frado schreef:kden kdat er al veel mensen zich beklagen dat ze homeconnect genomen hebben, waaronder mezelf. Moest ik nu wegkunnen(dat ik wrs wel kan met zo'n brolproduct) zou ik al lang terug naar netconnect zijn met een gewone klassieke telefoonlijn. (waar ik dan wrs weer activatiekosten mag voor betalen aan bgc dan).
Telefoon werkt niet deftig in beide richtingen
Upload is gecapped maar als je nog maar op je start/connect button duwt van torrents of usenet begint de telefoon al te haperen.
Die router is dikken brol want het wireless gedeelte werkt nog STEEDS maar half.
Als er iemand al geprobeerdh eeft van terug naar BGC te gaan, lemme know..
BGC klassieke lijn+netconnect ftw(met speedpack aan slechts 50euro dan, en dan krijg je effectief ook de verhoging omdat je er voor betaald.)
Spijtig om te horen van je slechte ervaring, compleet het tegenovergestelde van mijn ervaring. Het had een paar dagen geduurd voor alles in orde was hier, maar dat had te maken met het feit dat Belgacom/Telenet tegen zit te werken.
Router werkt perfect, ik verkies nu Siemens boven Linksys nu ik deze router gebruik (automatische update, extra features, voor zo'n prijs, geweldig). Wireless werkt perfect, heb de mensen op dit netwerk nog niet horen klagen (dat deden ze soms wel met die Linksys router).
Enige wat mij momenteel tegenzit (als GNU/Linux gebruiker) is het feit dat Homelink (deels instelsoftware voor diegene die het niet kennen) puur Windows afhankelijk is.
Had liever een web panel gezien als alternatief, maar dat is ook het enige waar ik momenteel over klaag, het is niet zo'n groot probleem.