Duur A2F aanvraag

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gast

Ik heb gezocht maar kon er niets over vinden.

Hoe lang duurt het meestal voordat A2F na het aanvragen daadwerkelijk werkt? Ik zit nu al ruim twee weken in de 'Verwerking' fase op de status pagina. Is dit een beetje normaal?

Ze waren me al eens vergeten dus ik wil zeker zijn dat ze dat niet nog eens doen ;).
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

bij mij kwam er na een 3-tal weken de datum waneer het in orde ging zijn op
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
byter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

bij mij was het na 3 dagen gevalideerd ...en dan verwacht @ xx/xx/xxxx (wel 1ste x geweigerd omdat telnr niet actief was opgenomen door BC)
maar hier ben je denk ik toch enorm afhankelijk van BC & Scarlet hoe snel zij alles verwerken/in orde brengen
A2F
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 26 sep 2003, 21:17
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Er is momenteel een achterstand bij de verwerking van de aanvragen door Belgacom. Zo worden bij hen nu pas de aanvragen van de eerste week van januari verwerkt.

De gemiddelde verwerkingsduur bedraagt echter een tiental werkdagen.
vscomp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 okt 2003, 17:03

En hoelang duurt het maximaal voor een upgrade van de snelheid? (ik zit nu op 3360/128 kbs...


Mvg,

Stijn :-)
A2F
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 26 sep 2003, 21:17
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

De duk op BGC wordt opgevoerd... Er is deze week een schrijven richting directie BGC vertrokken waarin ze een termijn van 14 dagen krijgen om op te lossen en de probs recht te trekken. Er volgt dan terug een meeting, om de evolutie te bekijken en de maatregelen die BGC gaat nemen te evalueren... Indien niet positief worden de druk op "andere manieren" verhoogd...
Gast

Waarom moet ik nog een week wachten op voltooiing nadat m'n aanvraag gevalideerd is?
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Anonymous schreef:Waarom moet ik nog een week wachten op voltooiing nadat m'n aanvraag gevalideerd is?

De uitleg over al die standen van de aanvraag kon je dacht ik terugvinden op je status pagina.

Van Dale:
va·li·de·ren (ov.ww.)
1 geldend maken, geldig verklaren
2 in rekening brengen
3 de geldigheid, validiteit beoordelen van (een toets, procedure enz.)

vol·tooi·en (ov.ww.)
1 ten einde brengen => afmaken


Maw, ze hebben uw aanvraag goed gekeurd en zullen de nodige aanpassingen doen in de centrale enzo... als dat gedaan is is het voltooid.

Waarom je zo lang moet wachten in tussentijd... mja dat zal van Bgc afhangen zeker die ergens in hun agenda een gaatje hebben om uw lijn in orde te brengen :)
NuKeM
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Sterker nog, er staat een legende OP de statuspagina zodat een Van Daele al helemaal overbodig is...

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Gast

A2F schreef:Er is momenteel een achterstand bij de verwerking van de aanvragen door Belgacom. Zo worden bij hen nu pas de aanvragen van de eerste week van januari verwerkt.

De gemiddelde verwerkingsduur bedraagt echter een tiental werkdagen.


Dank je voor de uitleg. Mijn tweede (eerste was geweigerd dankzij BC) aanvraag was verzonden op 8 januari.

Dus heel erg lang kan hiet niet meer duren lijkt mij.
Gast

NuKeM schreef:
Anonymous schreef:Waarom moet ik nog een week wachten op voltooiing nadat m'n aanvraag gevalideerd is?

De uitleg over al die standen van de aanvraag kon je dacht ik terugvinden op je status pagina.

Van Dale:
va·li·de·ren (ov.ww.)
1 geldend maken, geldig verklaren
2 in rekening brengen
3 de geldigheid, validiteit beoordelen van (een toets, procedure enz.)

vol·tooi·en (ov.ww.)
1 ten einde brengen => afmaken


Maw, ze hebben uw aanvraag goed gekeurd en zullen de nodige aanpassingen doen in de centrale enzo... als dat gedaan is is het voltooid.

Waarom je zo lang moet wachten in tussentijd... mja dat zal van Bgc afhangen zeker die ergens in hun agenda een gaatje hebben om uw lijn in orde te brengen :)


Het duurt nu al zolang, ik wou gewoon weten waarom er dan nog eens 6 dagen na validatie bijkomen terwijl in de "legende" 1-3 staat. Trouwens ge had uw "reply" toch al op msn gezegd :P
Gebruikersavatar
stephan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1053
Lid geworden op: 11 jan 2004, 17:06
Locatie: Zürich

de reden dat sommige mensen replies herhalen op het formum is opdat andere mensen er ook iets aan zouden hebben... :-D

ciao
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
sideshow
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 feb 2004, 09:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ik ben al een maand en een week aan het wachten ...

:-(
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

stephan schreef:de reden dat sommige mensen replies herhalen op het formum is opdat andere mensen er ook iets aan zouden hebben... :-D

ciao


Herhalen is niet de bedoeling, dan gaan we saaiheid creëren. Het is de bedoeling dat de bezoekers, zelf even de search functie ter hand nemen en zelf tot bij de topics geraken. Enfin, wat betreft die search, daar gaat nog aan gewerkt worden dat dit nog beter functioneerd en dat de bezoekers nog makkelijker info vinden.

sideshow,
en wat is de status op jouw statuspage? heb je A2F al gecontacteerd? Hou rekening met eventuele problemen van verkeerd invullen ofzo.. en ook met de achterstand bij BGC.
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”