Probleempje met Dommel en ik vraag om raad

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
watashi
Starter
Starter

Goeienacht,
Ten eerste zou ik graag mijn verontschuldiging aanbieden voor het feit dat ik hier kom met een probleem en ook nadat het probleem al gevormd is, zoals een leecher (die jullie waarschijnlijk vaak over de vloer krijgen).
Ik ben sinds eind juli klant bij Dommel. Alles verliep vlekkeloos totdat ik op reis ging... Ik heb mijn verhaal neergetypt en ik zal het even copy-pasten. Het is vrij lang dus zet ik het in /code.

Code: Selecteer alles

21 juli: Ik ontvang de factuur van Dommel die ik moet betalen en het contract dat ik moet ondertekenen.

29 juli: Ik betaal deze factuur en ik stuur het contract ondertekend terug.

31 juli 10u00: Ik vertrek op vakantie naar Frankrijk tot en met de 10e Augustus (hier heb ik geen internet ter beschikking).
31 juli 13u34: Ik ontvang een e-mail waarin vermeld staat dat er op 8 augustus 2008 een technicus zal langskomen.

8 Augustus: Ik zit op restaurant in Frankrijk en krijg een telefoon van Belgacom. Ik dacht van "oh nee, weer reclame" en hang op met de gedachte dat ik in het buitenland zit (dus gebeld worden is kostelijk) en dat ik op restaurant zit (en bellen doe je niet op restaurant).

10 Augustus: Ik kom thuis, ik lees mijn mails en zie dat er normaal een technicus ging langskomen op 8 Augustus, ik was op vakantie dus er was uiteraard niemand thuis. Ik herinner mij het telefoontje van Belgacom en het schiet mij te binnen dat dit hiermee te maken kon hebben.

13 Augustus: Ik bel meerdere malen naar Dommel NV (om een nieuwe afspraak te maken). Vaak hoor ik na een aantal minuten op de wachtlijn gezeten te hebben de bezettoon. Na 20 minuten (succesvol) op de wachtlijn gezeten te hebben krijg ik een technicus aan de lijn. Ik doe mijn verhaal en deze ging mij de ochtend erna bellen en mij dan de datum meegeven waarop een technicus kan langskomen. (Na dit telefoontje is mijn belwaarde op, ik koop meteen een nieuwe oplaadbeurt voor mijn gsm)

14 Augustus: Ik heb geen telefoon ontvangen en ook geen mail gehad betreffende de nieuwe afspraak. Ik bel naar Dommel, na weer 25 minuten op de wachtlijn gezeten te hebben wordt het gesprek stopgezet. Reden: ik heb geen belwaarde meer. 

15 Augustus: Ik stuur een mail naar Dommel waarin dit hele verhaal vermeld staat. Ik vraag om een vergoeding en een nieuwe datum waarop er een technicus zal langskomen. (Vandaag 4 september is deze mail nog altijd niet beantwoordt geweest)

Periode 16 Augustus -> 26 Augustus:
In deze periode bel ik meerdere malen naar Dommel. Ik bevind me meestal op de wachtlijn (en vaak wordt er weer na een aantal minuten opgehangen). Na veel geduld slaag ik erin om met een persoon van de klantendienst te praten. Ik vertel het hem van mijn e-mail van 15 Augustus. Hij leest deze en verontschuldigt zich. Hij BELOOFT me de dag erna of de dag zelf nog te bellen naar Belgacom en naar mij betreffende de nieuwe afspraak. Ik vraag hem om een vergoeding. "Dit kan ik niet doen" zei hij. Ik vraag om me door te verbinden naar de verantwoordelijke, "Dit haalt niets uit" zeg hij.
De dag erna heb ik geen telefoon gehad en ook geen e-mail betreffende de nieuwe afspraak.
Dit heeft zich TWEE MAAL afgespeeld in deze periode.

27 Augustus: Ik vind op mijn log-in pagina van Dommel een support desk. Ik vul deze in met mijn verhaal, ik zet de prioriteit op HOOG en stuur het door. Ik krijg het bericht dat het 12-24 uur kan duren vooraleer dit beantwoordt wordt. "12-24 uur" dacht ik, "valt nog mee". 

28 Augustus: Ik ontvang een e-mail betreffende mijn bericht van gisteren. Hierin staat dat er een ticket wordt geopend en dat het 5 werkdagen kan duren vooraleer het beantwoordt wordt. (een ticket wordt altijd aangemaakt, dit was ook het geval bij mij vorige mails. Maar dit heeft HOGE PRIORITEIT!)
30 Augustus: Ik bel naar Belgacom om te vragen of ik zelf een afspraak kan maken voor wanneer er een technicus langskomt. "U moet dit regelen met Dommel zelf" heeft men mij verteld.

31 Augustus: Ik ontvang een herinnering dat ik mijn factuur van deze maand voor Dommel nog moet betalen.

4 september: Geen enkel van mijn tickets/mails zijn beantwoordt geweest.

Ik heb al voor meer dan 100 euro gebeld naar Dommel en heb max 15 minuten met een assistent kunnen praten.
Dus... alles is in orde behalve mijn aansluiting, die in orde zou gebracht worden door een technicus.

Ik hoop dat u mijn probleem begrijpt en ik zou jullie graag om raad vragen.
Zelf dacht ik aan het volgende: Ik stuur een aangetekende brief naar Dommel waarin mijn verhaal vermeld staat, ik vraag om het in orde te brengen binnen de x aantal dagen en ook een vergoeding van minstens 2 maanden gratis internet. Indien dit niet gebeurd stuur ik mijn verhaal naar Testaankoop en allerlei computermagazines.

Of: ik stuur mijn verhaal meteen naar Testaankoop en allerlei computermagazines.

Ook nog, ik heb zonet een herinnering gehad van mijn volgende betaling (dus, voor volgende maand). Ik dacht eraan om dit eerst niet te betalen, maar ik heb hier vanalles gelezen op het forum, en niet betalen schijnt niet te lukken, want dan sluiten ze je gewoon helemaal af en dan is alles voor niets geweest.
Dus ik ben van plan mijn factuur zo snel mogelijk te betalen, maar ik zou toch graag even wat feedback van jullie krijgen.

Bedankt op voorhand, Watashi

edit: mijn "s waren vervangen door | door de copy-paste.
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 13 keer

Moeten we hier nu echt NOG eens op reageren?
No offence maar RTFF!
Er zijn al meer dan genoeg topic over de schitterende service van Dommel.
watashi
Starter
Starter

Mr.T schreef:Moeten we hier nu echt NOG eens op reageren?
No offence maar RTFF!
Ik heb u beleefd gevraagd om raad, en ik krijg een onbeleefd antwoord terug... Geloof me, ik heb topics gelezen van Dommel maar mijn specifiek probleem komt hier niet in voor. Ik vraag om raad, niet om op een ruwe manier doorverwezen te worden naar the FAQ (waar ik niets wijzer uit geraak).

Mr.T, als het u niet aanstaat dat ik mijn probleem hier vermeld, gelieve dan helemaal niets te antwoorden.
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster

Zo specifiek is je probleem toch niet?

Het probleem is dat je de helpdesk niet/amper kan bereiken en dat ze hun beloftes niet waarmaken.

Ik vind tientallen posts met juist dezelfde melding. En er zit echt niemand op UB die je hiermee kan helpen. Wil je echt een oplossing, stap naar een advocaat en span een rechtzaak aan wegens contractbreuk.

Buiten wat slechte reclame, gaat TA of de ombudsdienst ook weinig voor je kunnen doen.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik heb u beleefd gevraagd om raad, en ik krijg een onbeleefd antwoord terug... Geloof me, ik heb topics gelezen van Dommel maar mijn specifiek probleem komt hier niet in voor. Ik vraag om raad, niet om op een ruwe manier doorverwezen te worden naar the FAQ (waar ik niets wijzer uit geraak).
Sorry ze, maar Mr.T heeft een punt. Dit is UB, ondertussen weten we deze dingen al van anderen. Het is hier een forum, geen zelfhulpgroep.
watashi
Starter
Starter

Ik heb toen ik in topics rondkeek geen specifieke aanwijzingen gezien van wat de beste manier is. Ik heb wel vaak de overhaaste (en meestal foute) beslissingen en acties van mensen gelezen.

Zelfhulpgroep? Het enige wat ik vraag is wat u zou doen in mijn plaats, u heeft hier ervaring mee en daar zou ik graag beroep op doen...
Heb net ff de beschrijving van dit sub-forum gelezen: "Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar."

Mijn probleem is dat ze beloven een afspraak te maken maar dat ze het niet doen, ik kan de helpdesk wel bereiken door een tijd aan de wachtlijn te hangen, maar als ik ze aanspreek over mijn probleem en ze lossen het niet op dan weet ik het ook niet meer...

En het spijt me u te moeten melden dat ik als student niet genoeg geld ter beschikking heb om een advocaat in te huren om ze aan te klagen.

Ik kruip nu mijn bed in, slaapwel
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 9 keer

No offence maar RTFF!
Bof, je hebt ergens gelijk, er zijn hier al genoeg voorbeelden aangehaald van de fantastische service van Dommel en het begint mij eerlijk gezegd ook te storen al die verschillende draadjes over hetzelfde probleem, maar ware het niet beter geweest gewoon niet te reageren?
Als nu de dommelaars nog een beetje willen meewerken en hun problemen ivm die d(r)ommelse service netjes onder één draadje plaatsen zijn we op de goede weg.
staartmees
Plus Member
Plus Member

[quote]Ik stuur een aangetekende brief naar Dommel waarin mijn verhaal vermeld staat, ik vraag om het in orde te brengen binnen de x aantal dagen en ook een vergoeding van minstens 2 maanden gratis internet. Indien dit niet gebeurd stuur ik mijn verhaal naar Testaankoop en allerlei computermagazines. [/quote]

Een aangetekende ingebrekestelling is de eerste stap die je al kunt nemen. Maar in plaats van een vergoeding te vragen zet je beter "zoniet onmiddellijke verbreking van het contract".
Heb je zo'n HomeConnect zet er dan bij dat je volledige terugbetaling eist van die modem.

Je verhaal naar testaankoop en allerlei computermagazines sturen is verloren tijd. Indien Dommel niet reageert binnen de vooropgestelde termijn, dan kan je beter een kopie van je ingebrekestelling naar de Ombudsdienst sturen.
tbscope
Member
Member

Inderdaad, stuur een aangetekend schrijven waarin je Dommel in gebreke stelt.

Ofwel reageert Dommel hierop en worden de problemen opgelost.
Ofwel reageert Dommel hierop en wordt jouw contract ontbonden.
Ofwel reageert Dommel hierop en gebeurt er verder niets -> neem verdere stappen met een advocaat.
Ofwel reageert Dommel niet -> neem verdere stappen met een advocaat.

Ohh en:
8 Augustus: Ik zit op restaurant in Frankrijk en krijg een telefoon van Belgacom. Ik dacht van "oh nee, weer reclame" en hang op met de gedachte dat ik in het buitenland zit (dus gebeld worden is kostelijk) en dat ik op restaurant zit (en bellen doe je niet op restaurant).

10 Augustus: Ik kom thuis, ik lees mijn mails en zie dat er normaal een technicus ging langskomen op 8 Augustus, ik was op vakantie dus er was uiteraard niemand thuis. Ik herinner mij het telefoontje van Belgacom en het schiet mij te binnen dat dit hiermee te maken kon hebben.
zou wel eens een probleem kunnen vormen moest er ooit een rechtzaak komen.
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer

watashi schreef:Ik heb u beleefd gevraagd om raad, en ik krijg een onbeleefd antwoord terug... .
Beste watashi, ik kan begrijpen dat je vindt dat je "welkom" hier op userbase een beetje ruw was.

Laat het niet aan je hart komen (maar probeer misschien wel iets meer te zoeken voor je post).

Ik apprecieer alleszins je beleefde reacties, zelfs als anderen het soms eens iets minder zijn.
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Je gaat het toch moeten proberen op te lossen met Dommel. Dat gaat nog altijd de snelste en makkelijkste/goedkoopste oplossing zijn, vrees ik.

Ze hebben nu een zonaal nummer, waar je dus heel goedkoop kan naar bellen vanaf een vaste lijn. Desnoods gebruik je een telefoonkabine om te bellen, het zal normaal een stuk goedkoper zijn dan met je gsm. Je zal moeten blijven volharden.

Ik snap ook niet waarom ze zeggen dat ze zullen terugbellen en het dan niet doen :-S.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
decat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

waarom 8 dagen wachten om die factuur te betalen?

indien men die onmiddelijk had betaald was de mail of post met datum aankomst technieker nog voor uw vertrek van vakantie aangekomen en had je een nieuwe afspraak kunnen maken bij belgacom om een technieker laten langs te komen....
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

En dan? Mag dat soms niet? Zolang je betaalt vóór de vervaldatum is er toch niets aan de hand. Je moet niet doen alsof het zijn fout is dat alles in het honderd is gedraaid!
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
watashi
Starter
Starter

Bedankt allemaal voor de hulp, ik begrijp het wel dat jullie vaak dezelfde vragen krijgen en dat het jullie ook beu wordt. Toch bedankt voor de antwoorden.

Dus als ik het goed begrijp moet ik gewoon proberen het in orde te brengen en best niet naar een vergoeding vragen (omdat dit toch nutteloos is)? En als dit niet spoedig in orde wordt gebracht mijn contract opzeggen en een terugbetaling van de modem vragen?

En hoe zit het dan met die eenmalige activatiekost enzo? Ik veronderstel dat ik dat kwijt ben?

Nogmaals bedankt!

(Edit: geen zorgen, ik laat mijn ruw ontvangst mij niet aan het hart komen. Dat bericht was ook enkel richting de persoon die antwoordde bedoeld, en was niet naar heel UserBase gericht.)
broli
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 3 keer

Amai zeg sommige gedragen hier zich echt als wolven. De mens komt al gefrustreerd binnen en om hulp vragen en sommige blaffen hem hier gewoon af. Als je niets constructief te zeggen hebt dan moet je je tijd niet verdoen in een post. Beetje respect voor de medemens graag!

Nu zie ik dit toch wel als een serieuze slag die je hebt gekregen van de helpdesk vergeleken met "andere" gevalen die sommige dommel heldjes hier mee vergelijken. Als je het echt serieus wil aanpakken zou ik het juridisch gaan aanpakken en dommel de gelede schaden laten terugbetalen en niets meer met hun te maken hebben. Ik ben geen advocaat maar je verhaal maakt kans op winst.

Leg het verhaal ook voor aan het BIPT en vraag ze hoe je kan slagen.
decat
Elite Poster
Elite Poster

Maglor schreef:En dan? Mag dat soms niet? Zolang je betaalt vóór de vervaldatum is er toch niets aan de hand. Je moet niet doen alsof het zijn fout is dat alles in het honderd is gedraaid!

zeg ik dat het zijn fout is? nee
maar juist betalen voor ge een periode op vakantie gaat terwijl ge weet dat ge na die betaling nog een bevestiging van alles gaat krijgen etc....

dan beter wachten om te betalen tot na de vakantie....

iedereen wil dat het snel in orde komt
en als het dan snel in orde komt (1 week erna komt de technieker al) is het nog niet goed

ik heb vorige maand 4 weken op de technieker moeten wachten, en ik had ONMIDDELIJK betaald!

aanvraag adsllijn 18/07 -> technieker is 21/08 langsgekomen!
broli
Premium Member
Premium Member

decat schreef:
Maglor schreef:En dan? Mag dat soms niet? Zolang je betaalt vóór de vervaldatum is er toch niets aan de hand. Je moet niet doen alsof het zijn fout is dat alles in het honderd is gedraaid!

zeg ik dat het zijn fout is? nee
maar juist betalen voor ge een periode op vakantie gaat terwijl ge weet dat ge na die betaling nog een bevestiging van alles gaat krijgen etc....

dan beter wachten om te betalen tot na de vakantie....

iedereen wil dat het snel in orde komt
en als het dan snel in orde komt en als het dan snel in orde komt (1 week erna komt de technieker al) is het nog niet goed

ik heb vorige maand drie weken op de technieker moeten wachten, en ik had ONMIDDELIJK betaald!
Hij heeft niets mondeling afgesproken om op die datum thuis te zijn. Hij heeft 100€ verloren aan gespreken waar dommel WEL heeft beloofd om het inorde te brengen. Gebruiken ze bij dommel soms nog papieren notas die binnen de 2 s verloren gaan ofzo?
watashi
Starter
Starter

broli schreef:Leg het verhaal ook voor aan het BIPT en vraag ze hoe je kan slagen.
Wat is BIPT? Ja ik ben wel vrij gefrustreerd door dit hele gebeuren maar ik probeer altijd beleefd te blijven, daar kom je het verste mee :)

Decat, ik was van de veronderstelling dat men mij telefonisch ging laten weten wanneer er een technicus ging langskomen en dan ging ik iemand bij mij thuis laten komen op die datum. Het is nogal dom om een mail te sturen betreffende belangrijke informatie naar iemand die niet over internet beschikt :s

Broli nu dat u het zegt, één van die mensen zei dat hij op zijn to-do-list ging zetten dat hij mij moest bellen. Misschien bedoelt hij daarmee de prullenmand op zijn computer, of een papiertje dat rechtstreeks de vuilbak in gaat.

Ook, juridisch aanpakken heb ik ook al aan gedacht, maar als student kan ik dat niet betalen :(

Watashi
(edit: quote mislukte)
Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

BIPT schreef:Belgisch Instituut voor Posdiensten en Telecommunicatie
Ellipse Building - Gebouw C
Koning Albert II-laan 35
1030 Brussel

Tel. +32 2 226 88 88 - Fax +32 2 226 88 77
BIPT schreef:Het BIPT is bevoegd voor twee economische sectoren:

* de post en
* de telecommunicatie, die tegenwoordig elektronische communicatie wordt genoemd.

De bevoegdheid van het BIPT splitst zich in het bijzonder uit in twee soorten van activiteiten.

* De eerste slaat op de nieuwe regulerende opdrachten op de geliberaliseerde telecommunicatiemarkten. Het BIPT neemt de nodige maatregelen opdat het regelgevingskader wordt nageleefd, de concurrentie zich ten volle en billijk kan ontplooien, sommige opdrachten van openbaar nut worden vervuld en de consumentenbelangen worden gevrijwaard.
* De tweede heeft betrekking op de uitoefening van een soeverein gezag op specifieke technische gebieden. Sommige hulpmiddelen, zoals het elektromagnetisch spectrum of de nummervoorraad, zijn schaars: er is een regulator nodig om het gebruik nauwkeurig te verdelen, te reglementeren en te controleren. Het Instituut vervult nog andere technische opdrachten van openbaar belang.

Zijn handelingen steunen op drie sleutelwoorden: transparantie, samenwerking en dialoog.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer

broli schreef:Leg het verhaal ook voor aan het BIPT en vraag ze hoe je kan slagen.
Is het BIPT wel het juiste kanaal ? Bedoel je niet eerder de Ombusdienst ?
decat
Elite Poster
Elite Poster

watashi schreef:Decat, ik was van de veronderstelling dat men mij telefonisch ging laten weten wanneer er een technicus ging langskomen en dan ging ik iemand bij mij thuis laten komen op die datum. Het is nogal dom om een mail te sturen betreffende belangrijke informatie naar iemand die niet over internet beschikt :s
Ik heb een brief per post van belgacom gekregen en een sms van belgacom gekregen met de datum waarop men de lijn kwam installeren, indien deze dat tegenviel moest ik naar een nummer bellen dat ook in het smske werd meegegeven.
broli
Premium Member
Premium Member

Jan_B schreef:
Is het BIPT wel het juiste kanaal ? Bedoel je niet eerder de Ombusdienst ?
Ja dat bedoelde ik :P.

@watashi:

http://www.ombudsmantelecom.be/xml/index_nl.html
http://www.ombudsmantelecom.be/xml/doc__nl-IDC-52-.html
watashi
Starter
Starter

Hier ben ik weer met een update...

Ik heb dus zoals de meeste mensen aangeraden eerst nog eens naar Dommel gebeld. Die hebben gezegd dat ze een aanvraag gingen indienen bij Belgacom voor die technicus. Ik zei van: vul die aanvraag dan maar meteen in, ik wacht wel. Dus die persoon doet dat. Hij zegt dat ik wel gebeld ging worden door Belgacom om een afspraak te maken.

De volgende morgen, ik word gebeld door Belgacom, deze maakt een afspraak met mij voor Donderdag 11 september, tussen 8 en 10 uur. Tegen 11u30 besluit ik naar Belgacom te bellen en te vragen hoe het zit. Deze zegt dat ten eerste Belgacom geen installaties doet tussen 8 en 10u, en dat ik dat via Dommel zelf moet regelen.

Dat wilt dus zeggen dat ik weer een betalend telefoontje van 25 minute mag voeren met Dommel...

Zucht... Ik weet echt niet meer wat te doen... Doen ze dit nu om geld te verdienen, mensen te kl*ten of wat? :(

Watashi
watashi
Starter
Starter

Opgelost, ze zijn hier :P

1u50 minute te laat mr ja :)
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ksnap eigenlijk die antwoord van de helpdesk niet. Ze werken niet tussen 8 en 10? Heb je het goed begrepen? Want ze werken zeer zeker in de voormiddag (zoals je zelf gezien hebt :D )
The_One_be
Pro Member
Pro Member

BGC had die afspraak gemaakt om tussen 8 en 10 langs te komen.

Ik heb eens hetzelfde voorgehad. Afspraak dat technieker in de voormiddag ging langskomen en ik dus een halve dag verlof genomen.
Om 13h nog geen spoor en dan maar naar BGC gebeld waar ik dan de boodschap kreeg dat de technieker wel zal komen in de loop van de dag.
Ik dus maar naar men werk gebeld om te zeggen dat ik een hele dag verlof ging nodig hebben en de technieker daagde op om 15h.

Toen de technieker vertrok had ik een werkende telefoon met ADSL signaal erop. Het had BGC maar 3maand gekost om dat in orde te krijgen.
A post without a signature is like a fish without a bike
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: amedee
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Goendi schreef:
Sorry ze, maar Mr.T heeft een punt. Dit is UB, ondertussen weten we deze dingen al van anderen. Het is hier een forum, geen zelfhulpgroep.
Userbase is inderdaad een forum, en de crew heeft al te kennen gegeven afzijdig te willen blijven. Degradeer je Userbase daarmee dan niet tot een praatbarak waar users elkaar alleen kunnen helpen met problemen die ze zelf kunnen oplossen? Op Userbase is het onmogelijk om een oplossing te krijgen voor een probleem waarvoor een actie van de provider nodig is. En dat is jammer.

Gelukkig voor de topicstarter is er wél al een zelfhulpgroep in opstart. Voor meer informatie wil ik verwijzen naar deze topic: http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=20605

ispwatch schreef:
No offence maar RTFF!
Bof, je hebt ergens gelijk, er zijn hier al genoeg voorbeelden aangehaald van de fantastische service van Dommel en het begint mij eerlijk gezegd ook te storen al die verschillende draadjes over hetzelfde probleem, maar ware het niet beter geweest gewoon niet te reageren?
Als nu de dommelaars nog een beetje willen meewerken en hun problemen ivm die d(r)ommelse service netjes onder één draadje plaatsen zijn we op de goede weg.
Of dat nu in één topic is, of in één subforum, wat maakt dat uit?
In ieder geval, over enkele weken draait dit forum op phpBB3, dan moet je op dat moment maar vragen aan de UB crew om bepaalde topics te mergen.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

En watashi ?

Ben je nu aangesloten geraakt. Ik heb je hele verhaal gelezen. Wat ik in de reacties soms jammer vind, is zo heel dat heen en weer getrek van. Dommel is schuldig. Of jij bent schuldig. Zulke zaken (een schuldige zoeken) heeft toch geen zin ?

Jij hebt een fout gemaakt. Allé, fout door op reis te zijn. Dus niet meer op reis gaan ;-) En dommel heeft ook ergens fouten gemaakt. Mss is die genoteerde afspraak op dat papiertje per ongeluk zoek geraakt. Who knows...

Dat is en blijft allemaal gissen. Ook voor ons. Nu kijk, die technieker is eindelijk bij je langsgeraakt en hopelijk is je probleem nu opgelost.

Je dreiging om naar testaankoop,e.d. te stappen, vond ik persoonlijk te snel beslist. Daar had ik nog even mee gewacht. En een vergoeding aan Dommel vragen, vind ik ook maar raar. Vooral omdat je zelf niet op die eerste afspraak aanwezig was. Noch die beantwoord hebt.

Beide partijen hebben daarin fouten gemaakt...
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
watashi
Starter
Starter

Ja, ik heb eindelijk aansluiting :)

Ik ben blij :P Van vergoeding ga ik natuurlijk niets zien, en ik heb er wel veel kosten aan gehad, maar ben toch blij dat het opgelost is :)

Bedankt voor de reacties
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”