over actie dit tegenover dommel genomen gaat worden. Zoals dit topic nu evolueerd is de opgave ver zoek. Niet meer dan normaal dat ik dan zeg dat er on topic moet gereageerd worden. As simple as it is.
Je geeft zelf aan dat het topic netjes moet blijven, daarom dus on topic. En de reactie van jouw waar ik op reageerde was alles behalve on topic.
Je geeft zelf aan dat het topic netjes moet blijven, daarom dus on topic. En de reactie van jouw waar ik op reageerde was alles behalve on topic.
Laatst gewijzigd door gr4vity 17 sep 2008, 17:08, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
localhost ik vindt dat je de laatste tijd hier meer en meer gefrustreerd over komt omdat Userbase het niet volgens jouw goesting doet.
Je probeert Userbase naar jouw hand te zetten maar blijkbaar lukt het je niet zo goed.
Laat de UserbaseCrew gewoon zijn eigen ding doen.
Of denk je mischien dat oa Meon en gr4vity niks doen achter de schermen om alles opgelost te krijgen bij Dommel.![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Je probeert Userbase naar jouw hand te zetten maar blijkbaar lukt het je niet zo goed.
Laat de UserbaseCrew gewoon zijn eigen ding doen.
Of denk je mischien dat oa Meon en gr4vity niks doen achter de schermen om alles opgelost te krijgen bij Dommel.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ketter, zo denk ik er persoonlijk ook over. Als localhost niet tevreden is omdat de crew beslist heeft om voorlopig niet in zee te gaan met TiK dan heeft hij zich daarbij neer te leggen. Dit is geen beslissing die in 1-2-3 genomen is, en dat weet hij.
En nu gaat dit topic enkel nog over een actieplan tegenover dommel. Anders word dit topic gesloten en heeft iedereen het recht om een nieuwe discussie te openen over een eventueel actieplan.
En nu gaat dit topic enkel nog over een actieplan tegenover dommel. Anders word dit topic gesloten en heeft iedereen het recht om een nieuwe discussie te openen over een eventueel actieplan.
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Allemaal goed en wel, ketter, maar ik denk dat er wel méér mensen zijn die in deze topic dingen geschreven hebben waar ze achteraf spijt van hebben. Mezelf incluis.
Ik heb eerlijk gezegd geen positief gevoel meer bij L-army. Terwijl ik de UB-crew eigenlijk toch wel toffe gasten vind. Ik weet niet meer of hij er vorig jaar bij was, ik kan zo direct de link niet leggen tussen gezicht <> schuilnaam <> echte naam.
Maar nu ben ik weer over L-army bezig en dat wil ik niet. Kunnen we aub met een schone lei beginnen en de bovenstaande berichten vergeten? Ik vergeef L-army zijn steekjes (waarschijnlijk door zijn sterke motivatie en betrokkenheid) en ik excuseer me voor mijn eigen speldeprikjes.
Zijn we nu allemaal terug even goeie vrienden?
EDIT: dit bericht is geschreven toen dat vlak hierboven er nog niet stond. For the record. Ik heb de boodschap begrepen.
Ik heb eerlijk gezegd geen positief gevoel meer bij L-army. Terwijl ik de UB-crew eigenlijk toch wel toffe gasten vind. Ik weet niet meer of hij er vorig jaar bij was, ik kan zo direct de link niet leggen tussen gezicht <> schuilnaam <> echte naam.
Maar nu ben ik weer over L-army bezig en dat wil ik niet. Kunnen we aub met een schone lei beginnen en de bovenstaande berichten vergeten? Ik vergeef L-army zijn steekjes (waarschijnlijk door zijn sterke motivatie en betrokkenheid) en ik excuseer me voor mijn eigen speldeprikjes.
Zijn we nu allemaal terug even goeie vrienden?
EDIT: dit bericht is geschreven toen dat vlak hierboven er nog niet stond. For the record. Ik heb de boodschap begrepen.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Kan er niet iemand bekwaam (daarmee bedoel ik een neutraal persoon met schrijverscapaciteiten en zeker niet specifiek op iemand bedoeld) een nieuw topic beginnen met de samenvatting van wat er nu eigenlijk al over een actieplan gezegd geweest is?
- malinwa001
- Pro Member
- Twitter: malinawa001
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 12 keer
Ge vraagt aan iedereen on topic te klappen en doet het dan zelf nietgr4vity schreef:Ketter, zo denk ik er persoonlijk ook over. Als localhost niet tevreden is omdat de crew beslist heeft om voorlopig niet in zee te gaan met TiK dan heeft hij zich daarbij neer te leggen. Dit is geen beslissing die in 1-2-3 genomen is, en dat weet hij.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Goe bezig
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Kan iedereen dan ook eens stoppen met elkaar uit te dagen? Dan hoeft hij niet onnodig vragen om on-topic verder gaan. Men wil een actieplan voor Dommel, goed, maar bundel dan eerst eens al die klachten. Nu staat het over diverse topics dus hoe kan dit dan nog overzichtelijk blijven.malinwa001 schreef:Ge vraagt aan iedereen on topic te klappen en doet het dan zelf nietgr4vity schreef:Ketter, zo denk ik er persoonlijk ook over. Als localhost niet tevreden is omdat de crew beslist heeft om voorlopig niet in zee te gaan met TiK dan heeft hij zich daarbij neer te leggen. Dit is geen beslissing die in 1-2-3 genomen is, en dat weet hij.
En nu gaat dit topic enkel nog over een actieplan tegenover dommel. Anders word dit topic gesloten en heeft iedereen het recht om een nieuwe discussie te openen over een eventueel actieplan.![]()
Goe bezig
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Dat suggereerde ik dus ook. Daarna gingen ze lekker verder bekvechten, en vervolgens sprong TIK op de kar. Om eerlijk te zijn: ik zie er weinig heil uit komen met de voortvarendheid waarmee ze nu te werk gaan, ik vind over het algemeen dat de TIK approach gelijkt op wat Steve Stevaert indertijd omschreef als: "met de fanfare op kop lopen".Kan iedereen dan ook eens stoppen met elkaar uit te dagen? Dan hoeft hij niet onnodig vragen om on-topic verder gaan. Men wil een actieplan voor Dommel, goed, maar bundel dan eerst eens al die klachten. Nu staat het over diverse topics dus hoe kan dit dan nog overzichtelijk blijven.
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Bij deze een slot op dit topic, indien er vanavond nog niemand zich geroepen heeft gevoeld, zal ik wel een nieuw topic mét samenvatting openen.
Denk dat er inderdaad al genoeg off-topic gezwetst is geweest.
Mvg,
Your friendly neighborhood moderator
Denk dat er inderdaad al genoeg off-topic gezwetst is geweest.
Mvg,
Your friendly neighborhood moderator