kaise1 schreef:Ja ma één maand en een half ! geen werkende telefonie en je moet daar voor betalen ,zomaar aanvaarden !
Mijn telefoon werkte hé. Vanaf de eerste moment. Ik kon enkel niet gebeld worden door Belgacom en Telenetters, maar ikzelf kon bellen, en das voor mij het voornaamste. Zo kon ik tenminste m'n schoonmoeder effe niet horen
Ben wel akkoord dat je niet alles moet pikken, maar ik weet zelf ook hoe vervelend het kan zijn dat je constant telefoon krijgt, je effectief naar een oplossing zoekt, maar niet vind. Dus ik heb daar echt begrip voor. Als we nu 4 maanden verder zijn, en ik kon nog steeds geen enkele keer gebeld worden, dan had ik wel is gevraagd er werk van te maken. Maar nu heb ik gewoon gebeld, vriendelijk m'n probleem uitgelegd, en gewacht op een oplossing. En zie, die is er.
kaise1 schreef:Btw mijn ervaring was als ik es probs had bij telenet vroeger en je van je oren maakte op de helpdesk en es ff dreigde te lopen kreeg je 1-2 maand kosteloos inet
dat heb ik dus nooooit gekregen hé. Ik heb na dag 2 wel gebeld en gevraagd wat nu het probleem was. Twee dagen na elkaar geen internet, tv of telefoon. Het was een algemeen probleem in de streek. Oké, kan ik mee leven. Als je dan zegt:"wat als dit uren duurt, krijg ik dan een vergoeding?" "Enkel als we het euvel niet binnen de drie uur kunnen herstellen". En uiteraard, na 2u55 werkte alles terug... Dus ik heb nooit een vergoeding gekregen
Ik zeg niet dat ik Dommel fan ben, echt niet, ik zat vroeger bij Dommel voor webhosting. Ben er ook weg gegaan omdat ik totaal niet tevreden was. Nu ben ik terug (enkel voor de inet access), en ik aanvaard dat ze wat pijnpunten hebben. Maanden moet dit ook niet duren,maar ik geef ze een kans. Wie weet wat ik binnenkort allemaal wel kan met de aangeboden diensten, waar de rest zich blauw voor betaald.