Wist je dat dit topic begint met een FAQ en een gedeelte problemen/oplossingen? Heb je de beschrijving van het eerste probleem al eens gelezen? Misschien dat het antwoord je wel kan interesseren...MStichel schreef:reeds enkele uren is m'n homeconnect actief maar tot mijn verbazing blijft de software telkens zeggen bij login dat ik niet kan inloggen aangezien de configuratie van uw moden en/of; de activatie of overname van uw telefoonnummer niet is afgerond ...
kan iemand mij enig idee geven hoe lang dit kan duren ofzo ? of zal dit pas morgenochtend tijdens de kantooruren goedkomen ?
of kan je pas inloggen wanneer internet EN voIP geregeld is (wat dus nog ff kan duren) ??
Het grote Homeconnect topic deel 2
-
- Pro Member
- Berichten: 326
- Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
Wist je dat ik vroeg naar een duur van deze actie in het proces van de overschakeling en niet naar een verwijzing van de FAQ in dit topic ?!FullHD schreef:Wist je dat dit topic begint met een FAQ en een gedeelte problemen/oplossingen? Heb je de beschrijving van het eerste probleem al eens gelezen? Misschien dat het antwoord je wel kan interesseren...
Maar goed ik wacht dan wel af en zie zelf wel hoe lang het duurt ...
PS: Wist je dat een forum bestaat om vragen te stellen en discussies op te bouwen Jooo
Je moet enkel de groene CD installeren en aangezien de software reclameert dat SP2 niet geïnstalleerd is, lijkt het me verstandig om dat eerst te installeren. De homelink software zal zich dan wel installeren (waarschijnlijk nog eerst .net framework 3.5 installeren, maar daar vraagt de software wel naar).WJ schreef:Installeer ik eerst de oranje cd van de router of eerst die groene cd met dommel.com op? Als ik die groene cd insteek krijg ik overigens meteen een melding dat ik service pack 2 niet geïnstalleerd heb, is dat absoluut nodig om die te installeren?
Verder lees ik ook op verschillende plaatsen dat ik een contract moet opsturen ofzoiets voor dommel geactiveerd wordt? Bij mijn homeconnect box zit geen contract of iets dergelijk?
Nog eens sorry voor deze misschien domme vragen. Ik heb de FAQ op het eerste blad even doorlezen, maar ik heb niet echt tijd om heel de topic te lezen en ik raak echt niet wijs uit de minimale informatie die in de box zit.
Alvast bedankt.
In de dommeldoos zit normaal gezien nog een envelop met een activatiecode. Je belt de Dommel helpdesk en daar zullen ze je allerhande gegevens vragen alsook de activatiecode. Daarop volgend sturen ze je een contract per post. Dat moet je dan ondertekenen en terug naar hen opsturen. Vervolgens krijg je een brief met je gegevens die je nodig hebt om Dommel aan de praat te krijgen.
Eens je SP2 geïnstalleerd hebt, zal 't je allemaal wel duidelijk worden bij 't doorlopen van de installatie via de groene CD.
-
- Pro Member
- Berichten: 326
- Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
Wist je dat er op een forum een zoekfunctie bestaat om vragen die al hondereneenduizend keer gesteld zijn, niet nog eens te moeten stellen?MStichel schreef:PS: Wist je dat een forum bestaat om vragen te stellen en discussies op te bouwen Jooo
(Maar zo blijven we bezig natuurlijk...)
Je kan homelink installeren op zoveel PCs als je maar wil. Maar dat heeft uiteindelijk weinig zin.Wentie schreef:Je mag homelink maar op 1 pc instaleren. De rest van de pc's krijgen zo internet.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Man,man 1maand en een half niet kunnen gebeld worden en u ben gelukkig ?kos schreef:Na anderhalf maand kunnen WIJ GEBELD WORDEN!!!!
Me happy!
Een stap in de goeie richting! Doe zo verder Dommel!
Er scheelt dan iets aan sommige mensen (dommelfreaks) denk ik dan, t'is te hopen dat je reply sarcastisch geschreven is, maar helaas denk ik van niet
-
- Pro Member
- Berichten: 326
- Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
Sommige mensen waren zich wél bewust van de risico's die een overstap inhield maar vonden dat die nadelen niet opwogen tegen de voordelen van het product - zoals limietloos downloaden en gratis bellen naar vaste lijnen voor een (relatief) lage prijs - en die zijn dus blij dat hun produkt nu uiteindelijk werkt.
Het is begrijpelijk dat de mensen die zich niet bewust waren van de risico's, zich bedrogen voelen.
Zoals altijd: bezint eer ge begint...
Het is begrijpelijk dat de mensen die zich niet bewust waren van de risico's, zich bedrogen voelen.
Zoals altijd: bezint eer ge begint...
[sarcasme=on]kaise1 schreef:Man,man 1maand en een half niet kunnen gebeld worden en u ben gelukkig ?kos schreef:Na anderhalf maand kunnen WIJ GEBELD WORDEN!!!!
Me happy!
Een stap in de goeie richting! Doe zo verder Dommel!
Er scheelt dan iets aan sommige mensen (dommelfreaks) denk ik dan, t'is te hopen dat je reply sarcastisch geschreven is, maar helaas denk ik van niet
nee, kos, je moet slecht gezind blijven, blijven bellen naar Dommel, zeggen hoe slecht ze wel zijn, ook al werkt alles.
[sarcasme=off]
Je moet is weten hoe gelukkig ik was tot 2 dagen terug. Nu belt m'n schoonmoeder elke dag
awel, volledig mee akkoord! Ik had hier gelezen dat er problemen waren. Mij kon het niet schelen: ben toch druk bezig met verbouwen, en telefonie kan me dan zeker even gestolen worden. Nu werkt alles, ben ik ontzettend tevreden, en m'n werken zijn bijna gedaan. Dus goeie timingFullHD schreef:Sommige mensen waren zich wél bewust van de risico's die een overstap inhield maar vonden dat die nadelen niet opwogen tegen de voordelen van het product - zoals limietloos downloaden en gratis bellen naar vaste lijnen voor een (relatief) lage prijs - en die zijn dus blij dat hun produkt nu uiteindelijk werkt.
Het is begrijpelijk dat de mensen die zich niet bewust waren van de risico's, zich bedrogen voelen.
Zoals altijd: bezint eer ge begint...
Kan best begrijpen dat mensen nog steeds niet tevreden zijn, omdat alle beloofde diensten er nog niet inzitten, maar ik kan mij dat toch niet aantrekken zenne.
Ik zou 't niet weten hoe ik zou reageren als 't bij telenet of BGC zou gebeuren... Dommel is m'n eerste provider...kaise1 schreef:gebeurt zoiets bij telenet/BGC dan vergeven ze dat nooit en zeuren/klagen ze voorts dat het niet meer mooi is...
En ik ben niet zozeer blij dat we nu gebeld kunnen worden, maar vooral omdat ik nu van 't gezeur af ben van familie en vrienden dat ze ons niet kunnen bellen.
nope. Toen ik bij Telenet zat had ik ook geduld. En ik heb ook niet gemekkerd over het feit dat ik twee dagen na elkaar 3 uur eruit lag (en dan had ik geen TV, geen internet EN geen telefoon).kaise1 schreef:En daar zijn we weer de Dommel fan boys, gebeurt zoiets bij telenet/BGC dan vergeven ze dat nooit en zeuren/klagen ze voorts dat het niet meer mooi is...
Dommel fanboy is veel gezegd. Ik heb gewoon geduld.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Ja ma één maand en een half ! geen werkende telefonie en je moet daar voor betalen ,zomaar aanvaarden ! en ge weet wel dat je daar niet gaat moeten rekenen op enige vergoeding hmmm ik kan dat niet begrijpen enfin als ze zoiets als voip telefonie pack releasen moeten ze maken dat het werkt(en ge had dan in het begin ook nog softwareprobs dacht ik) en duidelijke afspraken gemaakt worden met de andere telecomoperatoren ofzoiet voor je het uitbrengt en je moet je klanten vergoeden als je het verkloot, btw en ook hoeveel gaan er niet mogen fluiten achter hun zogezegde gratis maand ?ect...
Bij dommel krijgt ge nix als compensatie en ge moet dat allemaal maar aanvaarden..
Akkoord het is redelijk goeikoop en je hebt je gigs ect en dat moet het dan maar allemaal in orde maken ?
Btw mijn ervaring was als ik es probs had bij telenet vroeger en je van je oren maakte op de helpdesk en es ff dreigde te lopen kreeg je 1-2 maand kosteloos inet
Bij dommel krijgt ge nix als compensatie en ge moet dat allemaal maar aanvaarden..
Akkoord het is redelijk goeikoop en je hebt je gigs ect en dat moet het dan maar allemaal in orde maken ?
Btw mijn ervaring was als ik es probs had bij telenet vroeger en je van je oren maakte op de helpdesk en es ff dreigde te lopen kreeg je 1-2 maand kosteloos inet
Mijn telefoon werkte hé. Vanaf de eerste moment. Ik kon enkel niet gebeld worden door Belgacom en Telenetters, maar ikzelf kon bellen, en das voor mij het voornaamste. Zo kon ik tenminste m'n schoonmoeder effe niet horen Ben wel akkoord dat je niet alles moet pikken, maar ik weet zelf ook hoe vervelend het kan zijn dat je constant telefoon krijgt, je effectief naar een oplossing zoekt, maar niet vind. Dus ik heb daar echt begrip voor. Als we nu 4 maanden verder zijn, en ik kon nog steeds geen enkele keer gebeld worden, dan had ik wel is gevraagd er werk van te maken. Maar nu heb ik gewoon gebeld, vriendelijk m'n probleem uitgelegd, en gewacht op een oplossing. En zie, die is er.kaise1 schreef:Ja ma één maand en een half ! geen werkende telefonie en je moet daar voor betalen ,zomaar aanvaarden !
dat heb ik dus nooooit gekregen hé. Ik heb na dag 2 wel gebeld en gevraagd wat nu het probleem was. Twee dagen na elkaar geen internet, tv of telefoon. Het was een algemeen probleem in de streek. Oké, kan ik mee leven. Als je dan zegt:"wat als dit uren duurt, krijg ik dan een vergoeding?" "Enkel als we het euvel niet binnen de drie uur kunnen herstellen". En uiteraard, na 2u55 werkte alles terug... Dus ik heb nooit een vergoeding gekregenkaise1 schreef:Btw mijn ervaring was als ik es probs had bij telenet vroeger en je van je oren maakte op de helpdesk en es ff dreigde te lopen kreeg je 1-2 maand kosteloos inet
Ik zeg niet dat ik Dommel fan ben, echt niet, ik zat vroeger bij Dommel voor webhosting. Ben er ook weg gegaan omdat ik totaal niet tevreden was. Nu ben ik terug (enkel voor de inet access), en ik aanvaard dat ze wat pijnpunten hebben. Maanden moet dit ook niet duren,maar ik geef ze een kans. Wie weet wat ik binnenkort allemaal wel kan met de aangeboden diensten, waar de rest zich blauw voor betaald.
Ey,
vlug eens een vraagje hier.
Vandaag is er op m'n appartement een technieker van Belgacom langsgekomen om zo'n aansluitingspunt te maken waar de telefoonlijn van belgacom binnekomt en zich opsplitst in de verschillende telefoonstekkers over het appartement.
Op dat aansluitingspunt zie je dus de ene kabel erin gaan (de binnekomende telefoonlijn) en er drie uit gaan (naar de drie kamers met lijnen). Er zit op het doosje een normale telefoonaansluiting (met die gaatjes) en nog twee uitgangen met een afbeelding van een telefoontje op. In die twee past (uit de homeconnect-box) enkel de kabel met het grijze uiteinde, die de modem dus van ADSL voorziet.
Nu heb ik enkele vraagjes: moet modem op dit punt moet aansluiten? Dus via de kabel met het grijze uiteinde naar de modem? Is dit dan de enigste kabel die van dit punt naar de modem moet? Kan ik dan uit elk stopcontact gewoon zo'n "splitter" steken die het opdeelt in nogmaals een telefoonstekker en langs onder een internetkabel? Of moet ik al mijn kabels (dus voor bv. pc1, pc2, pc3) direct op de modem aansluiten en met deze kabels door het huis lopen?
Hopelijk kunnen jullie me helpen, want op de brief stond dat ik verzocht werd de homeconnect software deze avond na 18u opnieuw op te starten maar ik ben nog niet zover geraakt.. En de volgende keer dat ik er ben is dinsdag dus tegen dan zou ik graag weten hoe ik alles moet verbinden en plaatsen (en ik reken niet op de hulp van de telefonische helpdesk van dommel aka telefoonradio ^^)
Bedankt alvast !!!
vlug eens een vraagje hier.
Vandaag is er op m'n appartement een technieker van Belgacom langsgekomen om zo'n aansluitingspunt te maken waar de telefoonlijn van belgacom binnekomt en zich opsplitst in de verschillende telefoonstekkers over het appartement.
Op dat aansluitingspunt zie je dus de ene kabel erin gaan (de binnekomende telefoonlijn) en er drie uit gaan (naar de drie kamers met lijnen). Er zit op het doosje een normale telefoonaansluiting (met die gaatjes) en nog twee uitgangen met een afbeelding van een telefoontje op. In die twee past (uit de homeconnect-box) enkel de kabel met het grijze uiteinde, die de modem dus van ADSL voorziet.
Nu heb ik enkele vraagjes: moet modem op dit punt moet aansluiten? Dus via de kabel met het grijze uiteinde naar de modem? Is dit dan de enigste kabel die van dit punt naar de modem moet? Kan ik dan uit elk stopcontact gewoon zo'n "splitter" steken die het opdeelt in nogmaals een telefoonstekker en langs onder een internetkabel? Of moet ik al mijn kabels (dus voor bv. pc1, pc2, pc3) direct op de modem aansluiten en met deze kabels door het huis lopen?
Hopelijk kunnen jullie me helpen, want op de brief stond dat ik verzocht werd de homeconnect software deze avond na 18u opnieuw op te starten maar ik ben nog niet zover geraakt.. En de volgende keer dat ik er ben is dinsdag dus tegen dan zou ik graag weten hoe ik alles moet verbinden en plaatsen (en ik reken niet op de hulp van de telefonische helpdesk van dommel aka telefoonradio ^^)
Bedankt alvast !!!
Ik heb hier niet zoveel ervaring mee. Maar als het langs boven telefoon ingang is en onder internet, dan kan je proberen een draad van de telefoon naar je modem dus voor dsl, en dan van je modem naar de onderkant van dat doosje zodanig je het als splitter gebruikt.ev1ltje schreef:Nu heb ik enkele vraagjes: moet modem op dit punt moet aansluiten? Dus via de kabel met het grijze uiteinde naar de modem? Is dit dan de enigste kabel die van dit punt naar de modem moet? Kan ik dan uit elk stopcontact gewoon zo'n "splitter" steken die het opdeelt in nogmaals een telefoonstekker en langs onder een internetkabel? Of moet ik al mijn kabels (dus voor bv. pc1, pc2, pc3) direct op de modem aansluiten en met deze kabels door het huis lopen?
-
- Starter
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 13 sep 2008, 00:19
Eind augustus mijn contracten opgestuurd, de dag nadien hadden ze het al bekeken. Een week later (redelijk vroeg voor Dommel imo) had ik de activatiecode via de post al met de melding dat er op 9 september iemand van Belgacom ging langskomen om een aansluitpunt te plaatsen.
Wij blijven de hele dag thuis en wachten geduldig, maar er komt niemand af. De volgende dag bellen we naar de activatiedesk en dan blijkt dat dat nummer niet eens bestaat. Dan naar Dommel gebeld en na een uur kregen we iemand aan de lijn en werden we doorgestuurd naar Belgacom. Daar vonden ze blijkbaar dat we jammer genoeg pech hadden.
Enkele dagen dan nog maar eens gebeld en blijkbaar hadden ze al contact met ons opgenomen. Ware het niet via e-mail; en dat terwijl we geen internet hebben. De volgende afspraak zou dan op 23 september zijn. Niet toevallig een schooldag en een maand na de aankoop van de box.
Eisen dat ze vroeger komen helpt blijkbaar niet. Veel zit er niet op dan te wachten (en weer niemand zien afkomen). Jammer genoeg heb ik internet nodig voor m'n studies :/
Wij blijven de hele dag thuis en wachten geduldig, maar er komt niemand af. De volgende dag bellen we naar de activatiedesk en dan blijkt dat dat nummer niet eens bestaat. Dan naar Dommel gebeld en na een uur kregen we iemand aan de lijn en werden we doorgestuurd naar Belgacom. Daar vonden ze blijkbaar dat we jammer genoeg pech hadden.
Enkele dagen dan nog maar eens gebeld en blijkbaar hadden ze al contact met ons opgenomen. Ware het niet via e-mail; en dat terwijl we geen internet hebben. De volgende afspraak zou dan op 23 september zijn. Niet toevallig een schooldag en een maand na de aankoop van de box.
Eisen dat ze vroeger komen helpt blijkbaar niet. Veel zit er niet op dan te wachten (en weer niemand zien afkomen). Jammer genoeg heb ik internet nodig voor m'n studies :/
Op dat aansluitingspunt zijn er enkel twee uitgangen langs boven waar er telkens een icoontje van een telefoon opstaat.. Ik heb al wat kabels geprobeerd die in de box zaten en die met het grijze uiteinde (dus die de modem van het ADSL-signaal voorziet) past er in.broli schreef:Ik heb hier niet zoveel ervaring mee. Maar als het langs boven telefoon ingang is en onder internet, dan kan je proberen een draad van de telefoon naar je modem dus voor dsl, en dan van je modem naar de onderkant van dat doosje zodanig je het als splitter gebruikt.ev1ltje schreef:Nu heb ik enkele vraagjes: moet modem op dit punt moet aansluiten? Dus via de kabel met het grijze uiteinde naar de modem? Is dit dan de enigste kabel die van dit punt naar de modem moet? Kan ik dan uit elk stopcontact gewoon zo'n "splitter" steken die het opdeelt in nogmaals een telefoonstekker en langs onder een internetkabel? Of moet ik al mijn kabels (dus voor bv. pc1, pc2, pc3) direct op de modem aansluiten en met deze kabels door het huis lopen?
Moet ik dan enkel deze naar de modem doen en geen andere vanuit dat "boxje"? En dan kan ik waarschijnlijk mijn stekkers van de telefoon rondom het huis niet gebruiken en moet ik rechtstreeks vanuit de modem met de kabels rondlopen?
De technieker van belgacom was ook zo vriendelijk om te zeggen dat hij hier niets van wist.. (bullsh** tbh..)
Idem,
west-vlaming Regio Kortrijk (Menen)
anyway ik heb nu sedert woensdag in de late namiddag dommel maar kan nog steeds niet opgebeld worden alsook inloggen op die software wat dus te linken valt met elkaar. Hoe langt duurde het gemiddeld bij jullie (andere mede-homeconnecterzzz) vooraleer jullie konden worden opgebeld ??
west-vlaming Regio Kortrijk (Menen)
anyway ik heb nu sedert woensdag in de late namiddag dommel maar kan nog steeds niet opgebeld worden alsook inloggen op die software wat dus te linken valt met elkaar. Hoe langt duurde het gemiddeld bij jullie (andere mede-homeconnecterzzz) vooraleer jullie konden worden opgebeld ??
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Ben jij ook Homeconnect? Ben jij dan 1 van de zeldzame klanten die reeds overgeschakeld is naar ADSL2+?MStichel schreef:Idem,
west-vlaming Regio Kortrijk (Menen)
anyway ik heb nu sedert woensdag in de late namiddag dommel maar kan nog steeds niet opgebeld worden alsook inloggen op die software wat dus te linken valt met elkaar. Hoe langt duurde het gemiddeld bij jullie (andere mede-homeconnecterzzz) vooraleer jullie konden worden opgebeld ??
To download or not to download, that's the question.
Ben zelf ook van Menen, ongeveer 1km van centrale, maar nog niks van snelheidsverhogingFireblade schreef:Ben jij ook Homeconnect? Ben jij dan 1 van de zeldzame klanten die reeds overgeschakeld is naar ADSL2+?MStichel schreef:Idem,
west-vlaming Regio Kortrijk (Menen)
anyway ik heb nu sedert woensdag in de late namiddag dommel maar kan nog steeds niet opgebeld worden alsook inloggen op die software wat dus te linken valt met elkaar. Hoe langt duurde het gemiddeld bij jullie (andere mede-homeconnecterzzz) vooraleer jullie konden worden opgebeld ??
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Het gebeurt dus toch geleidelijk aan..?
Dan zal het voor sommige mensen wel nog 's lang afwachten worden vrees ik.
Dan zal het voor sommige mensen wel nog 's lang afwachten worden vrees ik.
To download or not to download, that's the question.
Ik betwijfel dat dommel daar voor heeft gezorgd. Lijkt me eerder een flater van bgc door een batch in de centrale te hebben overgezet ofzo.Fireblade schreef:Het gebeurt dus toch geleidelijk aan..?
Dan zal het voor sommige mensen wel nog 's lang afwachten worden vrees ik.
Is volgens mij gewoon eerder een feit of je een nieuwe aansluiting hebt of niet en of het al mogelijk is of niet. Der zijn er nog niet veel. Hier is het ook noppes.broli schreef:Ik betwijfel dat dommel daar voor heeft gezorgd. Lijkt me eerder een flater van bgc door een batch in de centrale te hebben overgezet ofzo.Fireblade schreef:Het gebeurt dus toch geleidelijk aan..?
Dan zal het voor sommige mensen wel nog 's lang afwachten worden vrees ik.
Dus, als je nieuwe klant bent en het kan op je centrale, dan heb je geluk, anders niks. Bestaande klanten zullen waarschijnlijk geleidelijk overgezet worden.op uw telefoonlijn is het momenteel mogelijk om een van volgende internet-aansluitingen te bestellen:
- adsl netconnect start: downloadsnelheid tot 2.0 mbit/sec en upload maximaal aan 256 kbit/sec
- adsl netconnect lite: downloadsnelheid tot 4.0 mbit/sec en upload maximaal aan 448 kbit/sec
- adsl netconnect: downloadsnelheid tot 4.0 mbit/sec en upload maximaal aan 448 kbit/sec
- adsl netconnect plus: downloadsnelheid tot 4.0 mbit/sec en upload maximaal aan 320 kbit/sec
- adsl netconnect pro: downloadsnelheid tot 4.6 mbit/sec en upload maximaal aan 512 kbit/sec
op uw telefoonlijn is het momenteel mogelijk om een van volgende all-in-one aansluitingen te bestellen:
- adsl homeconnect: downloadsnelheid tot 4.0 mbit/sec en upload maximaal aan 448 kbit/sec + telefonie
momenteel is er nog geen exacte timing voor de beschikbaarheid van onze andere xdsl-producten op uw locatie.
om uw aanvraag te starten klikt u in de productpagina van de verbinding op het winkelkarretje!
nog paar addendums voor de faq
1) een externe hd die via usb is aangesloten op de router kun je perfect via verkenner bereiken door:
a) aan te sluiten
b) ga naar http://192.168.2.1/UE/advanced_usb_file.html
c) maak accountje en shared map aan
d) ga in je verkenner naar \\192.168.2.1\ , geef je login&pass in en je ziet je shared map
2) die manier om te bellen via softphone werkt niet :s
kan iemand screenshotjes posten vd instellingen?
1) een externe hd die via usb is aangesloten op de router kun je perfect via verkenner bereiken door:
a) aan te sluiten
b) ga naar http://192.168.2.1/UE/advanced_usb_file.html
c) maak accountje en shared map aan
d) ga in je verkenner naar \\192.168.2.1\ , geef je login&pass in en je ziet je shared map
2) die manier om te bellen via softphone werkt niet :s
kan iemand screenshotjes posten vd instellingen?
Bij mij werkt x-lite voor zowel bellen als opgebelt worden; http://ziosproject.com/NJ/xlite.PNGgrox schreef: 2) die manier om te bellen via softphone werkt niet :s
kan iemand screenshotjes posten vd instellingen?
Wat er niet in de FAQS vermeld staat is het feit dat je *1 voor elke nummer moet toevoegen. Dus *1011920000 in geval van het dommel nummer bijvoorbeeld. Er was iemand die zei dat je Windows kon instellen om die prefix automatisch te zetten.
Een gemiddelde kan ik je niet geven.MStichel schreef:Idem,
west-vlaming Regio Kortrijk (Menen)
anyway ik heb nu sedert woensdag in de late namiddag dommel maar kan nog steeds niet opgebeld worden alsook inloggen op die software wat dus te linken valt met elkaar. Hoe langt duurde het gemiddeld bij jullie (andere mede-homeconnecterzzz) vooraleer jullie konden worden opgebeld ??
Bij mij heeft het anderhalve maand geduurd voordat ik opgebeld kon worden.
Ik heb op die usb-poort al een printer zitten. Kan ik dmv een usb-hub daar nog een externe HD op aansluiten? Of gaat dat de mist indraaien?grox schreef:nog paar addendums voor de faq
1) een externe hd die via usb is aangesloten op de router kun je perfect via verkenner bereiken door:
-
- Plus Member
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 2 keer
Ja je kan een hub gebruiken, denk tot 4 toestellen aansluitbaar.kos schreef:Ik heb op die usb-poort al een printer zitten. Kan ik dmv een usb-hub daar nog een externe HD op aansluiten? Of gaat dat de mist indraaien?grox schreef:nog paar addendums voor de faq
1) een externe hd die via usb is aangesloten op de router kun je perfect via verkenner bereiken door:
ANDERHALVE MAAAAAAAAND !!!!! :O :Okos schreef:Een gemiddelde kan ik je niet geven.
Bij mij heeft het anderhalve maand geduurd voordat ik opgebeld kon worden.
*SHOCKED*
ik ga er dan ook alles aan doen het niet zo ver te laten komen hoor, ik ga janken en bellen en doen zoveel ik kan om dit te voorkomen want het is nu al redelijk ambetant en ergerlijk dat we niet kunnen worden opgebeld op ons thuisnummer !!!