Cityconnect Lite...zou ik?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Thombose
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 sep 2008, 14:41

Ik ga volgend jaar op kot met vrienden in Leuven, het is mijn tweede jaar en ik kom van een superklein kot en nu hebben we samen met twee vrienden een huisje gehuurd.... de vorige eigenaar had ADSL Go (Belgacom) zonder vaste lijn tegen 41 euro per maand (wtf??? :p )...enfin, ik ging op zoek naar wat ik voor internet wou en als sinds de petitie van www.geendatalimiet.com...wou ik dommel al eens proberen. Ik kom op hun site terecht en....val straal achterover 24/3 mbps...Aangezien we studenten zijn, moesten we natuurlijk een zo goedkoop mogelijke aansluiting hebben, ikzelf opteerde voor de cityconnect, mr de rest wou dan toch maar de Cityconnect Lite (ik zal dan wel 30 cent per gig bijbetalen)....

Als ik alle problemen met eventueel een discovery Line enzo achterwege laat en to the point kom...zou ik die cityconnect nemen? ik lees hier zoveel klachten over trage snelheden, (hoewel 9mbps down toch mijn huidge adsl Go abonnement te b oven gaat)...en zelf heb ik al lange tijd aan de lin gehangen bij klantendienst dommel en nog nooit iemand kunnen spreken...zou ik het doen (volgens Mappy, zit ik op 1km wandelafstand van de vismarkt :p weet niet hoeveel het in kabellengte is).??...

bedankt voor het advies...

oohja, noq iets, de vorige eigenaar wil mij zijn Linksys WAG200G latne overkopen...die is ADSL2+ compatiebel, maar enkel Annex A, nuja, mijn upload blijft vrij beperkt tot msn en VoIP...maar toch, zou ik toch voor een Annex A/M modem/router gaan? en welke is een beetje betaalbaar? :)

thanx,
Thombose
droopy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 22 mei 2008, 20:48

als het toch om geld te doen is kan je overwegen of dxadsl dan geen goed alternatief is:

dxadslhome 20mps 75gb 26.95 euro + 7 euro raw copper = 34 euro en 25 euro activatie = 36.08 euro per maand voor een jaar

cityconnect 24mps 15gb 14 euro + 9.95 BGC discoveryline = 23.95 euro 50 euro activatie lijn = 28.12 euro

Dus een verschil van 8 euro of 26.5gb. Als jullie dus genoeg hebben met 15gb dan is dommel de goedkoopste als je meer dan 41.5gb download dan is dxadsl het voordeligste.

Vlug gerekend dus reken het zelf ook eens na.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Je moet eerst zien of dat cityconnect beschikbaar is bij jullie.
Dommel gebruikt hun eigen apparatuur en die is niet overal beschikbaar.


Als je met 15 GB toekomt denk ik niet dat er een andere aanbood is die in de buurt komt. Je kan ook misschien een formule hoger nemen voor 40GB

Ik geloof dat cityconnect momenteel stabiel is.
Grootste minpunt momenteel moest je problemen ondervinden bij dommel kan je veel miserie verwachten.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

die wag is annex M hoor(met laatste firmware 1.01.08(03), nieuw 60€.
koop die maar of ga voor een speedtouch (780).
Laatst gewijzigd door silencer op 10 sep 2008, 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Thombose
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 sep 2008, 14:41

mja, gerekend heb ik al veel gedaan, en dit is echt de goedkoopste formule, en het is enkel ik die hogere datalimiet zou nodig hebbne, de rest heeft dat niet nodig, dus ik betaal wel bij indien nodig en de rest doe ik thuis wel...
dommel is idd de goedkoopste formule, maar niet als het de hele tijd uitvalt en je de supportdienst niet kan bereiken...
droopy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 22 mei 2008, 20:48

Ik denk niet dat het regelmatig uitvalt. De problemen zijn soms bij aansluiting of vb de volledige snelheid krijgen maar als het werkt dan werkt het volgens mij ook wel goed. Over support kan je genoeg lezen in andere threads.

Het blijft een goed product voor zijn prijs.
Thombose
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 sep 2008, 14:41

silencer schreef:die wag is annex M hoor(met laatste firmware 1.01.08(03), nieuw 60€.
koop die maar of ga voor een speedtouch (780).

mja, nieuw is hij op tones.be 57 euro, mr ik ga wss de zijne overkopen...ben echter op zoek naar die firmware upgrade ne vind hem nog niet op site linksys, 1.01.06 is daar de laatset, of moet ik firmware van gelijkaardig product nemen?


EDIT: beta versie dus, heb link gevonden, vind alleen nergesn dat het ook Annex M wordt, maarja, baat het niet dan schaadt het niet, dus zal wel proberne zodra ik de mijne in mijn bezit heb :)

thanx
Laatst gewijzigd door Thombose op 10 sep 2008, 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Annex M is in mijn ogen 'overbodige luxe'. Mensen die Cityconnect hebben, zeggen dat door annex M te gebruiken de download serieus daalt terwijl de upload maar marginaal toeneemt. Voor dagdagelijks gebruik (inclusief VOIP en dergelijke) is Annex A met zijn dik 1Mbit/s upload ruimschoots voldoende
psmammoth
Member
Member
Berichten: 75
Lid geworden op: 13 jun 2008, 15:59
Locatie: Leuven

Thombose schreef:
silencer schreef:die wag is annex M hoor(met laatste firmware 1.01.08(03), nieuw 60€.
koop die maar of ga voor een speedtouch (780).

mja, nieuw is hij op tones.be 57 euro, mr ik ga wss de zijne overkopen...ben echter op zoek naar die firmware upgrade ne vind hem nog niet op site linksys, 1.01.06 is daar de laatset, of moet ik firmware van gelijkaardig product nemen?

thanx


Als je interesse hebt in Speedtouch 780 check je PM :)

Paul.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Thombose schreef:
silencer schreef:die wag is annex M hoor(met laatste firmware 1.01.08(03), nieuw 60€.
koop die maar of ga voor een speedtouch (780).

mja, nieuw is hij op tones.be 57 euro, mr ik ga wss de zijne overkopen...ben echter op zoek naar die firmware upgrade ne vind hem nog niet op site linksys, 1.01.06 is daar de laatset, of moet ik firmware van gelijkaardig product nemen?


EDIT: beta versie dus, heb link gevonden, vind alleen nergesn dat het ook Annex M wordt, maarja, baat het niet dan schaadt het niet, dus zal wel proberne zodra ik de mijne in mijn bezit heb :)

thanx

heb hem zelf, voor je kot kan voip best interessant zijn toch? (voor 2.5€/maand gratis internationaal bellen, gsm's 12c(van de 2.5€)) met justvoip.
Thombose
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 sep 2008, 14:41

mja, VoIP zou wel interessant kunnen zijn maar op dit moment eigenlijk niet nodig .... overtuig mee opdat ikdeze modem zou verkiezen boven de Linksys die de vorige eigenaar aanbiedt..ik moet zaterdag beslissen... :) (altijd leuk, zijn de mogelijkheden tot port forwarding, en het gemak waarmee dit gaat, encryptie WPA2 is wss wel bij beiden aanwezig dus voor de rest maakt het wss niet veel uit )...
Cheerz,
tom
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Thombose schreef:mja, VoIP zou wel interessant kunnen zijn maar op dit moment eigenlijk niet nodig .... overtuig mee opdat ikdeze modem zou verkiezen boven de Linksys die de vorige eigenaar aanbiedt..ik moet zaterdag beslissen... :) (altijd leuk, zijn de mogelijkheden tot port forwarding, en het gemak waarmee dit gaat, encryptie WPA2 is wss wel bij beiden aanwezig dus voor de rest maakt het wss niet veel uit )...
Cheerz,
tom

De speedtouch zou hoger synchroniseren?...het zijn allebei zeer goede modems/routers, de speedtouch is geavanceerder(telnet!) maar trager in de webinterface.De speedtouch moet je volledig opnieuw instellen bij elke firmwareupgrade.
De speedtouch heeft ook meteen voip (je moet het niet gebruiken, maar het is handig, stel dat je bvb. veel moet bellen nr dommel helpdesk, weet ik veel, dan kun je via bvb betamax bijna gratis bellen, met de gsm zou dat wel eens kunnen tegenvallen).
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Ik zou echt niet het 15 GB abo nemen. Iedereen zal iedereen beschuldigen van te veel downloaden om het bijbetalen te vermijden. Met 4 studenten op 15 GB is om miserie vragen!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Ik zou dan ook cityconnect plus nemen.
35€ gedeeld door 4 is ook niet zoveel geld en je spaart er een hoop geruzie mee uit.
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Hey Thombose,

Welkom op het forum ! :-)

Hier moet je effe logisch rekenen...
En dit op voorhand heel goed met je kotgenoten bespreken (afspreken)

Er zijn 3 cityconnect fomules
* Light = 15 Gb (aan 14 euro in de maand)
* Standaard = 40 Gb (aan 23 euro in de maand)
* Plus = Onbeperkt (aan 34 euro in de maand)

CityConnect Light valt volgens mij voor jullie af, omdat je hiermee maar 1 computer kan/mag aansluiten. Ik weet niet hoe jullie gaan surfen ? Heeft ieder zijn pc. Of maken jullie gebruik van een gezamenlijke pc.

In de CityConnect Light zijn de nieuwsservers (old en new) van Dommel niet opgenomen. Houdt daar ook rekening mee! Ik weet niet of je graag artikels van de nieuwsgroepen zou downloaden ?

15 Gb / 4 personen = +- 4 Gb de man (per maand)

Dit is voldoende (haalbaar) als jullie het internet enkel voor het opzoeken van informatie gebruiken. Niet voor het afhalen van bv foto's, demo's van grote spelen, of aan video-streaming doen.

Ik zelf bv kijk nu naar expeditie robinson op RTL5 (via de gratis videostreaming). Ik heb namelijk geen distributie meer (gun ik telenet noch Belgacom lekker niet). Ik heb wel tv via DVB-T antenne. één en canvas kan ik hiermee nemen. En dat is voor mij genoeg. De rest vind ik op het internet wel..

Echter, als je zoals ik werk, dan kom je met 15 Gb in de maand zeker niet toe. Zelfs 40 Gb is dan te weinig.

Het verschil is telkens +- 10 euro in de maand dat ieder van jullie meerbetaalt. Als jullie allemaal CityConnect Plus nemen. Dan betalen jullie dus per persoon +- 20 / 4 = 5 euro in de maand meer.

Echt veel is dit niet (vind ik). Maar ja, voor een student telt soms (nog) iedere euro natuurlijk :wink: Goh ja, dan drink je gewoon eens een paar pintjes minder in de maand hé jongens.

Dit is vind ik (zoals anderen hier al aangaven) misschien een veel betere oplossing. Heb je immers geen zorgen en geen geruzie meer over wie nu wat verbruikt heeft. (en moet betalen). Iedereen mag onbeperkt downloaden. Doe je het niet, is dat je eigen pech.

Ofwel doe je het, zoals jij het aanvankelijk wou regelen. Jij betaalt voor de meerkost (in GB). Houdt er wel rekening mee, dat in deze situatie anderen dan volop mee kunnen gaan profiteren van iedere GB die je meer betaalt (en zij gratis mee verbruiken)

Kortom, denk dus eerst nog eens goed na, waarvoor jullie dit internet allemaal willen (en gaan) gebruiken. Maak (op voorhand) duidelijke afspraken met elkaar. En voer dan jullie keuze uit.

Alvast veel succes gasten!

Groetjes,
Vanuit Gent.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
N1N1
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2004, 20:23

Je hebt al ervaring met hun helpdesk gehad ... onbereikbaar... dus leer eruit en blijf gewoon weg bij Dommel.
Ik stap ook op.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

N1N1 schreef:Je hebt al ervaring met hun helpdesk gehad ... onbereikbaar... dus leer eruit en blijf gewoon weg bij Dommel.
Ik stap ook op.


Dat is ook een constructieve bijdrage ??

Problemen met de helpdesk. De laatste tijd geraken we weer gemakkelijker binnen. En binnen geraken kun je altijd, als je wilt. Waar een wil is, is een weg. Ik ben zelf altijd binnen geraakt (die twee keer dat ik opgaf, niet meegerekend)

Eens je product werkt, heb je die helpdesk toch niet nodig ?? Dus wat is het belang ervan. Zo een helpdesk lijkt me vooral van belang in het begin (bij aansluiting van je product) of bij een overschakeling (verandering van abbo-formule of iets dergelijks).
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Weet wel dat daarna overschakelen van 1 product naar andere, binnen dommel familie, zeer lastig is.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Gent32m schreef:Ik ben zelf altijd binnen geraakt (die twee keer dat ik opgaf, niet meegerekend)


Dat vind ik persoonlijk de beste ... Ik ben altijd binnengeraakt, behalve de twee keer dat ik opgaf. :eek:
Is dat niet meestal het probleem bij de Dommel helpdesk ? Je blijft proberen totdat je na 15 minuten .... 30 minuten opgeeft omdat ze niet oppakken ?

Enfin, je kan alles positief blijven bekijken natuurlijk. De wereld vergaat morgen. Hey, ik kan nog 24 uur lol trappen :roll:
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Uzzi schreef:
Gent32m schreef:Ik ben zelf altijd binnen geraakt (die twee keer dat ik opgaf, niet meegerekend)


Dat vind ik persoonlijk de beste ... Ik ben altijd binnengeraakt, behalve de twee keer dat ik opgaf. :eek:
Is dat niet meestal het probleem bij de Dommel helpdesk ? Je blijft proberen totdat je na 15 minuten .... 30 minuten opgeeft omdat ze niet oppakken ?

Enfin, je kan alles positief blijven bekijken natuurlijk. De wereld vergaat morgen. Hey, ik kan nog 24 uur lol trappen :roll:


Lol :-D

Eigenlijk had ik beter geschreven 'ik geraak meestal binnen'. In mijn schrijf (en ook spreek) taal heb ik echter de 'slechte' gewoonte vaak en veel stok-woordjes te gebruiken als 'ook', 'altijd', veelal, soms, misschien, etc.

Dat geeft soms (grappige) woordcombinaties. Zoals de combinatie Altijd - Nooit. Die durf ik ook soms gebruiken. Dat werkt bij mij nooit altijd of altijd nooit..

Wete, ik heb vroeger nog heel wat (spirituele) boeken gelezen over non-dualiteit. Perceptie van de werkelijkheid. Het groter geheel. En ook allerlei teksten, theorieen over communicatie, etc.

Ik vrees een beetje dat daar wat dingen (onbewust) van blijven hangen zijn. Maar ik doe mijn best, zo duidelijk mogelijk te forummen. Ik schrijf veelal nogal los uit de pols. Soms te los...

't is ook moeilijk om soms in één zin duidelijk je statement te maken. Wat de Dommel helpdesk betreft. Van de pakweg 20 keer dat ik al gebeld ben, ben ik twee keer niet binnengeraakt. Heb ik het toen opgegeven na 15 (20) minuten. Van die andere keren ben ik soms na 2 minuten (of 1 minuut) al binnengeraakt. Ik heb ook wel een keertje een half uur tot 45 minuten aan de lijn gehangen en ben dan uiteindelijk toch nog binnen geraakt. Aanhouder wint :-D Grosso modo genomen, vind ik dat vrij gemakkelijk "altijd" (daar is ie weer :wink: ) binnen ben geraakt op de helpdesk van Dommel. Echter hoe vat je heel dit bovenstaande in één zin (of twee) samen. Niet gemakkelijk..

En je hebt idd een punt. De ene mens bekijkt alles rooskleuriger (optimistischer), de ander is sneller gerriteerd (kwaad), etc. Moet je eens aan L-army (of iemand anders die ooit nog helpdesk gedaan heeft) vragen. Ik denk dat je daar zowat alle soort mensen over de vloer krijgt...

Hoe dan ook, we wijken af...
Ik voel het aan mijn water :wink:

Anders moeten we eens in de cafetaria een klapke doen. Heb daar onlangs nog een berichtje gepost (in de Sci-Fi thread). Maar daar is precies weinig volk. In die cafetaria. En alleen ga ik me er ook geen pint pakken...
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
downset04
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 15 jun 2007, 01:37

wacht tot je der uit ligt, of van de beloofde snelheid niks in huis komt, of de lijn onstabiel is,
en als je al eens binnegeraakt op hun helpdesk kan je kiezen uit een lijstje excuses: belgacom, firmware van fabricant x op product y of je eigen bekabeling

als het werkt zal het wel supper zijn, als het niet werkt dan mag je zoveel filosofie boeken lezen en positief in de wereld staan, ik kan je verzekeren dat je humeur snel zal dalen en je van een jonge opgewekte kerel snel een oude cynische man zal worden :D

tip: bekijk de speedtest resultaten voor cityconnect:
http://www.userbase.be/speedtest/db_las ... rovider=-1

NIEMAND haalt veel meer dan 50% van de beloofde 24mb
hoe goed is hun 24mb/3mb product dan?
op papier supper, in praktijk?
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

downset04 schreef:wacht tot je der uit ligt, of van de beloofde snelheid niks in huis komt, of de lijn onstabiel is,
en als je al eens binnegeraakt op hun helpdesk kan je kiezen uit een lijstje excuses: belgacom, firmware van fabricant x op product y of je eigen bekabeling


Akkoord. Maar 'excuses' zou ik dit niet noemen. Met ADSL moet je wat geluk hebben. Met de kabel soms ook. Als je binnenbekabeling slecht is, of als Belgacom je slecht aansluit, etc. Dan heb je gewoon pech. En of je dan bij Dommel of een andere ADSL provider (zoals Edpnet, Scarlet, etc) zit, maakt geen verschil uit.

Ik zit zelf niet op Cityconnect (dus kan me hier niet verder over uit spreken). Maar naar ik gelezen heb, gebruikt Dommel hiervoor een stuk zijn eigen infrastructuur (dus minder afhankelijk van Belgacom). Hoe dit technich precies zit weet ik niet.

downset04 schreef:tip: bekijk de speedtest resultaten voor cityconnect. NIEMAND haalt veel meer dan 50% van de beloofde 24mb


Lijkt me ook vrij normaal. En heeft ook niets met Dommel te maken. ADSL2, ADSL2+ dat klinkt allemaal heel mooi op papier inderdaad. Maar is sterk afhankelijk van je afstand tot de centrale. Als je niet ver van die centrale zit, kun je zeker die 20 Mb (misschien zelfs de 24) halen. Maar hoeveel mensen zitten heel dicht bij een centrale. Vanaf 1 (tot 2) km begint het al serieus af te nemen...

Ik zit zelf 1500 meter van een tussencentrale verwijderd. Ben ook benieuwd hoeveel ik van die 12 Mbps (via Homeconnect) zal halen. Ik hoop alvast de 8. 12 zou ook leuk zijn... Hoe goed mijn binnenbekabeling is, hoeveel ruis daarop zit, etc, weet ik niet...

Als je echt snel wilt surfen, ben je (denk ik) beter met de kabel. Maar ja, dan zit je vast aan Telenet. En wie wil dat ?
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Thombose
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 sep 2008, 14:41

Mja,' vent van gent'...ik geef je volledig gelijk op alle vlakken...
ten eerste weet zo goed als iedereen dat geen enkele ISP kan nakijken hoeveel pc's het internet gebruiken... Max 1 pc, ok :p dan hang ik er toch gewoon 1 router aan :p.... over die datalimiet...vorig jaar hadden we KotNet (4gb/maand)....ik ben de enige die erover zat!....ik weet dat 15 gb niet genoeg is (alhoewel, ik heb nu zelf ADSL Go 12gb/maand thuis en dat lukt wel, mahja, bne ook niet vele thuis :p )....maar het is enkel niet genoeg voor MIJ...de rest gebruikt amper iets (enkel Toledo, youtube soms, vooral msn)..dus ik kan hen niet vragen meer te betalen voor mij...:s...pff de meningen blijven verdeeld....ik zou ook opteren voor stabiliteit van telenet, maar dan zit je direct pak duurder natuurlijk....kom, nog meningen!:p zodat ik beeld kan vormen...ik zei het al volgens mappy, 1 km van vismarkt, maarja, wie weet hoe lang de kabels zijn :)....

Cheerz
Tom
ps. bedankt voor al de reacties al ...
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 mar 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

Gent32m schreef:Van de pakweg 20 keer dat ik al gebeld ben, ben ik twee keer niet binnengeraakt.


Als je 20 maal naar een helpdesk moet bellen zegt dat ook wel wat over het product dat men aanbiedt zeker :eek:
In 11 1/2 jaar TN heb ik twee keer gebeld, bij dxADSL heeft de helpdesk mij dit jaar tweemaal zelf opgebeld :-D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Special_K schreef:
Gent32m schreef:Van de pakweg 20 keer dat ik al gebeld ben, ben ik twee keer niet binnengeraakt.


Als je 20 maal naar een helpdesk moet bellen zegt dat ook wel wat over het product dat men aanbiedt zeker :eek:
In 11 1/2 jaar TN heb ik twee keer gebeld, bij dxADSL heeft de helpdesk mij dit jaar tweemaal zelf opgebeld :-D


Lol. Ik belde niet enkel voor problemen ofzo hé. Meestal voor vragen. Van de paar problemen waar ik voor gebeld heb, hadden die niets met het product te maken, maar alles met de installatie. Aansluiten lijn, belgacom technieker laten komen (en de problemen daarmee, zie mijn andere posts hier op userbase)
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Thombose schreef:Mja,' vent van gent'...ik geef je volledig gelijk op alle vlakken...
ten eerste weet zo goed als iedereen dat geen enkele ISP kan nakijken hoeveel pc's het internet gebruiken... Max 1 pc, ok :p dan hang ik er toch gewoon 1 router aan :p.... over die datalimiet...vorig jaar hadden we KotNet (4gb/maand)....ik ben de enige die erover zat!....ik weet dat 15 gb niet genoeg is (alhoewel, ik heb nu zelf ADSL Go 12gb/maand thuis en dat lukt wel, mahja, bne ook niet vele thuis :p )....maar het is enkel niet genoeg voor MIJ...de rest gebruikt amper iets (enkel Toledo, youtube soms, vooral msn)..dus ik kan hen niet vragen meer te betalen voor mij...:s...pff de meningen blijven verdeeld....ik zou ook opteren voor stabiliteit van telenet, maar dan zit je direct pak duurder natuurlijk....kom, nog meningen!:p zodat ik beeld kan vormen...ik zei het al volgens mappy, 1 km van vismarkt, maarja, wie weet hoe lang de kabels zijn :)....

Cheerz
Tom
ps. bedankt voor al de reacties al ...


Als je 1 km van de vismarkt zit , de goedkoopste formule wilt, en niet veel gaat downloaden zou ik de cityconnect Lite nemen. Stabiliteit en CityConnect heb ik zelf geen ervaring mee. Maar is volgens mij ok nu.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Thombose
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 sep 2008, 14:41

Antwoord van Dommel zelf: op 1.1km van centrale en goede koperlijnen in straat...zij zeggen, snelheden tussen 16-20 mbps download...ik zal het maar eens kans geven zeker :)..
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Yupz, lijkt me ook de beste keuze.
Laat maar weten hoe het verloopt (en welke snelheden je effectief behaalt).

Veel plezier ermee!
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Kijk, nu gebruiken ze het niet veel, denk je dat dat zo gaat blijven voor studenten die niks anders te doen hebben veel van hun tijd? Je kan niet altijd studeren en uitgaan, "Internetten" is dan een logisch tijdsverdrijf.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Thombose
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 sep 2008, 14:41

Goztow schreef:Kijk, nu gebruiken ze het niet veel, denk je dat dat zo gaat blijven voor studenten die niks anders te doen hebben veel van hun tijd? Je kan niet altijd studeren en uitgaan, "Internetten" is dan een logisch tijdsverdrijf.

I don't quite actually get this post :)
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

What I'm basically saying is that their Internet usage might go up quite a bit and that he'll have to pay for them then.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”