Ik heb gezocht maar kon er niets over vinden.
Hoe lang duurt het meestal voordat A2F na het aanvragen daadwerkelijk werkt? Ik zit nu al ruim twee weken in de 'Verwerking' fase op de status pagina. Is dit een beetje normaal?
Ze waren me al eens vergeten dus ik wil zeker zijn dat ze dat niet nog eens doen .
Duur A2F aanvraag
-
- Administrator
- Contacteer:
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
bij mij was het na 3 dagen gevalideerd ...en dan verwacht @ xx/xx/xxxx (wel 1ste x geweigerd omdat telnr niet actief was opgenomen door BC)
maar hier ben je denk ik toch enorm afhankelijk van BC & Scarlet hoe snel zij alles verwerken/in orde brengen
maar hier ben je denk ik toch enorm afhankelijk van BC & Scarlet hoe snel zij alles verwerken/in orde brengen
Er is momenteel een achterstand bij de verwerking van de aanvragen door Belgacom. Zo worden bij hen nu pas de aanvragen van de eerste week van januari verwerkt.
De gemiddelde verwerkingsduur bedraagt echter een tiental werkdagen.
De duk op BGC wordt opgevoerd... Er is deze week een schrijven richting directie BGC vertrokken waarin ze een termijn van 14 dagen krijgen om op te lossen en de probs recht te trekken. Er volgt dan terug een meeting, om de evolutie te bekijken en de maatregelen die BGC gaat nemen te evalueren... Indien niet positief worden de druk op "andere manieren" verhoogd...
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Anonymous schreef:Waarom moet ik nog een week wachten op voltooiing nadat m'n aanvraag gevalideerd is?
De uitleg over al die standen van de aanvraag kon je dacht ik terugvinden op je status pagina.
Van Dale:
va·li·de·ren (ov.ww.)
1 geldend maken, geldig verklaren
2 in rekening brengen
3 de geldigheid, validiteit beoordelen van (een toets, procedure enz.)
vol·tooi·en (ov.ww.)
1 ten einde brengen => afmaken
Maw, ze hebben uw aanvraag goed gekeurd en zullen de nodige aanpassingen doen in de centrale enzo... als dat gedaan is is het voltooid.
Waarom je zo lang moet wachten in tussentijd... mja dat zal van Bgc afhangen zeker die ergens in hun agenda een gaatje hebben om uw lijn in orde te brengen
NuKeM
- Styno
- Elite Poster
Sterker nog, er staat een legende OP de statuspagina zodat een Van Daele al helemaal overbodig is...
Styno
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
A2F schreef:Er is momenteel een achterstand bij de verwerking van de aanvragen door Belgacom. Zo worden bij hen nu pas de aanvragen van de eerste week van januari verwerkt.
Dank je voor de uitleg. Mijn tweede (eerste was geweigerd dankzij BC) aanvraag was verzonden op 8 januari.
Dus heel erg lang kan hiet niet meer duren lijkt mij.
NuKeM schreef:Anonymous schreef:Waarom moet ik nog een week wachten op voltooiing nadat m'n aanvraag gevalideerd is?
De uitleg over al die standen van de aanvraag kon je dacht ik terugvinden op je status pagina.
Van Dale:va·li·de·ren (ov.ww.)
1 geldend maken, geldig verklaren
2 in rekening brengen
3 de geldigheid, validiteit beoordelen van (een toets, procedure enz.)
vol·tooi·en (ov.ww.)
1 ten einde brengen => afmaken
Maw, ze hebben uw aanvraag goed gekeurd en zullen de nodige aanpassingen doen in de centrale enzo... als dat gedaan is is het voltooid.
Waarom je zo lang moet wachten in tussentijd... mja dat zal van Bgc afhangen zeker die ergens in hun agenda een gaatje hebben om uw lijn in orde te brengen
Het duurt nu al zolang, ik wou gewoon weten waarom er dan nog eens 6 dagen na validatie bijkomen terwijl in de "legende" 1-3 staat. Trouwens ge had uw "reply" toch al op msn gezegd
-
- Elite Poster
- Contacteer:
stephan schreef:de reden dat sommige mensen replies herhalen op het formum is opdat andere mensen er ook iets aan zouden hebben...
ciao
Herhalen is niet de bedoeling, dan gaan we saaiheid creëren. Het is de bedoeling dat de bezoekers, zelf even de search functie ter hand nemen en zelf tot bij de topics geraken. Enfin, wat betreft die search, daar gaat nog aan gewerkt worden dat dit nog beter functioneerd en dat de bezoekers nog makkelijker info vinden.
sideshow,
en wat is de status op jouw statuspage? heb je A2F al gecontacteerd? Hou rekening met eventuele problemen van verkeerd invullen ofzo.. en ook met de achterstand bij BGC.
I love it when a plan comes together!