JanY schreef:broli schreef:JanY schreef:Waar zou het probleem liggen? Modem - Belgacom - Dommel ? Kans dat dit na verloop van tijd zichzelf oplost? Ik denk dat VOIP wel geconfigureerd is door dommel, maar het account is nog steeds uitgeschakeld.
Iemand ongeveer hetzelfde tegengekomen?
Kon je eerder online en VOIP gebruiken? En ik zou MTU op 1492 laten btw.
Ja, de eerste maal dat ik de modem in gebruik nam, brandde het Online lampje. Na de initiële configuratie van de modem (en de bijbehorende resets) heeft het Online lampje nooit meer gebrand. VOIP al helemaal niet In de Homeconnect software vind ik wel mijn (nieuw) telefoonnummer terug.
Nu heb ik het idee dat de modem het VOIP gedeelte niet gaat inschakelen voordat de 'Online' led op de modem brandt. De modem denkt dat hij momenteel geen verbinding heeft, hoewel ik kan surfen enzo..
Sorry als je dit al hebt gedaan. Maar trek modem uit stopcontact. Druk dan nog is een paar keer op de stroom knop om zeker te zijn dat er geen elektriek meer inzit en schakel terug aan.